Jonkinmoisena "safe heavenina" viime vuodet keskittyä tienistien maksimointiin ja elinkustannusten minimointiin on kieltämättä tuonut se tunne, että vaikka kilometrejä jo työnkin myötä vääjäämättä tulee kroppaan on se, että siinä n. 35-40-vuotiaana (Muutaman vuoden kuluttua siis.) statukseni tavallisena suomalaismiehenä on edelleen riittävän korkea useamman kehittyvän maan naisen silmissä.
Kaiketi useimmat ikäiseni, millenniaalisukupolveen kuuluvat suomalaisnaiset (Olen siis 32.) haluavat suhteeseen ryhtyäkseen jotain poikkeuksellisen spesiaalia, mitä minulla ei taida olla tässä vaiheessa tarjota. Osaan imitoida eräitä henkilöitä, sekä soittaa kitaraa, eräiden muiden luovien harrastusten ohella, mutta lista loppuu kuitenkin lyhyeen.
Keskivertona, keskituloisena suomalaismiehenä "välimallin jätkänä" olen kuitenkin ihan eri tavalla kiinnostava esim. kenialaisten, filippiiniläisten, tai brasilialaisten naisten silmissä. Sikäli kansainvälisiin suhteisiin suhtaudun muutenkin myönteisesti, ettenkö itse olisi osa jatkumoa. (Kuten olen ollutkin.)
No mitähän vittua nyt taas. Sanoisin näin äkkiseltään, että tuollainen ajattelu voi hyvinkin olla syynä, miksi ei natsaa. Jos siis lähtökohtaisesti olet jo luovuttanut, ja kuvittelet että en minä kuitenkaan osaa mitään, niin miksi kukaan sinusta kiinnostuisi.
Minä väitän että suurimmalle osalle riittää ihan tavallinen kumppani. Nykypäivänä äänensä kuuluviin median kautta saavat ääripään edustajat, esimerkiksi naiset joille miehen kriteerit ovat kuin auton varustelista, pitää olla sitä tätä ja tuota. Mutta silti tämäkin maa on pullollaan kivoja tavallisia naisia, joille riittää kiva tavallinen mies.
Eli unohda moiset ajatukset siitä, että sinun pitää olla tietynlainen, tai erottua massasta jollain erikoistaidolla ollaksesi kiinnostava. Ihan höpöhöpö juttuja isossa kuvassa.