Naisasiat

• 7 588 291
  • 26 609
Vittu mitä paskaa täällä kirjoitellaan. Mies on luomakunnan kruunu. Jos ihan vapaaehtoisesti pelaatte noita akkojen pelejä, niin onneksi olkoon. Ihan turha avautua, jos lähdette tuollaisiin geimeihin mukaan.

Sepä. Koko homman jujuhan on se, että nainen/naiset saavat asetelman tuntumaan siltä, että miehellä ei olisi olemassa muuta kuin hattu kourassa kerjäävän nusuhuulen rooli. Ja vähintään 80%+ nielee sen vieheen perukkeineen päivineen, kun nainen päättää alkaa ah niin kohtalokkaaksi.

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sepä. Koko homman jujuhan on se, että nainen/naiset saavat asetelman tuntumaan siltä, että miehellä ei olisi olemassa muuta kuin hattu kourassa kerjäävän nusuhuulen rooli.
Se on muuten hieno tunne, kun tajuaa, että itsellä on valta ja nainen yrittää tehdä vaikutuksen, järkätä tapaamisia "sattumalta". Ei sitä nuorena edes ymmärtänyt, että se olisi mahdollista. Nyt vanhempana, kun on käynyt läpi kaiken ja tietää metkut eikä ole vakituiselle suhteelle tarvetta niin voi vapaasti vaan jättää naisten " touhut" huomiotta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä nyt menettää sen ainoan ihmisen, jolle on voinut kertoa kaiken ja joka ymmärtää ja jotenkin löytää keinon auttaa kun on ongelmia. Maailman järkevin mun ikäinen ja fiksu ja valveutunut. Jotenkin ei ole uskoa, että samanlaisia löytyy. Eniten kuitenkin ahdistaa ajatus pimeään tyhjään kotiin tulemisesta. I hate that shit.

Vaikka se ei nyt autakaan niin kerron kuitenkin vanhempana ja kokeneempana. Tulet miettimään noin 35-vuotiaana, että tosi hyvä kuinka tuli sekin koettua. Oma avioliittoni loppui pitkälti siihen, että liian nuorena liian pitkä suhde ja sitten se alkoi enemmän tai vähemmän molempia kyllästyttää ilman suurempaa draamaa.

Tuo oli selvästikin vakava juttu, mutta myöhemmin löydät sen minkä kanssa on vielä onnellisempaa. Ei ole pelkkää sanahelinää tai lohdutusyritystä vaan ihan miten se menee. Kysy keneltä tahansa nelikymppiseltä.

Sinne pimeään tyhjään kotiin on lopulta muuten todella kiva tulla, kun saa tehdä mitä haluaa ja olla miten vain. Alkuun se tuntuu, että enhän minä halua tehdä mitä tahansa, mutta sitten sen tajuaa.

Minun pitäisi alkaa valmistautua treffeille eikä kirjoittaa naisasiaketjuun. Tässähän tulee kiire kohta, jos ei jo ole.

julle-jr

Jäsen
Tuo oli selvästikin vakava juttu, mutta myöhemmin löydät sen minkä kanssa on vielä onnellisempaa. Ei ole pelkkää sanahelinää tai lohdutusyritystä vaan ihan miten se menee. Kysy keneltä tahansa nelikymppiseltä.

Sinne pimeään tyhjään kotiin on lopulta muuten todella kiva tulla, kun saa tehdä mitä haluaa ja olla miten vain. Alkuun se tuntuu, että enhän minä halua tehdä mitä tahansa, mutta sitten sen tajuaa.
Eivät kaikki välttämättä löydä parempaa. Useimmat löytävät mutta ei se mikään varma asia ole.

Eikä kaikkien mielestä ole kivaa tulla tyhjään kotiin, toki useimmat siihen ainakin tottuvat vaikka eivät sitä kivana pitäisikään.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eivät kaikki välttämättä löydä parempaa. Useimmat löytävät mutta ei se mikään varma asia ole.

Eikä kaikkien mielestä ole kivaa tulla tyhjään kotiin, toki useimmat siihen ainakin tottuvat vaikka eivät sitä kivana pitäisikään.

Useimmat toki löytävät, onneksi.

Näin eron kokeneena (ei tietenkään ole yleispätevä), tyhjään ja uuteen himaan tulo oli todellakin hankala paikka. Hima ei ollut koti, vaan paikka missä nukkua ja viettää aikaa kun ei ollut muuta tekemistä. Mutta koti se ei ollut.

Tuosta on nyt pari vuotta aikaa, elämää ei tässä matkan varrella helpottanut tieto että ex löysi nopeasti uuden (jos tarkkoja ollaan, niin toisen vaiheen eropaperit kun allekirjoitettiin niin siitä kertoi; ei tosin tullut yllätyksenä). Aika pohjalla oon mennyt välillä, mutta tuossa keväämmällä alkoi jo oikeasti kiinnostaa taas muukin kuin urheilu ja baareilu. Ja myös sama hima on nyt oikeasti koti, vaikka tällä hetkellä täällä ei asu muita kuin minä. Viimeksi eilen totesin yksin kotiin tullessa itsekseni et oikeasti olen onnellinen - toki uusi orastava suhde auttaa asiaa, mut olisin sitä myös ilman sitä.

En mä ala neuvomaan, paskalta tuntuu varmasti... Parhaan kaverini sanoja lainatakseni: "ei tää tästä". Tai sit kuitenkin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt on naisasioita ensimmäistä kertaa neljään vuoteen. Tai no muutamia jotain pikkusäätöjä oli, mutta ei mitään mainittavaa. En enää edes muista pitikö tänne kirjoittaa silloin kun niitä on vai silloin kun ne menevät puihin.

Reilun kuukauden tuossa deittailtiin ja nyt sitten ihan päätimme alkaa seurustella. Vähän tuossa pohdittiin pelisääntöjä ja sitä mitä tämä yleensäkään tarkoittaa. Samalla sivulla ollaan, mutta näkemyserojakin oli. Erääseen juttuun sanoin, että suomalainen tyttö ei ikinä toimisi noin. Siihen hän sitten puolitosissaan eli täysin tosissaan tokaisi kuinka häntä ei kiinnosta miten suomityttö toimisi.

Kyseessä on siis valkoihoinen toisesta EU-maasta oleva otus. Olen asunut vajaa puolet aikuiselämästäni ulkomailla, mutta koskaan ei ole ollut pitkästä avioliitosta johtuen ulkomaalaista tyttöä.

Tämä on kaikissa tapauksissa elämäni viimeinen suhde, koska jos tämä menee puihin, niin sitten en tähän rumbaan yksinkertaisesti enää lähde. Hyvillä mielillä ollaan kuitenkin nyt, voihan tästä tulla vaikka mitä. Vaatteet pysyivät vielä päällä, vaikka muuten oli kaikenlaista pussailua. Rauhassa vaan, eihän tämä sentään mikään hääyö ollut ja eihän silloin kovinkaan monet edes pane. Tai ainakaan läheskään kaikki.

Käytiin pelissäkin tänään, kuulema ihan kivaa, mutta joka peliin nyt ei sitten ole lähdössä. Hyvä niin.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo

No lyhyesti voisi sanoa, että tietenkään lähtökohta olettamus ei voi olla se, että mies automaattisesti maksaa. Toki jos mies niin kokee hetken ja oman taloustilanteensa, niin hän voi tarjoutua maksamaan (ensi)treffeillä ja ottaa samalla irtopisteet kotiin. Mutta ei siitä kannata mitään numeroa tehdä. Jos taas nainen sanoo, etenkin tuollaisen tarjouksen jälkeen, että maksaa oman puoliskonsa itse, niin siitäkään ei tarvitse tehdä mitään numeroa. Ihan maalaisjärjellä vaan.. ja kaikkein parastahan olisi jos tämä maksupuoli olisi pystytty sopimaan jo etukäteen ennen treffejä, ravintolassa on nimittäin aina vähän kiusallista ryhtyä sitten arpomaan

Tässähän on tulkintaerojen mukaan kyse myös siitä, miten treffeistä on sovittu. Kerran esimerkiksi itse kutsuin erään neitokaisen, jonka kanssa siinä vähän yritettiin heilastella (ei sitten lopulta montaa kuukautta kestänyt), kanssani katsomaan lätkäpeliä. Näin ollen koska minä nimenomaan kutsuin hänet, syntyi se olettamus että silloin minä myös tarjoan ottelun. Näin olin sen tuolloin ajatellutkin, enkä siis ruvennut siinä hallin pihassa silloin vänkäämään, että ennen kuin mennään sisään niin olet nyt minulle näin ja näin paljon lipusta velkaa.. yhdessä sovitut treffit siis eri asia kuin se, jos toinen kutsuu toisen johonkin

Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toki jos mies niin kokee hetken ja oman taloustilanteensa, niin hän voi tarjoutua maksamaan (ensi)treffeillä ja ottaa samalla irtopisteet kotiin.

Heh, tästä tuli mieleen, kun joskus viime vuosikymmenen lopussa elelin villiä sinkkuelämää, johon kuuluivat myös sokkotreffit(!), kaikki kaksi kertaa sellaisilla kävin. Ensimmäisellä kerralla kaikki meni hienosti ja kun tuli laskun maksun aika, niin herrasmiehenä tarjouduin maksamaan. Tai oikeastaan en edes tarjoutunut vaan pyysin vaan tarjoilijalta laskun. Kun hän kysyi, että "maksetaanko samasta", niin totesin vain nopeasti, että "joo". Mimmi ei tästä ottanut ollenkaan nokkiinsa, melkeinpä päinvastoin ja ne treffit kestivätkin sitten seuraavaan aamuun saakka ja väittäisin jopa molemmilla olleen hauskaa.

Toisella kerralla sitten tilanne oli sama, toki treffikumppani ja ravintola eri, mutta kuitenkin. Pyysin laskun, tarjoilija kysyi että "maksetaanko samasta", johon minä vastasin että "joo". Treffikumppanini kiihtyi nollasta sataan nanosekunnissa ja alkoi läksyttämään minua siitä, miten nykyaikana naiset eivät todellakaan odota varsinkaan sokkotreffeillä miehen automaattisesti maksavan kaikkea ja että hänelle tuli tuosta tosi halpa olo. En oikein tiennyt miten reagoida, joten pyytelin vain anteeksi ja kerroin yrittäneeni olla vain kohtelias, johon mimmi loukkaantuneena totesi, että kohteliasta ja tahdikasta on nykyaikana olla tasa-arvoinen ja että minulla ei ollut mitään oikeutta tehdä tuota laskunmaksamispäätöstä hänen puolestaan.

Maksoin kuitenkin koko laskun ja kostoksi flirttailin hyvännäköiselle tarjoilijalle estottomasti, jonka päälle annoin vielä tippiä, joka sekin oli treffikumppanini elämänkatsomusta vastaan. Raflasta kun käveltiin ulos hän kysyi, että olisinko antanut tippiä jos tarjoilija olisi ollut vähemmän viehättävä. Vastasin tähän että en tietenkään, jolloin mimmi vain tuhahti ja lähti kävelemään poispäin. Sen koommin en häntä enää tavannutkaan, mutta toivottavasti löysi itselleen sopivan miehen. Vähän kyllä epäilen ettei ole vieläkään löytänyt, mutta toivon silti.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sen koommin en häntä enää tavannutkaan, mutta toivottavasti löysi itselleen sopivan miehen. Vähän kyllä epäilen ettei ole vieläkään löytänyt, mutta toivon silti.

Mahtava tarina, tämä on juuri sitä feminismipaskaa mikä ei ole tasa-arvoa nähnytkään.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta ensin se tärkein: aivvan saatanan lapsellista ton Trenctownin tapauksen naisen toiminta, huhhuh. En tiennyt, että oikeasti jotkut laittavat lapsensa tynnyriin kasvamaan.

Unohtui muuten eilen mainita jo treffien ensi metreillä paljastuneen, että kovasti vaikeaa tulisi olemaan, jotta meidän välillemme jotain kipinää (vihakipinää ei lasketa) saisi aikaiseksi. Sokkotreffien järjestäjä sittemmin myönsi, että oli ulkoistanut treffikumppanin löytämisen jollekin kaverilleen. Tämä kävi ilmi kun ihmettelin, että miten hänelle tuli edes mieleen, että minä ja tuo neiti X tulisimme toimeen edes vähän alusta.

Toisaalta aikaahan tuosta jo alkaa olemaan ja mikäli on käynyt niin, että tästä parikymppisestä idealistista on kehittynyt kolmekymppinen realisti, niin voisi olla ihan mielenkiintoista lähteä toisille treffeille. Siihen tietysti vaimollani voisi olla poikkipuolinen sanansa sanottavana.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viimein mullakin tuntuisi että oon useamman harhayrityksen jälkeen löytänyt oikein helmen. Mimmi diggaa samantyylisestä musiikista kuin minä ja jopa seuraa jonkin verran jääkiekkoa vaikkei mikään urheilufriikki olekaan. Suosikki on tosin eri kuin mulla muttei onneksi kuitenkaan lukko.

Ihme meininkiä silti ennen tuon tapaamista. Aika hyvin vaihtui mimmit ja tuli melkein sellainen yli-ihmismäinen olo, kun oli sellainen vaihe että heti sai uuden kun edellisen kanssa hommat kusi. Aika hivelevää tälläiselle joka ei koskaan yläasteiässä kelvannut kenellekään.

Nyt kuitenkin ajattelin että tämän kanssa pitää yrittää loppuun asti jos vaan mahdollista. Pieniä mustia pilviä on ehkä se että tämä nainen on täysi suvakki. Suuttui eilenkin kun kerroin siitä Otanmäen tappojutusta ja alkoi valittamaan ettei Suomalaisten tekemistä rikoksista kerrota julkisuudessa aina. Mutta tarttee koittaa pärjätä. Yrittää olla mainitsematta noista jos tuo ei itse aloita. Ja se että menin äänestämään Perussuomalaisia vaikka perustelinkin sen, kun tuon silmissä kaikki Perussuomalaiset ovat jotain Hakkaraisia.

Vähän tuo myös otti nokkiinsa siitä kun tein lähtöä Peppersin keikalle kun hän ei pääse (ostin lipun jo kauan ennen kuin tavattiin). Laitoin siinä aamulla kaikkea kuntoon lähtiessäni, tarkastin lipun yms. ja tuo otti sen ilkeilynä vaikken sellaista tarkoittanut :(

Noh eiköhän tämä tästä ajan kanssa.

Carlos

Jäsen
Pieniä mustia pilviä on ehkä se että tämä nainen on täysi suvakki. Suuttui eilenkin kun kerroin siitä Otanmäen tappojutusta ja alkoi valittamaan ettei Suomalaisten tekemistä rikoksista kerrota julkisuudessa aina. Mutta tarttee koittaa pärjätä.

Naisia on vaan niin monenlaisia. Mutta jos kyseinen henkilö on sanotaan nyt reippaasti alle 30, niin ei huolta, hänet voi vielä aivopuhdistaa. Siitä vanhempi, niin menee sitten sinne kitisevä vanhapiika-osastolle joka kannattaa jättää väliin. Itse jopa välillä ihan huvikseni pudottelen jonkun punaviherkommarin jalustaltaan jos ei ole muutakaan tekemistä. Tyyliin "miten kukaan voi käyttää turkkia, se on murhaamista". - No, ton sun takin on tehnyt todennäköisesti joku 5-vuotias Kiinasta Bangladeshiin orjaksi myyty tyttö, joka tekee pimeässä tehtaassa töitä 18 tuntia päivässä, 7 päivää viikossa.

Ja joo, itse voin palailla tänne ketjuun tuonnempana, nyt on ihan pikkusen tilanne ns. "auki". Ja siinä sivussa kaikille palstan poikamiehille, pysykää nyt jumalauta sentään sellaisina. Nykyajan naiset on vaan totaalisen yhteiskuntakelvottomia.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vähän tuo myös otti nokkiinsa siitä kun tein lähtöä Peppersin keikalle kun hän ei pääse (ostin lipun jo kauan ennen kuin tavattiin). Laitoin siinä aamulla kaikkea kuntoon lähtiessäni, tarkastin lipun yms. ja tuo otti sen ilkeilynä vaikken sellaista tarkoittanut :(

Ei tuommoiset järjettömät nokkiinsa ottamiset yleensä ajan kanssa parane, vaan pahenevat, ellei ota heti härkää sarvista ja keskustele asioita halki. Parempi tehdä säännöt heti selviksi, ettei tarvitse tuollaisesta käytöksestä kärsiä.

Minulle kyllä suvakkius olisi todella paha turn off. Onneksi ei ole suvakkeja eteen sattunut.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei tuommoiset järjettömät nokkiinsa ottamiset yleensä ajan kanssa parane, vaan pahenevat
Ihan höpöä. Noita ei yksinkertaisesti tule, kun ei tule jatkossa enää hommattua lippuja minnekään keikoille.

Tämä oli huumoria.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Viimein mullakin tuntuisi että oon useamman harhayrityksen jälkeen löytänyt oikein helmen. Mimmi diggaa samantyylisestä musiikista kuin minä ja jopa seuraa jonkin verran jääkiekkoa vaikkei mikään urheilufriikki olekaan. Suosikki on tosin eri kuin mulla muttei onneksi kuitenkaan lukko.

Onnea helmen bongauksesta! Nuo makuasioiden stemmaamiset on hyviä lähtökohtia homman rakentamiseen, suvakki-öyhötystä saa karsittua ajan kanssa, kun jaksaa elämän realiteetteja tankata (tähän vapaamuotoinen hymiö).
Tuommoiset pienet nokkiinottamiset tasaantuu varmasti, jos ei niin filaan vaan.

Toivottavasti keikka on hyvä, itsekin sinne suuntaan kun vaimo hommasi hääpäivä-lahjaksi tsetit...

Viimeksi muokattu:

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
En tiä, oisko enemmän jopa vitutusketjun asiaa, mut naisasioihin tämä liittyy, niinkuin moni vitutus tässä elämässä.

Tossa vähän aikaa sitten tuli erottua pitkäaikaisesta ensimmäisestä tyttöystävästäni, mistä taisin tähän ketjuunkin avautua. No nyt sitten aika pian löysin aivan uskomattoman, fiksun, mukavan ja törkeän hyvännäköisen naisen, jonka kanssa tässä nyt useampi viikko on viestitelty ja treffailtu ja vietetty öitä yhdessä. Vielä eilen aamulla heräsin naisen luota ja kaikki vaikutti hyvältä. Siinä puhuttiin seuraavista treffeistä ja muuta vastaavaa. Kuitenkin iltapäivästä alkoi tulla pelkkiä yhden-kahden sanan vastauksia ja muutenkin vähän semmosta. Sitten illalla kun olin jo päättänyt, että jos vastaukset on tätä luokkaa niin en mää enää yritä väkisin mitään keskustelua. Sitten sieltä iski perinteiset "mitä sää haluat musta" ja muuta vastaavaa. No tätä vatvottiin hetki ja sitten hän paljasti haikailevansa vieläkin eksän perään (eronnut toukokuussa, yhdessä about 4v) ja että meidän juttu alkoi menemään liian vakavaksi ja olisi parempi että ei nähdä enää. Kevyesti vituttaa, koska noin uskomattomia naisia ei minun kohdalleni ole kovin usein osunut, saatika sellaisia jotka lotkauttaisivat korvaansakaan tällaiselle nörtille.

Tokihan tässä ei minunkaan tilanteeni ihan optimaalinen ole, koska tosiaan siitä omasta erosta on vieläkin vähemmän aikaa. Huoh, naiset...

Se on vähän molemmilla riskinä tuo kohtalo, joka lähtee eron jälkeen tai juuri eronneen kanssa leikkimään.
Moni haluaa kuitenkin pitkän suhteen jälkeen elää vapaana, ja ehkä harrastaa vain kevyempiä suhteita..
Tietenkin moni hakee vain laastariakin ja ajattelee tämän helpottavan exän unohtamisessa ja näin se voi ehkä hetkellisesti helpottaakin oloa.
Vähän niin, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
No parinhaku on tänäpäivänä tehty aika helpoksi, ja ajattele tämäkin hienona kokemuksena.

Kyllähän vaikuttaa siltä, että Pausimalle lähinnä tarjoutui mahdollisuus tulla vaihtopenkiltä sisään tuomaan vähän läheisyyttä juuri ykkössentterin menettäneelle naiselle. Nyt kuitenkin huomasi, että back-up pelinrakentajan tehot jäävät pienemmiksi kuin entisen ykköstykin, joten vaihtopenkki rupeaa taas kutsumaan.

Nyt hän yrittää sitten hiljalleen lyödä kontaktia poikki Pausimaan ja samalla lämpätä vielä ykkössentteriä takaisin avausvitjaan. Mahdollisuus on kuitenkin, että jos ykkössena päättä vaihtaa seuraa lopullisesti, niin Pausimalle löytyy paikka avauskentästä. Toisaalta voisi kuvitella tässä tapauksessa, että nainen etsii ihan aktiivisesti kuitenkin treidiä silti Pausimalle.

Jos palataan jäsen korkin tilanteeseen, niin onpahan kimurantti paikka. Pahimmillaan muikkelista voi tulla sellainen mielensäpahoittaja hyena, että kuristusmurhan mahdollisuus on melkoisen suuri. Toisaalta jos siellä on taipumusta antaa siimaa muiden vuorovaikutuksille on tuokin hulluus ehkä pestävissä vielä. Itse on tuollaiseen arpomiseen lähtisi, vaan kertoisin avoimesti omat linjani näistä asioista ja katsoisin sitten reaktion. Luultavammin se aiheuttaakin vain Nivean ja talouspaperin rullan paluun sängyn ketjukavereiksi.

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Kyllähän vaikuttaa siltä, että Pausimalle lähinnä tarjoutui mahdollisuus tulla vaihtopenkiltä sisään tuomaan vähän läheisyyttä juuri ykkössentterin menettäneelle naiselle. Nyt kuitenkin huomasi, että back-up pelinrakentajan tehot jäävät pienemmiksi kuin entisen ykköstykin, joten vaihtopenkki rupeaa taas kutsumaan.

Nyt hän yrittää sitten hiljalleen lyödä kontaktia poikki Pausimaan ja samalla lämpätä vielä ykkössentteriä takaisin avausvitjaan. Mahdollisuus on kuitenkin, että jos ykkössena päättä vaihtaa seuraa lopullisesti, niin Pausimalle löytyy paikka avauskentästä. Toisaalta voisi kuvitella tässä tapauksessa, että nainen etsii ihan aktiivisesti kuitenkin treidiä silti Pausimalle.
Kyl tää oli enemmänkin ulososto. Vapaana agenttina try-outtia lähetään ettimään. Hankaluuksia tuottaa se, että oma agentti/ketjukaveri sai hänkin ulososton ja nyt istuu masentuneena himassa niin sopimusneuvotteluissa ollaan tällä hetkellä aika yksin.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Ehkä mää vaan oon sen verran autisti, että en ymmärrä näitä geimejä. Kyllähän sitä kaverit varotteli, että älä lähde liian täysillä mukaan. Mut minkäs sille voi jos joku iskee kun tuhat volttia. Tokihan tässä myös hämäs ton tytön "mää en käytä aikaani mihinkään turhaan" yms. puheet.

No joskus ehkä osuu omallekin kohdallesi tilanne, että olet eronnut vakavasta suhteesta ja et ole päässyt exästä yli, mutta houkuttaa siltikin alkaa katsella vapaita markkinoita. Ensiksi ehkä ihastutkin, mutta hetken tapailtuasi huomaatkin exän olevan edelleen mielessä.
Exäkin voi tilannetta hämmentää, kun huomaa kateudessaan sinulla jo olevan uusi emäntä kierrossa.

Ton linkin takaa löytyvän kanssa en koskaan seurustellut. Facebook-kavereita ollaan kyllä. Viimeisen vuoden aikana oon käyny treffeillä n. 30 naisen kanssa. En muista kyllä yhtään. Voi olla pari enemmän tai pari vähemmän. Näin luulisin. Sitä mä tuolla just maanittelin, että turhaan tuolla Tinderissä pyörin ja treffeillä juoksin ylipäänsä, kun tää naisystävä sitten tuli vastaan ihan oikeassa elämässä ilman virtuaalisia auttavia käsiä - aivan kuten on aina ennenkin tullut.
Joo, mä kokeilin noita nettitreffejä muutaman kerran, mutta luulin ymmärtäväni, ettei se ainakaan itsellä taida oikein toimia parisuhteen metsästykseen. Tai löytyyhän se parisuhdekin sieltä varmasti ennemmin tai myöhemmin, jos tykkää treffailusta sen verran että jaksaa niitä plarata, eihän tuolla internetin ulkopuolellakaan "niitä oikeita" kovin usein tule vastaan.

A2 lisääntymis-illassa tuli kyllä väestötutkijalta ja "isältä" hyviä pointteja, me nykyihmiset ollaan ihan helvetin nirsoja puolison suhteen, kun haetaan leffojen ja sarjojen esimerkin mukaisesti niitä täydellisiä puolisoija loputtomasta valikoimasta, siinä missä ennen vanhaan on vaan valittu vähiten ruma niistä neljästä, ja oltu sen kanssa koko loppuelämä. Mut mitä sitten häh?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tää on vähän sellanen päiväkirjakin mulle tää palsta, että varmasti useampaakin tyyppiä vituttaa ylikaiken mun kirjoitukset hehkutuksineen, kielikuvineen ja miksei avoimmuudenkin vuoksi. Koitan muistaa kirjoittavani ihan oikeille ihmisille, enkä kasvottomalle internetille.

Ei vituta, mutta monet viestisi ovat niin pitkiä ja sekavia, niin ei niitä pysty lukemaan. Eräskin viesti näytti olevan ihan minulle suunnattu ja jotain naisasioita siinä oli, mutta en lukenut kuin vajaa puolet.

Carlos

Jäsen

Naiset käyttävät aika usein tuota "mun exä" - korttia, kun tarkoittavat että "sori, ei mua nyt oikein nappaa, ja oot sitäpaitsi liian päällekäyvä/helppo".

Asian puolesta ei muuta tietysti mitään, menetetty mikä menetetty. Mutta ei kannata jäädä siis murehtimaan mitään tyyliin "hitsi kun ei olis sitä exää niin sitten olis...". Sillä täysin mahdollista että ko. tädillä on jo, tai on viimeistään 2 viikon sisään uusi poikaystävä. Joka ei ole se exä. Jonka kanssa on ihan kamalan ihqua, eikä se "exä" tule mieleen yllättäen ollenkaan.

Carlos

Jäsen
Mutta silti vihaan näitä vitun geimejä.

Join the club man, join the club. Itsekään en ole koskaan tajunnut että miksi vitussa ei voi vaan mennä täysillä vaan pitää olla nämä hemmetin soidinmenot ensin. Täysin terveellinen vaihtoehto on myöskin unohtaa koko juttu ja käydä vaan säännöllisesti huorissa. Saa vaihtelua niin paljon kuin haluaa, rahaa menee vähemmän kuin "normaaliin" naiseen, eikä tule mitään jälkipuheita eikä draamaa. Ellet sitten mene rakastumaan johonkin niistä - mikä toki sekin on aina mahdollista, miehiä kun ollaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy