Naisasiat

  • 7 503 809
  • 26 557

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vähän tuo myös otti nokkiinsa siitä kun tein lähtöä Peppersin keikalle kun hän ei pääse (ostin lipun jo kauan ennen kuin tavattiin). Laitoin siinä aamulla kaikkea kuntoon lähtiessäni, tarkastin lipun yms. ja tuo otti sen ilkeilynä vaikken sellaista tarkoittanut :(

Noh eiköhän tämä tästä ajan kanssa.

Ei tuommoiset järjettömät nokkiinsa ottamiset yleensä ajan kanssa parane, vaan pahenevat, ellei ota heti härkää sarvista ja keskustele asioita halki. Parempi tehdä säännöt heti selviksi, ettei tarvitse tuollaisesta käytöksestä kärsiä.

Minulle kyllä suvakkius olisi todella paha turn off. Onneksi ei ole suvakkeja eteen sattunut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei tuommoiset järjettömät nokkiinsa ottamiset yleensä ajan kanssa parane, vaan pahenevat
Ihan höpöä. Noita ei yksinkertaisesti tule, kun ei tule jatkossa enää hommattua lippuja minnekään keikoille.

Tämä oli huumoria.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Viimein mullakin tuntuisi että oon useamman harhayrityksen jälkeen löytänyt oikein helmen. Mimmi diggaa samantyylisestä musiikista kuin minä ja jopa seuraa jonkin verran jääkiekkoa vaikkei mikään urheilufriikki olekaan. Suosikki on tosin eri kuin mulla muttei onneksi kuitenkaan lukko.
Vähän tuo myös otti nokkiinsa siitä kun tein lähtöä Peppersin keikalle kun hän ei pääse (ostin lipun jo kauan ennen kuin tavattiin). Laitoin siinä aamulla kaikkea kuntoon lähtiessäni, tarkastin lipun yms. ja tuo otti sen ilkeilynä vaikken sellaista tarkoittanut :(

Noh eiköhän tämä tästä ajan kanssa.

Onnea helmen bongauksesta! Nuo makuasioiden stemmaamiset on hyviä lähtökohtia homman rakentamiseen, suvakki-öyhötystä saa karsittua ajan kanssa, kun jaksaa elämän realiteetteja tankata (tähän vapaamuotoinen hymiö).
Tuommoiset pienet nokkiinottamiset tasaantuu varmasti, jos ei niin filaan vaan.

Toivottavasti keikka on hyvä, itsekin sinne suuntaan kun vaimo hommasi hääpäivä-lahjaksi tsetit...
 
Viimeksi muokattu:

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
En tiä, oisko enemmän jopa vitutusketjun asiaa, mut naisasioihin tämä liittyy, niinkuin moni vitutus tässä elämässä.

Tossa vähän aikaa sitten tuli erottua pitkäaikaisesta ensimmäisestä tyttöystävästäni, mistä taisin tähän ketjuunkin avautua. No nyt sitten aika pian löysin aivan uskomattoman, fiksun, mukavan ja törkeän hyvännäköisen naisen, jonka kanssa tässä nyt useampi viikko on viestitelty ja treffailtu ja vietetty öitä yhdessä. Vielä eilen aamulla heräsin naisen luota ja kaikki vaikutti hyvältä. Siinä puhuttiin seuraavista treffeistä ja muuta vastaavaa. Kuitenkin iltapäivästä alkoi tulla pelkkiä yhden-kahden sanan vastauksia ja muutenkin vähän semmosta. Sitten illalla kun olin jo päättänyt, että jos vastaukset on tätä luokkaa niin en mää enää yritä väkisin mitään keskustelua. Sitten sieltä iski perinteiset "mitä sää haluat musta" ja muuta vastaavaa. No tätä vatvottiin hetki ja sitten hän paljasti haikailevansa vieläkin eksän perään (eronnut toukokuussa, yhdessä about 4v) ja että meidän juttu alkoi menemään liian vakavaksi ja olisi parempi että ei nähdä enää. Kevyesti vituttaa, koska noin uskomattomia naisia ei minun kohdalleni ole kovin usein osunut, saatika sellaisia jotka lotkauttaisivat korvaansakaan tällaiselle nörtille.

Tokihan tässä ei minunkaan tilanteeni ihan optimaalinen ole, koska tosiaan siitä omasta erosta on vieläkin vähemmän aikaa. Huoh, naiset...

Se on vähän molemmilla riskinä tuo kohtalo, joka lähtee eron jälkeen tai juuri eronneen kanssa leikkimään.
Moni haluaa kuitenkin pitkän suhteen jälkeen elää vapaana, ja ehkä harrastaa vain kevyempiä suhteita..
Tietenkin moni hakee vain laastariakin ja ajattelee tämän helpottavan exän unohtamisessa ja näin se voi ehkä hetkellisesti helpottaakin oloa.
Vähän niin, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
No parinhaku on tänäpäivänä tehty aika helpoksi, ja ajattele tämäkin hienona kokemuksena.
 
Kyllähän vaikuttaa siltä, että Pausimalle lähinnä tarjoutui mahdollisuus tulla vaihtopenkiltä sisään tuomaan vähän läheisyyttä juuri ykkössentterin menettäneelle naiselle. Nyt kuitenkin huomasi, että back-up pelinrakentajan tehot jäävät pienemmiksi kuin entisen ykköstykin, joten vaihtopenkki rupeaa taas kutsumaan.

Nyt hän yrittää sitten hiljalleen lyödä kontaktia poikki Pausimaan ja samalla lämpätä vielä ykkössentteriä takaisin avausvitjaan. Mahdollisuus on kuitenkin, että jos ykkössena päättä vaihtaa seuraa lopullisesti, niin Pausimalle löytyy paikka avauskentästä. Toisaalta voisi kuvitella tässä tapauksessa, että nainen etsii ihan aktiivisesti kuitenkin treidiä silti Pausimalle.

Jos palataan jäsen korkin tilanteeseen, niin onpahan kimurantti paikka. Pahimmillaan muikkelista voi tulla sellainen mielensäpahoittaja hyena, että kuristusmurhan mahdollisuus on melkoisen suuri. Toisaalta jos siellä on taipumusta antaa siimaa muiden vuorovaikutuksille on tuokin hulluus ehkä pestävissä vielä. Itse on tuollaiseen arpomiseen lähtisi, vaan kertoisin avoimesti omat linjani näistä asioista ja katsoisin sitten reaktion. Luultavammin se aiheuttaakin vain Nivean ja talouspaperin rullan paluun sängyn ketjukavereiksi.
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Kyllähän vaikuttaa siltä, että Pausimalle lähinnä tarjoutui mahdollisuus tulla vaihtopenkiltä sisään tuomaan vähän läheisyyttä juuri ykkössentterin menettäneelle naiselle. Nyt kuitenkin huomasi, että back-up pelinrakentajan tehot jäävät pienemmiksi kuin entisen ykköstykin, joten vaihtopenkki rupeaa taas kutsumaan.

Nyt hän yrittää sitten hiljalleen lyödä kontaktia poikki Pausimaan ja samalla lämpätä vielä ykkössentteriä takaisin avausvitjaan. Mahdollisuus on kuitenkin, että jos ykkössena päättä vaihtaa seuraa lopullisesti, niin Pausimalle löytyy paikka avauskentästä. Toisaalta voisi kuvitella tässä tapauksessa, että nainen etsii ihan aktiivisesti kuitenkin treidiä silti Pausimalle.
Kyl tää oli enemmänkin ulososto. Vapaana agenttina try-outtia lähetään ettimään. Hankaluuksia tuottaa se, että oma agentti/ketjukaveri sai hänkin ulososton ja nyt istuu masentuneena himassa niin sopimusneuvotteluissa ollaan tällä hetkellä aika yksin.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Ehkä mää vaan oon sen verran autisti, että en ymmärrä näitä geimejä. Kyllähän sitä kaverit varotteli, että älä lähde liian täysillä mukaan. Mut minkäs sille voi jos joku iskee kun tuhat volttia. Tokihan tässä myös hämäs ton tytön "mää en käytä aikaani mihinkään turhaan" yms. puheet.


No joskus ehkä osuu omallekin kohdallesi tilanne, että olet eronnut vakavasta suhteesta ja et ole päässyt exästä yli, mutta houkuttaa siltikin alkaa katsella vapaita markkinoita. Ensiksi ehkä ihastutkin, mutta hetken tapailtuasi huomaatkin exän olevan edelleen mielessä.
Exäkin voi tilannetta hämmentää, kun huomaa kateudessaan sinulla jo olevan uusi emäntä kierrossa.
 
Ton linkin takaa löytyvän kanssa en koskaan seurustellut. Facebook-kavereita ollaan kyllä. Viimeisen vuoden aikana oon käyny treffeillä n. 30 naisen kanssa. En muista kyllä yhtään. Voi olla pari enemmän tai pari vähemmän. Näin luulisin. Sitä mä tuolla just maanittelin, että turhaan tuolla Tinderissä pyörin ja treffeillä juoksin ylipäänsä, kun tää naisystävä sitten tuli vastaan ihan oikeassa elämässä ilman virtuaalisia auttavia käsiä - aivan kuten on aina ennenkin tullut.
Joo, mä kokeilin noita nettitreffejä muutaman kerran, mutta luulin ymmärtäväni, ettei se ainakaan itsellä taida oikein toimia parisuhteen metsästykseen. Tai löytyyhän se parisuhdekin sieltä varmasti ennemmin tai myöhemmin, jos tykkää treffailusta sen verran että jaksaa niitä plarata, eihän tuolla internetin ulkopuolellakaan "niitä oikeita" kovin usein tule vastaan.

A2 lisääntymis-illassa tuli kyllä väestötutkijalta ja "isältä" hyviä pointteja, me nykyihmiset ollaan ihan helvetin nirsoja puolison suhteen, kun haetaan leffojen ja sarjojen esimerkin mukaisesti niitä täydellisiä puolisoija loputtomasta valikoimasta, siinä missä ennen vanhaan on vaan valittu vähiten ruma niistä neljästä, ja oltu sen kanssa koko loppuelämä. Mut mitä sitten häh?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tää on vähän sellanen päiväkirjakin mulle tää palsta, että varmasti useampaakin tyyppiä vituttaa ylikaiken mun kirjoitukset hehkutuksineen, kielikuvineen ja miksei avoimmuudenkin vuoksi. Koitan muistaa kirjoittavani ihan oikeille ihmisille, enkä kasvottomalle internetille.

Ei vituta, mutta monet viestisi ovat niin pitkiä ja sekavia, niin ei niitä pysty lukemaan. Eräskin viesti näytti olevan ihan minulle suunnattu ja jotain naisasioita siinä oli, mutta en lukenut kuin vajaa puolet.
 

Carlos

Jäsen
Kyllähän vaikuttaa siltä, että Pausimalle lähinnä tarjoutui mahdollisuus tulla vaihtopenkiltä sisään tuomaan vähän läheisyyttä juuri ykkössentterin menettäneelle naiselle. Nyt kuitenkin huomasi, että back-up pelinrakentajan tehot jäävät pienemmiksi kuin entisen ykköstykin, joten vaihtopenkki rupeaa taas kutsumaan.

Naiset käyttävät aika usein tuota "mun exä" - korttia, kun tarkoittavat että "sori, ei mua nyt oikein nappaa, ja oot sitäpaitsi liian päällekäyvä/helppo".

Asian puolesta ei muuta tietysti mitään, menetetty mikä menetetty. Mutta ei kannata jäädä siis murehtimaan mitään tyyliin "hitsi kun ei olis sitä exää niin sitten olis...". Sillä täysin mahdollista että ko. tädillä on jo, tai on viimeistään 2 viikon sisään uusi poikaystävä. Joka ei ole se exä. Jonka kanssa on ihan kamalan ihqua, eikä se "exä" tule mieleen yllättäen ollenkaan.
 

Carlos

Jäsen
Mutta silti vihaan näitä vitun geimejä.

Join the club man, join the club. Itsekään en ole koskaan tajunnut että miksi vitussa ei voi vaan mennä täysillä vaan pitää olla nämä hemmetin soidinmenot ensin. Täysin terveellinen vaihtoehto on myöskin unohtaa koko juttu ja käydä vaan säännöllisesti huorissa. Saa vaihtelua niin paljon kuin haluaa, rahaa menee vähemmän kuin "normaaliin" naiseen, eikä tule mitään jälkipuheita eikä draamaa. Ellet sitten mene rakastumaan johonkin niistä - mikä toki sekin on aina mahdollista, miehiä kun ollaan.
 
Lienee aika kaivaa tämäkin ketju naftaliinista. Mutta joo, uusi paikkakunta on tuonut uusia tuttavuuksia ja vähintäänkin yhden todella hämmentävän tapauksen. Siis aivan ärveen nätin ja mukavan naisen, joka jostain syystä haluaa viettää mun kanssa aikaa ja lähettelee jo välillä jotain ihme sydänhymiöitä ym. Oikeesti hippasen ahdistava tilanne, koska ei mulla ole mistään ihastumisista itselläni kokemusta varmaan lähemmäs kymmeneen vuoteen. Tai siis onhan muhun ihastuttu joo, mutta mä en ole ikinä osoittanut oikeita tunteita toiseen suuntaan. Vähän hankalaa, koska ei oikeesti tajua muutenkaan, että mikä koira tässä on haudattuna. Kyseisen näköiset naiset ovat poikkeuksetta olleet täysin "eri liigaa" mun omaan tasoon nähden, vaikka en nyt aikoihin ole dokannut tai elänyt muuten arveluttavaa elämää. Olis varmaan mukavaa kokeilla onnistuisko vaikka yhteinen yö, mutta koska kyseessä on oikeasti tosi herttainen mimmi, niin en mä vaan halua loukata tai vaikuttaa assholelta joka katoaa yöhön. Yleensä en juuri nakkaa paskaakaan, mutta nyt on joku moraalinen käsijarru päällä. Sen verran tilanne on outo, että mitään lämpimiä fiiliksiä en uskalla alkaa jostain lukkojen takaa kaivamaan.

Olipahan tajunnanvirtaa, mutta ajatusten jäsentely tekstiksi auttaa jotenkin edes vähän.
 
Päivitys edelliseen: Ja vähemmän yllättäen syyksi minusta "kiinnostumiseen" paljastui (ilmeisen onnistunut) yritys tehdä salimarkoeksä riittävän mustasukkaiseksi, että heidän kahden homma sai uutta liekkiä alle. No, onneksi pessimisti ei enää pety ja näissä tilanteissa kehittynyt kuudes aisti piti käsijarrun päällä koko ajan. Muija suoraan sanottuna hämmentyi, kun vain lopussa kohautin olkia todeten "mikäs siinä".
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Päivitys edelliseen: Ja vähemmän yllättäen syyksi minusta "kiinnostumiseen" paljastui (ilmeisen onnistunut) yritys tehdä salimarkoeksä riittävän mustasukkaiseksi, että heidän kahden homma sai uutta liekkiä alle. No, onneksi pessimisti ei enää pety ja näissä tilanteissa kehittynyt kuudes aisti piti käsijarrun päällä koko ajan. Muija suoraan sanottuna hämmentyi, kun vain lopussa kohautin olkia todeten "mikäs siinä".
Paljonko tällä rouvalla on ikää? Sehän on vain bensaa liekkeihin, kun et jäänyt sössöttään tai jankuttamaan mitään. Pomminvarmasti tulee vielä ottamaan sinuun kontaktia.
 
Paljonko tällä rouvalla on ikää? Sehän on vain bensaa liekkeihin, kun et jäänyt sössöttään tai jankuttamaan mitään. Pomminvarmasti tulee vielä ottamaan sinuun kontaktia.

No sanotaan näin, että viitisen vuotta nuorempi mua itteeni. Saa nähdä, että ottaako kontaktia ja vaikka ottais, niin jaksanko itte lähtee pelaamaan mitään infantiileja valtapelejä saati liehittelemään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
No sanotaan näin, että viitisen vuotta nuorempi mua itteeni. Saa nähdä, että ottaako kontaktia ja vaikka ottais, niin jaksanko itte lähtee pelaamaan mitään infantiileja valtapelejä saati liehittelemään.

En voi suositella tuota liehittelyä. Siitä jää loppujen lopuksi kovin nöyryyttävä fiilis varmaan.
 

Kurt

Jäsen
Kannattaa pitää mielessä: Sydänhymiöt ei merkkaa mitään, riippumatta naisen/tytön iästä. Sydänhymiö on synonyymi esim sanoille "moi" tai "terveisin" tai "kuulemiin".
 
Kannattaa pitää mielessä: Sydänhymiöt ei merkkaa mitään, riippumatta naisen/tytön iästä. Sydänhymiö on synonyymi esim sanoille "moi" tai "terveisin" tai "kuulemiin".

Näinhän se tuppaa olemaan. Mutta siis onneksi pidin jäitä hatussa ja haistoin palaneen käryä koko ajan. Tässä todellisuudessa ei tyyliin seiskan jäbä saa mitään kympin misuja ko sihteeriopistosta korkeintaan.
 
En voi suositella tuota liehittelyä. Siitä jää loppujen lopuksi kovin nöyryyttävä fiilis varmaan.

Vähän itseni tuntien tuskin jaksan kauheesti edes mahdollisiin viesteihin vastailla. Meinaan vaan, että miksi vaivautua, kun hommahan on nähty

Tää nyt on menny muutenkin sellaiseksi, että kun viimeks loppukesästä oli sovittu naisen aloitteesta deitit, niin löysinkin itseni noin 150 km päästä uistelemasta koko homman unohtaneena. Oops.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vähän itseni tuntien tuskin jaksan kauheesti edes mahdollisiin viesteihin vastailla. Meinaan vaan, että miksi vaivautua, kun hommahan on nähty

Tää nyt on menny muutenkin sellaiseksi, että kun viimeks loppukesästä oli sovittu naisen aloitteesta deitit, niin löysinkin itseni noin 150 km päästä uistelemasta koko homman unohtaneena. Oops.

Voisin vannoa, että jotain lässytystä sieltä vielä tulee. "Olet kyllä tosi kiva tyyppi" "Voidaanko kuitenkin olla kavereita"

Tuo sun veto on kyllä outo, että jätät sovitut tärskyt noin härskisti välistä. Toki jos tiesit jo, että olet tullut kusetetuksi niin silloin täysin ymmärrettävä ratkaisu.
 
Viimeksi muokattu:
24-30v naisissa o


Voisin vannoa, että jotain lässytystä sieltä vielä tulee. "Olet kyllä tosi kiva tyyppi" "Voidaanko kuitenkin olla kavereita"

Tuo sun veto on kyllä outo, että jätät sovitut tärskyt noin härskisti välistä. Toki jos tiesit jo, että olet tullut kusetetuksi niin silloin täysin ymmärrettävä ratkaisu.

Siis mä vaan unohdin koko asian, minkäs sille mahtaa. En mä koe erityisen härski olleeni, jokin muu vaan tuntu tärkeemmältä ja vahinkoja sattuu.

Ja voihan se olla, että jotai friendzoneshittiä vielä tulee, mutta mitä väliä. Hommatkoon seuraavan kusetettavan jostain toisaalta
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kyllä se on niin, että 24-30v naisissa ei vapaata hyvää yksilöä ole markkinoilla.

Sellaiset mukavat, perusnätit ja fiksut on jo varattu muihin organisaatioihin. Yli 30v ikäluokassa taas tarjontaa on, mutta siinä tulee biologiset jutut eteen. Lapset ei ole ajankohtainen asia ainakaan muutamaan vuoteen.

Minusta on täysi myytti, että miehet on muka pinnallisia. Kyllä tuolla kylällä viuhtoo todella nättiä ja hyvä perseistä naista, mutta he yleensä ovat niitä sinkkuja. Osa toki omasta halustaan. Tuollaiset edellä kerrotut "keskiverto" tytöt on sitten yleensä varattuja. Heitä yhdistää poikkeuksetta se, että ovat henkisiltä ominaisuuksiltaan aivan priima. Ei aikuisia miehiä kiinnosta se hyvä perse ja tyhjä pääkoppa kuin sen yhden varvin verran. Kyllä suomalainen mies vain arvostaa tuollaista luonnollista Eloveenaa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Kyllä se on niin, että 24-30v naisissa ei vapaata hyvää yksilöä ole markkinoilla.

Sellaiset mukavat, perusnätit ja fiksut on jo varattu muihin organisaatioihin. Yli 30v ikäluokassa taas tarjontaa on, mutta siinä tulee biologiset jutut eteen. Lapset ei ole ajankohtainen asia ainakaan muutamaan vuoteen.

Minusta on täysi myytti, että miehet on muka pinnallisia. Kyllä tuolla kylällä viuhtoo todella nättiä ja hyvä perseistä naista, mutta he yleensä ovat niitä sinkkuja. Osa toki omasta halustaan. Tuollaiset edellä kerrotut "keskiverto" tytöt on sitten yleensä varattuja. Heitä yhdistää poikkeuksetta se, että ovat henkisiltä ominaisuuksiltaan aivan priima. Ei aikuisia miehiä kiinnosta se hyvä perse ja tyhjä pääkoppa kuin sen yhden varvin verran. Kyllä suomalainen mies vain arvostaa tuollaista luonnollista Eloveenaa.

Tai kai se vähän riippuu siitä, mitä mies haluaa. Jos on vaikka kuten meikäläinen eli on skidejä ja perhe-elämä kiinnostelee, niin tosiaan mieluummin sitä fiksua ja yhteistyökykyistä luonnetta katselee päivittäin kuin huippupersettä, jos valita pitäisi. Ei tosin mua haittaa, ettei vaimon perseessä ole mitään vikaa mutta se tulee sitten pidemmän päälle bonarina. Kymmenen vuoden päästä perse voi olla aivan eri kuosissa mutta luonteen uskon säilyvän about samanlaisena, kun ei nyt ns ruuhkavuosinakaan mitään ylitsepääsemätöntä ole saatu aikaiseksi.
 
Kyllä se on niin, että 24-30v naisissa ei vapaata hyvää yksilöä ole markkinoilla.

Sellaiset mukavat, perusnätit ja fiksut on jo varattu muihin organisaatioihin. Yli 30v ikäluokassa taas tarjontaa on, mutta siinä tulee biologiset jutut eteen. Lapset ei ole ajankohtainen asia ainakaan muutamaan vuoteen.

Minusta on täysi myytti, että miehet on muka pinnallisia. Kyllä tuolla kylällä viuhtoo todella nättiä ja hyvä perseistä naista, mutta he yleensä ovat niitä sinkkuja. Osa toki omasta halustaan. Tuollaiset edellä kerrotut "keskiverto" tytöt on sitten yleensä varattuja. Heitä yhdistää poikkeuksetta se, että ovat henkisiltä ominaisuuksiltaan aivan priima. Ei aikuisia miehiä kiinnosta se hyvä perse ja tyhjä pääkoppa kuin sen yhden varvin verran. Kyllä suomalainen mies vain arvostaa tuollaista luonnollista Eloveenaa.


On niitä vapaana, mutta kriteerit on niin kovat, ettei jonkun Taneli-Tavallisen kannata edes vaivautua ajattelemaan asiaa. Timanttisen fyysisen preesensin lisäksi pitäisi olla massia, tavoitteellisuutta, kosmopoliittisuutta ym ym. Tiedän tapauksen, jossa liian pieni toimistotila oli naiselle deal breaker. Jotkin oudot alakulttuurit on asia erikseen, mutta sielläkin vain "uskottavimmat" rastapäät, puunhalaajat tai räbäyttäjät ns saavat.

Kun sitte mennään yli kolmenkympin, niin osa niistä ennen kympin misuista palautuu markkinoille arvoilla 6-7 tai hyvällä lykyllä jopa kasina. Sitten on perse levinnyt joko synnytyksessä tai siiderillä, pentu huutaa kotona tai se halutaan sinne asap, erotraumat puretaan uuteen kundiin ja koko homma on innotonta paskaa, jonka kokeminen unelmien täyttymykseksi vaatii jo raskasta itselleen valehtelua.

Onko tässä yhtälössä oikeastaan mitään tavoittelemisen arvoista? Miksi sitä ei vain kävisi huorissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös