Naisasiat

  • 7 490 804
  • 26 542
Ja päivitystä tilanteeseen: Ei kuulemma enää halua olla missään tekemisissä ikinä. Ihme homma, sanoin vielä ihan asiallisesti, ettei tämä nyt ole hyvä idea ollenkaan ja jatketaan ystävinä. Huoh, joskus on hankalaa, kun ei voi tehdä oikein päätti mitä tahansa. Vois sanoa, että jopa vituttaa tämmöinen.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ja päivitystä tilanteeseen: Ei kuulemma enää halua olla missään tekemisissä ikinä. Ihme homma, sanoin vielä ihan asiallisesti, ettei tämä nyt ole hyvä idea ollenkaan ja jatketaan ystävinä. Huoh, joskus on hankalaa, kun ei voi tehdä oikein päätti mitä tahansa. Vois sanoa, että jopa vituttaa tämmöinen.

Niin, eihän tuo kiva tilanne ole. Torjumalla tuon naisen loukkasit hänen itsetuntoaan ja saattaa kestää ennen kuin hän leppyy sulle. Monille yksinhuoltajaäideille on tarve tulla vielä seksuaalisesti hyväksytyksi vastakkaisen sukupuolen taholta vaikka niitä lapsia on jo tehtynä(päässä velloo se ajatus "kelpaankohan enää kenellekään?"), ehkä tuo nainen ajatteli että olet turvallinen vaihtoehto joka ei varmasti torju häntä ja päätti kokeilla onneansa. Tosin et tehnyt mitään väärää, pelkästä kohteliaisuudesta tuohon positiivisesti vastaaminen olisi johtanut vielä pahempiin lopputuloksiin. Naiset kokevat joskus myös pelkän kaverillisen kohteliaisuudenkin(tulen tarjoaminen, jonkun raskaan esineen kantaminen hänen puolestaan) flirttinä, ainakin jos ovat väärässä mielentilassa, mikä on voinut sekoittaa hänet tietysti luulemaan että voisit olla kiinnostunut. Toivottavasti tuo ihminen tulee järkiinsä ja pystyy vielä paikkaamaan välinsä kanssasi, jos kuitenkin itse koit hänet todella hyväksi kaveriksi.
 
Niin, eihän tuo kiva tilanne ole. Torjumalla tuon naisen loukkasit hänen itsetuntoaan ja saattaa kestää ennen kuin hän leppyy sulle. Monille yksinhuoltajaäideille on tarve tulla vielä seksuaalisesti hyväksytyksi vastakkaisen sukupuolen taholta vaikka niitä lapsia on jo tehtynä(päässä velloo se ajatus "kelpaankohan enää kenellekään?"), ehkä tuo nainen ajatteli että olet turvallinen vaihtoehto joka ei varmasti torju häntä ja päätti kokeilla onneansa. Tosin et tehnyt mitään väärää, pelkästä kohteliaisuudesta tuohon positiivisesti vastaaminen olisi johtanut vielä pahempiin lopputuloksiin. Naiset kokevat joskus myös pelkän kaverillisen kohteliaisuudenkin(tulen tarjoaminen, jonkun raskaan esineen kantaminen hänen puolestaan) flirttinä, ainakin jos ovat väärässä mielentilassa, mikä on voinut sekoittaa hänet tietysti luulemaan että voisit olla kiinnostunut. Toivottavasti tuo ihminen tulee järkiinsä ja pystyy vielä paikkaamaan välinsä kanssasi, jos kuitenkin itse koit hänet todella hyväksi kaveriksi.

Niin, saas nyt nähdä. Koville taisi tosiaan ottaa, kun ei kikkiä saanutkaan meikäläiseltä tai mitään muutakaan. Ihme juttu sinänsä, koska jos esim itte saan pakit, niin se on business as usual ja etenkin, jos ne annetaan ilman ylimääräistä vittuilua. Yrittää pitää, muttei myöskään pahastua, jos ei heru. Tämä (entinen?) ystävätär ei muuten ollut ensimmäinen näkemäni henkilö sarjassa naisia, joille torjutuksi tuleminen sekoittaa pasmat täysin. Mikä ihme siinäkin mahtaa olla, luulevatko ne kaikki olevansa jotenkin vastustamattomia kimkardashianeita, kunhan vaan laitetaan joku vähän antavampi biletoppi päälle..? Monen vuoden ystävyyskin lentää kerralla roskiin, jos luulot omasta viehätysvoimasta karisevat, huhhuh.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Itselle kävi noin 10 vuotta sitten hiukan vastaavasti, kaverin exä(olivat kimpassa ehkä muutaman kuukauden ja tutustuivat mun kauttani) hyökkäsi kähmimään ja suoraan jopa antoi muille miehille ymmärtää että kuuluu nyt mulle, itse en vastannut tuohon lähestymiseen mitenkään(en tosin antanut pakkeja), sillä halusin tsekata tilanteen kaverin kanssa ensin. Mutta seuraavalla kohtaamisella kohtelu hänen taholtaan olikin tasoa "hell freezes over" vaikka oltiin kavereita oltu jo vuosia ja tuo ei korjaantunut.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ja päivitystä tilanteeseen: Ei kuulemma enää halua olla missään tekemisissä ikinä. Ihme homma, sanoin vielä ihan asiallisesti, ettei tämä nyt ole hyvä idea ollenkaan ja jatketaan ystävinä. Huoh, joskus on hankalaa, kun ei voi tehdä oikein päätti mitä tahansa. Vois sanoa, että jopa vituttaa tämmöinen.
Älä ota niin vakavasti, minulla on kutina että palaa kyllä kaveripiiriisi kunhan pöly vähän laskeentuu. Tosin huonossa lykyssä saattaa yrittää vielä myöhemmin uudestaan.

Jos haluat olla hitusen vittumainen, niin kokeilepa huvikseen pelata tätä kaverikorttipeliä naisten käytännöillä. Sanot että parempi pysyä vain kaverina (tämän olet siis jo tehnytkin). Sitten jos pysytte kaverina, niin neitokaisen mahdollisesti yrittäessä seuraavaa isäntää itselleen vedä kilarit ja tule mustasukkaiseksi. Voihan video, montahan kertaa itselleni on käynyt vastaavalla tavalla. Ensin tulee pakit, mutta päätetään pysyä kaverina. Nainen saattaa mahdollisesti myöhemmin kertoa omista miesseikkailuistaan avoimesti, ja välillä taas sama henkilö itkeä kun kukaan mies ei kelpuuta. Tämä ei onneksi ole kuin yhden kanssa koettua. Sitten jos itse satun löytämään kiinnostavan naisen, niin tämä minut friendzonettanut nainen yllättäen muuttuukin katkeraksi. "Ei oo yhtään sun tyyliä, joo tiiän sen naisen ja on kuulemma aika helppo tapaus, aika ruma ja läski" jne. Ilmeisesti meikäläinen nähdään jonain plan-B:nä, jonka olisi hyvä pysyä vapailla markkinoilla siltä varalta että itse ei ketään parempaakaan löydä. Sitten taas jos kaverikortin tultua et halua jäädä roikkuman löyhään hirteen, niin kyllä saa kuulla selkänsä takana kommenteja "se tais vaan halua pelkkää pillua multa kun ei kaveria voi enää olla". Teit niin tai näin, vituiksi menee.

Sori aavistuksen katkerasta viestistä.
 
Älä ota niin vakavasti, minulla on kutina että palaa kyllä kaveripiiriisi kunhan pöly vähän laskeentuu. Tosin huonossa lykyssä saattaa yrittää vielä myöhemmin uudestaan.

Jos haluat olla hitusen vittumainen, niin kokeilepa huvikseen pelata tätä kaverikorttipeliä naisten käytännöillä. Sanot että parempi pysyä vain kaverina (tämän olet siis jo tehnytkin). Sitten jos pysytte kaverina, niin neitokaisen mahdollisesti yrittäessä seuraavaa isäntää itselleen vedä kilarit ja tule mustasukkaiseksi. Voihan video, montahan kertaa itselleni on käynyt vastaavalla tavalla. Ensin tulee pakit, mutta päätetään pysyä kaverina. Nainen saattaa mahdollisesti myöhemmin kertoa omista miesseikkailuistaan avoimesti, ja välillä taas sama henkilö itkeä kun kukaan mies ei kelpuuta. Tämä ei onneksi ole kuin yhden kanssa koettua. Sitten jos itse satun löytämään kiinnostavan naisen, niin tämä minut friendzonettanut nainen yllättäen muuttuukin katkeraksi. "Ei oo yhtään sun tyyliä, joo tiiän sen naisen ja on kuulemma aika helppo tapaus, aika ruma ja läski" jne. Ilmeisesti meikäläinen nähdään jonain plan-B:nä, jonka olisi hyvä pysyä vapailla markkinoilla siltä varalta että itse ei ketään parempaakaan löydä. Sitten taas jos kaverikortin tultua et halua jäädä roikkuman löyhään hirteen, niin kyllä saa kuulla selkänsä takana kommenteja "se tais vaan halua pelkkää pillua multa kun ei kaveria voi enää olla". Teit niin tai näin, vituiksi menee.

Sori aavistuksen katkerasta viestistä.

Niin se vissiin menee. Kun ei ole miehenä sitä parasta A-luokkaa, niin ei lähtökohtaisesti mimmiä kiinnosta, mutta toisaalta, jos ei sitten aivan pakan pohjallakaan makaa, niin pysyköön just "varalla". Kyllähän mäkin toisaalta ajattelen naisista vähän vastaavasti (luokitellen eri kategorioihin pantavista aina painajaisiin), mutten koe sen olevan itteltäni mitään pois, jos joku semisti kiinnostava tuttavapiiristä sattuu pariutumaan. Lähinnä siinä taputellaan sitä äijää olalle, että hieno juttu jne. Mustasukkaisuutta en siis harrasta, se on akkojen oma juttu ja luuserimiesten. Sekin piirre mussa tosin on aikojen saatossa saatu käännettyä siten, että "toi jätkä ei välitä kenestäkään". Itse asiassa jopa välitän, mutta en pelaa pelejä tai harrasta draamaa. Jos jossain olis sellainen noista piirteistä vapaa 18-25 v nainen vapaana, niin voisin jopa harkita tapailua monen vuoden tauon jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
On selvää, että naissukupuolella on instituutiotasolla hegemonia-asema parisuhteista ja seksistä neuvoteltaessa. Tämä asia on kuitenkin ikäänkuin keskiarvo. Se ei itsessään takaa yhdellekään yksilölle mitään automaattista asemaa jolla voisi säätää seksiä ja suhteita. Jokaisen täytyy alkaa nollasta ja kulkea oma tiensä.

Muutenhan tässä voisi alkaa miehenä ikäänkuin "mulle kuuluu" tyyppisesti venttailemaan asemaa pörssiyhtiön hallituksessa. Vai kuinka? Kelle kilahdan, jollei kutsua kuulu?
 
On selvää, että naissukupuolella on instituutiotasolla hegemonia-asema parisuhteista ja seksistä neuvoteltaessa. Tämä asia on kuitenkin ikäänkuin keskiarvo. Se ei itsessään takaa yhdellekään yksilölle mitään automaattista asemaa jolla voisi säätää seksiä ja suhteita. Jokaisen täytyy alkaa nollasta ja kulkea oma tiensä.

Muutenhan tässä voisi alkaa miehenä ikäänkuin "mulle kuuluu" tyyppisesti venttailemaan asemaa pörssiyhtiön hallituksessa. Vai kuinka? Kelle kilahdan, jollei kutsua kuulu?

Käytännössä se hegemonia kai näkyy siinä, ettei naisten tarvi tehdä oikeastaan mitään saadakseen seuraa. Miehet taas joutuvat tekemään työn, aloitteet ja potentiaalisesti pettymään sekä nolaamaan itsensä. Naisille riittää se, että käyvät suihkussa, meikkaavat ja viitsivät saapua paikalle (paitsi läskit, vammaset, yht ym rejectit). Ehkä juuri tuota asetelmaa vasten on sitten niin kauhistuttavaa, jos nainen päättää tehdä aloitteen, eikä kundi lämpenekään. Niissä lopuunsa harvoissa kerroissa lienee sitten jotain kosmista oikeutta mukana.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Käytännössä se hegemonia kai näkyy siinä, ettei naisten tarvi tehdä oikeastaan mitään saadakseen seuraa. Miehet taas joutuvat tekemään työn, aloitteet ja potentiaalisesti pettymään sekä nolaamaan itsensä. Naisille riittää se, että käyvät suihkussa, meikkaavat ja viitsivät saapua paikalle (paitsi läskit, vammaset, yht ym rejectit). Ehkä juuri tuota asetelmaa vasten on sitten niin kauhistuttavaa, jos nainen päättää tehdä aloitteen, eikä kundi lämpenekään. Niissä lopuunsa harvoissa kerroissa lienee sitten jotain kosmista oikeutta mukana.

Eli matsiin ei ole lähdetty nollanollasta. Sellaisen pettymyksen hoitoon (naiselle siis): Mene kotiin, ota litra jäätelöä. Kaiva Youtubesta Karelinin viimeinen matsi. Katso se, ja oivalla: Ihmisiähän tässä sentään ollaan itse kukin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Naissukupuoli pelaa hauskasti kaksilla korteilla. Samalla kun yhteiskunnassa, aivan oikein, naisten käsien ja aivojen merkitystä on saatu kasvatettua, tuloeroja pienennyttä jne... naiset eivät juurikaan ole oppineet tai edes osoittamassa oppimishalua seksuaalisen vallan ja parisuhteen muodostamista sekä koossapitämistä koskevan vallan vähentämistä kohtaan. No, ehkä jälkimmäinen on liioittelua.

Kun nainen yksilönä on ottanut taloudellisesti ja yhteiskunnallisesti hirmuisen loikan suhteensa äitiinsä ja suhteessa miessukupuoleen, hän silti edelleen odottaa, että OMA mies ansaitsee häntä enemmän. Sitten kun riittävän monen mies taas tienaakin, niin väärinhän se on ja lasikattoa. Ja aijai, kun niitä paremmin yhteiskunnan portaikoille sijoittuvia miehiä on niin vähän! Yhä useammin koulutetun naisen osa on sinkkuus, mikä tosin on parempi kuin kuin duunarimies (vaikka isi <3 olikin duunari).

Tota mites sille seksuaaliselle vallalle nyt kävikään? No, korkeinta valtaa käyttääkin lopulta se patriarkaatin eliitti, joka saunoo lasikatosta muutama kerros ylöspäin!

Niin. Itsehän olen onnekkaasti tuon kuvion ulkopuolella, kuten muuten aika isolla prosentilla hoitoalojen heteromiehet muutenkin. Monesti olen kiittänyt puolisoani tästä konkreettisesti ihan älyttömän paljon demarien huulipunapataljoonan tekemisiä enemmän sukupuolien tasa-arvoa edistäneestä yksityisestä manifestistä. Meillä naisen nettoeuro on enemmän kuin 2€.

Ja kyllä nämä asiat vaan kuuluvat yhteen vaikka kuka sanoisi mitä.
 
Naissukupuoli pelaa hauskasti kaksilla korteilla. Samalla kun yhteiskunnassa, aivan oikein, naisten käsien ja aivojen merkitystä on saatu kasvatettua, tuloeroja pienennyttä jne... naiset eivät juurikaan ole oppineet tai edes osoittamassa oppimishalua seksuaalisen vallan ja parisuhteen muodostamista sekä koossapitämistä koskevan vallan vähentämistä kohtaan. No, ehkä jälkimmäinen on liioittelua.
Onko liioittelua, jos kaksi kolmesta liitosta päättyy naisen aloitteesta? Sekään ei ole harvinaista, että nainen yrittää pitää kiinni vallastaan vielä suhteen päättymisen jälkeenkin. (No, toisaalta vainoava mieskin on aika ikiklassikko.)

Anekdootti liityy: Mut vaihdettiin parempiin, mutta pysyttiin edelleen aivan sydänystävinä. Koeajeli ylimmän tason miehiä suht tiuhaan. Oli vuoden mittaan miljonäärit, professorit, upseerit, lennonjohtajat, toiset miljonäärit, yms. Sattuihan se, etenkin silloin kun niitä piti tuoda mulle näytille, mutta kipuilin siitä ylitse tuon sydänystävyyden voimin ihan ok. Lopulta tuon vuoden mittaan opin olemaan rakastamatta häntä puolisona, ja rakastamaan vain ystävänä.

Mutta sitten panin sen kaveria, ja ystävyys päättyi oikeastaan sillä sekunnilla kun asiasta ohimennen joskus kerroin. Minä olin tehnyt verisen vääryyden (tämä kaverinsa, joka oli tehnyt aloitteen, ei tietenkään ollut tehnyt mitään väärää...). Minä taas en hänen panemisistaan vuoden verran avoimesti jutustelleena osannut ajatella, että minun panemiseni voisivat niin paljon hänen sydänalaansa riipaista. Minut alennettiin parhaasta ystävästä johonkin tasolle hyvänpäiväntuttu/manslave.

Minä sitten loukkaannuin täysin tahtomattani aika syvästikin tuon ystävyyden päättymisestä. En osannut käsitellä sitä, vaan sain vähän sen tyylisen trauman kuin läheisensä ennalta arvaamattomasti menettänyt nyt saa. Selväksi kävi, että kannaltani oli parempi olla olematta missään yhteyksissä. Ja niin oltiinkin vuosia.

Nyt hiljattain asia liikahti, hänen saatuaan minut vastaamaan naimisiinmenoilmoitukseensa sanoakseni, kuinka haluaisin iloita hänen puolestaan, mutten sen ystävyyssuhteen tylyn päättämisen vuoksi mitenkään voi. Hän taas vastavuoroisesti ilmoitti olevansa edelleen loukkaantunut minulle. Tuli siis selväksi, ettei kumpikaan halua pahoitella omia tekemisiään, ja asia jää todennäköisesti ikuisesti tähän jamaan. Tästä kanveesista en sitten saanut enää aikaiseksi kuin vittuilua kuinka pantiin kaasonsa kanssa lähinnä hänen lakanoissaan, ja takaisin sain ne toivomani hyvän loppuelämän toivotukset jotka olisin toivonut saaneeni jo joskus aiemmin.

Aina saatiin kaikki asiat keskusteltua halki. Riitelyksi sitä monesti luultiin, mutta aina se oli vain kahden intellektuellin tunteikastakin argumentatiivista sanailua, jonka päätteeksi aina viimeistään aamun sarasteessa löysimme konsensuksen vähemmän loogisesta ja väärässä olevasta osapuolesta. Vasta parisuhteen päättymisen jälkeen tuli se kysymys jota ei neuvottelemalla ratkaistu. Mut nää on näitä. Syytetään tästäkin naisia, eiks vaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vittu mitä paskaa täällä kirjoitellaan. Mies on luomakunnan kruunu. Jos ihan vapaaehtoisesti pelaatte noita akkojen pelejä, niin onneksi olkoon. Ihan turha avautua, jos lähdette tuollaisiin geimeihin mukaan.
 
Vittu mitä paskaa täällä kirjoitellaan. Mies on luomakunnan kruunu. Jos ihan vapaaehtoisesti pelaatte noita akkojen pelejä, niin onneksi olkoon. Ihan turha avautua, jos lähdette tuollaisiin geimeihin mukaan.

Sepä. Koko homman jujuhan on se, että nainen/naiset saavat asetelman tuntumaan siltä, että miehellä ei olisi olemassa muuta kuin hattu kourassa kerjäävän nusuhuulen rooli. Ja vähintään 80%+ nielee sen vieheen perukkeineen päivineen, kun nainen päättää alkaa ah niin kohtalokkaaksi.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sepä. Koko homman jujuhan on se, että nainen/naiset saavat asetelman tuntumaan siltä, että miehellä ei olisi olemassa muuta kuin hattu kourassa kerjäävän nusuhuulen rooli.
Se on muuten hieno tunne, kun tajuaa, että itsellä on valta ja nainen yrittää tehdä vaikutuksen, järkätä tapaamisia "sattumalta". Ei sitä nuorena edes ymmärtänyt, että se olisi mahdollista. Nyt vanhempana, kun on käynyt läpi kaiken ja tietää metkut eikä ole vakituiselle suhteelle tarvetta niin voi vapaasti vaan jättää naisten " touhut" huomiotta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä nyt menettää sen ainoan ihmisen, jolle on voinut kertoa kaiken ja joka ymmärtää ja jotenkin löytää keinon auttaa kun on ongelmia. Maailman järkevin mun ikäinen ja fiksu ja valveutunut. Jotenkin ei ole uskoa, että samanlaisia löytyy. Eniten kuitenkin ahdistaa ajatus pimeään tyhjään kotiin tulemisesta. I hate that shit.

Vaikka se ei nyt autakaan niin kerron kuitenkin vanhempana ja kokeneempana. Tulet miettimään noin 35-vuotiaana, että tosi hyvä kuinka tuli sekin koettua. Oma avioliittoni loppui pitkälti siihen, että liian nuorena liian pitkä suhde ja sitten se alkoi enemmän tai vähemmän molempia kyllästyttää ilman suurempaa draamaa.

Tuo oli selvästikin vakava juttu, mutta myöhemmin löydät sen minkä kanssa on vielä onnellisempaa. Ei ole pelkkää sanahelinää tai lohdutusyritystä vaan ihan miten se menee. Kysy keneltä tahansa nelikymppiseltä.

Sinne pimeään tyhjään kotiin on lopulta muuten todella kiva tulla, kun saa tehdä mitä haluaa ja olla miten vain. Alkuun se tuntuu, että enhän minä halua tehdä mitä tahansa, mutta sitten sen tajuaa.

Minun pitäisi alkaa valmistautua treffeille eikä kirjoittaa naisasiaketjuun. Tässähän tulee kiire kohta, jos ei jo ole.
 

julle-jr

Jäsen
Tuo oli selvästikin vakava juttu, mutta myöhemmin löydät sen minkä kanssa on vielä onnellisempaa. Ei ole pelkkää sanahelinää tai lohdutusyritystä vaan ihan miten se menee. Kysy keneltä tahansa nelikymppiseltä.

Sinne pimeään tyhjään kotiin on lopulta muuten todella kiva tulla, kun saa tehdä mitä haluaa ja olla miten vain. Alkuun se tuntuu, että enhän minä halua tehdä mitä tahansa, mutta sitten sen tajuaa.
Eivät kaikki välttämättä löydä parempaa. Useimmat löytävät mutta ei se mikään varma asia ole.

Eikä kaikkien mielestä ole kivaa tulla tyhjään kotiin, toki useimmat siihen ainakin tottuvat vaikka eivät sitä kivana pitäisikään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eivät kaikki välttämättä löydä parempaa. Useimmat löytävät mutta ei se mikään varma asia ole.

Eikä kaikkien mielestä ole kivaa tulla tyhjään kotiin, toki useimmat siihen ainakin tottuvat vaikka eivät sitä kivana pitäisikään.

Useimmat toki löytävät, onneksi.

Näin eron kokeneena (ei tietenkään ole yleispätevä), tyhjään ja uuteen himaan tulo oli todellakin hankala paikka. Hima ei ollut koti, vaan paikka missä nukkua ja viettää aikaa kun ei ollut muuta tekemistä. Mutta koti se ei ollut.

Tuosta on nyt pari vuotta aikaa, elämää ei tässä matkan varrella helpottanut tieto että ex löysi nopeasti uuden (jos tarkkoja ollaan, niin toisen vaiheen eropaperit kun allekirjoitettiin niin siitä kertoi; ei tosin tullut yllätyksenä). Aika pohjalla oon mennyt välillä, mutta tuossa keväämmällä alkoi jo oikeasti kiinnostaa taas muukin kuin urheilu ja baareilu. Ja myös sama hima on nyt oikeasti koti, vaikka tällä hetkellä täällä ei asu muita kuin minä. Viimeksi eilen totesin yksin kotiin tullessa itsekseni et oikeasti olen onnellinen - toki uusi orastava suhde auttaa asiaa, mut olisin sitä myös ilman sitä.

En mä ala neuvomaan, paskalta tuntuu varmasti... Parhaan kaverini sanoja lainatakseni: "ei tää tästä". Tai sit kuitenkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt on naisasioita ensimmäistä kertaa neljään vuoteen. Tai no muutamia jotain pikkusäätöjä oli, mutta ei mitään mainittavaa. En enää edes muista pitikö tänne kirjoittaa silloin kun niitä on vai silloin kun ne menevät puihin.

Reilun kuukauden tuossa deittailtiin ja nyt sitten ihan päätimme alkaa seurustella. Vähän tuossa pohdittiin pelisääntöjä ja sitä mitä tämä yleensäkään tarkoittaa. Samalla sivulla ollaan, mutta näkemyserojakin oli. Erääseen juttuun sanoin, että suomalainen tyttö ei ikinä toimisi noin. Siihen hän sitten puolitosissaan eli täysin tosissaan tokaisi kuinka häntä ei kiinnosta miten suomityttö toimisi.

Kyseessä on siis valkoihoinen toisesta EU-maasta oleva otus. Olen asunut vajaa puolet aikuiselämästäni ulkomailla, mutta koskaan ei ole ollut pitkästä avioliitosta johtuen ulkomaalaista tyttöä.

Tämä on kaikissa tapauksissa elämäni viimeinen suhde, koska jos tämä menee puihin, niin sitten en tähän rumbaan yksinkertaisesti enää lähde. Hyvillä mielillä ollaan kuitenkin nyt, voihan tästä tulla vaikka mitä. Vaatteet pysyivät vielä päällä, vaikka muuten oli kaikenlaista pussailua. Rauhassa vaan, eihän tämä sentään mikään hääyö ollut ja eihän silloin kovinkaan monet edes pane. Tai ainakaan läheskään kaikki.

Käytiin pelissäkin tänään, kuulema ihan kivaa, mutta joka peliin nyt ei sitten ole lähdössä. Hyvä niin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo

No lyhyesti voisi sanoa, että tietenkään lähtökohta olettamus ei voi olla se, että mies automaattisesti maksaa. Toki jos mies niin kokee hetken ja oman taloustilanteensa, niin hän voi tarjoutua maksamaan (ensi)treffeillä ja ottaa samalla irtopisteet kotiin. Mutta ei siitä kannata mitään numeroa tehdä. Jos taas nainen sanoo, etenkin tuollaisen tarjouksen jälkeen, että maksaa oman puoliskonsa itse, niin siitäkään ei tarvitse tehdä mitään numeroa. Ihan maalaisjärjellä vaan.. ja kaikkein parastahan olisi jos tämä maksupuoli olisi pystytty sopimaan jo etukäteen ennen treffejä, ravintolassa on nimittäin aina vähän kiusallista ryhtyä sitten arpomaan

Tässähän on tulkintaerojen mukaan kyse myös siitä, miten treffeistä on sovittu. Kerran esimerkiksi itse kutsuin erään neitokaisen, jonka kanssa siinä vähän yritettiin heilastella (ei sitten lopulta montaa kuukautta kestänyt), kanssani katsomaan lätkäpeliä. Näin ollen koska minä nimenomaan kutsuin hänet, syntyi se olettamus että silloin minä myös tarjoan ottelun. Näin olin sen tuolloin ajatellutkin, enkä siis ruvennut siinä hallin pihassa silloin vänkäämään, että ennen kuin mennään sisään niin olet nyt minulle näin ja näin paljon lipusta velkaa.. yhdessä sovitut treffit siis eri asia kuin se, jos toinen kutsuu toisen johonkin
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toki jos mies niin kokee hetken ja oman taloustilanteensa, niin hän voi tarjoutua maksamaan (ensi)treffeillä ja ottaa samalla irtopisteet kotiin.

Heh, tästä tuli mieleen, kun joskus viime vuosikymmenen lopussa elelin villiä sinkkuelämää, johon kuuluivat myös sokkotreffit(!), kaikki kaksi kertaa sellaisilla kävin. Ensimmäisellä kerralla kaikki meni hienosti ja kun tuli laskun maksun aika, niin herrasmiehenä tarjouduin maksamaan. Tai oikeastaan en edes tarjoutunut vaan pyysin vaan tarjoilijalta laskun. Kun hän kysyi, että "maksetaanko samasta", niin totesin vain nopeasti, että "joo". Mimmi ei tästä ottanut ollenkaan nokkiinsa, melkeinpä päinvastoin ja ne treffit kestivätkin sitten seuraavaan aamuun saakka ja väittäisin jopa molemmilla olleen hauskaa.

Toisella kerralla sitten tilanne oli sama, toki treffikumppani ja ravintola eri, mutta kuitenkin. Pyysin laskun, tarjoilija kysyi että "maksetaanko samasta", johon minä vastasin että "joo". Treffikumppanini kiihtyi nollasta sataan nanosekunnissa ja alkoi läksyttämään minua siitä, miten nykyaikana naiset eivät todellakaan odota varsinkaan sokkotreffeillä miehen automaattisesti maksavan kaikkea ja että hänelle tuli tuosta tosi halpa olo. En oikein tiennyt miten reagoida, joten pyytelin vain anteeksi ja kerroin yrittäneeni olla vain kohtelias, johon mimmi loukkaantuneena totesi, että kohteliasta ja tahdikasta on nykyaikana olla tasa-arvoinen ja että minulla ei ollut mitään oikeutta tehdä tuota laskunmaksamispäätöstä hänen puolestaan.

Maksoin kuitenkin koko laskun ja kostoksi flirttailin hyvännäköiselle tarjoilijalle estottomasti, jonka päälle annoin vielä tippiä, joka sekin oli treffikumppanini elämänkatsomusta vastaan. Raflasta kun käveltiin ulos hän kysyi, että olisinko antanut tippiä jos tarjoilija olisi ollut vähemmän viehättävä. Vastasin tähän että en tietenkään, jolloin mimmi vain tuhahti ja lähti kävelemään poispäin. Sen koommin en häntä enää tavannutkaan, mutta toivottavasti löysi itselleen sopivan miehen. Vähän kyllä epäilen ettei ole vieläkään löytänyt, mutta toivon silti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sen koommin en häntä enää tavannutkaan, mutta toivottavasti löysi itselleen sopivan miehen. Vähän kyllä epäilen ettei ole vieläkään löytänyt, mutta toivon silti.

Mahtava tarina, tämä on juuri sitä feminismipaskaa mikä ei ole tasa-arvoa nähnytkään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta ensin se tärkein: aivvan saatanan lapsellista ton Trenctownin tapauksen naisen toiminta, huhhuh. En tiennyt, että oikeasti jotkut laittavat lapsensa tynnyriin kasvamaan.

Unohtui muuten eilen mainita jo treffien ensi metreillä paljastuneen, että kovasti vaikeaa tulisi olemaan, jotta meidän välillemme jotain kipinää (vihakipinää ei lasketa) saisi aikaiseksi. Sokkotreffien järjestäjä sittemmin myönsi, että oli ulkoistanut treffikumppanin löytämisen jollekin kaverilleen. Tämä kävi ilmi kun ihmettelin, että miten hänelle tuli edes mieleen, että minä ja tuo neiti X tulisimme toimeen edes vähän alusta.

Toisaalta aikaahan tuosta jo alkaa olemaan ja mikäli on käynyt niin, että tästä parikymppisestä idealistista on kehittynyt kolmekymppinen realisti, niin voisi olla ihan mielenkiintoista lähteä toisille treffeille. Siihen tietysti vaimollani voisi olla poikkipuolinen sanansa sanottavana.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viimein mullakin tuntuisi että oon useamman harhayrityksen jälkeen löytänyt oikein helmen. Mimmi diggaa samantyylisestä musiikista kuin minä ja jopa seuraa jonkin verran jääkiekkoa vaikkei mikään urheilufriikki olekaan. Suosikki on tosin eri kuin mulla muttei onneksi kuitenkaan lukko.

Ihme meininkiä silti ennen tuon tapaamista. Aika hyvin vaihtui mimmit ja tuli melkein sellainen yli-ihmismäinen olo, kun oli sellainen vaihe että heti sai uuden kun edellisen kanssa hommat kusi. Aika hivelevää tälläiselle joka ei koskaan yläasteiässä kelvannut kenellekään.

Nyt kuitenkin ajattelin että tämän kanssa pitää yrittää loppuun asti jos vaan mahdollista. Pieniä mustia pilviä on ehkä se että tämä nainen on täysi suvakki. Suuttui eilenkin kun kerroin siitä Otanmäen tappojutusta ja alkoi valittamaan ettei Suomalaisten tekemistä rikoksista kerrota julkisuudessa aina. Mutta tarttee koittaa pärjätä. Yrittää olla mainitsematta noista jos tuo ei itse aloita. Ja se että menin äänestämään Perussuomalaisia vaikka perustelinkin sen, kun tuon silmissä kaikki Perussuomalaiset ovat jotain Hakkaraisia.

Vähän tuo myös otti nokkiinsa siitä kun tein lähtöä Peppersin keikalle kun hän ei pääse (ostin lipun jo kauan ennen kuin tavattiin). Laitoin siinä aamulla kaikkea kuntoon lähtiessäni, tarkastin lipun yms. ja tuo otti sen ilkeilynä vaikken sellaista tarkoittanut :(

Noh eiköhän tämä tästä ajan kanssa.
 

Carlos

Jäsen
Pieniä mustia pilviä on ehkä se että tämä nainen on täysi suvakki. Suuttui eilenkin kun kerroin siitä Otanmäen tappojutusta ja alkoi valittamaan ettei Suomalaisten tekemistä rikoksista kerrota julkisuudessa aina. Mutta tarttee koittaa pärjätä.

Naisia on vaan niin monenlaisia. Mutta jos kyseinen henkilö on sanotaan nyt reippaasti alle 30, niin ei huolta, hänet voi vielä aivopuhdistaa. Siitä vanhempi, niin menee sitten sinne kitisevä vanhapiika-osastolle joka kannattaa jättää väliin. Itse jopa välillä ihan huvikseni pudottelen jonkun punaviherkommarin jalustaltaan jos ei ole muutakaan tekemistä. Tyyliin "miten kukaan voi käyttää turkkia, se on murhaamista". - No, ton sun takin on tehnyt todennäköisesti joku 5-vuotias Kiinasta Bangladeshiin orjaksi myyty tyttö, joka tekee pimeässä tehtaassa töitä 18 tuntia päivässä, 7 päivää viikossa.

Ja joo, itse voin palailla tänne ketjuun tuonnempana, nyt on ihan pikkusen tilanne ns. "auki". Ja siinä sivussa kaikille palstan poikamiehille, pysykää nyt jumalauta sentään sellaisina. Nykyajan naiset on vaan totaalisen yhteiskuntakelvottomia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös