Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Saako aikuinen mies päättää olla lähtemättä kavereiden kanssa kaljalle, mikäli juuri sillä hetkellä tuntuu mukavammalta ajatukselta jäädä kotiin juomaan viiniä vaimon kanssa?
Heh, nyt muuten kuulosti aika lailla schollilta. Juuri tuollaisten letkautusten takia MR:n ajoittaiset "valonpilkahdukset" vaipuvat unholaan tyystin.Saa toki, vaikka aika oudolta kuulostaakin. Kavereita nyt ei kuitenkaan joka päivä aina näe, mutta vaimoa kyllä.
Sanotaan nyt vaikka näin, että vaikka kuinka sattuisi olemaan hyviä frendejä, niin ei niitä nyt saatana päivittäin jaksaisi katella. Parisuhteeseen sen sijaan ryhdytään siksi, että halutaan elää sen puolison kanssa. Jokaisen luulisi ymmärtävän, että kumppanin kanssa vietetään enemmän aikaa kuin kavereiden kanssa.
Minä olen ensimmäisenä myöntämässä, että esim. 10 vuotta sitten olin menossa kavereiden kanssa baariin aina kun mahdollista. Ja aika paljon niin teinkin. Viitisen vuotta myöhemmin ei baarit paljon houkutelleet enää. Aikansa kutakin. Ja tämä liittyy nimenomaan siihen aikuistumiseen, rauhoittumiseen. Olin parisuhteessa tai en. Tänä päivänä tulee notkuttua baarissa entistäkin vähemmän.