Naisasiat

• 7 590 856
  • 26 615

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Joo no eivät ole nähneet muuten kuin tuon yhden kerran siitä olen aivan varma. Ja mitään juttua ei ole ollut. Paitsi yksi seksikerta missä ei minua kohtaan tehty oikeastaan mitään väärää.. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Käsitinkö oikein: luulet, että jos exän moukari olisi ollut mallia Vanha Len niin olisit käsi - tai kulli - kopelolla huomannut naisesi ei_enää niin tiukan vaginan? Ja mitäs luulet; kertoisiko tyttöystäväsi sinulle jos ex olisikin tikannut sitä läpi yön (=10 min) kaksvitosella (=pikkumuna) patukalla? Ja totta munassa niillä on aina "pieni kulli ja kesti vain hetken ja päissäänkin oltiin ja mitään en muista". Paitsi sen pienen kalun ja aktin keston. Ja kuten Flip tuossa totesikin, kannattaisi varmaan yrittää unohtaa koko episodi; se kun ei sulle kuulu ja mitään sille et enää voi.

Pelaamme siis samassa joukkueessa. Hetero olen mutta schollin tutkimuskaavaa toteuttaen vahvistin saunaillassa muijan puheet. Kaikki on nyt hyvin ja ennallaan. En ois heti uskonu saavan tällästä aikaan, vaikka kivahan näitä on lukea :D

Ja kyllä se pillu käytössä löystyy. Oikeesti :/

Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Hetero olen mutta schollin tutkimuskaavaa toteuttaen vahvistin saunaillassa muijan puheet.
Ei se koko vaan paisumiskerroin. Tai jos saunaillassa on heppejä vertailtu erektiossa, niin melko heteroa tosiaan.

Mulla on naisasiat kunnossa. Ylihuomenna tulee kuus vuotta täyteen saman naisen kanssa ja ihan hyvin menee.

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ei se koko vaan paisumiskerroin. Tai jos saunaillassa on heppejä vertailtu erektiossa, niin melko heteroa tosiaan.

Mulla on naisasiat kunnossa. Ylihuomenna tulee kuus vuotta täyteen saman naisen kanssa ja ihan hyvin menee.

Ei nysästä silti ron jeremyä saa. Ja tuo kokohan on suhteellinen käsite. Oma penikseni on iso ja muilla aivan liian pieni, tai jotain. Onnea muuten sulle! Ollaanko jo tuulitakki vaiheessa?

Mites tuo kallon muoto? Onko älykästä sorttia noin muuten?
pyöreä mutta helvetin terävät kulmat. Ja tuskinpa ihan täysillä kierroksilla käy, kun mun kanssa seurustelee.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Mitään tunteita ei heillä ole ollut suhteen jälkeen, ja pillun tiukkuudesta huomasin ettei myöskään seksi todennäköisesti hirveän iloista ole ollut. Ja niinhän hän sanoi suoraan, sillä oli pieni kyrpä, ja kesti max 10min.

Nyt sitten tiedät, että jos tuntuu jonkun kerran jälkeen löysältä, että nainen on käynyt afrikansarven röhmytettävänä.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tästä olen kyllä kuullut päinvastaista informaatiota, naisen suusta. Tutkimuksen paikka?

Ikä ja synnyttäminen tuohon vaikuttaa varmaan enemmän. Aika paljon ja isolla kullilla pitäisi varmaan alle kolmikymppistä jynssätä että jotain pysyviä löystymisiä jäisi.

Edit. Jaa, joku palstalaisista kerkesikin asiaa jo tiedustelemaan lehdestä asti.

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Nyt sitten tiedät, että jos tuntuu jonkun kerran jälkeen löysältä, että nainen on käynyt afrikansarven röhmytettävänä.

Tai sitten huomaan oman aikaansaannoksen. Nojoo. Jokatapauksessa nyt kaikki on "ennallaan". Tuo jupakka on ohi ja elämä jatkuu, avaudutaan sitten ku on käyny afrikansarvella tai vaikka koirankuonolla.

scholl

Jäsen
Kuka tahansa toivoo olevansa B, mutta tosiasiassa niitä ovat... No, tietenkin ne, jotka muutenkin pärjäävät näissä peleissä.

en tiedä ovatko muut huomanneet saman, että naiset ovat kovia pokailemaan kesällä, mutta kun syksy tulee niin katoavat jonnekin. Mulla ei ole ollut sinnikästä A:ta, eikä B:tä. Tosin muutenkin sinnikkäät ovat jotenkin aina olleet jotain sekopäisiä, seksuaalista häirintää harrastavia naisia. No joka tapauksessa nyt syksyllä eivät naiset ole hirveästi yrittäneet, mutta toisaalta huonojen säiden takia en ole juurikaan edes missään käynyt. Sen lisäksi Helsingissä kun ei ole oikein yhtään baaria tai ravintolaa, mikä olisi hyvä niin ei tule käytyä oikein Helsingissä viihteelläkään niin se tietysti vähentää sitä naisten pokausyritysten kohteeksi joutumista.

Oikeastaan hyväkin niin sillä olen hyvin huolissani siitä naistasosta. Jokaisessa tuntuu olevan jotain hyvin pahasti vialla. En tiedä mistä johtuu, että Suomessa naiset ovat jotenkin ihan pilalle menneitä. En ole hyvin pitkään aikaan tavannut yhtään, joka olisi edes jossain määrin ok ja miksi sitä sitten olisi niiden kanssa tekemisissä, jos ei diggaa yhtään. Niinpä niin kauan kun ei ole asiallisia naisia niin parempi, etteivät pokaile.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ikä ja synnyttäminen tuohon vaikuttaa varmaan enemmän. Aika paljon ja isolla kullilla pitäisi varmaan alle kolmikymppistä jynssätä että jotain pysyviä löystymisiä jäisi.

Noinhan se menee. Itse olen muutamaa tunnettua huolimatonta naista käynyt joskus nusasemassa enkä ole mitään löysyyttä huomannut. Sitten taas jollain nuorilla yh-äideillä on jo rupsahtanut värkki. Näin se menee. En usko teoriaan , jonka mukaan panemalla voi vaginan saada väljäksi.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sen lisäksi Helsingissä kun ei ole oikein yhtään baaria tai ravintolaa, mikä olisi hyvä niin ei tule käytyä oikein Helsingissä viihteelläkään niin se tietysti vähentää sitä naisten pokausyritysten kohteeksi joutumista..

Miksi rikas liikemies ei sitten perusta tälläistä? Selkeä markkinarako ja omistajana saisit varmasti valita kenet tahansa. Vaikka useimmat eivät kiinnostaisi, niin jonain päivänä sinne kävelisi se kuka kelpaisi jopa sinulle.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi rikas liikemies ei sitten perusta tälläistä? Selkeä markkinarako ja omistajana saisit varmasti valita kenet tahansa. Vaikka useimmat eivät kiinnostaisi, niin jonain päivänä sinne kävelisi se kuka kelpaisi jopa sinulle.

Martellasta saa kunnollisia kaappejakin erilaisille haastattelulomakkeille. Ne kaapit voi sitten sijoittaa siihen eteishalliin, josta jokainen vierailija ottaa omansa.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma tarinani nykyisestä parisuhteestani:

Eli, aikoinaan, 90-luvun lopulla teineinä tavattiin yhdellä keskustelupalstalla. Muutamia vuosia meni satunnaisesti tekstaillen, kunnes kesällä 2002 alkoi yhteydenpito olemaan tiiviimpää. Syksy 2002 meni viestitellessä, ekan kerran tavattiin jouluukka 2002. Se tapaaminen menikin sitten ihan putkeen, ajelulle lähdettiin mun toistakymmentä vuotta vanhalla Opelilla, joka hajosi aivan totaalisesti kun olin palauttamassa neitiä majapaikkaansa (asui pitkällä sillon, oli tätinsä luona helsingissä). Hän lähti tätinsä luokse, minä jäin odottamaan hinausautoa :D Kesään 2003 tapailtiin paljon ja vakiintuminen oli kohdalla kun armeijani alkoi 7/2003. Yhteen muutettiin tammikuussa 2004, käytännön syitä. Hän asui länsisuomessa, minä helsingin seudulla joten tiukassa rahatilanteessa saatiin intti maksamaan puolet kämpästä ja sain ilmaiset lomakyydit myös länsisuomeen. 2008 mentiin naimisiin, ja yhdessä porskutetaan menemään. Aika myrskyisääkin on välillä ollut, kumpikaan meistä ei ole helppo persoona, on ollut vakavia sairastumisia, kovia riitoja ja kaikenlaista. Mutta tuntuu taas että se mikä ei tapa niin vahvistaa, pitää todellakin paikkansa. Vaikka fyysisesti heikkenisi niin henkisesti kasvaa paljon. Kumpikaan ei oltu "ensimmäisiä" toisillemme, joten ei tarvitse aidan taakse kurkkia. Niin, ja minä oon jokeri-fani ja rouva kannattaa tepsiä, tästä on myös joskus ollut myös sellasia keskusteluja että verenvuodatukseltakaan ei olla vältytty (Minä luonnollisesti ottava osapuoli). Pituusasiaan, mulla on mittaa 190cm, vaimolla n. 40cm vähemmän. Tämä ei kuitenkaan ole ollut ongelma... Vaikka näin voisi kuvitellakkin. Mulla on aika paljon mittaa, tuo 190 ja painoakin on kertynyt joten olen aika iso hänen vieressään. Mutta tässä herranisä 10v aikana tuohon onkin jo kerinnyt tottua.

Jeffrey

Jäsen
..... Kumpikaan ei oltu "ensimmäisiä" toisillemme, joten ei tarvitse aidan taakse kurkkia......

Pituusasiaan, mulla on mittaa 190cm, vaimolla n. 40cm vähemmän. Tämä ei kuitenkaan ole ollut ongelma... Vaikka näin voisi kuvitellakkin.....

Hieno ja kannustava tarina. Pitäkää homma kasassa!

Kuitenkin pari kommenttia. En usko tuon track recordin vaikuttavan siihen, että katsellaanko aidan yli vai ei. Itse aloitin surustelun nykyiseni kanssa 22 -vuotiaana. Siinä iässä minulla oli ollut seksisuhteita enemmän kuin keskimäärin eliniän aikana. Enkä ikinä voinut kuvitellakaan tilannetta jossa parisuhteessa katsoisin aidan yli, mutta niin vain siihen on tultu. Tietysti tietyt himot ja halut täytyy voittaa. Olemme kuitenkin seksuaalisesti niin eri tasolla, että koen sen olevan vain ajan kysymys mikäli yhteiselomme pidemmälle jatkuu.

Pituus eroihin. Itselläni on pituutta karvan vajaa kaksi metriä. Nykyiseni on n. 30 cm minua lyhyempi. Muuten sitä ei ole juurikaan havainnut eikä haitaksi laskenut, mutta tietyissä seksiasennoissa se häiritsee, joitain jopa osaltaan sulkee pois. Sanomatta on selvää, että seisaaltaan vaatii rutkasti reisilihaksilta ja esimerkiksi takaa on myös hieman asettelua. Uskon näiden kuitenkin olevan sellaisia asioita joihin löytyy ratkaisu silloin kun molemmat osapuolet sitä haluavat.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Edellisen suhteen päättymisestä on nyt kohta jo 2 vuotta aikaa. Sen jälkeen on ollut muutamia yhden illan juttuja ja jotain pieniä säätöjä. Treffeillä olen käynyt joku 5 kertaa, mutta kaikki oli kyllä niin vääriä ihmisiä mulle kuin vain olla ja voi.

Mutta yhä useammin herään siihen ihanaan tunteeseen: olen vapaa kuin taivaan lintu. Jätkät saa käydä mun luona pelaamassa änäriä ja mä niiden luona. Oluttakin saa ottaa silloin kuin siltä tuntuu. Kaikkea saa tehdä lain rajoissa, ilman että kysyy siihen keneltäkään hyväksyntää. Suurinta hupia ovat olleet lauantait (Valioliigaa ja lätkää, joskus siinä dokaaminen alkanut jo heti ensimmäisestä pelistä 14.30). Pitäisiköhän olla jotenkin olla huolestunut, kun ei oikeastaan ole enää sellaista tunnetta, että jonkun akan tarvitsisi?

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos naisella repeää paikat synnytyksessä niin kätilötäti ompelee tavaran tiukemmaksi kuin se on aikoihin ollut.

Niin, tuostahan on se vanha vitsi, että "muistakaa laittaa yksi lisätikki myös aviomiehelle".

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
en tiedä ovatko muut huomanneet saman, että naiset ovat kovia pokailemaan kesällä, mutta kun syksy tulee niin katoavat jonnekin. Mulla ei ole ollut sinnikästä A:ta, eikä B:tä. Tosin muutenkin sinnikkäät ovat jotenkin aina olleet jotain sekopäisiä, seksuaalista häirintää harrastavia naisia. No joka tapauksessa nyt syksyllä eivät naiset ole hirveästi yrittäneet, mutta toisaalta huonojen säiden takia en ole juurikaan edes missään käynyt.

Musta taas tuntuu, että syksyllä niitä naisia tulee ovista ja ikkunoista. Nytkin monta naista olis tunkemassa syliin. Itseä ei taas tosiaan kiinnos nyt ihan kauheasti, muuta kuin sinkkuilu kun meni toi yks aikaisemmin mainitsemani naishomma perseelleen. Naiset on syksyllä peiton alla, kuuntelee itkumusiikkia ja polttaa kynttilöitä, jos ne sattuu lähtemään ulos, niin ne on valmista kauraa samoin tein.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Uskon näiden kuitenkin olevan sellaisia asioita joihin löytyy ratkaisu silloin kun molemmat osapuolet sitä haluavat.

Ratkaisu on korkeat korot. Ostahan tyttöystävälle vaikka joululahjaksi ;)

Terveisin lyhyt nainen, joka viehättyy pitkistä miehistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy