Käsitinkö oikein: luulet, että jos exän moukari olisi ollut mallia Vanha Len niin olisit käsi - tai kulli - kopelolla huomannut naisesi ei_enää niin tiukan vaginan? Ja mitäs luulet; kertoisiko tyttöystäväsi sinulle jos ex olisikin tikannut sitä läpi yön (=10 min) kaksvitosella (=pikkumuna) patukalla? Ja totta munassa niillä on aina "pieni kulli ja kesti vain hetken ja päissäänkin oltiin ja mitään en muista". Paitsi sen pienen kalun ja aktin keston. Ja kuten Flip tuossa totesikin, kannattaisi varmaan yrittää unohtaa koko episodi; se kun ei sulle kuulu ja mitään sille et enää voi.
Ei se koko vaan paisumiskerroin. Tai jos saunaillassa on heppejä vertailtu erektiossa, niin melko heteroa tosiaan.Hetero olen mutta schollin tutkimuskaavaa toteuttaen vahvistin saunaillassa muijan puheet.
Mites tuo kallon muoto? Onko älykästä sorttia noin muuten?pillun tiukkuudesta huomasin ettei myöskään seksi todennäköisesti hirveän iloista ole ollut
Ei se koko vaan paisumiskerroin. Tai jos saunaillassa on heppejä vertailtu erektiossa, niin melko heteroa tosiaan.
Mulla on naisasiat kunnossa. Ylihuomenna tulee kuus vuotta täyteen saman naisen kanssa ja ihan hyvin menee.
pyöreä mutta helvetin terävät kulmat. Ja tuskinpa ihan täysillä kierroksilla käy, kun mun kanssa seurustelee.Mites tuo kallon muoto? Onko älykästä sorttia noin muuten?
Mitään tunteita ei heillä ole ollut suhteen jälkeen, ja pillun tiukkuudesta huomasin ettei myöskään seksi todennäköisesti hirveän iloista ole ollut. Ja niinhän hän sanoi suoraan, sillä oli pieni kyrpä, ja kesti max 10min.
Tästä olen kyllä kuullut päinvastaista informaatiota, naisen suusta. Tutkimuksen paikka?
Nyt sitten tiedät, että jos tuntuu jonkun kerran jälkeen löysältä, että nainen on käynyt afrikansarven röhmytettävänä.
Kuka tahansa toivoo olevansa B, mutta tosiasiassa niitä ovat... No, tietenkin ne, jotka muutenkin pärjäävät näissä peleissä.
Ikä ja synnyttäminen tuohon vaikuttaa varmaan enemmän. Aika paljon ja isolla kullilla pitäisi varmaan alle kolmikymppistä jynssätä että jotain pysyviä löystymisiä jäisi.
Sen lisäksi Helsingissä kun ei ole oikein yhtään baaria tai ravintolaa, mikä olisi hyvä niin ei tule käytyä oikein Helsingissä viihteelläkään niin se tietysti vähentää sitä naisten pokausyritysten kohteeksi joutumista..
Miksi rikas liikemies ei sitten perusta tälläistä? Selkeä markkinarako ja omistajana saisit varmasti valita kenet tahansa. Vaikka useimmat eivät kiinnostaisi, niin jonain päivänä sinne kävelisi se kuka kelpaisi jopa sinulle.
..... Kumpikaan ei oltu "ensimmäisiä" toisillemme, joten ei tarvitse aidan taakse kurkkia......
Pituusasiaan, mulla on mittaa 190cm, vaimolla n. 40cm vähemmän. Tämä ei kuitenkaan ole ollut ongelma... Vaikka näin voisi kuvitellakkin.....
Jos naisella repeää paikat synnytyksessä niin kätilötäti ompelee tavaran tiukemmaksi kuin se on aikoihin ollut.Ikä ja synnyttäminen tuohon vaikuttaa varmaan enemmän.
Jos naisella repeää paikat synnytyksessä niin kätilötäti ompelee tavaran tiukemmaksi kuin se on aikoihin ollut.
en tiedä ovatko muut huomanneet saman, että naiset ovat kovia pokailemaan kesällä, mutta kun syksy tulee niin katoavat jonnekin. Mulla ei ole ollut sinnikästä A:ta, eikä B:tä. Tosin muutenkin sinnikkäät ovat jotenkin aina olleet jotain sekopäisiä, seksuaalista häirintää harrastavia naisia. No joka tapauksessa nyt syksyllä eivät naiset ole hirveästi yrittäneet, mutta toisaalta huonojen säiden takia en ole juurikaan edes missään käynyt.
Niin, tuostahan on se vanha vitsi, että "muistakaa laittaa yksi lisätikki myös aviomiehelle".
Hepin päähän?
Jos naisella repeää paikat synnytyksessä niin kätilötäti ompelee tavaran tiukemmaksi kuin se on aikoihin ollut.
Uskon näiden kuitenkin olevan sellaisia asioita joihin löytyy ratkaisu silloin kun molemmat osapuolet sitä haluavat.