Uskon itsekin tähän teoriaan. Ja uskon myös siihen, että tilaisuuteni sain. Suhteemme ensimmäinen 6kk oli ihan hyvää seksin suhteenkin, kokeiltiin ja minäkin sain toimia. Nainen vain varoi orgasmia...
Hyvä ystäväni oli vuosia sitten tismalleen samassa tilanteessa kuin sinä! Turhia lässyttämättä, eroon se suhde päättyi, vaikka kumpikin alkuun rakastivat kovasti toisiaan. Ystäväni totesi jälkikäteen, että olisi pitänyt käydä jollain seksuaaliterapeutilla, mutta vaikea sanoa, olisiko siitä ollut apua...
Muuten olen kyllä valitettavasti samoilla llinjoilla kuin esim nimimerkki Carlos. Carlos myös otti hyvin oleellisen pointin esille, että hyvin toimiva seksi auttaa kantamaan muuten suhteessa olevien vaikeimpien aikojen ylitse, tai ainakin jonkin aikaa... Vastaavasti jos seksi ei toimi, niin suhteen eliniän ennuste tulee olemaan kovin lyhyt. Jossain vaiheessa annat periksi, tapaat jonkun kivan likan jonka kanssa homma pelaa sängyn puolella loistavasti ja sen jälkeen se on menoa.
Itse en usko tässä tapauksessa (kuvailusi perusteella...) pernaveikon tapaan siihen, että naisellasi olisi muuta säätöä, mutta sellainen kävi kieltämättä mielessä, että hänella saattaa olla (latentti) seksuaalinen viehtymys samaa sukupuolta kohtaan (siis joko tiedostetusti siten, että hän haluaa pysyä kaapissa, tai niin, ettei hän ole tätä taipumusta edes itselleen suostunut tunnustamaan...). Pidätkö itse tätä mahdottomana ajatuksena?
Onko naisellasi, esimerkiksi perheensä puolelta, jotain uskonnollista vakaumusta? Olen törmännyt matkan varrella muutamaan sellaiseen likkaan, jolle seksuaalisuus on ollut jonkin sortin tabu nimenomaan johtuen uskonnollisista syistä, siis vaikkeivat itse varsinaisesti 'väriä' enää tunnustaneetkaan... Kun koko lapsuus on saanut kuulla, kuinka seksi on likaista ja väärää (en väitä, että kaikki uskovaiset näin ajattelevat, mutta yllättävän moni kuitenkin...), niin kyllä siinä monenlaista juttua voi jäädä pääkoppaan kummittelemaan.
Toivottavasti saatte homman pelaamaan ja jos ja kun naisestasi oikeasti rakastat, niin anna hänelle vielä aikaa!