Naisasiat

  • 7 512 792
  • 26 575

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuka tahansa toivoo olevansa B, mutta tosiasiassa niitä ovat... No, tietenkin ne, jotka muutenkin pärjäävät näissä peleissä.

Tämä on erittäin hyvin sanottu.

Tuossa Coverin ongelmassa ihmetyttää se julmuus, että mikään ei muka kuulu yhtään kenellekään. On se noinkin, ei tämä tai tuo kuulu minulle tai sinulle.

Mutta asioista ehkä pitäisi kuitenkin pystyä juttelemaan, aika harva asia on niin mustavalkoinen, että tämä ei vain kosketa sinua yhtään millään tavalla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pillun tiukkuudesta huomasin ettei myöskään seksi todennäköisesti hirveän iloista ole ollut.

Mitäs jos nyt kuitenkin vaan relaisit ja jättäisit pillun tutkimisen keskiajalle, jolloin vissiin ihan oikeasti tutkittiin tuota neitsyysasiaa jossain länsimaissakin.

Jos nainen on kiva ja suhde toimii, niin eikun eteenpäin ja jos taas ei niin, kenkää perseelle. Simple as that.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jotenkin tätä ketjua lukiessa on tullut mieleen sellainen asia, että jatkislaisten kokemukset naisasioissa ovat joko todella hyviä tai sitten suorastaan painajaismaisia. Kultaista keskitietä ei näytä kulkeneen kuin vain muutama palstaveli.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mitäs jos nyt kuitenkin vaan relaisit ja jättäisit pillun tutkimisen keskiajalle, jolloin vissiin ihan oikeasti tutkittiin tuota neitsyysasiaa jossain länsimaissakin.

Jos nainen on kiva ja suhde toimii, niin eikun eteenpäin ja jos taas ei niin, kenkää perseelle. Simple as that.

Toimiihan se. Ja hyvin toimiikin. Ja positiivistahan sekin on että otti asian itse puheeksi..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta ootko kysynyt häneltä itseltään syytä asian pimittämiselle? Syitä valehtelemiselle voi olla esimerkiksi se, että hän "tiesi mokanneensa" ja pelkäsi sinun reaktiota, vaikkei lähtökohtaisesti mitään väärää tehnytkään. Tai ettei vain jaksanut puhua aiheesta, ahdistui tenttaamisestasi tms. Tai se, että hänellä edelleen oli jotain menossa eksänsä kanssa, mutta toivottavasti ei.

Ulkopuolisten on aika vaikea jeesata tällaisten asioiden kanssa. Positiivista on kuitenkin se, että hän lopulta ilmeisesti omasta aloitteestaan kertoi sinulle asioiden todellisen laidan. Jatkossa sen kanssa on vain elettävä, että hän on valehdellut sinulle ja toivoa, ettei niin tapahdu toiste. Vaikka kuinka hyvin pyyhkisi, ikinä ei voi olla varma siitä, etteikö toinen pimittäisi jotain. Parempi relata ja keskittyä nauttimaan asioista, jotka ovat hyvällä tolalla. Sinun tapauksessasi ilmeisesti siis kaikesta. :-)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tänään muija tiputti pommin.

Päätät, että joko luotat siihen tai sitten et. Vaihtoehdot kertovat sen, että mihin suuntaan kenkäsi osoittavat.

...niinhän hän sanoi suoraan, sillä oli pieni kyrpä, ja kesti max 10min.

Tämähän on sinun kannaltasi loistava uutinen, kun nainen tyytyy vähään. Pärjäät ihan perussuorituksella ja saat pidettyä naisen tyytyväisenä ja tyydytettynä. Jos siis ei joskus duunin tai treenien jälkeen viitsi uudestaan mennä suihkuun.
 
K

kiwipilot

Mitään tunteita ei heillä ole ollut suhteen jälkeen, ja pillun tiukkuudesta huomasin ettei myöskään seksi todennäköisesti hirveän iloista ole ollut. Ja niinhän hän sanoi suoraan, sillä oli pieni kyrpä, ja kesti max 10min.

Käsitinkö oikein: luulet, että jos exän moukari olisi ollut mallia Vanha Len niin olisit käsi - tai kulli - kopelolla huomannut naisesi ei_enää niin tiukan vaginan? Ja mitäs luulet; kertoisiko tyttöystäväsi sinulle jos ex olisikin tikannut sitä läpi yön (=10 min) kaksvitosella (=pikkumuna) patukalla? Ja totta munassa niillä on aina "pieni kulli ja kesti vain hetken ja päissäänkin oltiin ja mitään en muista". Paitsi sen pienen kalun ja aktin keston. Ja kuten Flip tuossa totesikin, kannattaisi varmaan yrittää unohtaa koko episodi; se kun ei sulle kuulu ja mitään sille et enää voi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei jumankautseli, yksi legendaarisimmista jatkisjutuista tuo tavaran tiukkuus ja exän pienimunaisuus. Anteeksi vain asianosaisille ja hyvää jatkoa suhteeseen, mutta vähän nyt kyllä meinasi naurattaa. Tulee mieleen jo scholl haastattelulomakkeineen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä käsitin että daamin pillu on mallia "seitsemän leivän uuni", ja siitä pääteltiin ettei se seksi kovin iloista ole ollut.

Eihän siis kukaan oikeasti luule, että se pillu nuorella naisella panemalla löystyy?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mä käsitin että daamin pillu on mallia "seitsemän leivän uuni", ja siitä pääteltiin ettei se seksi kovin iloista ole ollut.

Eihän siis kukaan oikeasti luule, että se pillu nuorella naisella panemalla löystyy?

Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin, tuo armoitettu alan asiantuntija, oli sitä mieltä, että huorista tulee parhaita äitejä, koska heidän pillunsa on löystynyt satojen tai tuhansien asiakkaiden jäljiltä. Peksihän oli rivologi, joten eiköhän Peksi natsiupseerina ja kuuden lapsen isänä tiennyt asian. Pekalla oli kolme vaimoa ja omien sanojensa mukaan satoja naisia, joten empiiristä pohjaa oli varmasti tästä aiheesta. Katkase!
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Joo no eivät ole nähneet muuten kuin tuon yhden kerran siitä olen aivan varma. Ja mitään juttua ei ole ollut. Paitsi yksi seksikerta missä ei minua kohtaan tehty oikeastaan mitään väärää.. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Käsitinkö oikein: luulet, että jos exän moukari olisi ollut mallia Vanha Len niin olisit käsi - tai kulli - kopelolla huomannut naisesi ei_enää niin tiukan vaginan? Ja mitäs luulet; kertoisiko tyttöystäväsi sinulle jos ex olisikin tikannut sitä läpi yön (=10 min) kaksvitosella (=pikkumuna) patukalla? Ja totta munassa niillä on aina "pieni kulli ja kesti vain hetken ja päissäänkin oltiin ja mitään en muista". Paitsi sen pienen kalun ja aktin keston. Ja kuten Flip tuossa totesikin, kannattaisi varmaan yrittää unohtaa koko episodi; se kun ei sulle kuulu ja mitään sille et enää voi.

Pelaamme siis samassa joukkueessa. Hetero olen mutta schollin tutkimuskaavaa toteuttaen vahvistin saunaillassa muijan puheet. Kaikki on nyt hyvin ja ennallaan. En ois heti uskonu saavan tällästä aikaan, vaikka kivahan näitä on lukea :D

Ja kyllä se pillu käytössä löystyy. Oikeesti :/

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Hetero olen mutta schollin tutkimuskaavaa toteuttaen vahvistin saunaillassa muijan puheet.
Ei se koko vaan paisumiskerroin. Tai jos saunaillassa on heppejä vertailtu erektiossa, niin melko heteroa tosiaan.

Mulla on naisasiat kunnossa. Ylihuomenna tulee kuus vuotta täyteen saman naisen kanssa ja ihan hyvin menee.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ei se koko vaan paisumiskerroin. Tai jos saunaillassa on heppejä vertailtu erektiossa, niin melko heteroa tosiaan.

Mulla on naisasiat kunnossa. Ylihuomenna tulee kuus vuotta täyteen saman naisen kanssa ja ihan hyvin menee.

Ei nysästä silti ron jeremyä saa. Ja tuo kokohan on suhteellinen käsite. Oma penikseni on iso ja muilla aivan liian pieni, tai jotain. Onnea muuten sulle! Ollaanko jo tuulitakki vaiheessa?

Mites tuo kallon muoto? Onko älykästä sorttia noin muuten?
pyöreä mutta helvetin terävät kulmat. Ja tuskinpa ihan täysillä kierroksilla käy, kun mun kanssa seurustelee.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Mitään tunteita ei heillä ole ollut suhteen jälkeen, ja pillun tiukkuudesta huomasin ettei myöskään seksi todennäköisesti hirveän iloista ole ollut. Ja niinhän hän sanoi suoraan, sillä oli pieni kyrpä, ja kesti max 10min.

Nyt sitten tiedät, että jos tuntuu jonkun kerran jälkeen löysältä, että nainen on käynyt afrikansarven röhmytettävänä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tästä olen kyllä kuullut päinvastaista informaatiota, naisen suusta. Tutkimuksen paikka?

Ikä ja synnyttäminen tuohon vaikuttaa varmaan enemmän. Aika paljon ja isolla kullilla pitäisi varmaan alle kolmikymppistä jynssätä että jotain pysyviä löystymisiä jäisi.

Edit. Jaa, joku palstalaisista kerkesikin asiaa jo tiedustelemaan lehdestä asti.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Nyt sitten tiedät, että jos tuntuu jonkun kerran jälkeen löysältä, että nainen on käynyt afrikansarven röhmytettävänä.

Tai sitten huomaan oman aikaansaannoksen. Nojoo. Jokatapauksessa nyt kaikki on "ennallaan". Tuo jupakka on ohi ja elämä jatkuu, avaudutaan sitten ku on käyny afrikansarvella tai vaikka koirankuonolla.
 

scholl

Jäsen
Kuka tahansa toivoo olevansa B, mutta tosiasiassa niitä ovat... No, tietenkin ne, jotka muutenkin pärjäävät näissä peleissä.

en tiedä ovatko muut huomanneet saman, että naiset ovat kovia pokailemaan kesällä, mutta kun syksy tulee niin katoavat jonnekin. Mulla ei ole ollut sinnikästä A:ta, eikä B:tä. Tosin muutenkin sinnikkäät ovat jotenkin aina olleet jotain sekopäisiä, seksuaalista häirintää harrastavia naisia. No joka tapauksessa nyt syksyllä eivät naiset ole hirveästi yrittäneet, mutta toisaalta huonojen säiden takia en ole juurikaan edes missään käynyt. Sen lisäksi Helsingissä kun ei ole oikein yhtään baaria tai ravintolaa, mikä olisi hyvä niin ei tule käytyä oikein Helsingissä viihteelläkään niin se tietysti vähentää sitä naisten pokausyritysten kohteeksi joutumista.

Oikeastaan hyväkin niin sillä olen hyvin huolissani siitä naistasosta. Jokaisessa tuntuu olevan jotain hyvin pahasti vialla. En tiedä mistä johtuu, että Suomessa naiset ovat jotenkin ihan pilalle menneitä. En ole hyvin pitkään aikaan tavannut yhtään, joka olisi edes jossain määrin ok ja miksi sitä sitten olisi niiden kanssa tekemisissä, jos ei diggaa yhtään. Niinpä niin kauan kun ei ole asiallisia naisia niin parempi, etteivät pokaile.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ikä ja synnyttäminen tuohon vaikuttaa varmaan enemmän. Aika paljon ja isolla kullilla pitäisi varmaan alle kolmikymppistä jynssätä että jotain pysyviä löystymisiä jäisi.

Noinhan se menee. Itse olen muutamaa tunnettua huolimatonta naista käynyt joskus nusasemassa enkä ole mitään löysyyttä huomannut. Sitten taas jollain nuorilla yh-äideillä on jo rupsahtanut värkki. Näin se menee. En usko teoriaan , jonka mukaan panemalla voi vaginan saada väljäksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sen lisäksi Helsingissä kun ei ole oikein yhtään baaria tai ravintolaa, mikä olisi hyvä niin ei tule käytyä oikein Helsingissä viihteelläkään niin se tietysti vähentää sitä naisten pokausyritysten kohteeksi joutumista..

Miksi rikas liikemies ei sitten perusta tälläistä? Selkeä markkinarako ja omistajana saisit varmasti valita kenet tahansa. Vaikka useimmat eivät kiinnostaisi, niin jonain päivänä sinne kävelisi se kuka kelpaisi jopa sinulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös