Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
No, totta kai! Olenhan terve nuori mies. =) ...Ainakin vielä.Polyamorismista vielä sen verran, että toki Tedkin varmasti toivoisi, toisinaan, että...
No, totta kai! Olenhan terve nuori mies. =) ...Ainakin vielä.Polyamorismista vielä sen verran, että toki Tedkin varmasti toivoisi, toisinaan, että...
Täytynee suunnata huomioni jonnekin muualle, sillä tuo naapurin likka taitaa olla varattu. Noh, ainakin pääsin tänäänkin nauttimaan mahtavista näkymistä, sillä hänen päällään oli sellainen sopivan pieni vaalea toppi ja shortsit.
Pesikö autoa?
Tuttu ajatusmalli, josta olen pakottanut itseni eroon. Ei elämä vaan voi olla sellaista, ettei ota riskejä, koska pelkää että se riski realisoituu ja puree perseeseen. Rationaalisesti ajatellen, eihän sitä omaa onneaan kannatakaan riskeerata. Paitsi tietenkin silloin, jos on mahdollisuus saada sitä onnea vielä enemmän. En aina pysty elämään päätösteni mukaan, mutta olen silti päättänyt, että pelko, on se sitten millaista tahansa, ei vaan saa olla se, joka elämää hallitsee. On totta, että varman päälle pelaamalla ei varmaankaan satu, mutta paljon sitä elämää jää silloin elämättä.
Täl hetkel tosin se lopullinen päätös tuntuis olevan et katon tän jutun loppuun asti ja sit jos menee vituiksi niin sit menee. Sen jälkeen vois ihan oikeasti pysyä vitun kaukana kaikista naisista.
Eiköhän tuo ensimmäinen ole ihan hyvä päätös. Miksi mennä asioissa eteenpäin, jos nyt on hyvä näin?
Ja jos asiat menee vituiksi, niin miksi sun pitäisi pysyä vitun kaukana kaikista naisista? Kun et kuitenkaan pysty :). Eikä tarvitsekaan pysyä.
Ei kannata monimutkaistaa asioita. Joskus on ihan jees olla vain tässä ja nyt. Eikö pääasia kuitenkin ole se, että on hyvä olla? Jos nyt on hyvä olla muuten paitsi silloin, kun muistaa, että tilanne voi pahimmillaan olla kaikkea muuta kuin yksinkertainen, niin miksi turhaan ajatella sitä? Jospa vain teet päätöksen, että nyt on hyvä ja elät sen mukaan? Tässä ja nyt.
Siis mimmi on kertonut tälle kaverilleni, ettei pysty elämään etäsuhteessa, kun kaverini muuttaa pois. Ilmeisesti tänään frendini on allekirjoittamassa vuokrasopparia asunnostaan uudessa kaupungissa.
Aiai. Enpä usko tuohon olevan mitään keinoa. Tilastollisen tutkimukseni perusteella 90 % naisista vittuuntuu tuollaisesta, eivätkä unohda.Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.
Klassinen tilanne. Miten selittää toiselle, että vaikka katukuvasta löytyy ehkä hieman parempaa laatua kuin kotoa, se ei tarkoita ettenkö oikeasti välittäisi hänestä enemmän kuin yhdestäkään vastaantulevasta the babesta?
Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.
Klassinen tilanne.
Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.
Ostamalla ei homma yleensä oikene...
Tämä on ehkä sysimustinta paskaa mitä olen jatkoajasta koskaan lukenut. Vain aivan täydellinen narsisti-hedonisti-anarkisti voi noin ajatella. Eli siis kotoisammin kuspiä.
Mielestäni aivan uskomattomasti kirjoitettu. Eli omaa puolisoa pettäessä asia ei kuulu tälle puolisolle.
Niin, tosiasia nyt vaan sattuu olemaan, että jokaisella ihmisellä on yksinoikeus itseensä. Sysimustana paskana pitäisin sitä tosiasiaa, että kautta historian häiriintyneet luonnevikaiset eivät ole halunneet ymmärtää tätä. Kannattaa muistaa, että myös valinta olla menemättä vierasiin pielustelemaan on täysin, vain ja ainoastaan tuon kyseisen yksilön päätäntävallassa.. näillä spekseillä, jos minä olen kuspiä, taitaa sieltä löytyä sontaläjä.
No onko se lakienkaan rikkominen niin nuukaa, jos vaan on itse itseensä tyytyväinen?Mitään lakia ei ole kirjoitettu, joka edellyttäisi tekijää johonkin tunnustuksiin ja tilintekotalkoisiin, kun kyseessä ei ole lailla sanktioitu rikos.
Kiitos vaan, mutta äläpä kimpaannu. Jos pidät minua sontaläjänä olisi sille kiva kuulla joitain muitakin perusteluja kuin eriävä mielipiteeni.
No onko se lakienkaan rikkominen niin nuukaa, jos vaan on itse itseensä tyytyväinen?
Joskus tuntuu, että järjestetyt avioliitot turhan tunteilun sijaan aiheuttaisivat vähemmän päänvaivaa yhteisöissä, mutta kun menivät penteleet keksimään rakkauden, niin nuorukaisten energia menee turhien sääntöjen ja kaavojen pohtimiseen kansakunnan hyvinvoinnin edistämisen sijasta, heti sen jälkeen, kun ovat hyvää ja tehokasta työaikaa käyttäneet siihen kumppanin metsästelyyn.
No ensin mennään kahville. Koita siinä olla tukehtumatta siihen kuivaan rusinapullaan kun toinen tuijottaa. Sitten mennäänkin leffaan. Tyttö valitsee paskaa hömppää. Sen jälkeen Käyttäjänimetön lähtee panemaan, me muut mennään himaan runkkaa.Olisi huomenna treffit. Mitähän semmoisilla on tapana tehdä, kun ei oikeasti ole mitään hajua?
No ensin mennään kahville. Koita siinä olla tukehtumatta siihen kuivaan rusinapullaan kun toinen tuijottaa. Sitten mennäänkin leffaan. Tyttö valitsee paskaa hömppää. Sen jälkeen Käyttäjänimetön lähtee panemaan, me muut mennään himaan runkkaa.
Kiitokset, ajattelinkin että nimittely oli vain kosto vailla sen järkevämpää ajatuskulkua. Jos ollenkaan luit viestiäni, niin kirjoitin, että vain itseään ajatteleva ihminen on hedonisti-anarkisti-narsisti, eli kusipää. Sinun mielipiteesi tuntui sopivan tähän raamiin. Minä taas olen sinusta vain plain paskaläjä.En minä tyhjästä kimpaannu. jos minä sinun mielipiteistäsi eroavine käsityksineni olen kerta kuspiä, niin se oli arvoverrokki sinun omastani eroaviin nakemyksiin, että heisulivei.
Ei kannata, koska olen itse tyytyväinen. "Rehellisyyttä on vain rehellisyys itselle, muu on teeskentelyä ja silmänpalvontaa."Jos kehtaa kysellä perusteluja siitä tahi tästä, mutta itse mutiloi toisen kirjoittamaa selvästi sitä ymmärtämättä, tai tahtomatta ymmärtää, kannattaisiko sittenkin rauhoittua ja lukea ne tekstit vaikka pariin kertaan ajatuksella ja kysellä vasta sitten, jos ei aukene yrittämälläkään.
Jep, jotenkin näinhän se menee ja hivenen tyhmäksi tässä toki itsensä tuntee. Tai jossei nyt tyhmäksi, niin hölmön rehelliseksi :) Kiitos myös muille kommenteista, mutta onneksi tilanne ei ihan toivoton ole.Ei tuollaista millään lahjoilla yms. saa pois kuleksimasta ja sorry kun sanon, mutta TYHMÄ !!! On kysymyksiä joihin ei ole vastausta, esim. "näyttääkö mun perse tässä hameessa leveältä?" jne.
Sikäli kun se on aitoa, suosittelisin joillain yksikertaisilla eleillä ja ilmeillä viestitettävän, että koet olevasi aivan helevetin onnekas kun saat olla hänen kanssaan! Sellaista "sinä, WAU"-efektiä peliin niin voit saada pelastettua jotain? Ostamalla ei homma yleensä oikene...