Naisasiat

• 7 585 681
  • 26 609

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Täytynee suunnata huomioni jonnekin muualle, sillä tuo naapurin likka taitaa olla varattu. Noh, ainakin pääsin tänäänkin nauttimaan mahtavista näkymistä, sillä hänen päällään oli sellainen sopivan pieni vaalea toppi ja shortsit.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Täytynee suunnata huomioni jonnekin muualle, sillä tuo naapurin likka taitaa olla varattu. Noh, ainakin pääsin tänäänkin nauttimaan mahtavista näkymistä, sillä hänen päällään oli sellainen sopivan pieni vaalea toppi ja shortsit.

Pesikö autoa?

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuttu ajatusmalli, josta olen pakottanut itseni eroon. Ei elämä vaan voi olla sellaista, ettei ota riskejä, koska pelkää että se riski realisoituu ja puree perseeseen. Rationaalisesti ajatellen, eihän sitä omaa onneaan kannatakaan riskeerata. Paitsi tietenkin silloin, jos on mahdollisuus saada sitä onnea vielä enemmän. En aina pysty elämään päätösteni mukaan, mutta olen silti päättänyt, että pelko, on se sitten millaista tahansa, ei vaan saa olla se, joka elämää hallitsee. On totta, että varman päälle pelaamalla ei varmaankaan satu, mutta paljon sitä elämää jää silloin elämättä.

Niin no miten sen nyt ottaa. Kuten sanoin oon ihan onnellinen yksin enkä ennen tätä naista edes kaivannut mitään uutta elämääni. Olen myös saanut asua rakastamani naisen kanssa yhdessä ja kyllähän se oli aika helvetin ihanaa aikaa elämästä. Et tiiän kyllä mitä tässä parhaimmillaan vois saavuttaa mut riskitki on sen mukaiset.

Eilisestä asti kyllä ollu aika kaksijakoiset fiilikset eikä tänään oo vielä yhtään helpottanu. Naisen kanssa ku yhdessä ollaan niin kaikki on aina niin helvetin hyvin, on tosi helppo olla sen seurassa ja on vaan niin hyvä fiilis koko jutusta. Mut aina kun taas erossa ollaan niin hiipii kaikki pelot mieleen ja suoraan sanottuna ahdistaa vaan koko juttu.

Täl hetkel tosin se lopullinen päätös tuntuis olevan et katon tän jutun loppuun asti ja sit jos menee vituiksi niin sit menee. Sen jälkeen vois ihan oikeasti pysyä vitun kaukana kaikista naisista.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täl hetkel tosin se lopullinen päätös tuntuis olevan et katon tän jutun loppuun asti ja sit jos menee vituiksi niin sit menee. Sen jälkeen vois ihan oikeasti pysyä vitun kaukana kaikista naisista.

Eiköhän tuo ensimmäinen ole ihan hyvä päätös. Miksi mennä asioissa eteenpäin, jos nyt on hyvä näin?

Ja jos asiat menee vituiksi, niin miksi sun pitäisi pysyä vitun kaukana kaikista naisista? Kun et kuitenkaan pysty :). Eikä tarvitsekaan pysyä.

Ei kannata monimutkaistaa asioita. Joskus on ihan jees olla vain tässä ja nyt. Eikö pääasia kuitenkin ole se, että on hyvä olla? Jos nyt on hyvä olla muuten paitsi silloin, kun muistaa, että tilanne voi pahimmillaan olla kaikkea muuta kuin yksinkertainen, niin miksi turhaan ajatella sitä? Jospa vain teet päätöksen, että nyt on hyvä ja elät sen mukaan? Tässä ja nyt.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eiköhän tuo ensimmäinen ole ihan hyvä päätös. Miksi mennä asioissa eteenpäin, jos nyt on hyvä näin?

Ja jos asiat menee vituiksi, niin miksi sun pitäisi pysyä vitun kaukana kaikista naisista? Kun et kuitenkaan pysty :). Eikä tarvitsekaan pysyä.

Ei kannata monimutkaistaa asioita. Joskus on ihan jees olla vain tässä ja nyt. Eikö pääasia kuitenkin ole se, että on hyvä olla? Jos nyt on hyvä olla muuten paitsi silloin, kun muistaa, että tilanne voi pahimmillaan olla kaikkea muuta kuin yksinkertainen, niin miksi turhaan ajatella sitä? Jospa vain teet päätöksen, että nyt on hyvä ja elät sen mukaan? Tässä ja nyt.

Siis kyllähän mulla järki vielä jossain määrin pelittää naistenki suhteen, mutta ei vaan voi mitään sille kun tunteet ottaa vallan. Kuten aiemmin kirjoittelin niin muuten oon kyllä elämässä aika varma ihminen enkä turhia ressaile. On vaan niin paskat kokemukset naisista ja ne arvet niin syvällä ettei ne taida ihan hetkessä parantua, jos koskaan. Toisaalta taas edellisen pitkän suhteen aikana huomasin et ajan kanssa oppi taas luottaan siihen naiseen ja se ahdistus/pelko kyllä katosi ihan itekseen.

Oikeastaan tää alkuvaihe on nyt se pahin koetinkivi kun ei vielä puhuta mistään suhteesta tai seurustelusta vaan tapaillaan vaan toisiamme ja katotaan päivä kerrallaan. Järki sanoo et tää on ihan helvetin fiksua ja hyvä et on tollanen nainen joka on varuillaan miesten suhteen, mutta tunteet taas huutaa jotain ihan muuta. Tunteet haluais sen varmuuden tähän juttuun ja muutenki edetä vähän tavallista nopeampaa tahtia.

Mainitaan nyt seki vielä et edellisen eron jälkeen tuli käytyä ihan kunnolla pohjalla ja on taas pienimuotoinen ihme et sieltä noustiin. Tosin suurimmat viat oli ihan siinä omassa elämässä ja tavallaan se ero ainoastaan herätti meikäläisen tajuamaan ne asiat. Pelottaa vaan ihan saatanasti et kohta ollaan taas samassa tilanteessa ja mitä jos tällä kertaa ei käykään niin hyvin?

E: Kummasti taas helpotti ku suoraan vaan sanoin naiselle et on aika paskoja kokemuksia naisista takana ja pelottaa vaan et kaikki menee taas vituiksi.

Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mimmi on kertonut tälle kaverilleni, ettei pysty elämään etäsuhteessa, kun kaverini muuttaa pois. Ilmeisesti tänään frendini on allekirjoittamassa vuokrasopparia asunnostaan uudessa kaupungissa.

Kertomasi mukaan nainen on siis sanonut ettei voi jatkaa suhdetta, jos mies muuttaa. Mies aikoo muuttaa, joten naiselle on annettu tulevaisuupainotteisesti kenkää, sopimus on irtisanottu. Pitääkö miehen vielä sanoa kolmasti 'eroan sinusta' :)?

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tulipa sohaistua kotosalla muurahaiskekoa toteamalla pienen painostuksen jälkeen naiselleni, että kadulla saattaa silloin tällöin tulla vastaan, yhtään vallitsevien sääolosuhteiden vaikutusta väheksymättä, ulkonäöllisesti hieman ns. kilpailukykyisempiä naisia kuin omani. Lyhyesti ilmaistuna, myönsin naiselleni että ihan arkielämän liikkeissä vastaan tulee välillä yksinkertaisesti paremman näköisiä naisia kuin hän.

Klassinen tilanne. Miten selittää toiselle, että vaikka katukuvasta löytyy ehkä hieman parempaa laatua kuin kotoa, se ei tarkoita ettenkö oikeasti välittäisi hänestä enemmän kuin yhdestäkään vastaantulevasta the babesta?

Naiseni on omaan silmääni täysin mitat täyttävä ja ehdottomasti kaunis varmasti kenen tahansa mielestä. Itse olen kuitenkin sen verran (inho)realistinen ihminen, etten jaksa sopertaa mistään maailman kauneimmasta vaimosta. Oma minäkuvani on myös sellainen, että tiedostan täyttäväni ulkonäölliset muodolliset läpäisyvaatimukset, mutta ei minua haittaa vaikka maailmassa onkin varmasti sata miljoonaa paremman näköistä kaksilahkeista kuin minä.

Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.
Aiai. Enpä usko tuohon olevan mitään keinoa. Tilastollisen tutkimukseni perusteella 90 % naisista vittuuntuu tuollaisesta, eivätkä unohda.

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Klassinen tilanne. Miten selittää toiselle, että vaikka katukuvasta löytyy ehkä hieman parempaa laatua kuin kotoa, se ei tarkoita ettenkö oikeasti välittäisi hänestä enemmän kuin yhdestäkään vastaantulevasta the babesta?

Ei tämä mikään toimiva vastaus ole, mutta jos suunnitelmissa on sellainen kunnes kuolema erottaa-meininki, niin voit tietenkin kysäistä, että onko se nainen suunnitellut, että pitää sinut ulkonäöllään vielä kolmenkymmenen vuoden päästä. Jossain kohtaa se vaan tulee vastaan, että ei se nainen ole enää maailman kaunein jos nyt on koskaan ollutkaan. Sikäli kannattaa opetella laskemaan niiden muiden avujen varaan ajoissa, niin ei tarvitse niin kamalia ikääntymis- (ja raskaus-) kriisejä käydä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Klassinen tilanne.

Nimenomaan klassinen tilanne, ajoit perinteiseen miinaan helteensulattamilla hoksottimilla!

Aika auttaa, kannattaa pitää vain matalaa profiilia. Ei kannata varmaan alkaa jauhamaan mitään lisää. Kaivat vain syvemmän kuopan itsellesi. Perinteiset keinot kukat-kotityöt-ohimennen koskettelu auttaa varmasti ensihätään.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis

Ei tuollaista millään lahjoilla yms. saa pois kuleksimasta ja sorry kun sanon, mutta TYHMÄ !!! On kysymyksiä joihin ei ole vastausta, esim. "näyttääkö mun perse tässä hameessa leveältä?" jne.

Sikäli kun se on aitoa, suosittelisin joillain yksikertaisilla eleillä ja ilmeillä viestitettävän, että koet olevasi aivan helevetin onnekas kun saat olla hänen kanssaan! Sellaista "sinä, WAU"-efektiä peliin niin voit saada pelastettua jotain? Ostamalla ei homma yleensä oikene...

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Delter toimi kuten aito alfa! Nyt taitaa pesää irrota entistä paremmin.

Voihan se tietysti olla, että nainen nyt sitten herää näyttämään mistä kana pissii halutessaan pitää itsellään itsetuntoa ja suoraa toimintaa uhkuvan Delterin. Ja siihen sisältyy sitten paljon seksuaalisia jälkiruokia ja kuoren kohennusta eri muodoissaan. Tässä on tietysti se riski, että entistäkin laadukkaampia uroksia alkaa pyöriä Delterin naisen ympärillä ja tämä saa päähänsä kuunnella sydämensä ääniä ja siirtyä seuraavaan.

Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tämä on ehkä sysimustinta paskaa mitä olen jatkoajasta koskaan lukenut. Vain aivan täydellinen narsisti-hedonisti-anarkisti voi noin ajatella. Eli siis kotoisammin kuspiä.

Niin, tosiasia nyt vaan sattuu olemaan, että jokaisella ihmisellä on yksinoikeus itseensä. Sysimustana paskana pitäisin sitä tosiasiaa, että kautta historian häiriintyneet luonnevikaiset eivät ole halunneet ymmärtää tätä. Kannattaa muistaa, että myös valinta olla menemättä vierasiin pielustelemaan on täysin, vain ja ainoastaan tuon kyseisen yksilön päätäntävallassa.. näillä spekseillä, jos minä olen kuspiä, taitaa sieltä löytyä sontaläjä.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mielestäni aivan uskomattomasti kirjoitettu. Eli omaa puolisoa pettäessä asia ei kuulu tälle puolisolle.

Niin raadolliselta kuin kuulostaakin, niin se vain oikeassa elämässä on. tekijällä on vastuu teoistaan ja ja teon käsittelystä: jakaa paskan, tai on jakamatta. Mitään lakia ei ole kirjoitettu, joka edellyttäisi tekijää johonkin tunnustuksiin ja tilintekotalkoisiin, kun kyseessä ei ole lailla sanktioitu rikos.

Se, että yhteisöissä on erilaista sosiaalista painetta luoda koodistoja elämän sujumiseksi, on vain ulkoinen koodisto, kaikki on lopulta sen yksilön käsissä ja päätettävissä. Sitäkin sopii pohtia, onko joskus yhteisöä tarkoituksenmukaisesti tukenut tapanormi enää validi ja olisiko normiston muututtava ihmisen mukana, vai palatako entisaikojen moraalilähteille. Joskus tuntuu, että järjestetyt avioliitot turhan tunteilun sijaan aiheuttaisivat vähemmän päänvaivaa yhteisöissä, mutta kun menivät penteleet keksimään rakkauden, niin nuorukaisten energia menee turhien sääntöjen ja kaavojen pohtimiseen kansakunnan hyvinvoinnin edistämisen sijasta, heti sen jälkeen, kun ovat hyvää ja tehokasta työaikaa käyttäneet siihen kumppanin metsästelyyn.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, tosiasia nyt vaan sattuu olemaan, että jokaisella ihmisellä on yksinoikeus itseensä. Sysimustana paskana pitäisin sitä tosiasiaa, että kautta historian häiriintyneet luonnevikaiset eivät ole halunneet ymmärtää tätä. Kannattaa muistaa, että myös valinta olla menemättä vierasiin pielustelemaan on täysin, vain ja ainoastaan tuon kyseisen yksilön päätäntävallassa.. näillä spekseillä, jos minä olen kuspiä, taitaa sieltä löytyä sontaläjä.

Kiitos vaan, mutta äläpä kimpaannu. Jos pidät minua sontaläjänä olisi sille kiva kuulla joitain muitakin perusteluja kuin eriävä mielipiteeni.

Mitään lakia ei ole kirjoitettu, joka edellyttäisi tekijää johonkin tunnustuksiin ja tilintekotalkoisiin, kun kyseessä ei ole lailla sanktioitu rikos.
No onko se lakienkaan rikkominen niin nuukaa, jos vaan on itse itseensä tyytyväinen?

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kiitos vaan, mutta äläpä kimpaannu. Jos pidät minua sontaläjänä olisi sille kiva kuulla joitain muitakin perusteluja kuin eriävä mielipiteeni.

En minä tyhjästä kimpaannu. jos minä sinun mielipiteistäsi eroavine käsityksineni olen kerta kuspiä, niin se oli arvoverrokki sinun omastani eroaviin nakemyksiin, että heisulivei.

No onko se lakienkaan rikkominen niin nuukaa, jos vaan on itse itseensä tyytyväinen?

Jos kehtaa kysellä perusteluja siitä tahi tästä, mutta itse mutiloi toisen kirjoittamaa selvästi sitä ymmärtämättä, tai tahtomatta ymmärtää, kannattaisiko sittenkin rauhoittua ja lukea ne tekstit vaikka pariin kertaan ajatuksella ja kysellä vasta sitten, jos ei aukene yrittämälläkään.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Joskus tuntuu, että järjestetyt avioliitot turhan tunteilun sijaan aiheuttaisivat vähemmän päänvaivaa yhteisöissä, mutta kun menivät penteleet keksimään rakkauden, niin nuorukaisten energia menee turhien sääntöjen ja kaavojen pohtimiseen kansakunnan hyvinvoinnin edistämisen sijasta, heti sen jälkeen, kun ovat hyvää ja tehokasta työaikaa käyttäneet siihen kumppanin metsästelyyn.

Brave New World?

1984?

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olisi huomenna treffit. Mitähän semmoisilla on tapana tehdä, kun ei oikeasti ole mitään hajua? Puhutaan paskaa ja katsotaan silmiin eikä tisseihin?

Yleensä homma on toiminut niin, että näkee jonkun, lässyttää jotain, juodaan viinaa (yleensä mun rahoilla) ja päädytään sänkyyn. Helvetin helppoa ja yksinkertaista, mutta ei toimi huomenna. Kai sitä pitää kokeilla tälläistäkin joskus, vaikka ahdistaakin jo valmiiksi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi huomenna treffit. Mitähän semmoisilla on tapana tehdä, kun ei oikeasti ole mitään hajua?
No ensin mennään kahville. Koita siinä olla tukehtumatta siihen kuivaan rusinapullaan kun toinen tuijottaa. Sitten mennäänkin leffaan. Tyttö valitsee paskaa hömppää. Sen jälkeen Käyttäjänimetön lähtee panemaan, me muut mennään himaan runkkaa.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No ensin mennään kahville. Koita siinä olla tukehtumatta siihen kuivaan rusinapullaan kun toinen tuijottaa. Sitten mennäänkin leffaan. Tyttö valitsee paskaa hömppää. Sen jälkeen Käyttäjänimetön lähtee panemaan, me muut mennään himaan runkkaa.

Ei mitään aikomusta kyllä minnekään vitun leffaan mennä. Käyttäjänimetön panee sitä jo viimeistään baarissa, siinä vaiheessa kun me muut vielä yritetään olla tukehtumatta siihen rusinapullaan.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En minä tyhjästä kimpaannu. jos minä sinun mielipiteistäsi eroavine käsityksineni olen kerta kuspiä, niin se oli arvoverrokki sinun omastani eroaviin nakemyksiin, että heisulivei.
Kiitokset, ajattelinkin että nimittely oli vain kosto vailla sen järkevämpää ajatuskulkua. Jos ollenkaan luit viestiäni, niin kirjoitin, että vain itseään ajatteleva ihminen on hedonisti-anarkisti-narsisti, eli kusipää. Sinun mielipiteesi tuntui sopivan tähän raamiin. Minä taas olen sinusta vain plain paskaläjä.

Jos kehtaa kysellä perusteluja siitä tahi tästä, mutta itse mutiloi toisen kirjoittamaa selvästi sitä ymmärtämättä, tai tahtomatta ymmärtää, kannattaisiko sittenkin rauhoittua ja lukea ne tekstit vaikka pariin kertaan ajatuksella ja kysellä vasta sitten, jos ei aukene yrittämälläkään.
Ei kannata, koska olen itse tyytyväinen. "Rehellisyyttä on vain rehellisyys itselle, muu on teeskentelyä ja silmänpalvontaa."

Mutta tapanormit voi siis heittää romukoppaan, mutta lakeja pitää noudattaa? Vai vain niitä lakeja joista itse tykkää?

Viimeksi muokattu:

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Ei tuollaista millään lahjoilla yms. saa pois kuleksimasta ja sorry kun sanon, mutta TYHMÄ !!! On kysymyksiä joihin ei ole vastausta, esim. "näyttääkö mun perse tässä hameessa leveältä?" jne.

Sikäli kun se on aitoa, suosittelisin joillain yksikertaisilla eleillä ja ilmeillä viestitettävän, että koet olevasi aivan helevetin onnekas kun saat olla hänen kanssaan! Sellaista "sinä, WAU"-efektiä peliin niin voit saada pelastettua jotain? Ostamalla ei homma yleensä oikene...
Jep, jotenkin näinhän se menee ja hivenen tyhmäksi tässä toki itsensä tuntee. Tai jossei nyt tyhmäksi, niin hölmön rehelliseksi :) Kiitos myös muille kommenteista, mutta onneksi tilanne ei ihan toivoton ole.

Saatiin asiaa vähän vatvottua ja kai jonkun vakuutuksen asian tolasta onnistuin antamaan, mutta toki keissiin palattaneen vielä joskus lähi/kaukotulevaisuudessa. Arka paikka se tosiaan taitaa olla.

Sellainen kysymys vielä loppuun, että miten itse näette kumppaneidenne ulkonäön verrattuna muihin naisiin? Tunnustatteko faktat (hiljaisesti hyväksyen) mutta kuitenkin täysin tyytyväisenä tilanteeseen, vai oletteko sitä mieltä, että "sen oikean" kohdalle osuessa muita ei edes pysty vertailemaan omaan kultsuunsa? Onko minussa siis jotain vikaa, kun en tähän ns. sokeaan rakkauteen usko?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy