StopTheRock
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Sellainen kysymys vielä loppuun, että miten itse näette kumppaneidenne ulkonäön verrattuna muihin naisiin? Tunnustatteko faktat (hiljaisesti hyväksyen) mutta kuitenkin täysin tyytyväisenä tilanteeseen, vai oletteko sitä mieltä, että "sen oikean" kohdalle osuessa muita ei edes pysty vertailemaan omaan kultsuunsa? Onko minussa siis jotain vikaa, kun en tähän ns. sokeaan rakkauteen usko?
No, meikäläisen tyttöystävä on kyllä omaan silmään ja luulisin, että muidenkin silmään melko miellyttävä tapaus kaikinpuolin. Mutta silti, kyllä sitä välillä vaan näkee niitä "paremman näköisiä" naikkosia. Nimenomaan näin, paremman näköisiä naisia silloin tällöin vastaan tulee, mutta tosi tyytyväinen olen omaan tilanteeseen. Varsinkin, kun en itse mikään adonis ole.. Ja mun mielestä kyllä aina pystyy vertailemaan muita naisia omaan tyttöystävään. Itsekkin sitä välillä teen, tosin ei siinä välttämättä mitään järkeä ole. "Oho ku on hyvä perse, parempi ku omalla eukolla.." Mutta ei asia minulle koskaan ole ollut ongelma, että maailmassa on joitakuita naisia jotka ovat ulkomuodollisesti pätevämpiä kuin omani. Niin ja tosiaan, omista naisasioista sen verran, että tyytyväisenä ja onnellisena parisuhteessa elelen.