Naisasiat

  • 7 521 325
  • 26 580

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis mimmi on kertonut tälle kaverilleni, ettei pysty elämään etäsuhteessa, kun kaverini muuttaa pois. Ilmeisesti tänään frendini on allekirjoittamassa vuokrasopparia asunnostaan uudessa kaupungissa. Ehkä joku voisi sitten sanoa, että ovat jo eronneet, kun joku toinen sanoo, että ovat vasta eroamassa.
No tuota. Eikö tytön kannattaisi sitten suoraan sanoa eroavansa ja kertoa kaverillesi miten asiat ovat? Eivät he ole selvästikään eronneet vielä.

Muutenkin vähän haisee kun tyttö ei viitsi hänelle sanoa ettei heidän juttu toimi, vaan odottaa muuttoa. Joko kyseessä on tekosyy saada heidän suhteensa poikki, mutta naisesta ei vain ole käsittelemään tuollaisia asioita. Tai nainen vain kaipaa jatkuvaa läheisyyttä ja valitsee miehensä vain tarkoituksena saada heti joku lämmittäjäksi kun poikaystävä lähtee muualle. Ensimmäisessä tapauksessa nainen ei varmastikaan ole mikään unelmien tyttöystävä, ja toisessa tapauksessa en sinuna olisi erityisen otettu.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
OK, ei mukisemista.

No tuota. Eikö tytön kannattaisi sitten suoraan sanoa eroavansa ja kertoa kaverillesi miten asiat ovat? Eivät he ole selvästikään eronneet vielä.
Varmaan, en ole heidän suhteensa asiantuntija, enkä tiedä taustoista niin tarkasti voidakseni kommentoida heidän välisiä asioita. Kyllä meikäläinenkin pohtii ihan samoja kysymyksiä, enkä ole menossa sydämen kuvat silmissä pää edellä puskaan, mutta kun joku henkilö viehättää, tunteitaan on vaikea kitkeä pois.
 

tutzba

Jäsen
Kyllähän se nyt niin on, että kavereiden mimmejä eikä eksiä oteta.

Nykyisiä ei oteta, mutta miksei entisiä? Vai onko tämä jotain bros before hoes -mentaliteettia, jota en ymmärrä? Eräs tyttö jätti minut hyvän ystäväni takia, minä taas yritin kuumotella tuon ystävän entistä muutamaa vuotta myöhemmin. Kummankaan naisen kanssa en ole enää missään tekemisissä, mutta arvatkaapa soitellaanko me tuon miespuolisen ystävän kanssa viikottain? No tietysti!
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sulla on siis nimi ja paikkakunta? Muistat varmaan ulkonäönkin. Miksi ihmeessä kyselet täällä, etkä ole jo Facebookissa katsomassa yhteystietoja?

Älä ainakaan mene juhlapaikalle, kertoo naiselle, että olet sulaa voita hänen edessään. Ja en minä ainakaan pitäisi, jos yhden illan mittainen tuttava tunkisi bileisiin, joihin hänen ei ollut tarkoitus tulla. Joten yritäppä selvittää yhteystiedot jostain muualta. Numerotiedustelu, facebook... mitä tahansa.

Facebookin kävin jo tuona saman päivänä kun tänne kirjoitin. Numerotiedostelusta onkin hieman vaikeampaa lähteä etsimään henkilöitä pelkällä etunimellä ja paikkakunnalla. Nuo olikin vain pientä paikkailua niin nopeasti kirjoitettuun juttuun.

Lisätietoa kyseistä jutusta. Kyseinen nainen itse siis ilmoitti minulle, jos vain satun tykkäämään Reggaesta niin kyseisessä paikassa on bileet. Antoi jopa Flyerin. Paikkana toimi siis todellinen UG-paikka. Ei baari vaan vuokrattu paikka. Eksyin sinne sitten Ruisrockista jatkoille pieni toivo sydämessä, että hänkin siellä olisi ja niinhän hän olikin. Sain numeron, mutta oikeastaan sen pahemmin emme jutelleet kuulumistenvaihtelua lukuunottamatta. Aamupäivästä sitten pistin viestiä, jos kahviseura kiinnostaisi, mutta mitään ei ole kuulunut. Hän mainitsi viime viikolla tavatessamme, että lähtee luultavammin purjehtimaan alkuviikoksi ainakin. Siinäkö syy ettei ole vastannut, vai antoiko kenties väärän numeron vai vai pohtiiko koko päivän? Auttakaa jälleen hyvät palstatoverit
 
Suosikkijoukkue
HIFK
.... Sain numeron, mutta oikeastaan sen pahemmin emme jutelleet kuulumistenvaihtelua lukuunottamatta. Aamupäivästä sitten pistin viestiä, jos kahviseura kiinnostaisi, mutta mitään ei ole kuulunut. Hän mainitsi viime viikolla tavatessamme, että lähtee luultavammin purjehtimaan alkuviikoksi ainakin. Siinäkö syy ettei ole vastannut, vai antoiko kenties väärän numeron vai vai pohtiiko koko päivän? Auttakaa jälleen hyvät palstatoverit

Mites itse toimisit jos olisit kiinnostunut ja kiinnostuksen kohde laittaa viestin?
Aika moni laittaa nopeasti vastauksen, kaipa nuo pelaamiset "olen vaikeasti tavoiteltava" on enemmän leffojen juttuja.

Syynä toki voi olla purjehtiminen tai sitten on muutenvaan tavoittamattomissa/kiireinen. Kannattaa seurata välitystietoja, että onko viesti mennyt edes perille.

Sitten jos ei kuulu mitään pariin päivään voit laittaa tiedusteluviestiä, mutta jos siihenkään ei vastata, niin suosittelen unohtamaan koko homman. Muuten menee Jomppakooksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja voiko oikeastaan omistaa silloinkaan, vaikka miten olisi sormusta sormessa? Itsenäisyys on sekin osa ihmisen luontaista tarvetta - toisella vahvemmin kuin toisella. Mutta asian voi kysyä myös niiin, että miksi ystävyyden pitäisi kestää ja sulattaa exän ja ystävän mahdollinen suhde? On minusta ihan luonnollista pitää moista kuviota myös täydellisen perverssinä ja loukkauksena omaa intimiteettiä kohtaan.
Ei tietenkään omista, mutta otin tuon sanan siksi käyttöön, koska hyvin usein suhteessa on eräänl. omistamisen mentaliteetti. Näin ei todellisuudessa ole kun jokainen on oman itsensä herra/tar, mutta se ei estä esim. väkivaltaista mustasukkaisuutta ja muita lieveilmiöitä, kun kokee, että "omaisuus" on vaarassa. Usein vielä sittenkin, kun ero on tullut, mutta ei voi sulattaa, että exällä on uusi kumppanus.

Yhteisistä, usein sanattomista sopimuksistahan tuossa on kyse, kun suhteessa sitoudutaan toisiinsa. Luultavasti jos se vieraissa käynti on ok, niin asia tulee esille puheissa ennen pitkää jos on sen tyyppiset ihmiset kyseessä. Onhan näitä vapaiden ja polyamoristen suhteiden kannattajia Suomessakin. En epäile, etteikö osalla voi toimiakin noin. Itsestäni en tiedä. Lähtökohtaisesti olen yhden naisen mies, mutta niin, vaikeata sanoa mitään lopullista.

Minä vaan näen siten, että kun parisuhde on ohi, niin mitkään yhteiset pelisäännöt ei siinä enää päde, että kenen kanssa saa ja ei saa olla. Tai sitten niistä on ollut syytä kirjoittaa mustaa valkoisella joku yhteinen sopimus, jos asia niin kovasti kaivelee.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Mites itse toimisit jos olisit kiinnostunut ja kiinnostuksen kohde laittaa viestin?
Aika moni laittaa nopeasti vastauksen, kaipa nuo pelaamiset "olen vaikeasti tavoiteltava" on enemmän leffojen juttuja.

Syynä toki voi olla purjehtiminen tai sitten on muutenvaan tavoittamattomissa/kiireinen. Kannattaa seurata välitystietoja, että onko viesti mennyt edes perille.

Sitten jos ei kuulu mitään pariin päivään voit laittaa tiedusteluviestiä, mutta jos siihenkään ei vastata, niin suosittelen unohtamaan koko homman. Muuten menee Jomppakooksi.

Itselläni oli hauska ilta mukavan tytön kanssa lauantaina. Loppuilta meni hyvinkin läheisissä merkeissä, tultiin hyvin juttuun ja suudelmiakin vaihdeltiin. Kuvittelin, että molemmilla olisi kiinnostusta. Noh, vaihdettiin numerot. Laitoin eilen illalla viestiä, mutta eipä vastausta ole kuulunut.

Kyllähän sitä hiukan erehtyi jo ihastumaan, mutta mitään uutta tiedusteluviestiä en kyllä aio laittaa. Tiedä sitten mikä mättäsi, mutta eiköhän se juttu ollut siinä. Noin juuri ajattelen itsekin, että jos kiinostuksen kohde laittaisi itselle viestiä, niin kyllähän minä siihen jotain vastaisin. Mutta aina ei mene kuin elokuvissa. Jostain syystä kavereiden kanssa kun on käyty radalla, niin viime aikoina useasti minut on hyvännäköinen tyttö iskenyt. Se vain, että eipä ole sitten sen yhden illan jälkeen hirveästi kiinnostusta löytynyt. Pitäisi kait olla tyytyväinen tähänkin, onhan se tyhjää parempi.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Minusta se, että joku kajoaa kaverin tyttöystävään viestii tämän henkilön huonosta itsetunnosta ja vastaavasti tämmöinen tyttö ei todellakaan ole pettämiseen suostuessaan tai sitä hakiessaan kaiken vaivan arvoinen. En voi ymmärtää miksi kenenkään on ''pakko'' koskea niihin kaverin kumppaneihin, kun noita naisia on maailma pullollaan. Tai no, yleensähän nämä jampat, jotka himoitsevat kavereiden tyttöystäviä eivät itse osaa tai uskalla tavoitella muita kuin tutun kaveripiirin kautta tavattuja naisia ja tämän johdosta näillä jampoilla ei ole tarvittavaa kokemusta naisista, jotteivät he kuvittelisi olevansa jokaiseen mimmiin rakastuneita.

Tämmöisissä tapauksissa ei ole mitään takeita, että homma tulee toimimaan kaverin tyttöystävän kanssa niin mielestäni pelkän yksinäisyyden tunteen(tai vittumaisuuden, turhamaisuuden yms. samaa skeidaa kaikki) takia ystävyyssuhteen riskeeraaminen on todella halpamaista ja lapsellista.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mites itse toimisit jos olisit kiinnostunut ja kiinnostuksen kohde laittaa viestin?
Aika moni laittaa nopeasti vastauksen, kaipa nuo pelaamiset "olen vaikeasti tavoiteltava" on enemmän leffojen juttuja.

Syynä toki voi olla purjehtiminen tai sitten on muutenvaan tavoittamattomissa/kiireinen. Kannattaa seurata välitystietoja, että onko viesti mennyt edes perille.

Sitten jos ei kuulu mitään pariin päivään voit laittaa tiedusteluviestiä, mutta jos siihenkään ei vastata, niin suosittelen unohtamaan koko homman. Muuten menee Jomppakooksi.

Kertoi tuo sama nainen, että hän pitää hyvin usein kännykkää kiinni, koska ei jaksa olla kaikkientavoiteltavana aina eli sitä omaa aikaa en sitten tiedä. Välitystiedoista sen verran, että lähetetyissä tuo ei näy, mutta puuttuu sieltä moni muukin viesti joihin olen jopa vastauksen saanut. Toivotavaan parasta, että olisi purjehtimessa ja kännykkä ei ole mukana ja vastaus tulisi parin päivän päästä. En kyllä ymmärrä miksi tälläisessa tilanteessa edes antaisi numeronsa, jos ei ole aikonutkaan vastata? Eikö helpompi olisi ollut sanoa suoraan kiitos, mutta ei kiitos
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En kyllä ymmärrä miksi tälläisessa tilanteessa edes antaisi numeronsa, jos ei ole aikonutkaan vastata? Eikö helpompi olisi ollut sanoa suoraan kiitos, mutta ei kiitos
Älytöntä on kyllä, mutta esimerkiksi itselleni on tapahtunut monta kertaa.

Nyt on kaikinpuolin täydellinen daami itsellä kuvioissa. Tällä hetkellä vain ulkomailla tavoittamattomissa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Onhan näitä vapaiden ja polyamoristen suhteiden kannattajia Suomessakin. En epäile, etteikö osalla voi toimiakin noin. Itsestäni en tiedä. Lähtökohtaisesti olen yhden naisen mies, mutta niin, vaikeata sanoa mitään lopullista.

Kaikissa tavoissa on puolensa, mutta kaikki tavat eivät kaikille sovi. Joo, siis ymmärsin hyvinkin sen mitä aiemmin kirjoitit - ei mikään helppo juttu, varsinkin sitten jos on jotain aitoja tunteita mukana. Minä vaan halusin kiinnittää huomion siihen kolmanteen pyörään (ex) joka jää kärsimään asian vuoksi.

Polyamorismista vielä sen verran, että toki Tedkin varmasti toivoisi, toisinaan, että perjantaikaljaa sohvannurkassa nauttiessasi bi-emäntäsi tulisi kotiinne uusi naisystävä kainalossaan. Siinä sitten tunnelman noustessa läimäyttäisit pelin oikealta ja vasemmalta pystyyn ja eikun menoksi. Nainen tekisi sen vaikeamman työn, eli iskemisen! Ainahan haaveilla saa :)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Täytynee suunnata huomioni jonnekin muualle, sillä tuo naapurin likka taitaa olla varattu. Noh, ainakin pääsin tänäänkin nauttimaan mahtavista näkymistä, sillä hänen päällään oli sellainen sopivan pieni vaalea toppi ja shortsit.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Täytynee suunnata huomioni jonnekin muualle, sillä tuo naapurin likka taitaa olla varattu. Noh, ainakin pääsin tänäänkin nauttimaan mahtavista näkymistä, sillä hänen päällään oli sellainen sopivan pieni vaalea toppi ja shortsit.

Pesikö autoa?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuttu ajatusmalli, josta olen pakottanut itseni eroon. Ei elämä vaan voi olla sellaista, ettei ota riskejä, koska pelkää että se riski realisoituu ja puree perseeseen. Rationaalisesti ajatellen, eihän sitä omaa onneaan kannatakaan riskeerata. Paitsi tietenkin silloin, jos on mahdollisuus saada sitä onnea vielä enemmän. En aina pysty elämään päätösteni mukaan, mutta olen silti päättänyt, että pelko, on se sitten millaista tahansa, ei vaan saa olla se, joka elämää hallitsee. On totta, että varman päälle pelaamalla ei varmaankaan satu, mutta paljon sitä elämää jää silloin elämättä.

Niin no miten sen nyt ottaa. Kuten sanoin oon ihan onnellinen yksin enkä ennen tätä naista edes kaivannut mitään uutta elämääni. Olen myös saanut asua rakastamani naisen kanssa yhdessä ja kyllähän se oli aika helvetin ihanaa aikaa elämästä. Et tiiän kyllä mitä tässä parhaimmillaan vois saavuttaa mut riskitki on sen mukaiset.

Eilisestä asti kyllä ollu aika kaksijakoiset fiilikset eikä tänään oo vielä yhtään helpottanu. Naisen kanssa ku yhdessä ollaan niin kaikki on aina niin helvetin hyvin, on tosi helppo olla sen seurassa ja on vaan niin hyvä fiilis koko jutusta. Mut aina kun taas erossa ollaan niin hiipii kaikki pelot mieleen ja suoraan sanottuna ahdistaa vaan koko juttu.

Täl hetkel tosin se lopullinen päätös tuntuis olevan et katon tän jutun loppuun asti ja sit jos menee vituiksi niin sit menee. Sen jälkeen vois ihan oikeasti pysyä vitun kaukana kaikista naisista.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täl hetkel tosin se lopullinen päätös tuntuis olevan et katon tän jutun loppuun asti ja sit jos menee vituiksi niin sit menee. Sen jälkeen vois ihan oikeasti pysyä vitun kaukana kaikista naisista.

Eiköhän tuo ensimmäinen ole ihan hyvä päätös. Miksi mennä asioissa eteenpäin, jos nyt on hyvä näin?

Ja jos asiat menee vituiksi, niin miksi sun pitäisi pysyä vitun kaukana kaikista naisista? Kun et kuitenkaan pysty :). Eikä tarvitsekaan pysyä.

Ei kannata monimutkaistaa asioita. Joskus on ihan jees olla vain tässä ja nyt. Eikö pääasia kuitenkin ole se, että on hyvä olla? Jos nyt on hyvä olla muuten paitsi silloin, kun muistaa, että tilanne voi pahimmillaan olla kaikkea muuta kuin yksinkertainen, niin miksi turhaan ajatella sitä? Jospa vain teet päätöksen, että nyt on hyvä ja elät sen mukaan? Tässä ja nyt.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eiköhän tuo ensimmäinen ole ihan hyvä päätös. Miksi mennä asioissa eteenpäin, jos nyt on hyvä näin?

Ja jos asiat menee vituiksi, niin miksi sun pitäisi pysyä vitun kaukana kaikista naisista? Kun et kuitenkaan pysty :). Eikä tarvitsekaan pysyä.

Ei kannata monimutkaistaa asioita. Joskus on ihan jees olla vain tässä ja nyt. Eikö pääasia kuitenkin ole se, että on hyvä olla? Jos nyt on hyvä olla muuten paitsi silloin, kun muistaa, että tilanne voi pahimmillaan olla kaikkea muuta kuin yksinkertainen, niin miksi turhaan ajatella sitä? Jospa vain teet päätöksen, että nyt on hyvä ja elät sen mukaan? Tässä ja nyt.

Siis kyllähän mulla järki vielä jossain määrin pelittää naistenki suhteen, mutta ei vaan voi mitään sille kun tunteet ottaa vallan. Kuten aiemmin kirjoittelin niin muuten oon kyllä elämässä aika varma ihminen enkä turhia ressaile. On vaan niin paskat kokemukset naisista ja ne arvet niin syvällä ettei ne taida ihan hetkessä parantua, jos koskaan. Toisaalta taas edellisen pitkän suhteen aikana huomasin et ajan kanssa oppi taas luottaan siihen naiseen ja se ahdistus/pelko kyllä katosi ihan itekseen.

Oikeastaan tää alkuvaihe on nyt se pahin koetinkivi kun ei vielä puhuta mistään suhteesta tai seurustelusta vaan tapaillaan vaan toisiamme ja katotaan päivä kerrallaan. Järki sanoo et tää on ihan helvetin fiksua ja hyvä et on tollanen nainen joka on varuillaan miesten suhteen, mutta tunteet taas huutaa jotain ihan muuta. Tunteet haluais sen varmuuden tähän juttuun ja muutenki edetä vähän tavallista nopeampaa tahtia.

Mainitaan nyt seki vielä et edellisen eron jälkeen tuli käytyä ihan kunnolla pohjalla ja on taas pienimuotoinen ihme et sieltä noustiin. Tosin suurimmat viat oli ihan siinä omassa elämässä ja tavallaan se ero ainoastaan herätti meikäläisen tajuamaan ne asiat. Pelottaa vaan ihan saatanasti et kohta ollaan taas samassa tilanteessa ja mitä jos tällä kertaa ei käykään niin hyvin?

E: Kummasti taas helpotti ku suoraan vaan sanoin naiselle et on aika paskoja kokemuksia naisista takana ja pelottaa vaan et kaikki menee taas vituiksi.
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mimmi on kertonut tälle kaverilleni, ettei pysty elämään etäsuhteessa, kun kaverini muuttaa pois. Ilmeisesti tänään frendini on allekirjoittamassa vuokrasopparia asunnostaan uudessa kaupungissa.

Kertomasi mukaan nainen on siis sanonut ettei voi jatkaa suhdetta, jos mies muuttaa. Mies aikoo muuttaa, joten naiselle on annettu tulevaisuupainotteisesti kenkää, sopimus on irtisanottu. Pitääkö miehen vielä sanoa kolmasti 'eroan sinusta' :)?
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tulipa sohaistua kotosalla muurahaiskekoa toteamalla pienen painostuksen jälkeen naiselleni, että kadulla saattaa silloin tällöin tulla vastaan, yhtään vallitsevien sääolosuhteiden vaikutusta väheksymättä, ulkonäöllisesti hieman ns. kilpailukykyisempiä naisia kuin omani. Lyhyesti ilmaistuna, myönsin naiselleni että ihan arkielämän liikkeissä vastaan tulee välillä yksinkertaisesti paremman näköisiä naisia kuin hän.

Klassinen tilanne. Miten selittää toiselle, että vaikka katukuvasta löytyy ehkä hieman parempaa laatua kuin kotoa, se ei tarkoita ettenkö oikeasti välittäisi hänestä enemmän kuin yhdestäkään vastaantulevasta the babesta?

Naiseni on omaan silmääni täysin mitat täyttävä ja ehdottomasti kaunis varmasti kenen tahansa mielestä. Itse olen kuitenkin sen verran (inho)realistinen ihminen, etten jaksa sopertaa mistään maailman kauneimmasta vaimosta. Oma minäkuvani on myös sellainen, että tiedostan täyttäväni ulkonäölliset muodolliset läpäisyvaatimukset, mutta ei minua haittaa vaikka maailmassa onkin varmasti sata miljoonaa paremman näköistä kaksilahkeista kuin minä.

Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.
Aiai. Enpä usko tuohon olevan mitään keinoa. Tilastollisen tutkimukseni perusteella 90 % naisista vittuuntuu tuollaisesta, eivätkä unohda.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Klassinen tilanne. Miten selittää toiselle, että vaikka katukuvasta löytyy ehkä hieman parempaa laatua kuin kotoa, se ei tarkoita ettenkö oikeasti välittäisi hänestä enemmän kuin yhdestäkään vastaantulevasta the babesta?

Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.

Ei tämä mikään toimiva vastaus ole, mutta jos suunnitelmissa on sellainen kunnes kuolema erottaa-meininki, niin voit tietenkin kysäistä, että onko se nainen suunnitellut, että pitää sinut ulkonäöllään vielä kolmenkymmenen vuoden päästä. Jossain kohtaa se vaan tulee vastaan, että ei se nainen ole enää maailman kaunein jos nyt on koskaan ollutkaan. Sikäli kannattaa opetella laskemaan niiden muiden avujen varaan ajoissa, niin ei tarvitse niin kamalia ikääntymis- (ja raskaus-) kriisejä käydä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Klassinen tilanne.

Nimenomaan klassinen tilanne, ajoit perinteiseen miinaan helteensulattamilla hoksottimilla!

Aika auttaa, kannattaa pitää vain matalaa profiilia. Ei kannata varmaan alkaa jauhamaan mitään lisää. Kaivat vain syvemmän kuopan itsellesi. Perinteiset keinot kukat-kotityöt-ohimennen koskettelu auttaa varmasti ensihätään.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Joten kertokaapa, miten saan rauhan kotirintamalla takaisin aikaiseksi? Puheet eivät auta eikä avokki ole oikein lahjatyyppiä eikä tässä nyt muutenkaan tee mieli lahjoa toista tärkeässä asiassa hiljaiseksi.

Ei tuollaista millään lahjoilla yms. saa pois kuleksimasta ja sorry kun sanon, mutta TYHMÄ !!! On kysymyksiä joihin ei ole vastausta, esim. "näyttääkö mun perse tässä hameessa leveältä?" jne.

Sikäli kun se on aitoa, suosittelisin joillain yksikertaisilla eleillä ja ilmeillä viestitettävän, että koet olevasi aivan helevetin onnekas kun saat olla hänen kanssaan! Sellaista "sinä, WAU"-efektiä peliin niin voit saada pelastettua jotain? Ostamalla ei homma yleensä oikene...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös