Kävinpä tavallaan treffeillä erään tyttösen kanssa, joka ajatteli aiemmin olevansa täysin lesbo. Nykyään ilmeisesti miehet ovat alkaneet viehättämään enemmän, koska kuulemma "naiset ovat ihan helvetin vaikeita ihmisiä."
Samaa on koettu. Eli ero ja sitten n. kuukauden päästä siitä saa tietää, että on joku ukko tullut toisella kuvioihin. Vielä myöhemmin saa tietää, että oli jo jollain tasolla kuvioissa heti samalla viikolla kun se meidän ero tuli, vaikka jutuista sai alkujaan käsitystä, että siinä oli sitä "väliä" enemmän. Vielä tarkemmin ottaen olivat tutustuneet jo kun tämä neitokainen oli vielä suhteessa minun kanssani. Tuskin pettämistä tapahtui, mutta molemminpuolista ihastumista kyllä. Se oli vaan hauskaa, miten se totuus tuli sieltä vähitellen esiin.
Harva parisuhde kaatuu pettämiseen. Yleensä - ei tietenkään aina - noissa tapauksissa suhteella on jo ennen pettämistä vain minimaaliset selviämismahdollisuudet. Empiirisen tutkimuksen perusteella etenkin naisista vain harva pettää, ellei suhde ole jo loppuvihellystä vaille pelattu.
Tällä en silti tarkoita, että pitäisin varatun panemista kovin ylevänä toimintana.
* * * * *
"
Ei vaan onnea matkaan ja sun pitää olla varmasti aika houkutteleva mies, kun saat lesbonkin kääntymään heteroksi tai ainakin bi-seksuaaliksi!
Päivitänpä omaakin tilannetta, jos ei muuten, niin että voin itse myöhemmin lueskella.
Ehkäpä kannattaa sutjakkaasti pyytää naista vaikkapa ulos bisselle, pelaamaan bilistä tai tylsästi kahville. Uskoakseni harva nainen kuitenkaan innostuu jos hänelle pelkkä työkaveri yhtäkkiä kertoo olevansa hulluna häneen. Toisaalta, eipä niistä tiedä.Eräs työkaverini on sinkku. Naispuoleinen.
Olen hulluna häneen. Täytyisikö minun kertoa se hänelle, vaikka se tekisikin työn teostani vaikeaa? Siis, jos hän vastaisi kosiskeluuni negatiivisesti?
Vaikeita nämä tapaukset, kun on ihastunut työkaveriinsa. Oikeastaan olin siihen jo pihkassa viime kesänäkin. Nyt se perkele tuli takaisin. Heh
Mä päivitän myös, että voi joskus lukea.
Eli 17 vuotta aviossa ja runkkaan.
Enkä mä ole mustasukkainen, on vaan niin petetty olo, koska tottakai mietin, että tuo mies on ollut kuvioissa jo pitempään.
Ex tapailee jotain kollia ja se varsinkin tuntuu aivan hirveälle, varsinkin kun juuri sanoi, ettei voi pitkään aikaan mitään miesjuttuja edes ajatella, koska on itsekin niin rikki. Itsestä tuntuu, etten koskaan voi tuntea mitään ketään naista kohtaan - enkä halua, en halua tuntea tätä paskaa enää koskaan.
Omasta tilanteesta sen verran, että tämän Helsingin naisen kanssa olen jutun pistänyt ikään kuin "jäähylle". Livenä nähtiin nyt kun oli Tampereella käymässä ja sama kemia tuntu edelleen olevan ilmassa. Muuten hän onki jotenki tosi etäinen, ellei jopa kylmä. Eikä oo mitään myönnytyksiä vielä tehnyt tän jutun eteen. Ite olen yrittäny ehdottaa et tulisin hänen luo omilla vapailla tai sit toisinpäin, mut joka kerta tulee aina jotain tekosyitä. Tuntuu ylipäätään et mun pitäis tehdä kaikki tän jutun eteen.. Ja kyseinen nainen on kyllä sen verran hyvä pakkaus etten paljoa yllättyis vaikka siellä ois hieman kusi noussu päähän. Niin ja tää jäähy nyt tarkoittaa sitä etten ite ota mitään yhteyttä tai yritä järjestää yhteistä aikaa. Ehkä se sit tajuaa et senki pitää jotain tehdä tai sit tää juttu vaan oli tässä.. Itseasiassa mulla onkin jo treffit sovittuna erään Tampereella asuvan yksinhuoltajan kanssa. Vaikuttanu näin alkuun tosi mukavalta ja mielenkiintoiselta tyypiltä ja oon jopa vähän innoissani kun pitkästä aikaa pääsee ihan oikeille treffeille :-D
Heh ei helvata, meillä on pakko olla sama nainen kiikarissa :D. No en tiedä aika moni nainen vaan taitaa käyttäytyä noin, eri syistä.
Noi tekosyyt - ne on aika tuttua kauraa. Nainen ei oo joko kiinnostunu tai esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Tai sitten taustalla on vaan joku toinen mies, kun naiselle ei yhtäkkiä tapaamiset enää sovi, vaikka ennen ois miten hyvin tultu toimeen. Ja toi, että joutuu itse aina ottamaan yhteyttä on myös varsin perseestä, tulee vääjäämättä olo haluaako se toinen edes olla missään tekemisissä. Sun kannattaa ehkä tehdä toi nainen tietoiseksi siitä, että sulla on vientiä muuallekkin. Yleensä toi laukasee noi "vaikeaa esittävät" aloitteellisemmaksi.
Tuntuu ylipäätään et mun pitäis tehdä kaikki tän jutun eteen..
Meidän miesten (ainakin minun) on aivan helvetin hankala käsittää miksi naisten pitää aina vetää jotain roolia ja olla liikkeellä sellaisella "ihan sama" asenteella. Monesti sitten kun mies vetää homman koville ja sanoo että jos ei kiinnosta niin antaa olla niin käykin ilmi että kiinnostusta on.
Toivottavasti et sekoita ketään viatonta tyttöä omiin sekoiluihisi.
Niinkin eksoottinen vinkki olisi tarjolla kuin että mitäs jos nostaisit kissan pöydälle ja kysyisit naiselta suoraan, että mikä on homman nimi. Tai sitten voit kirjaimellisesti nostaa kissan pöydälle ja tuikata sitä herrasmiesmäisesti, ilman turhia puheita. Suosittelisin kuitenkin ehkä sitä puhumista noin ens alkuun. Tai jos puhuminen ujostuttaa, niin koita tsättää facebookissa tms. ja tiedustele kohteliaasti, että missä mennään.Vinkkejä!
Harmittaa vain, kun ei tiedä, että onko tyttö vain niin saamarin ujo vai eikö nappaa?
Eikös se niin mene, että nainen kyllä ottaa itse yhteyttä, jos todella on kiinnostunut?
. Entä jos touhu paljastuu, kuka kärsii eniten? Mahdollisesti täysin ok mies ja joka tapauksessa lapset.
Kai niitä paisteja on ympäriinsä poimittaviksi ilman liittojen sotkemista. En vain voi ymmärtää.