Lico, voit lukea myös mun tarinoita tuosta pari sivua aiempaa. Välillä vihasin exääni ja välillä olin tosissaankin valmis ottamaan hänet takaisin, mikäli hän olisi halunnut, mutta olen onneksi pitänyt tämän päätöksen ja nyt olen yrittänyt irrottautua hänestä niin hyvin kuin osaan. Joka tunti hän käy mielessäni jossakin yhteydessä, mutta enää se ei aiheuta kauheaa masennusta. Nyt on siis noin kuukausi erosta. Nyt olen oppinut katselemaan jo toisiakin naisia erilailla ja olen yrittänyt nauttia nyt sinkkuudestani. Hänen mielessä poispitäminen on vaatinut hänen FB-julkaisujen piilottamisen ja muita tällaisia temppuja, etten häntä koko aikaa huomaisi.
Tuo on ihan totta, kuten joku sanoikin, että varmasti tulee verrattua seuraavia naisia exään, mutta se voi olla todella hyväkin asia. Hän ei ollut täydellinen, vaikka hänessä hyviä puolia olikin. Se uuden miehen ottaminen tässä itselläni on niitä vihan tunteita kaikista eniten aiheuttanut, mutta olen jo niistäkin päässyt pikkuhiljaa yli. Se on vaan jännä, miten mietin välillä, että löydänkö enää ikinä naista kuka minusta välittäisi ihan täysin ja kenen mielestä olisin komea. Todennäköisesti sellainen nainen kuitenkin löytyy, ajan kanssa. Lisäksi olen ottanut oppia minun virheistäni. En aio tulevaisuudessa alistua ainoastaan naiseni tahtoon, vaan vietän aikaa myös kavereiden kanssa ja emännän täytyy tehdä samaa myös omien kavereidensa kanssa. Väitän, että muuten suhteesta tulee hirveän painostava. Myöskin olen oppinut, että jotenkin pitäisi ottaa naista enemmän myös huomioon, vaikka huomaan, että näiden lauseiden välillä on selkeä ristiriita, mutta joku tyyli täytyy keksiä, että miten voin yhdistää kaverit, vapaa-ajan sekä naiseni. Se tie kyllä kuitenkin avautunee itsestään, kun on Sen Oikean löytänyt :)
Seuraavan naiseni kanssa haluan olla varma, että voisimme elää yhdessä todella pitkään! En halua alkaa kokeilemaan, että alkaisiko juttu luistamaan kun eletään yhdessä tms. Sen pitää olla todellista rakkautta, en halua että sydämeni revitään auki enää uudelleen.
Todella hienosti oli analysoitu nämä eron jälkeiset tunteet tuossa ylempänä. Itse olen ehkä syyttelyvaiheesta jo päässyt pois ja nyt yritän elää asian kanssa ja voin miettiä entistä suhdettani ja exääni ilman vahvoja vihan tai rakkauden tunteita. Kyllä tämä tästä iloksi muuttuu, ihan varmasti, meillä kaikilla eronneilla! :)