Kiitos Tadu ja Ted Raikas ajatuksistanne, paljon hyviä pointteja tuli teiltä ja urheilemaan alan kyllä heti kun se on mahdollista, tiedän että se on todella suuri henkinen voimavara itselleni kun harrastaa liikuntaa ja oma mieli on paljon paremmalla tolalla, kun on fyysisesti hyvässä kunnossa. Ja on todella hyvä oikeasti, että täällä saa avautua kun omat kaverini eivät oikein osaa näissä asioissa auttaa. Tuntuu nyt, että kun kirjoittaa niin tuska vaan kasvaa sisälläni, mutta kun on saanut kirjoitettua sen pois niin helpotus iskee lähes välittömästi.
En itsekään tuohon pettämiseen usko, mutta ei varmasti ole tuo mies yhtäkkinen löytö, vaan varmasti on vaikuttanut exäni päätökseen erota. Satuttaa myös se, että hän oli vannomassa ettei varmasti ota ketään pitkään, pitkään aikaan eikä kukaan mies kiinnosta jne. Itse en tuollaista edes kysynyt, se tuli häneltä itseltään ihan puhtaasti ja ajattelin silloin, että se tekee erosta paljon helpomman kun voi rauhassa tunteet kuolla pois.
Itse olen päätöksen tehnyt, että en ihan varmasti enää anna yhtään mitään mahdollisuutta meidän tulevaisuudelle, tuo oli niin julma puukotus selkään. Mietin silloin aiemmin kun erottiin, että kun muutan hänen paikkakunnalleen tässä kesällä niin kaikki voisi vielä periaatteessa muuttua, mutta tämä oli ihan viimeinen niitti arkkuun. Myöskin ihan tuo urheilun seuraaminen ja omien kavereiden kanssa oleminen oli niin minimaalista hänen takiaan, että te olette saaneet minun silmäni kunnolla auki. Hän ihan hyvin voi alkaa kaipailemaan minua takaisin, mutta siinäpähän saa yrittää. Tästä meidän suhteesta voisi kirjoittaa vaikka kirjan, että mistä kaikista asioista hän on minua epäillyt ja miten hänen mielestään olen ollut kusipäinen valehtelija, kun esim. en ensimmäisellä kerralla muistanut, että olin juonut laivalla 3kaljaa. Sanoin hänelle vahingossa, että yhden bussissa ja kaksi laivalla. Siitä se jaksoi aina marmattaa, että miten minuun ei voi luottaa jne.
Kuulostan varmaan ihan tyhmältä ja alistetulta tuossa suhteessani, mutta en vaan tiedä mikä mua on pitänyt hänessä kiinni.. Tämä suorastaan kuulostaa naurettavalta näin jälkikäteen. Tuntuu, että vuodessa ihminen tässä kaksikymppisenä kasvaa aika paljon henkisestikin tai nyt oikeasti ymmärrän, että ei tällaisesta olisi voinut tulla yhtään mitään. Tai no toiset kasvaa ja toiset ei ;)