Tuntuu melko vaikealta tällä hetkellä 10 vuoden avioliitto on todella lähellä loppuaan. Kriisejä toki ollut ennenkin n. 6-7 vuoden paikaille, kun itse pistin eropaperit sisään, mutta sitten löysimme toisimme. Tämän jälkeen ollut satunneista syistä rahat-asiat kuralla, työt ja opiskelut, ei juurikaan yhteistä aikaa, mt-ongelmia, seksin kanssa niin jäi näin, lapsettomuus ensimmäisen lapsen jälkeen yms. Nyt kuulemma intohimo loppu ja seksi suurin ongelma. Toki nyt muutakin, mutta elämä on rajallinen ja tälläiseen ei halua jäädä. Lie onko jo 40v villitys vai mitä. Itse haluaisin jatkaa, mutta toinen ilmeisesti ei. Halua olisi pelastaa suhde, mutta en tiedä miten. Parisuhdeterapiaa ei kuulemma haluta ja se on kokeiltu jo, itse masennuksen kuorissa ja voimat jo siinä ja siinä ennenkuin tämä kriisi puhkesi. Ei tämä täysin puskista tullut, mutta kuitenkin... Toki, jos toinen ei halua jatkaa niin ei halua, mutta vaikealta se tuntuu, kun itse rakastaa ja haluaisi jatkaa. Mitään kolmansia osapuolia tässä ei ole. Onko tämä lopullisesti on? Ei välttämättä, vaan tilanne on sekava ja toinen ei tiedä haluaako jatkaa vai ei.
Mitään helppoa ratkaisua ei ole, mikä se sitten ikinä tuleekaan olemaan, mutta helpotti edes vähän oksentaa tänne osa pahaa oloaan.