Naisasiat

  • 7 518 130
  • 26 580

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Pelkästä kaveruudesta tuskin tulisi mitään, joten ehkäpä tuo ei ollutkaan niin hyvä idea. Muutenkaan tuo kaveruus ei taitaisi oikein toimia sellaisen likan kanssa, johon on niin helvetin ihastunut.

Eli ilmeisesti ihastumisesi takia roikut kiinni edes kaveruudessa. Elättelet pientä toivetta, että jutusta voisi jotain tulla. Tietenkin semmoinenkin on teoreettisesti mahdollista. Kumminkin pelkkä kaveruus aiheuttaa sekin tuskaa. Tilanne on kieltämättä ikävä. Tuli mieleeni, että voisitko ajatella kertovasi tytölle rehellisesti tilanteesi? Siinä olisi tietenkin se riski, että tyttö lähtee karkuun, mutta siinähän tilanne selviäisi. Kun on läpi ihastunut, on mahdotonta uskoa, että on muitakin naisia joiden kanssa kokee samanlaisen tunteen. Mutta trust me, kyllä niitä naisia vaan on yllättävän paljon, jopa sellaisiakin joihin ihastuu, ja jos munkki käy niin tunne on molemminpuolista.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Eli ilmeisesti ihastumisesi takia roikut kiinni edes kaveruudessa. Elättelet pientä toivetta, että jutusta voisi jotain tulla. Tietenkin semmoinenkin on teoreettisesti mahdollista. Kumminkin pelkkä kaveruus aiheuttaa sekin tuskaa. Tilanne on kieltämättä ikävä. Tuli mieleeni, että voisitko ajatella kertovasi tytölle rehellisesti tilanteesi? Siinä olisi tietenkin se riski, että tyttö lähtee karkuun, mutta siinähän tilanne selviäisi. Kun on läpi ihastunut, on mahdotonta uskoa, että on muitakin naisia joiden kanssa kokee samanlaisen tunteen. Mutta trust me, kyllä niitä naisia vaan on yllättävän paljon, jopa sellaisiakin joihin ihastuu, ja jos munkki käy niin tunne on molemminpuolista.
Näinhän se nimenomaan menee. :) On niin vaikea päästää irti, etenkin kun tuo tyttö itsekin puhuu välillä siihen malliin kuin sitä kiinnostaisi ehkä joku vakavempikin juttu. Tottahan se on, että jos tässä kaveriksi alkaisin, niin ei tästä pääsisi ikinä yli.

Rehellisesti jos tämän kertoisin, niin tämä saattaisi tulla tytölle ehkä hieman liian äkkiä. Se on painottanut alusta asti sitä, että se haluaisi katsella tätä juttua ihan rauhassa ja jos yhtäkkiä nyt sanoisin, että joko välit poikki tai sitten seurustellaan, niin mulla olisi aika pahat aavistukset tuosta. Mutta en kyllä ymmärrä, että mitä järkeä tässä on vain roikkua kaikessa epätietoisuudessa ja miettiä viikko tolkulla, että mitähän se musta haluaa?

Toivottavasti niitä muitakin naisia sitten on. Tämä vaan olisi ollut niin täydellinen kuin voi vain olla. En pienintäkään virhettä löytäisi, vaikka kuinka haluaisin. Jospa näitä sitten löytyisi joskus lisää, vaikka nyt ei todellakaan tunnu siltä.

EDIT: Niin ja oikein paljon kiitoksia kaikille kommenteista! Hyvä, että tästä voi puhua edes täällä keskustelupalstalla, niin helpottaa hieman tätä omaa oloa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vahva veikkaus on, että tulee taas "en tunne sua tarpeeksi hyvin", mutta johan tässä on kohta 3kk tunnettu.

Mutta en kyllä ymmärrä, että mitä järkeä tässä on vain roikkua kaikessa epätietoisuudessa ja miettiä viikko tolkulla, että mitähän se musta haluaa?

Hyvä, että tästä voi puhua edes täällä keskustelupalstalla, niin helpottaa hieman tätä omaa oloa.

... ei kohta halua tuon enempää tunteakaan, jos et vähän rauhoitu. Katso nyt nuo lainatut ja varsinkin boldatut kohdat ja mieti hetki, kuinka hätähousulta ja pakkomielteiseltä vaikutat.

Ihan kaikella hyvällä, mutta yksikään nainen (tai tyttö) ei innostu miehestä (tai pojasta), joka yliyrittää ja painostaa, ja on alle kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen kehittänyt itselleen jo lähes pakkomielteen naisesta (tai tytöstä). Ajan kanssa nuo asiat selviävät, ja jos kyseessä on elämäsi nainen, ei sillä vanhainkodissa ole mitään väliä, vietättekö vuosipäivää helmikuussa vai elokuussa. Elokuu on toki siinä mielessä kiitollisempi, että se on kauempana joulusta, niin ei tarvitse keksiä kahta tapaa muistaa toista lyhyen ajan sisällä.

Suosittelen lämpimästi, että keksit itsellesi hetkeksi jotain muuta tekemistä. Tänään on kaunis päivä, käy vaikka höntsäilemässä ja ostamassa joku kiva miestenkäsityölehti.
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Rehellisesti jos tämän kertoisin, niin tämä saattaisi tulla tytölle ehkä hieman liian äkkiä. Se on painottanut alusta asti sitä, että se haluaisi katsella tätä juttua ihan rauhassa ja jos yhtäkkiä nyt sanoisin, että joko välit poikki tai sitten seurustellaan, niin mulla olisi aika pahat aavistukset tuosta. Mutta en kyllä ymmärrä, että mitä järkeä tässä on vain roikkua kaikessa epätietoisuudessa ja miettiä viikko tolkulla, että mitähän se musta haluaa?

Mitä se susta haluaa? Se haluaa tutustua suhun. Edetä hitaasti, olla varma tunteistaan, pitääkö sua vaan kaverina vai ehkä joskus jonain muunakin. Kaikille ihastuminen ei suju sormia naksauttamalla -> suhteeseen ja sänkyyn kyhnyttämään toisen kainaloon. Itse olen ollut elämäni aikana kaksi kertaa todella vakavassa (pitkässä) suhteessa. Molempien kanssa tunnettiin yli vuosi ennen kuin tapahtui jotain liikettä ns. seurustelun suuntaan.

Ei sun tilanne mikään helppo ole, mutta et sä voi pakottaa toista ihastumaan suhun. Etkä myöskään esittää kysymystä "kannattaako mun viettää aika sun kanssa, alatko joskus tykkäämään musta tosissaan?"
 

scholl

Jäsen
Kun on läpi ihastunut, on mahdotonta uskoa, että on muitakin naisia joiden kanssa kokee samanlaisen tunteen. Mutta trust me, kyllä niitä naisia vaan on yllättävän paljon, jopa sellaisiakin joihin ihastuu, ja jos munkki käy niin tunne on molemminpuolista.

Turha antaa Captainslowlle vääriä kuvitelmia. Jos ihmiset on ohjelmoitu oikein niin niitä ihmisiä, joiden kanssa kokee samanlaisen tunteen, ei ole. Sehän on jonkinlainen ohjelmointivirhe, jos tuntee kenen kanssa tahansa.

Toivottavasti niitä muitakin naisia sitten on. Tämä vaan olisi ollut niin täydellinen kuin voi vain olla. En pienintäkään virhettä löytäisi, vaikka kuinka haluaisin. Jospa näitä sitten löytyisi joskus lisää, vaikka nyt ei todellakaan tunnu siltä.

Ei löydy. Olen melko varma siitä.

Ihan kaikella hyvällä, mutta yksikään nainen (tai tyttö) ei innostu miehestä (tai pojasta), joka yliyrittää ja painostaa, ja on alle kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen kehittänyt itselleen jo lähes pakkomielteen naisesta (tai tytöstä).

Yrittää tai ei, mutta fakta on se, että ei siihen 3 kuukautta tarvita. Kyllä se pitää nähdä jo minuutissa tai viidessä minuutissa se tilanne. Ihmisethän on luotu toisilleen sopivaksi. Jos tapaa sen oikean henkilön niin sen tietää millisekunnissa ja muutamassa minuutissa asian ehtii käsitellä valmiiksi.

Toki on mahdollista, että CaptainSlow on nyt väärän naisen kanssa tekemisessä, mutta jos ei niin silloin joku kuvittelu, että sieltä löytyy joku toinen, on haihattelua. Ei nimittäin tule tapahtumaan.
 

scholl

Jäsen
Kuka ne ihmiset on luonut toisilleen sopiviksi? Oletko pystynyt jo kaikkien muiden saavutustesi lisäksi todistamaan jonkinlaisen jumalan olemassaolon, vai mistä olet saanut tuollaisen tiedon ihmisten luomisesta tietynlaisiksi?

Minulle on lapsena kerrottu, että se menee niin. Jos se ei olisi niin, olisi jonkinlainen rankinglista, josta jokainen yrittäisi saavuttaa sen korkeimmalle rankatun naisen. Mutta kun niin ei ole, vaan on tunteet mukana niin ihmiset on ohjelmoitu niin, että useimmille on joku. Joillekin ei ehkä ole ja he jäävät sitten ilman tai ottavat väärän ja joutuvat avioeroon tai onnettomaan suhteeseen. Eivät nuo love at the first sight -jutut ole tuulesta temmattuja. Jos tilaisuus menee ohi niin sen jälkeen se on mennyt ohi. Turha sitä kuvitella, että sieltä jotain vielä tulee.
 

julle-jr

Jäsen
Minulle on lapsena kerrottu, että se menee niin. Jos se ei olisi niin, olisi jonkinlainen rankinglista, josta jokainen yrittäisi saavuttaa sen korkeimmalle rankatun naisen. Mutta kun niin ei ole, vaan on tunteet mukana niin ihmiset on ohjelmoitu niin, että useimmille on joku. Joillekin ei ehkä ole ja he jäävät sitten ilman tai ottavat väärän ja joutuvat avioeroon tai onnettomaan suhteeseen. Eivät nuo love at the first sight -jutut ole tuulesta temmattuja. Jos tilaisuus menee ohi niin sen jälkeen se on mennyt ohi. Turha sitä kuvitella, että sieltä jotain vielä tulee.
Kaikki mitä eri ihmisille on lapsena kerrottu ei välttämättä ole totta.

Ihmisethän pyrkivätkin yleisesti ottaen saamaan itselleen parhaiten sopivan puolison. Kuitenkin ihmiset myös tiedostavat oman markkina-arvonsa parinmuodostuksessa, eivätkä sen takia kurkota liian korkealle, mikäli tavoitteena on saada puoliso. Olennaista on löytää riittävän hyvin sopiva vastakappale. Kaikkien kanssa ei kuitenkaan ehdi seurustelemaan, joten ei voi edes tietää onko kumppani kaikilla mittareilla mitattuna paras.

Tietenkään mitään yleistä ranking-listaa ei ole, koska maailmassa on miljardeja ihmisiä, eikä heidän kaikkien kaikkia ominaisuuksia tunneta. Lisäksi eri ihmiset arvostavat eri asioita, koska eri asiat sopivat eri tavoin yhteen ihmisten omien ominaisuuksien kanssa.

Kuka tämän ohjelmoinnin on suorittanut ja onko siitä jotain muuta lähdettä kuin vanhempiesi väite? Miksi et pyytänyt lapsena perusteluja tälle väitteelle?
 

scholl

Jäsen
Kuka tämän ohjelmoinnin on suorittanut ja onko siitä jotain muuta lähdettä kuin vanhempiesi väite? Miksi et pyytänyt lapsena perusteluja tälle väitteelle?

En muista missä se on kerrottu. En ole varma oliko kotona vai koulussa vai mistä olen sen kuullut. En ole perehtynyt hirveästi esim. geenitutkimukseen, mutta maailmassa on paljon ihmeellisiä asioita ja olen vakuuttunut siitä, että ihmiset on osattu rakentaa niin, että siellä on se mahdollinen pari valmiina. Kaikille ei ole, koska on fägäröintikin tehty mahdolliseksi ja sitten on toisille muita tehtäviä.

Tuo hyväksikäyttö, mitä esim. naiset harrastavat, on nykyajan ilmiö. Sinänsähän markkina-arvoista ei hirveästi tarvitse välittää, jos tajuaa, että on itse valmis maksamaan 50%. Jokainen, joka on esim. opiskellut kauppakorkeakoulussa, omaa sellaisen potentiaalin, että pystyy omat menonsa maksamaan. Ei tarvitse elää siivellä. Kyllä siinä kontekstissa silloin se pari voidaan muodostaa tuosta vain, jos puolisot ovat oikeat. Ei siinä tarvitse sen enempää pohdiskella. Kaikki harkitseminen ja arpominen on ihan turhaa. Neuvottelee vain hyvän sopimuksen.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuossa äsken kaupassa käydessä (kyseinen naikkonen on siis siinä kaupassa töissä) törmättyä häneen ja aika iloisella päällä moikkas. Ts. ei koskaan kukaan toinen nainen ole tuolla tavalla minua kohtaan käyttäytynyt.

En tiedä sitten, että mikä on taustalla. Aika lailla samanlainen on muitakin tuntemiaan miehiä kohtaan eli ei ainakaan suoranaisesti voi mitään päätellä. Aika pirteä tapaus kuitenkin. Erikoisesti ei miesten kanssa aikaansa vietä, mutta hengaa sitten kavereiden kanssa eri paikoissa ja aika samanlainen on kaikkia miehiä kohtaan.

Voihan olla sitten, että hakee miestä sitten tavallaan kaveri/tuttavapiirin ulkopuolelta. Saattaa hyvinkin olla, että olenkin kiinnostava, mutta kun on niin vaikea reagoida tilanteeseen.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Tuossa äsken kaupassa käydessä (kyseinen naikkonen on siis siinä kaupassa töissä) törmättyä häneen ja aika iloisella päällä moikkas. Ts. ei koskaan kukaan toinen nainen ole .

Joo tää me on jo kuultu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuossa äsken kaupassa käydessä (kyseinen naikkonen on siis siinä kaupassa töissä) törmättyä häneen ja aika iloisella päällä moikkas. Ts. ei koskaan kukaan toinen nainen ole tuolla tavalla minua kohtaan käyttäytynyt.

En tiedä sitten, että mikä on taustalla. Aika lailla samanlainen on muitakin tuntemiaan miehiä kohtaan eli ei ainakaan suoranaisesti voi mitään päätellä. Aika pirteä tapaus kuitenkin.
Perus asiakaspalvelija. Jokainen siihen tulija saa samanlaisen kohtelun. Työnsä osaava nainen on kyseessä, eikä mitään sen enempää osoita vaan tervehtii iloisesti niin kuin työnkuvaan kuuluu vaikka korvien välissä kiroiluttaisi kuinka paljon.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa äsken kaupassa käydessä (kyseinen naikkonen on siis siinä kaupassa töissä) törmättyä häneen ja aika iloisella päällä moikkas. Ts. ei koskaan kukaan toinen nainen ole tuolla tavalla minua kohtaan käyttäytynyt.

En tiedä sitten, että mikä on taustalla. Aika lailla samanlainen on muitakin tuntemiaan miehiä kohtaan eli ei ainakaan suoranaisesti voi mitään päätellä. Aika pirteä tapaus kuitenkin. Erikoisesti ei miesten kanssa aikaansa vietä, mutta hengaa sitten kavereiden kanssa eri paikoissa ja aika samanlainen on kaikkia miehiä kohtaan.

Voihan olla sitten, että hakee miestä sitten tavallaan kaveri/tuttavapiirin ulkopuolelta. Saattaa hyvinkin olla, että olenkin kiinnostava, mutta kun on niin vaikea reagoida tilanteeseen.

Siis tässäkö on sinun "highlightisi" naisasioiden suhteen? Kaupan neito moikkaa iloisesti niinkuin kaikille muillekin asiakkaille ja sinä mietit mikä siinä on taustalla. Hoitoon sanon minä. Siis ei tätä muijaa hoitoon. Tai no tokihan minä voin hänet hoidella jos annat tarkemmat speksit missäpäin työskentelee etc.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa äsken kaupassa käydessä (kyseinen naikkonen on siis siinä kaupassa töissä) törmättyä häneen ja aika iloisella päällä moikkas. Ts. ei koskaan kukaan toinen nainen ole tuolla tavalla minua kohtaan käyttäytynyt.

Olenko ainoa, kenelle tulee mieleen, että tässä kaupankassa-jutussa olisi taustalla se, että tämä kaupankassa lukee jatkoaikaa ja on tunnistanut nimimerkin HIFK? Ja sitten päättänyt olla erityisen ystävällinen, että HIFK:n itsetunto edes vähän nousisi tuolta pohjamudista. Ehkä kuitenkin haen vaan tällaisia salkkari-juonenkäänteitä muuhunkin elämään.

Ja ei, en ole tuo tyttö enkä minkään muunkaan kaupan kassa.... :)
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No täällä nyt jotkut vähän piruilevat HIFK:lle tuosta kaupan kassasta. Valitettavasti näyttää vaan siltä, että jo nyt on käymässä niin, että HIFK:n pasmat ovat sekoamassa, kun joku ihminen ja varsinkin nainen ei pidäkään häntä heti säälittävänä luuserina vaan kohtelee kuin ihan normaalia ihmistä. Eli ihan normaalia käytöstä kannattaa mielestäni tässä HIFK:nkin kokeilla ja ymmärsin tuosta kyllä niin, ettei kassa tervehtinyt HIFK:ta kuin ketä tahansa asiakasta vaan kuin ketä tahansa henkilökohtaisesti tuntemaansa asiakasta.

Kyllä muakin eräänä kauniina kesäpäivänä kaupan kassatyttö tervehti tavallista leveämmällä hymyllä jäätelöpuikkoa ostaessani ja samalla siinä kassalla hikeä otsalta kämmenselällä pyyhkiessäni, kun joku oli tavallaan haastanut kauppamatkalla polkupyörällä kilpa-ajoon ja sai sitten sen kilometrin matkan kauppaan sotkea kuin viimeistä päivää. Toki tässä tapauksessa tervehdys oli kuin kenelle tahansa asiakkaalle suunnattu, vaikkakin niitä muita asiakkaita vilkaistuani en ihmetellyt, että se mua tervehti vähän iloisemmalla naamalla. Onhan nämä tosiaan niitä elämän tähtihetkiä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olenko ainoa, kenelle tulee mieleen, että tässä kaupankassa-jutussa olisi taustalla se, että tämä kaupankassa lukee jatkoaikaa ja on tunnistanut nimimerkin HIFK? Ja sitten päättänyt olla erityisen ystävällinen, että HIFK:n itsetunto edes vähän nousisi tuolta pohjamudista. Ehkä kuitenkin haen vaan tällaisia salkkari-juonenkäänteitä muuhunkin elämään.

Ja ei, en ole tuo tyttö enkä minkään muunkaan kaupan kassa.... :)

Tuli tästä mieleen että olisko mahdollista saada nimimerkille HIFK muija jatkoajan kautta ? siis lähinnä tarkotan että tietäsitkö sä Pataprinsessa tai The Queen esimerkiksi jonkun joka vois olla sopiva HIFK:lle :)
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Siis kassalla tämä naikkonen ei moikannut vaan ihan tavaroita hyllyyn laittaessa. Tällöin hän ei kyllä moikkaile ketään, sen tiedän, kun kuitenkin aika usein tuossa puljussa käyn.

Tuon viime kertaisen jälkeen en olekkaan hänen kanssaan missään jutellut. Vähän on tietysti sellainen fiilinki, että juna meni jo hänen osaltaan.

Ja itse en kyllä muista että kukaan nainen olisi eristyisellä hymyllä tervehtinyt oikein minkään kaupan kassalla, kesällä tai talvella. Edes viime kesänäkään ei tällaista ilmiötä tapahtunut.

Ja kyllä, itselleni tämä kaupan naikkonen on aika lailla niitä elämän tähtihetkiä naisrintamalla. Näin kun ei ennen ole käynyt. Että olisi edes voinut epäillä jotain muuta kuin pelkkää "tervetuloa kauppaamme"-tervehdystä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta on ihan positiivista, että HIFK näkee aurinkoa edes jossain päin naisrintamalla, eli että kiinnostusta voisi olla. Alku sekin. Aika käsittämätöntä lyttäämistä monin paikoin. Vähän tsemppiä hei!

Itse ainakin tsemppaan. Älä vielä ainakaan luovuta, etenet vähitellen. Se, että nainen on sinua kohtaan huomaavainen on ihan hyvä keissi, jos nyt vertaa siihen mitä aiemmin olet puhunut. Eli laidastaan isketään ovet kii.

Toivon mukaan en nyt trollia tsemppaa, mutta ihan sama sinänsä. Pääsenpähän esittämään hyvää ihmistä tai jotai!
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuon viime kertaisen jälkeen en olekkaan hänen kanssaan missään jutellut. Vähän on tietysti sellainen fiilinki, että juna meni jo hänen osaltaan.

Onko viime kertainen se kun kysyit tyttöä kahville? Jos on, niin ota nyt ihmeessä yhteyttä vaikka siellä facebookissa. Muuten voi käydä niin, että molemmat odottelee toisen tekevän jonkinnäköisen tarkemman kahvittelupyynnön, "kun siitä silloin aikaisemmin oli jo puhetta". En kuitenkan suosittele avaamaan suoraan treffikutsulla, vaan kyselemällä muuten kuulumisia tms. Ja jos vastaukset on toivotunlaisia, niin johonkin väliin muistutus, että kahvikutsu on edelleen voimassa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Hyvä että edes Ted Raikas osoittaa jonkinlaista empatiaa ja inhimillisyyttä toisten epäillessä palstaveljestä pahinta. Osa täällä on kyllä niin kusipäistä sakkia, että tekis hyvää heittää Kairon kaduille vähän nöyryyttä oppimaan tai jotain. Tämä koko hemmetin Jatkoaika on nykyään oikea näsäviisastelijoiden paratiisi. Tulkoon perjantain saunakaljan rohkaisemana tällainen kritisoiva kommentti.

Mutta hienoa palstaveli HIFK että sinulla näin aurinko paistaa risukasaan. Saattaa vielä roihahtaa, kuka tietää, heh.

Kassatyttöjä on joskus hauska kohdata, ei siinä mitään. Itse olen saanut reaktioita laidasta laitaan. Ikävimpiä on ehkä ne, missä jonon edessä aito pelimies naurattaa kassatyttöä täysillä, ja sitten kun tulee oma vuoro niin sanon "moi" ja hymyilen, niin tyttö menee kerrasta vakavaksi, ihan suupieletkin kääntyvät mutrulle, eikä missään vaiheessa tule katsekontaktiakaan. Siis täydellinen 'asennemuutos' kun asiakkaana onkin MINÄ eikä se edellinen pelimiesretku. Viimeksi tänään kävi näin Siwassa. Joo, no koskaan en oo osannut kertoa vitsejä. Pitää varmaan köysi nyt rasvata.

Mutta on mulle sitten hymyiltykin ja napitettu smaragdisilmillä suoraan sieluun. Paikallisessa Hesessä sellainen hyvin söötti saparopää, joka pyrkii aina pitkään ihokontaktiinkin vaihtorahoja antaessaan. No erään kerran sitten katseeni valahti vähän alaspäin lantioseudulle ja totesin itsekseni että Lord forgive me, niin jostain syystä isot mulkosilmäni aina jäävät kiinni itse teosta ja tämä neito sitten meni aikalailla nolon oloiSeksi, kun ei meinannut kassaakaan saada kiinni.

Sitten HIFK:lle vinkki, jonka olen itse kuullut pahoilta pojilta: Ostat siellä kaupassa suklaapatukan ja sitten kassalla sanot, että tää on sulle.

PS. Kai sinä kutsut koko Jatkoajan paikalle, mikäli on kesähäitä tiedossa?
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Luulin, että Siwassa on vain yli 60 vuotiaita kassoja ja Alepassa jotain lävistettyjä punkkareita. Kummatkaan eivät teitittele. Kannattaa varoa sellaisia kassoja, jotka eivät teitittele. Lidlissäkin mua teititellään, mutta noissa hemmetin räkäläkaupoissa ei. Joskus joku vanha akka voi olla jossain isommassa K-kaupassakin teitittelemättä, mutta otan sen jälkeen kauppiaan puhutteluun.

HIFK, jos tulee: päivää, olkaa hyvä herra ja näkemiin niin iske kiinni siihen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Heti vain tisseihin kiinni, kun sanoo, että ole hyvä herra ja näkemiin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olen seurustellut kassaneidin kanssa. Ei sillä, että olisin tavannut kaupassa hänet, mutta kassaneiti kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös