Naisasiat

  • 7 523 257
  • 26 580
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jeps. Toista kertaa tulee ero samasta naisesta. Tällä kertaa nainen meni sen verran pitkälle, että lupaili minulle samanlaista kohtaloa, kuin eräälle ravivalmentajalle Kaustisella noin viikko. Asuntoa ei ole, mutta mentävä on.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Ei helvetti. Nyt tuli viesti, että "miten menee?", eli periaatteessa samanlainen mihin mulle jätti silloin viime perjantaina vastaamatta. Kylläpä teki mieli vastata todella inhottavasti, mutta tyydyin vaan laittamaan ihan normaalin vastauksen. Tietysti, jos olisin kova jätkä, niin en olisi vastannut ollenkaan ja sanonut sitten, että "voi että kun nuo tekstarit on nykyään niin kalliita". Tällä kertaa en anna itseni tulla kusetetuksi!
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma


Siis nyt jumalauta oikeesti !

Älä kokoajan mieti mitä voit sanoa, ja mitä et voi sanoa, ole oma itsesi. Et sä voi kokoajan ajatella että "ei, en voi sanoa noin", sanot mitä tulee mieleen, enkä nyt tarkoita että jos sinulla tulee mieleen Top Gearin viimeviikon jakso että sinun pitäisi siitä alkaa tytölle sepustaa, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.

Äläkä kokoajan katso itseäsi peilistä ja ajattele, että "Mä oon ihan saatanan ruma, mä en kelpaa kellekkään". Jos tyttö ei huoli sua ulkonäön takia, mihin ihmeeseen sä sellaista naista tarvitset? Pääset kertomaan kavereille että katsokaa, mulla on tälläinen tyttö. Se nainen, joka sulle kuuluu, ei ajattele että onpa ruma, se ajattelee että onpa mukava mies, nyt loppuu se itsesääli ja otat ohjat käsiisi, juttelet tytön kanssa aluksi vaikka siellä naamakirjassa ja opit tuntemaan tyttöä ja tiedät mistä se pitää, viet sen vaikka syömään tai kahville, ja jutustelet kaikenlaisia asioita mitä mieleen juolahtaa, jos se asia ei tyttöä nappaa, vaiha aihetta. Ei se niin mene että jossei tyttöä yksi aihe kiinnosta niin peli on menetetty, sitten vain uutta aihetta kokeilemaan. Varmasti aluksi voikin olla hankalaa, mikäli olet ujo tai vähän hiljainen, mutta kun löydätte yhteisen sävelen, juttu sujuu helposti ja vaivattomasti, eikä se ole enään mikään "tehätävä" vaan itsestään selvä asia mikä sujuu helposti.

Naiset eivät ole helppoja aina, mutta onnea matkaan !
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin en isääni ole koskaan edes tavannut. Äidin kanssa kahdestaan asunut puolen elämästäni. Tuossakin voi olla paljonkin syytä.
Tämä siis kirjoitettu 22.1.2011
Eiliseen mennessä faija oli kuitenkin jostain löytynyt:

Nykyään en edes vanhempien kanssa puhu juuri mitään. Siis totta kai kylässä käyn ihan yhtä paljon kuin ennen, mutta ei vain uskalla kommentoida mitään. Niin monta kertaa olen huomannut oman tyhmyyteni.

Viime perjantaina esim. mietin pitkään, että miksi matematiikan oppikirja antaa vastaukseksi 8. Oppilaan ohjausta matematiikassa oli kyse. Olin sitten täysin satavarma, että kirjassa on väärä vastaus. Opettaja sitten kertoi, että 4x2 todellakin on 8, eikä 6, kuten aiemmin väitin.

Niin, tuollaisia tulee itseltä jatkuvasti. Vasta myöhemmin tajuaa, että kuinka tyhmä sitä ihan oikeasti on. Vanhempien kanssa täysin sama juttu. Faija on monta kertaa sanonut aika kovaankin ääneen, että mieti nyt pikkasen. No niinhän teenkin, joskus mietin esim. puolikin tuntia, mutta silti sanoo tai tekee jotain tyhmää.

Muutenkin jutun alettua kiertämään pahemman kerran kehää löytyi kuin löytyikin ihmeen kaupalla tämä kassatäti joka kuvio ilmeisesti kuivumassa kasaan tyhmyyteen ja rumuuteen mikäli olen asian oikein ymmärtänyt. Moni on epäillyt HIFK:ia trolliksi, eikä HIFK ole missään vaiheessa mitenkään (mielestäni) kommentoinut asiaa, joten HIFK, suoraan kysymykseen suora vastaus: Oletko trolli?
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Eiliseen mennessä faija oli kuitenkin jostain löytynyt:
Ottamatta kantaa siihen onko HIFK rölli vai ei, hän on puheissaan kuitenkin puhunut usein myös "sijaisvanhemmista", joka voisi selittää esiin nostamasi erot. Keittiöpsykologian harrastajat saattaisivat myös vetää jonkinlaisen yhteyden tästä kuviosta ongelmiin, joita tässä ketjussa on vatvottu jo pieni ikuisuus huonolla menestyksellä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ottamatta kantaa siihen onko HIFK rölli vai ei, hän on puheissaan kuitenkin puhunut usein myös "sijaisvanhemmista", joka voisi selittää esiin nostamasi erot. Keittiöpsykologian harrastajat saattaisivat myös vetää jonkinlaisen yhteyden tästä kuviosta ongelmiin, joita tässä ketjussa on vatvottu jo pieni ikuisuus huonolla menestyksellä.

Niin eli sijaisvanhemmistani puhun. Oikeaa isääni en ole koskaan nähnytkään. Sijaisvanhemmistani puhun aina kun puhun "vanhemmistani". Siitä lähtien kun heille jouduin, niin en ole oikeisiin vanhempiini yhteydessä ollut paljoakaan.

Ja hirveän innostuneelta ei tuo kyseinen naikkonen vaikuttanut, eli siihenhän tuo taas jäi. Ei tullut itselleni millään lailla yllätyksenä.
 
Ei helvetti. Nyt tuli viesti, että "miten menee?", eli periaatteessa samanlainen mihin mulle jätti silloin viime perjantaina vastaamatta. Kylläpä teki mieli vastata todella inhottavasti, mutta tyydyin vaan laittamaan ihan normaalin vastauksen. Tietysti, jos olisin kova jätkä, niin en olisi vastannut ollenkaan ja sanonut sitten, että "voi että kun nuo tekstarit on nykyään niin kalliita". Tällä kertaa en anna itseni tulla kusetetuksi!
Hahaha, tää on kyllä minullekin tuttua, mutta mä kelasin olevani sen verta ylpeä kaveri, etten vaivautunut kysymään syytä, miksei se jaksanut vastata.

Noh, minäkin sitten heitän tänne oman hiukan erikoisenkin ongelman. Tytön kanssa meillä vähän erikoinen tausta, eli säpinää on ollut ja molemmat on ollu ihastuneita, mutta tyttö pisti pelin poikki ja syytä ei oikeastaan ollut. Luonne on hänellä kuitenkin sen verta ujo, että ei osaa edes silmiin katsoa jätkää tai suutaan avata. Kunnollisia jätkäkavereita ei mun lisäks edes ole. Jopa pelkkä "moi" koulussa on liian vaativa juttu hänelle -.-, joten sanoisin että meni kokemattomuuden puolelle tämä "ero", KOSKA sen jälkeen jatkoi esim. juttelua kanssani tosi hyvin (eli mun kanssa kyllä tulee toimeen, koska tuntee hyvin). Noooh, onhan tässä jokunen aika mennyt, välillä jutellaan kaikkea kivaa ja on mukavaa, mut välillä on sitten ihan helvetin kylmää parin sanan chättäilyä.

Nyt sitten homma meni ihan friikiks, koska kasvokkain kun esim. skolematka mennään joskus niin on mukavaa ja wanhois ollaan pari, sielki kivaa. Fb/mese onkin sitten tilanne täysin päinvastanen, koska kylmistely on tosi rajua :D. Mielenkiintosta mä sanoisin, mutta päätin nyt sitten katsella miten käy, koska en ole todellakaan luovuttanu, joku vakavampi juttu on aina ollut tähtäimessä ;)!
 

Morgoth

Jäsen
Tuntuu melko vaikealta tällä hetkellä 10 vuoden avioliitto on todella lähellä loppuaan. Kriisejä toki ollut ennenkin n. 6-7 vuoden paikaille, kun itse pistin eropaperit sisään, mutta sitten löysimme toisimme. Tämän jälkeen ollut satunneista syistä rahat-asiat kuralla, työt ja opiskelut, ei juurikaan yhteistä aikaa, mt-ongelmia, seksin kanssa niin jäi näin, lapsettomuus ensimmäisen lapsen jälkeen yms. Nyt kuulemma intohimo loppu ja seksi suurin ongelma. Toki nyt muutakin, mutta elämä on rajallinen ja tälläiseen ei halua jäädä. Lie onko jo 40v villitys vai mitä. Itse haluaisin jatkaa, mutta toinen ilmeisesti ei. Halua olisi pelastaa suhde, mutta en tiedä miten. Parisuhdeterapiaa ei kuulemma haluta ja se on kokeiltu jo, itse masennuksen kuorissa ja voimat jo siinä ja siinä ennenkuin tämä kriisi puhkesi. Ei tämä täysin puskista tullut, mutta kuitenkin... Toki, jos toinen ei halua jatkaa niin ei halua, mutta vaikealta se tuntuu, kun itse rakastaa ja haluaisi jatkaa. Mitään kolmansia osapuolia tässä ei ole. Onko tämä lopullisesti on? Ei välttämättä, vaan tilanne on sekava ja toinen ei tiedä haluaako jatkaa vai ei.

Mitään helppoa ratkaisua ei ole, mikä se sitten ikinä tuleekaan olemaan, mutta helpotti edes vähän oksentaa tänne osa pahaa oloaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän hätään en osaa sanoa muuta kuin että otan osaa. Ei kuulosta sellaiselta asialta, johon olisi helppoa suhtautua minkäänlaisella mielentilalla varustettuna, puhumattakaan siitä jos painii samaan aikaan omien terveysongelmiensa kanssa.

Kipupiste näköjään oli löytynyt ja sen sanoiksi saatoit, mutta mitä uskoisit vaimosi tarkoittaneen intohimon puuttumisella? Sitä itseään vai läheisyyden puutetta? Pakko ei tietenkään ole vastata, asioiden itselleen kirjoittaminen palvelee usein yhtä hyvin.

Voimia!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Otan osaa myöskin omasta puolestani. Huomaa kyllä, että muilla onkin tietyllä tavalla vielä huonompi tilanne kuin itsellä.

Mutta tuossa mietin, kun kerroin, että tuo nykyinen tilanne sen kauppatytsyn kanssa olisi ohi, niin olisikohan vielä tsäänssejä? Hän todella iloisesti suhtautuu tuohon Facebook-keskusteluun (ei käy kuin töissä ja oleilee Facebookissa, on siellä jatkuvasti), mutta ei itse koskaan avaa mitään keskustelua. Harkitsi, että voisi kahville lähteä, mutta sen jälkeen pyysin häntä ulos, niin olikin työpäivä ja piti sukulaisillaan käydä. Niin kuin olikin ja kävikin. Eilen pyysin kävelylle illalla, mutta silloin sanoi olevansa töissä. Niin kuin olikin. Eli ei ainakaan valehtele.

En vain yhtään tiesä, miten pitäisi menetellä. Koskaan tässä en ole kehunut häntä (en ole uskaltanut), siis että olisin sanonut kauniiksi tai vaikka työnsä osaavaksi henkilöksi.
 
HIFK: Mikäs tuossa on vaikeata? Kysyt siltä suoraan tarkan päivän, että koska se ei ole töissä ja sinä päivänä sitten kysyt sitä kävelylle? Ei se aina voi sanoa, että sillä on jotain muuta, kun facebookissa vapaa-ajan viettää. Tulta päin vaan eli aja suoraviivaisesti sinne maalille!

Itsekin olen ajanut kolme kertaa suoraviivaisesti maalille ja aina on tullut turpaan... Ei voi mitään, se vain on ainoa keino.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
HIFK: Mikäs tuossa on vaikeata? Kysyt siltä suoraan tarkan päivän, että koska se ei ole töissä ja sinä päivänä sitten kysyt sitä kävelylle? Ei se aina voi sanoa, että sillä on jotain muuta, kun facebookissa vapaa-ajan viettää. Tulta päin vaan eli aja suoraviivaisesti sinne maalille!

Itsekin olen ajanut kolme kertaa suoraviivaisesti maalille ja aina on tullut turpaan... Ei voi mitään, se vain on ainoa keino.
Juurikin näin tekisin itsekin. Mulle myös tullut pari kertaa aika rumasti turpaan, mutta ei mua ainakaan kiinnosta. Mitä sitten? Tietysti se sattuu vähän aikaa, mutta siitä kun toipuu, niin on jälleen hieman kokeneempi.

Viime kesänä oli eräs mukava tyttönen pyörityksessä ja hänkin oli mukana jonkin aikaa. Sitten kerran tuli johonkin viestiin aika tyly vastaus ja mietin että mitäs helvettiä. Seuraavana päivänä facebookissa sitten lukikin tytön kohdalla, että "... on nyt parisuhteessa käyttäjän .... kanssa". Silloin vitutti, mutta tällä hetkellä ei tunnu yhtään missään. Tuo tyttö kenen kanssa tällä hetkellä sääntöä on vielä kauniimpi ja parempi tyyppi. :)
 
Kyllä, ja jos kusee niin ei muutaku kauppa vaihtoon ja deletoit kavereista. Pitäis auttaa unohtamaan nopeasti, kun ei naama pomppaile chätti-ikkunaan :D

Itsellä on aina ollut mottona, että elämä on valinnoista kiinni. Kannattaa HIFK miettiä tuota lausetta ja kelata, mitä kaikkea siihen todella sisältyy ;)
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
En tiedä kannattaako HIFK:n liian tunkeilevakaan olla. Tottahan se tyttö on tajunnut, mistä päin tuulee, jos treffi/kävely -kutsuja on tullut jo pari. Jos se on vielä ns. epäröinti-vaiheessa, eli "voisi olla kiinnostunut", mutta ei ole ihan varma eikä haluaisi ihan vielä oikeita treffejä, niin se voi käydä kiusalliseksi jos toinen jatkuvasti vonkaa ulos.

Toisaalta et hullua hurskaammaksi tule sillä ikuisella Facebook-juttelullakaan, mútta minun neuvoni on silti että hiljaa tulee.

Tuosta kehumisesta, niin en tiedä. Voi tehota joihinkin tyttöihin mutta itse välttäisin ihan alkuvaiheessa. Jos ekat oikeat treffit menee hyvin, tulette juttuun ja on kivaa, niin sitten seuraavilla voi ehkä jo vinkata siihen suuntaan.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Päivitellään (TAAS) tänne, kun ei ole muutakaan tekemistä juuri nyt. :)

Tyttö oli ollut ulkomailla juuri siihen aikaan, kun ei ollut vastannut mun viestiin, joten siksi se sanoikin, että se on niin kallista. Kyllähän se oli mullekkin sanonut menevänsä käymään ulkomailla jossain sukulaistensa luona, mutta enhän minä muistanut tuolloin ollenkaan. Vieläkin harmittaa, kun siitä muka niin kovasti suutuin, vaikka tytölle en siitä muuta sanonutkaan kuin kysyin vaan, että miksi se ei vastannut. Tuntuu kyllä tosi mukavalta aina, kun se iltaisinkin saattaa laittaa viestin ihan muuten vaan, vaikka asiaa ei olisikaan. Se vaan häiritsee aika pahasti, että sillä näyttää olevan sittenkin aika paljonkin noita miespuoleisia kavereita.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Se vaan häiritsee aika pahasti, että sillä näyttää olevan sittenkin aika paljonkin noita miespuoleisia kavereita.

No voi herramunjee, kai nyt ihmisellä saa kavereita olla?

Sitä paitsi, miesten kanssa aikaa viettävä nainen myös tuppaa ymmärtämään miehiä paremmin... ;)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi herramunjee, kai nyt ihmisellä saa kavereita olla?

Sitä paitsi, miesten kanssa aikaa viettävä nainen myös tuppaa ymmärtämään miehiä paremmin... ;)

Saahan kavereita olla, muttei miespuolisia.

Miesten kanssa aikaa viettävä nainen ymmärtää miehiä paremmin ja siksi ymmärtää myös antaa. Sellainen nainen on yksinkertaisesti lortto, jolta saa helposti. Aina. Ja jos joku ei tällaiselta naiselta saa, on ihan tosiluuseri.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miesten kanssa aikaa viettävä nainen ymmärtää miehiä paremmin ja siksi ymmärtää myös antaa. Sellainen nainen on yksinkertaisesti lortto, jolta saa helposti. Aina.

Paljastit meidät.

On siinä mulla kanssa ystävä. Iso buu. Tän piti olla salaisuus.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
No voi herramunjee, kai nyt ihmisellä saa kavereita olla?

Sitä paitsi, miesten kanssa aikaa viettävä nainen myös tuppaa ymmärtämään miehiä paremmin... ;)
Siis tietysti saa olla kavereita, jos ne myös ovat pelkkiä kavereita. :) Muotoilin tuon lauseen miten sattuu.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Avaudunpa minäkin nyt lopulta. Teininä alkanut suhde päättyi viime vuoden puolella, heinäkuussa muutettiin erillemme. 15 vuotta, joista 8 naimisssa, kaksi lasta. Siis puolet siihenastisesta elämästä yhdessä. Kaikki alkoi horjumaan, kun pari vuotta minulla oli ykköstyypin diabetes hoitamatta ennen diagnoosia. Olin koko ajan vihainen, suutuin todella pienistä asioista todella tulisesti, kuitenkaan koskaan ei mitään väkivaltaan tai tavaroiden heittelyynkään viittaavaa ei ollut.
Diagnoosin ja lääkityksen saatuani kohdalleen hermot palautuivat normaaliksi lähes yhdessä yössä.

Jäätyäni työttömäksi samana päivänä kun toinen lapsemme syntyi, päätin jäädä muksujen kanssa kotiin ja vaimo paineli opiskelemaan uutta puolen vuoden päästä synnytyksestä. Vajaat kaksi vuotta tuosta hetkestä muutimme erilleen. Vaimo koitti ennen sitä monesti hyvällä ja pahalla sanoa, että olisikohan mulla syytä kävästä jossain juttelee masennuksen mahdollisuudesta. Perussuomalaisena miehenä ajattelin hammasta purren ja sisulla perkeleeni taittaa, hävisin. Väsyin täysin, en jaksanut kuin pakolliset touhuta lasten kanssa päivät, illat halusin olla omissa oloissani. Itketti koko ajan, vaimon kanssa kaikki meni aina tappeluksi, tuntui ettei hän ymmärrä minua ja mun väsymystä ollenkaan. Vaimo väsyi yrittäessään auttaa ja ymmärtää minua, koitti saada hakemaan hoitoa, kunnes ilmeisesti ajatteli että kaikki voitava on tehty ja luovutti. Olin jo hakenut apua ja minulla oli todettu keskivaikea masennus, johon sain lääkkeet. Rakkaus hänen puoleltaan kuitenkin oli ehtinyt loppua, olin niin eri ihminen mihin hän oli rakastunut. Hän ei kuitenkaan uskaltanut tehdä mitään asian eteen vaan alkoi kohdella minua kuin ilmaa. Se ei tietenkään mun masennuksen itsekeskesyydessä ja säälissä rypemisessä auttanut. Lopulta minä olin se joka ääneen sanoi että eiköhän tämä ole tässä.

Rakastin häntä mutta olin itsekin sitä mieltä, ettemme voi jatkaa yhdessä. Erosimme hyvissä väleissä ja tuntui, että ratkaisu on oikea, varsinkin kun tulimme eron jälkeen todella hyvin toimeen keskenämme. Välimatka siis teki hyvää meille ja takuulla lapsillekin, kun faija jaksoi ja oli iloinen.

Kuitenkin hetken kuluttua muutettuamme erilleen, minusta alkoi tuntua, että ei tämä jumalauta ole oikein. Kerroin tämän hänelle ja hän yllättyi kovasti mutta ei tunne samoin. Päätettiin kuitenkin, että katsotaan rauhassa tilannetta eikä vielä tehdä mitään lopullisia päätöksiä. Siitä lähtien olen roikkunut löysässä hirressä muutaman kuukauden, hän ei ole vielä mihinkään valmis, haluaa miettiä rauhassa. On kuulemma ihan hukassa itsensäkin kanssa. Välillä kuulemma on minusta hyviä ajatuksia mutta myös todella paljon on vihan, katkeruuden ja pettymyksen tunteita minua kohtaan, koska olin niin kauan kaikkea muuta kuin ihanteellinen aviomies. Ensin tuo diabetesjuttu, joka otti hänelle jo koville ja sitten vielä jälkimmäinen härdelli. Ymmärrän tämän hyvin. Tuosta olen kuitenkin koittanut kovasti muuttua ja pitää itsestäni huolta, välillä paremmin, välillä huonommin. Hänen käytös minua kohtaan aiheuttaa minulle vain pahaa mieltä, hän on edelleen yleensä todella kylmä ja itsekäs minun seurassa. Hän on myöntänyt sen itsekin ja on pahoillaan sen aiheuttamasta mielipahasta. Ei kuulemma vaan vielä pysty parempaan, tarvitsee aikaa ja tilaa antaa anteeksi.

Tämän kuun lopulla harkinta-aika päättyy ja sovittiin että vielä ainakin katsotaan, eikä lopullista eroa haeta. Tosin minulla on aika varma olo, ettei me koskaan enää yhteen palata, viha tuntuu hänessä niin syvällä olevan. Ajatus siitä kun vaan tuntuu aivan kestämättömälle, hän on niin syvällä minussa ja lähes kaikessa minun elämässäni on muistijälki hänestä.

Vittumaista tämä ihmisen elämä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyttö oli ollut ulkomailla juuri siihen aikaan, kun ei ollut vastannut mun viestiin, joten siksi se sanoikin, että se on niin kallista.
Heh. Katsoin huvikseni hinnat muutamalta operaattorilta (DNA, Sonera), joilta hintatiedot olivat helposti löydettävissä ja vahvistin mutuni, ettei tekstari todella maksa kalliimmillaankaan kuin parikymmentä senttiä. Itse asiassa em. liittymillä tekstarista ei pysty yli 30 senttiä pulittamaan, ellei satu lähettämään sitä Bahamalta, Beninistä, lentokoneesta tai risteilyalukselta, jolloin hinnaksi saattaisi koitua jopa taloutta ravisteleva puolitoista euroa. Point being, ota nyt järki käteen sen suhteen, mitä uskot ja mitä et, varsinkin jos sulle on jotain pakkasraja-sontaakin jo syötetty.

Näköjään tätä kirjoittaessani ylle on ilmestynyt Jeepelin viesti, joka on todella valitettavaa luettavaa. Kun miettii miten pitkä aika 15 vuotta on - olin itse hädintuskin kouluikäinen suhteenne alkaessa - niin voin kuvitella, että homma jättää jälkensä vaikka mihin ja vaikeina aikoina on melkein mahdotonta olla ajattelematta asiaa, kun kaikki jollain tapaa muistuttaa henkilöstä. En voi kuin toivottaa jaksamisia ja äärettömästi tsemppiä, toivottavasti hommat kääntyy parhain päin.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Heh. Katsoin huvikseni hinnat muutamalta operaattorilta (DNA, Sonera), joilta hintatiedot olivat helposti löydettävissä ja vahvistin mutuni, ettei tekstari todella maksa kalliimmillaankaan kuin parikymmentä senttiä. Itse asiassa em. liittymillä tekstarista ei pysty yli 30 senttiä pulittamaan, ellei satu lähettämään sitä Bahamalta, Beninistä, lentokoneesta tai risteilyalukselta, jolloin hinnaksi saattaisi koitua jopa taloutta ravisteleva puolitoista euroa. Point being, ota nyt järki käteen sen suhteen, mitä uskot ja mitä et, varsinkin jos sulle on jotain pakkasraja-sontaakin jo syötetty.

Näköjään tätä kirjoittaessani ylle on ilmestynyt Jeepelin viesti, joka on todella valitettavaa luettavaa. Kun miettii miten pitkä aika 15 vuotta on - olin itse hädintuskin kouluikäinen suhteenne alkaessa - niin voin kuvitella, että homma jättää jälkensä vaikka mihin ja vaikeina aikoina on melkein mahdotonta olla ajattelematta asiaa, kun kaikki jollain tapaa muistuttaa henkilöstä. En voi kuin toivottaa jaksamisia ja äärettömästi tsemppiä, toivottavasti hommat kääntyy parhain päin.
Ai ne on noin halpoja. Luulin kyllä, että olisivat olleet kalliimpia. Muuttaa kyllä aika paljon tätä asiaa siinä tapauksessa... Perkele!

Silti kuitenkin tyttö pitää itsekin nykyään paljon enemmän yhteyttä minuun kuin minä siihen, niin ei tekisi mieli sanoa, että se tekee tuota tahallaan. Tästäkin tuli vaan paha mieli taas... Saahan sitä taas itselle uskotella mitä haluaa, mutta rehellisesti sanottuna nyt kyllä palattiin taas siihen pisteeseen, että en usko tähän juttuun ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös