Naisasiat

• 7 590 708
  • 26 615

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Otan osaa myöskin omasta puolestani. Huomaa kyllä, että muilla onkin tietyllä tavalla vielä huonompi tilanne kuin itsellä.

Mutta tuossa mietin, kun kerroin, että tuo nykyinen tilanne sen kauppatytsyn kanssa olisi ohi, niin olisikohan vielä tsäänssejä? Hän todella iloisesti suhtautuu tuohon Facebook-keskusteluun (ei käy kuin töissä ja oleilee Facebookissa, on siellä jatkuvasti), mutta ei itse koskaan avaa mitään keskustelua. Harkitsi, että voisi kahville lähteä, mutta sen jälkeen pyysin häntä ulos, niin olikin työpäivä ja piti sukulaisillaan käydä. Niin kuin olikin ja kävikin. Eilen pyysin kävelylle illalla, mutta silloin sanoi olevansa töissä. Niin kuin olikin. Eli ei ainakaan valehtele.

En vain yhtään tiesä, miten pitäisi menetellä. Koskaan tässä en ole kehunut häntä (en ole uskaltanut), siis että olisin sanonut kauniiksi tai vaikka työnsä osaavaksi henkilöksi.

HIFK: Mikäs tuossa on vaikeata? Kysyt siltä suoraan tarkan päivän, että koska se ei ole töissä ja sinä päivänä sitten kysyt sitä kävelylle? Ei se aina voi sanoa, että sillä on jotain muuta, kun facebookissa vapaa-ajan viettää. Tulta päin vaan eli aja suoraviivaisesti sinne maalille!

Itsekin olen ajanut kolme kertaa suoraviivaisesti maalille ja aina on tullut turpaan... Ei voi mitään, se vain on ainoa keino.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
HIFK: Mikäs tuossa on vaikeata? Kysyt siltä suoraan tarkan päivän, että koska se ei ole töissä ja sinä päivänä sitten kysyt sitä kävelylle? Ei se aina voi sanoa, että sillä on jotain muuta, kun facebookissa vapaa-ajan viettää. Tulta päin vaan eli aja suoraviivaisesti sinne maalille!

Itsekin olen ajanut kolme kertaa suoraviivaisesti maalille ja aina on tullut turpaan... Ei voi mitään, se vain on ainoa keino.
Juurikin näin tekisin itsekin. Mulle myös tullut pari kertaa aika rumasti turpaan, mutta ei mua ainakaan kiinnosta. Mitä sitten? Tietysti se sattuu vähän aikaa, mutta siitä kun toipuu, niin on jälleen hieman kokeneempi.

Viime kesänä oli eräs mukava tyttönen pyörityksessä ja hänkin oli mukana jonkin aikaa. Sitten kerran tuli johonkin viestiin aika tyly vastaus ja mietin että mitäs helvettiä. Seuraavana päivänä facebookissa sitten lukikin tytön kohdalla, että "... on nyt parisuhteessa käyttäjän .... kanssa". Silloin vitutti, mutta tällä hetkellä ei tunnu yhtään missään. Tuo tyttö kenen kanssa tällä hetkellä sääntöä on vielä kauniimpi ja parempi tyyppi. :)

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä, ja jos kusee niin ei muutaku kauppa vaihtoon ja deletoit kavereista. Pitäis auttaa unohtamaan nopeasti, kun ei naama pomppaile chätti-ikkunaan :D

Itsellä on aina ollut mottona, että elämä on valinnoista kiinni. Kannattaa HIFK miettiä tuota lausetta ja kelata, mitä kaikkea siihen todella sisältyy ;)

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
En tiedä kannattaako HIFK:n liian tunkeilevakaan olla. Tottahan se tyttö on tajunnut, mistä päin tuulee, jos treffi/kävely -kutsuja on tullut jo pari. Jos se on vielä ns. epäröinti-vaiheessa, eli "voisi olla kiinnostunut", mutta ei ole ihan varma eikä haluaisi ihan vielä oikeita treffejä, niin se voi käydä kiusalliseksi jos toinen jatkuvasti vonkaa ulos.

Toisaalta et hullua hurskaammaksi tule sillä ikuisella Facebook-juttelullakaan, mútta minun neuvoni on silti että hiljaa tulee.

Tuosta kehumisesta, niin en tiedä. Voi tehota joihinkin tyttöihin mutta itse välttäisin ihan alkuvaiheessa. Jos ekat oikeat treffit menee hyvin, tulette juttuun ja on kivaa, niin sitten seuraavilla voi ehkä jo vinkata siihen suuntaan.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päivitellään (TAAS) tänne, kun ei ole muutakaan tekemistä juuri nyt. :)

Tyttö oli ollut ulkomailla juuri siihen aikaan, kun ei ollut vastannut mun viestiin, joten siksi se sanoikin, että se on niin kallista. Kyllähän se oli mullekkin sanonut menevänsä käymään ulkomailla jossain sukulaistensa luona, mutta enhän minä muistanut tuolloin ollenkaan. Vieläkin harmittaa, kun siitä muka niin kovasti suutuin, vaikka tytölle en siitä muuta sanonutkaan kuin kysyin vaan, että miksi se ei vastannut. Tuntuu kyllä tosi mukavalta aina, kun se iltaisinkin saattaa laittaa viestin ihan muuten vaan, vaikka asiaa ei olisikaan. Se vaan häiritsee aika pahasti, että sillä näyttää olevan sittenkin aika paljonkin noita miespuoleisia kavereita.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Se vaan häiritsee aika pahasti, että sillä näyttää olevan sittenkin aika paljonkin noita miespuoleisia kavereita.

No voi herramunjee, kai nyt ihmisellä saa kavereita olla?

Sitä paitsi, miesten kanssa aikaa viettävä nainen myös tuppaa ymmärtämään miehiä paremmin... ;)

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sitä paitsi, miesten kanssa aikaa viettävä nainen myös tuppaa ymmärtämään miehiä paremmin... ;)

Saahan kavereita olla, muttei miespuolisia.

Miesten kanssa aikaa viettävä nainen ymmärtää miehiä paremmin ja siksi ymmärtää myös antaa. Sellainen nainen on yksinkertaisesti lortto, jolta saa helposti. Aina. Ja jos joku ei tällaiselta naiselta saa, on ihan tosiluuseri.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten kanssa aikaa viettävä nainen ymmärtää miehiä paremmin ja siksi ymmärtää myös antaa. Sellainen nainen on yksinkertaisesti lortto, jolta saa helposti. Aina.

Paljastit meidät.

On siinä mulla kanssa ystävä. Iso buu. Tän piti olla salaisuus.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue

Siis tietysti saa olla kavereita, jos ne myös ovat pelkkiä kavereita. :) Muotoilin tuon lauseen miten sattuu.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Avaudunpa minäkin nyt lopulta. Teininä alkanut suhde päättyi viime vuoden puolella, heinäkuussa muutettiin erillemme. 15 vuotta, joista 8 naimisssa, kaksi lasta. Siis puolet siihenastisesta elämästä yhdessä. Kaikki alkoi horjumaan, kun pari vuotta minulla oli ykköstyypin diabetes hoitamatta ennen diagnoosia. Olin koko ajan vihainen, suutuin todella pienistä asioista todella tulisesti, kuitenkaan koskaan ei mitään väkivaltaan tai tavaroiden heittelyynkään viittaavaa ei ollut.
Diagnoosin ja lääkityksen saatuani kohdalleen hermot palautuivat normaaliksi lähes yhdessä yössä.

Jäätyäni työttömäksi samana päivänä kun toinen lapsemme syntyi, päätin jäädä muksujen kanssa kotiin ja vaimo paineli opiskelemaan uutta puolen vuoden päästä synnytyksestä. Vajaat kaksi vuotta tuosta hetkestä muutimme erilleen. Vaimo koitti ennen sitä monesti hyvällä ja pahalla sanoa, että olisikohan mulla syytä kävästä jossain juttelee masennuksen mahdollisuudesta. Perussuomalaisena miehenä ajattelin hammasta purren ja sisulla perkeleeni taittaa, hävisin. Väsyin täysin, en jaksanut kuin pakolliset touhuta lasten kanssa päivät, illat halusin olla omissa oloissani. Itketti koko ajan, vaimon kanssa kaikki meni aina tappeluksi, tuntui ettei hän ymmärrä minua ja mun väsymystä ollenkaan. Vaimo väsyi yrittäessään auttaa ja ymmärtää minua, koitti saada hakemaan hoitoa, kunnes ilmeisesti ajatteli että kaikki voitava on tehty ja luovutti. Olin jo hakenut apua ja minulla oli todettu keskivaikea masennus, johon sain lääkkeet. Rakkaus hänen puoleltaan kuitenkin oli ehtinyt loppua, olin niin eri ihminen mihin hän oli rakastunut. Hän ei kuitenkaan uskaltanut tehdä mitään asian eteen vaan alkoi kohdella minua kuin ilmaa. Se ei tietenkään mun masennuksen itsekeskesyydessä ja säälissä rypemisessä auttanut. Lopulta minä olin se joka ääneen sanoi että eiköhän tämä ole tässä.

Rakastin häntä mutta olin itsekin sitä mieltä, ettemme voi jatkaa yhdessä. Erosimme hyvissä väleissä ja tuntui, että ratkaisu on oikea, varsinkin kun tulimme eron jälkeen todella hyvin toimeen keskenämme. Välimatka siis teki hyvää meille ja takuulla lapsillekin, kun faija jaksoi ja oli iloinen.

Kuitenkin hetken kuluttua muutettuamme erilleen, minusta alkoi tuntua, että ei tämä jumalauta ole oikein. Kerroin tämän hänelle ja hän yllättyi kovasti mutta ei tunne samoin. Päätettiin kuitenkin, että katsotaan rauhassa tilannetta eikä vielä tehdä mitään lopullisia päätöksiä. Siitä lähtien olen roikkunut löysässä hirressä muutaman kuukauden, hän ei ole vielä mihinkään valmis, haluaa miettiä rauhassa. On kuulemma ihan hukassa itsensäkin kanssa. Välillä kuulemma on minusta hyviä ajatuksia mutta myös todella paljon on vihan, katkeruuden ja pettymyksen tunteita minua kohtaan, koska olin niin kauan kaikkea muuta kuin ihanteellinen aviomies. Ensin tuo diabetesjuttu, joka otti hänelle jo koville ja sitten vielä jälkimmäinen härdelli. Ymmärrän tämän hyvin. Tuosta olen kuitenkin koittanut kovasti muuttua ja pitää itsestäni huolta, välillä paremmin, välillä huonommin. Hänen käytös minua kohtaan aiheuttaa minulle vain pahaa mieltä, hän on edelleen yleensä todella kylmä ja itsekäs minun seurassa. Hän on myöntänyt sen itsekin ja on pahoillaan sen aiheuttamasta mielipahasta. Ei kuulemma vaan vielä pysty parempaan, tarvitsee aikaa ja tilaa antaa anteeksi.

Tämän kuun lopulla harkinta-aika päättyy ja sovittiin että vielä ainakin katsotaan, eikä lopullista eroa haeta. Tosin minulla on aika varma olo, ettei me koskaan enää yhteen palata, viha tuntuu hänessä niin syvällä olevan. Ajatus siitä kun vaan tuntuu aivan kestämättömälle, hän on niin syvällä minussa ja lähes kaikessa minun elämässäni on muistijälki hänestä.

Vittumaista tämä ihmisen elämä.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyttö oli ollut ulkomailla juuri siihen aikaan, kun ei ollut vastannut mun viestiin, joten siksi se sanoikin, että se on niin kallista.
Heh. Katsoin huvikseni hinnat muutamalta operaattorilta (DNA, Sonera), joilta hintatiedot olivat helposti löydettävissä ja vahvistin mutuni, ettei tekstari todella maksa kalliimmillaankaan kuin parikymmentä senttiä. Itse asiassa em. liittymillä tekstarista ei pysty yli 30 senttiä pulittamaan, ellei satu lähettämään sitä Bahamalta, Beninistä, lentokoneesta tai risteilyalukselta, jolloin hinnaksi saattaisi koitua jopa taloutta ravisteleva puolitoista euroa. Point being, ota nyt järki käteen sen suhteen, mitä uskot ja mitä et, varsinkin jos sulle on jotain pakkasraja-sontaakin jo syötetty.

Näköjään tätä kirjoittaessani ylle on ilmestynyt Jeepelin viesti, joka on todella valitettavaa luettavaa. Kun miettii miten pitkä aika 15 vuotta on - olin itse hädintuskin kouluikäinen suhteenne alkaessa - niin voin kuvitella, että homma jättää jälkensä vaikka mihin ja vaikeina aikoina on melkein mahdotonta olla ajattelematta asiaa, kun kaikki jollain tapaa muistuttaa henkilöstä. En voi kuin toivottaa jaksamisia ja äärettömästi tsemppiä, toivottavasti hommat kääntyy parhain päin.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heh. Katsoin huvikseni hinnat muutamalta operaattorilta (DNA, Sonera), joilta hintatiedot olivat helposti löydettävissä ja vahvistin mutuni, ettei tekstari todella maksa kalliimmillaankaan kuin parikymmentä senttiä. Itse asiassa em. liittymillä tekstarista ei pysty yli 30 senttiä pulittamaan, ellei satu lähettämään sitä Bahamalta, Beninistä, lentokoneesta tai risteilyalukselta, jolloin hinnaksi saattaisi koitua jopa taloutta ravisteleva puolitoista euroa. Point being, ota nyt järki käteen sen suhteen, mitä uskot ja mitä et, varsinkin jos sulle on jotain pakkasraja-sontaakin jo syötetty.

Näköjään tätä kirjoittaessani ylle on ilmestynyt Jeepelin viesti, joka on todella valitettavaa luettavaa. Kun miettii miten pitkä aika 15 vuotta on - olin itse hädintuskin kouluikäinen suhteenne alkaessa - niin voin kuvitella, että homma jättää jälkensä vaikka mihin ja vaikeina aikoina on melkein mahdotonta olla ajattelematta asiaa, kun kaikki jollain tapaa muistuttaa henkilöstä. En voi kuin toivottaa jaksamisia ja äärettömästi tsemppiä, toivottavasti hommat kääntyy parhain päin.
Ai ne on noin halpoja. Luulin kyllä, että olisivat olleet kalliimpia. Muuttaa kyllä aika paljon tätä asiaa siinä tapauksessa... Perkele!

Silti kuitenkin tyttö pitää itsekin nykyään paljon enemmän yhteyttä minuun kuin minä siihen, niin ei tekisi mieli sanoa, että se tekee tuota tahallaan. Tästäkin tuli vaan paha mieli taas... Saahan sitä taas itselle uskotella mitä haluaa, mutta rehellisesti sanottuna nyt kyllä palattiin taas siihen pisteeseen, että en usko tähän juttuun ollenkaan.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saahan sitä taas itselle uskotella mitä haluaa, mutta rehellisesti sanottuna nyt kyllä palattiin taas siihen pisteeseen, että en usko tähän juttuun ollenkaan.

Minkäs verran ikää tytöllä on? Jos isi maksaa laskut, niin sitten sillä on väliä, varsinkin jos reissusta on muutenkin pidetty Suomeen yhteyttä. Se on useassa perheessä tarkkaa homma. Tulipahan vain mieleeni.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minkäs verran ikää tytöllä on? Jos isi maksaa laskut, niin sitten sillä on väliä, varsinkin jos reissusta on muutenkin pidetty Suomeen yhteyttä. Se on useassa perheessä tarkkaa homma. Tulipahan vain mieleeni.
18-vuotias on. Ja kyllä, uskoisin että isi makselee laskut, kun tyttö ei ole kuulemma tehnyt päivääkään itse töitä. :) Niin, kyllähän se myös mainitsi, että se oli koko edellispäivän soitellut, joten sen voisi ymmärtää, että ei vastaa viestiin, kun siinä ei loppujen lopuksi ollut mitään asiaa. Kysyin kuulumisia ja että kerkeäiskö se nähdä mua, niin aika kallistahan se olisi ollut sanoa, että "Ihan hyvää, en ehdi tänään ku oon täällä reissussa". Tai no kallista ja kallista.

Jos ajattelen tätä omalle kohdalle niin, että olisin itse sukuloimassa ulkomailla ja mulle tulisi tuollainen tekstari tuolta kyseiseltä tytöltä, niin todellakin vastaisin, jos tuo yksi viesti nyt ei ole kuin max. 1,5e. Samapa se, jos on vaikka 10e edestä soitellut Suomeen, että jos siihen tulee se joku 30 senttiä lisää. Se ei sanonut mitään syytä vastaamatta jättämiselleen oma ehtoisesti, vaan mun piti kysyä, että miksi et vastannut. Olisi nyt voinut vaikka facebookissa tai jossain sanoa, että sori... Turhaapa tässä jappasee taas.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
NHL
Mistä tiedät että tyttö tai tytön isä on katsonut tekstareiden hinnat ennen matkalle lähtöä? On paljon ihmisiä, jotka edelleen ajattelevat että puhelut/tekstarit ulkomailta suomeen ovat todella kalliita ja jos tytön isä on sanonut ennen matkalle lähtöä että ei siten mitään ylimääräisiä puheluita/tekstareita suomeen niin voihan olla että tyttö ei ole viitsinyt vastata.

CaptainSlow, mitäs jos koittaisit hetken aikaa ajatella jotain muuta kuin tulevaa parisuhdetta tytön kanssa? Anna tytön pitää yhteyksiä sinuun päin. Tee sinä jotain ihan muuta.

Jeepeli, voimia.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistä tiedät että tyttö tai tytön isä on katsonut tekstareiden hinnat ennen matkalle lähtöä? On paljon ihmisiä, jotka edelleen ajattelevat että puhelut/tekstarit ulkomailta suomeen ovat todella kalliita ja jos tytön isä on sanonut ennen matkalle lähtöä että ei siten mitään ylimääräisiä puheluita/tekstareita suomeen niin voihan olla että tyttö ei ole viitsinyt vastata.

CaptainSlow, mitäs jos koittaisit hetken aikaa ajatella jotain muuta kuin tulevaa parisuhdetta tytön kanssa? Anna tytön pitää yhteyksiä sinuun päin. Tee sinä jotain ihan muuta.

Jeepeli, voimia.
Niin en tiedäkään. Minä luulin itsekin vielä ennen Flipin viestiä, että se on joku kympin tikki, kun sen viestin laittaa. :)

Mutta joo, kyllähän tässä on jo aika pitkän aikaa koitettukin miettiä. Olen antanut tytön pitää vuorostaan yhteyttä ja näinhän se on tehnytkin. Ei tuo tyttö mulla kokoajan onneksi ole mielessä, mutta ollaan käyty yhdessä vaateostoksilla, niin esimerkiksi niistä paidoista tulee aina vaan tuo tyttö mieleen. Ei muuten ole kovin hyvä ajatus lähteä ostamaan mitään vaateita ihastuksen kanssa. Ainakaan itselle. :)

Muutenkin musta tuntuu, että mulla meinaa jälleen karata mopo käsistä tämän jutun suhteen. Taas pitäisi rauhottua ja antaa asioiden edetä omalla painollaan. Noudattaa tuota sun reilun viikon takaista vinkkiä, että ei tässä ole kiire yhtään mihinkään.

Snagari

Jäsen
James May, otetaas nyt sitten ne pallit taas siihen kauniseen kätöseen ja ajatellaan niiden kautta. On hyvä jos olet antanut tytön lähetellä sinulle viestejä ym. koska onhan se tunnettu tosiasia, että kannattaa leikkiä vähän vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt olet tämän kaiken sekoilun takia jo siinä onnellisessa asemassa, että eihän sinulla ole mitään hävittävää? Kerranhan olet jo "hävinnyt". Jos olet vielä kiinnostunut tytöstä, niin otat vähän kylmempää tatsia ja vastailet viesteihin rennolla ottellaa muttet anna tytön kuvitella että sinä olet helppo saalis. Nyt täytyy vain käyttää hermoja. Ajan kanssa tuo voi kääntyä vielä parhain päin, mutta nyt on aloitettava ikäänkuin puuhtaalta pöydältä. Näin ainakin itse ajattelisin.

edit. Hyvä, olet edellisestä viestistäsi päätellen saanut vähän kiinni siitä punaisesta langasta!

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Taisin käväistä väärässä ketjussa kertomukseni. Flipille kiitokset ymmäryksestä. Tai sitten vain on omaa heikkouttani olla kiinnostumatta teinien jeesustelusta. Kenenkään ongelmia yhtään väheksymättä tuntuu että ehkä tämäkin ketju pitäisi jakaa kahteen osaan; teinit ja aikuiset. Jokainen voisi oman tarinansa mukaan liittyä oikeaan.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itellä on vähän kinkkinen tilanne tällä hetkellä päällä, kun en ota oikein selvää eräästä naisesta onko kiinnostunut vai ei. Nainen on varattu ja parisen vuotta meikäläistä vanhempi. Itse olen täysin retkahtanut häneen.

Tutustuimme tossa viime kesän lopulla erään kaverin kautta ja alkuunhan meillä ei hirveästi juttua ollut, tai käytännnössä ollenkaan ei juteltu toisillemme, mutta kun samoissa porukoissa liikutaan, niin lopulta sitten ajauduttiin yhdellä kerralla juttelemaan niitä näitä ja tultiin todella hyvin juttuun. Kemiat natsasi niin sanotusti samantien ja pientä flirttiäkin oli. Meni jokunen aika ja kyseinen mimmi oli yrittänyt tonkia facebookit läpi, että onko mulla siellä profiilia, no ei ole. Oli sitten kylmän viileästi kysynyt eräältä frendiltä mun numeroa ja lopulta sai sen. Kyseinen nainen rupesi sitten pitämään pikkuhiljaa koko ajan tiiviimpää yhteyttä minuun ja esimerkiksi mesessä pommittaa lähes joka päivä viestejä minulle, silloinkin kun en ole paikalla.

Pari viikkoa takaperin oltiin erään yhteisen ystävän tupareissa ja illalla siinä sohvalla istuessa mimmi tuli istumaan viereeni ja hetken aikaa kun siinä lähinnä kuunneltiin muiden juttuja, niin pisti päänsä mun olkapäätä vasten. Hold on! Mulla on paljon naispuolisia ystäviä ja niistä ei kyllä kukaan tee tuollaista. Lisäksi meillä on ollut muutamia katsekontakteja, joissa tuntuu että koko maailma katoaa ympäriltä. ;)

Olen tästä tapauksesta yhden viestin tänne joskus pari kuukautta sitten kirjoitellut ja silloin olin tekemässä oman pelisiirtoni, mutta jätin sen lopulta sitten tekemättä, ihan vain tuon takia että nainen on parisuhteessa. Nyt olen kuitenkin miettinyt, että pitäiskö sitä sittenkin kertoa sille mitä mieltä olen siitä ja että jotain tunteiden pörinää saattaa olla. Ainoa ongelma on vaan se, että miten helvetissä sä kerrot varatulle naiselle olevasi kiinnostunut hänestä? Ihan hyvin se voi olla, että muija on kiinnostunut musta vaan kaverina. Sitten kun heittää omat pelikortit pöytään, niin perääntyy? Jos sieltä tulisikin jotain vastakaikua, saa joku siipeensä ja jos ei tuu vastakaikua, saa joku siipeensä.

Edit: Niin ja tuota "Sun kanssa on mukavan turvallista" mantraa se on kanssa hoilannut muutaman kerran.

Viimeksi muokattu:

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Taisin käväistä väärässä ketjussa kertomukseni. Flipille kiitokset ymmäryksestä. Tai sitten vain on omaa heikkouttani olla kiinnostumatta teinien jeesustelusta. Kenenkään ongelmia yhtään väheksymättä tuntuu että ehkä tämäkin ketju pitäisi jakaa kahteen osaan; teinit ja aikuiset. Jokainen voisi oman tarinansa mukaan liittyä oikeaan.

Valitettavasti nuo "ihastumisongelmat" hautaavat kaikki muut viestit alleen. Toki mielestäni nuoremmillakin on ihan hyvä olla joku tapa pohtia omia ongelmiaan..

Oli miten oli, en osaa edes kuvitella kuinka maissa fiilikset on tuollaisessa tilanteessa. Eli vain voimia toivottelen täältä suunnalta. Ehkä nyt olisi hyvä etsiä vaikka uusi harrastus tmv. ettei tule asiaa ihan joka minuutti pohtia.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuitenkin hetken kuluttua muutettuamme erilleen, minusta alkoi tuntua, että ei tämä jumalauta ole oikein. Siitä lähtien olen roikkunut löysässä hirressä muutaman kuukauden, hän ei ole vielä mihinkään valmis, haluaa miettiä rauhassa. On kuulemma ihan hukassa itsensäkin kanssa. Välillä kuulemma on minusta hyviä ajatuksia mutta myös todella paljon on vihan, katkeruuden ja pettymyksen tunteita minua kohtaan, koska olin niin kauan kaikkea muuta kuin ihanteellinen aviomies.

Luinko huolimattomasti vai mainitsitko, käytkö nykyään terapiassa? Jos et, suosittelen lämpimästi. Josko siellä saataisiin sinusta kasailtua ehjempi mies, joka saisi vaimonsa takaisin tai edes olisi valmis suhteeseen kohdatessaan elämänsä rakkauden nro 2. Ja jos vaimosi ei sinua enää huoli, onpahan tukilankaa jo valmiiksi, ettet uudestaan putoa pohjalle.

Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, että mt-ongelmista kärsivän läheisenä ei todellakaan ole helppoa, tulee katkeruutta ja vihan tunteita. Vaimosikin ehkä kannattaisi käydä ammattilaisen kanssa jutustelemassa päästäkseen niiden yli. Jos ei teidän, niin edes itsensä takia, ettei jää pahaa verta ja katkeruutta koko loppuelämän ajaksi.

Muista uskoa, että vielä jonain päivän elämässä on asiat paremmin, tavalla tai toisella. Voimia!

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tosiaan kenenkään ongelmia väheksymättä on kuitenkin aika selvää, että 15 vuoden parisuhde vaakalaudalla on vähän eri kaliiberin juttu kuin joku tekstariin vastaamatta jättäminen. Se on vain se, kun tuollaisiin pienempiin ongelmiin on ensinnäkin pienempi kynnys puuttua ja toiseksi niihin on helpompi löytää joitakin ratkaisuja. Siinä vaiheessa, kun vuosien parisuhde on ajamassa päin jäävuorta, menee monella sormi suuhun ja sitä haluaa varoa, ettei sano mitään tyhmää asianosaiselle. On tietysti hyvä, että meillä nuoremmillakin on mahdollisuus purkaa vähäpätöisempiä juttuja tänne, mutta hieman tilannetajua peräänkuuluttaisin vaikka netissä ollaankin. Antaa väkisinkin vähän ajattelemattoman kuvan, kun toisella on avioliitto jonkinnäköisessä kriisissä ja itse rupeaa heti perään puimaan ihastustaan, josta on jo sivukaupalla kirjoitellut. Naisasioita tietysti kaikki.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosiaan kenenkään ongelmia väheksymättä on kuitenkin aika selvää, että 15 vuoden parisuhde vaakalaudalla on vähän eri kaliiberin juttu kuin joku tekstariin vastaamatta jättäminen. Se on vain se, kun tuollaisiin pienempiin ongelmiin on ensinnäkin pienempi kynnys puuttua ja toiseksi niihin on helpompi löytää joitakin ratkaisuja. Siinä vaiheessa, kun vuosien parisuhde on ajamassa päin jäävuorta, menee monella sormi suuhun ja sitä haluaa varoa, ettei sano mitään tyhmää asianosaiselle. On tietysti hyvä, että meillä nuoremmillakin on mahdollisuus purkaa vähäpätöisempiä juttuja tänne, mutta hieman tilannetajua peräänkuuluttaisin vaikka netissä ollaankin. Antaa väkisinkin vähän ajattelemattoman kuvan, kun toisella on avioliitto jonkinnäköisessä kriisissä ja itse rupeaa heti perään puimaan ihastustaan, josta on jo sivukaupalla kirjoitellut. Naisasioita tietysti kaikki.
Näinhän se on. Anteeksi...

Mulla tuli kyllä mieleen, että olisin voinut kommentoida tuohon jotain, mutta en oikeastaan sitten keksinyt mitään järkevää, koska voin vaan kuvitella kuinka pahalle Jeepelistä tuntuu ja itsellä nyt ei ole minkäänlaista kokemusta avioliitosta. Todella ajattelematon oli kuitenkin se mun viestini siihen perään, josta pahoitteluni vielä kerran. Voimia Jeepelille!

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mulla tuli kyllä mieleen, että olisin voinut kommentoida tuohon jotain, mutta en oikeastaan sitten keksinyt mitään järkevää, koska voin vaan kuvitella kuinka pahalle Jeepelistä tuntuu ja itsellä nyt ei ole minkäänlaista kokemusta avioliitosta. Todella ajattelematon oli kuitenkin se mun viestini siihen perään, josta pahoitteluni vielä kerran. Voimia Jeepelille!

Kapteenilla on perusmeininki päällä, eli haluat jotain, mutta sinulla ei ole mitään hajua miten pitäisi toimia asiassa. Tuttua tavaraa tuossa iässä. Elämänkokemus opettaa sinulle kyllä miten hommassa edetään ja mikä on no no.

Jeepelille tosiaan paranemisia. Oman kokemukseni mukaan noin pitkän suhteen loppu tarkoittaa tosiaan loppua. Turha haaveilla enää. Naisesi on tehnyt jo lopullisen päätöksen ja sinunkin on syytä unohtaa koko asia ja keskittyä omaan paranemiseen ja tulevaan parempaan elämään. Naisellasi voi olla pitkän suhteen jälkeen vaikea sanoa, että "se on ohi", eli olla tarpeettoman tahdikas.

Omassa elämässäni on ollut sellainen vaihe, ettei naiset juurikaan kiinnosta kuin korkeintaan läpänheitto kavereina. Tosin viime viikonloppuna tuli hiemän "nytkähdettyä" asioissa eteenpäin ja pokattua alkuperäisen pokan kaveri "nukkumaan" kämpille. Oli siis aamulla duunia ja alkup. nainen asui turhan kaukana. Toki kysyi yöksi, mutta duunit ennen kaikkea.

Puhelinnumero tuli otettua, mutta ei oikein nappaa. Tosin olenkin yksin viihtyvää sorttia, joten eipä ole mitään varsinaista halua mihinkään suhteisiin. Mukavahan sitä oli köllötellä yhdessä ja saada paineet purettua. Friends with benefits tuntuisi mahdolliselta, mutta en tiedä onko edes siihen kiinnostusta.

Kuten monet jo tietävät tämä asenne on se, joilla saa naiset kiinnostuneiksi. Liika eskalointi/herutus tappaa kiinnostuksen. Jos haluat jotain liikaa, et tule haluamaasi saamaan, mutta jos ei kiinnosta vähääkään, kaikenlaisia mahdollisuuksia tulee ovista ja ikkunoista.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy