Naisasiat

  • 7 518 022
  • 26 580

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Itse olen seurustellut kassaneidin kanssa. Ei sillä, että olisin tavannut kaupassa hänet, mutta kassaneiti kuitenkin.
Sinänsä en missään nimessä aliarvioi tekemääsi tutkimustyötä. Mutta täytyy kuitenkin muistaa, että 68,2% lukiosta valmistuvista tytöistä rupeaa hetkeksi tai muutamaksi kassaneidiksi, ennen kuin rupeavat jatko-opiskelemaan.
Toisaalta tiedän kyllä tapauksia, että kaupan kassana oleminen on se omin työ ja sille saralle sitten mennään. Kysymys kuuluukin: oliko välttämättä tarpeellista lukea itsensä ylioppilaaksi. God knows
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jaa, hieno keskustelu tämä "se hymyili mulle, mitä nyt"?. Itselle tulee aina pakonomainen tarve etsiä peili, jos joku hymyilee tavallista leveämmin.
"Onks mul jotain hammastahnaa suupielessä" tms. Koskaan ei kyllä ole ollut ja hymytkin ohitan olankohautuksella, vaikkei välttämättä olisi varaa
Oletko HIFK koskaan miettinyt tai jopa kokeillu netin treffipalstoja?
Ihan vaikka Facebookin Are you interested-sovellusta.
Tuo kyseinen sovellus ei maksa mitään, jollet halua premium-käyttäjäksi.
Sinne vaan joku kiva kuva itsestä ja klikkailemaan.
Voi nimittäin natsata jollekin netinkin kautta.
Nyt vaan leuka ylös ja kohti uusia elämyksiä. Kyllä se kuule siitä lähtee.
Toinen vaihtoehto on vain yrittää relata, lopettaa stressailu sopivan yksilön löytymisestä ja antaa elämän rullata eteenpäin omalla painollaan
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla olisi aika paljon kerrottavaa nimimerkille HIFK noista kassoilla tavattavista naispuoleisista, joihin on sitten tehty tuttavuutta.

Mutta en sano mitään, koska jokaisella on oma elämäntiensä, sanoisi Paolo Coelho, ja tässä kohtaa sanon minäkin.

Ainoastaan pitää olla itsensä mittainen, ei vähempää mutta ei enempääkään. Olla juuri sen mittainen, että jalat yltävät maahan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eivät nuo love at the first sight -jutut ole tuulesta temmattuja. Jos tilaisuus menee ohi niin sen jälkeen se on mennyt ohi.

Kaikille ei ole, koska on fägäröintikin tehty mahdolliseksi ja sitten on toisille muita tehtäviä.

Juu, ei ole tuulesta temmattuja - menihän siinä reilut 5 minuuttia kun totesin että tamä mies on mulle.

Ja kun fägäröintikin on mahdollista, niin onhan tässä jo naimisiin menty.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Hifki:lle ja muillekin. Ei kannata pelätä toisen vastausta tms. Ajatella, että toista ei kuitenkaan kiinnosta, odottaa, että hän tekisi aloitteen. Mitä sitten jos tulee pakit? Omg, tsunamissa kuoli 200 000 ihmistä, laitetaan asiat niille paikoille, mihin ne kuuluu. Okei, itsetunto voi vähän kolahtaa, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Itse olin lukiossa todella ihastunut yhteen tyttöön. Hän oli aivan täydellinen. Ihmisenä, persoonana, ja ulkonäöllisesti. En kuitenkaan koskaan sitä hänelle kertonut. En tehnyt aloitetta. Sitten löytyi yksi toinen, joka oli virhe. Kolme vuotta meni arpoessa ennen kuin loppui. Nyt kuukausi pari takaperin tuli ihan vain facebookissa juteltua enemmänkin tämän silloisen lukioihastuksen kanssa. Yhtenä päivänä ikäänkuin vahingossa lipsautin, ja kerroin näistä tunteistani tähän tyttöön. Ylläriii, hän on nykyään varattu. Kysyi vain, että miksi helvetissä en sitä silloin sanonut? Niin, juna meni kohdallani ohi - ja pahasti. Nyt voisi olla hieman erilainen tilanne.

Jutun pointtina, carpe diem, tartu/ttukaa hetkeen, mitä hävittävää on?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jutun pointtina, carpe diem, tartu/ttukaa hetkeen, mitä hävittävää on?

Näinpä. Tarttukaa siihen hetkeen. Mikäli olet yksin ja yrität jotain, niin mitä siinä hävitään? Ei niin mitään. Naisia tulee ja menee. Jos pelottaa puhua jollekkin naiselle jostain, niin sen kun aloitat puheen vaikka säästä tai jostain normaaleista arkisista asioista. Kyllä se juttu siitä lähtee sitten, jos on lähteäkseen.

Minulla itselläni on avoliitto takana ja silti jännittää joskus, kun on tarkoitus tavata joku mukava ja kiva neito. Mutta mitä sitten? Jännitys on normaalia ja jos möhlii, niin ei se elämä siihen kaadu. Totta kai sitä vähän pelkää, jos on tunteita paljonkin pelissä. Loppupeleissä kuitenkin on helpompaa, kun tietää miten homman käy.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No säästä puhuminen nyt on ylipäätään aika väsynyttä. Eli ihan tuolle linjalle ei kannata lähteä, ellei nainen sitten ylipäätään ole erittäin kiinnostunut. Tuolla äkkiä sitten vain karkottaa muita henkilöitä.

Ylipäätään tuollaisissa naishommissa on melkein pakko olla sellainen tilanne, että nainen on oikeasti myös kiinnostunut. Eli tuossa yhdessä jutussa mitä itselleni kerrottiin, että ostaa sille kaupan naiselle jonkun suklaapatukan, tms. Niin tuossa tilanteessa sen naisen on oltava myös oikeasti kiinnostunut että sen suklaapatukan voi ostaa. Muuten sitten päätyy sinne kuuluisaan "nauru-tv:seen".

Eli tuon on sitten myös toimittava. Eli on oltava täysin varma sitten sen toimivuudesta. Ja sitähän ei voi olla muut kuin sellaiset miehet, joista olen puhunutkin.

Niitä näitä jutustellessa on myös sama juttu. Se joko toimii tai sitten ei toimi. Homman on oltava selvä. Ei ole mitään ehkä-juttua tai toivottavasti onnistuu-hommia. En ainakaan itse reagoi, ellei homma ole täysin selvä.

Tuohon vielä lisäyksenä, että kyllä aika lailla siltä naiselta on se "signaali" tai aloite tultava. Eli lähes aina ainakin omalla kohdallani se tilanne vain näyttää siltä, että itse ei mitään aloitetta kannata tehdä, koska muuten homma menee täysin päin helvettiä. Eli mieluummin naiselta se aloite, koska silloin voi olla jo jonkin verran varma jostain.

Esim. vaikka tässä kaupan naikkosen kanssa. Käytös voisi jossain tapauksessa viitata jonkin asteiseen kiinnostukseen, joten voi sitä siimaa hieman antaa. Mutta itse kun sen aloitteen tekee, niin silloin myös sitä epäonnistuu.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsellä suhde jälleen pienimuotoisessa kriisitilassa, ärsyttää vietävästi kun tietää tarjoavansa emännälle erittäin paljon, ja siltikin se kehtaa jostain turhista asioista kehitellä riitoja, kuten esimerkiksi meidän omassa keskinäisessä puhelinkeskustelussa sanomastani asiasta voi alkaa vääntää ihan tosissaan. Tää olis ihan okei jos ei tässä muut ongelmat painaisi samalla hartioita, yksi läheinen henkilö menehtyy ihan justiinsa aivokasvaimeen ja duunijutut välillä stressaa. Tämän vuoksi sitä tahtoisi saada sitä tukea välillä myös eukon suunnalta kun kerran näin vakavasti seurustelee. Vastapainoksi saa kuitenkin vain turhia itkupotkuraivareita ja nillittämisiä naurettavista asioista, ja itse ainakin olen jo mielessäni kyseenalaistanut naisen motiivin olla mun kanssa ja hänen tämänhetkisen sitoutumiskyvyn ja kypsyyden. Vituttaa.

Samalla eräs toinen nainen on iskenyt meikäläiseen silmänsä, ja tekee pahaa olla sen flirtin kohteena jokaikinen päivä kun moraali ja omatunto muistuttavat olemassaolostaan aina välillä. Siltikin olen myös otettu ja aidosti vähän tyytyväinenkin että tällainen tilanne on päällä, vituttaa vaan kun on muuten nuppi niin sekaisin ettei tiedä mitä tässä nyt sitten kannattaisi seuraavaksi tehdä. Oon ainakin funtsinut, että seuraava siirto on aika iso siirto, kummassakin asiassa, ja sitä sietää harkita.

Minulla itselläni on avoliitto takana ja silti jännittää joskus, kun on tarkoitus tavata joku mukava ja kiva neito. Mutta mitä sitten? Jännitys on normaalia ja jos möhlii, niin ei se elämä siihen kaadu. Totta kai sitä vähän pelkää, jos on tunteita paljonkin pelissä. Loppupeleissä kuitenkin on helpompaa, kun tietää miten homman käy.

Tää kuvastaa hyvin miltä musta tuntuu tuon toisen neitokaisen kanssa, kun se tulee juttelemaan ja sen katse niin intensiivisesti porautuu suoraan tajuntaan, menee itselläkin välillä sanat sekaisin kun jotain pitäisi sanoa. Toiset sanovat ihastumisen oireiksi, jos näin on omalla kohdallani olen aidosti huolissani.

Muttamutta, elämä jatkuu, päivä kerrallaan ja sitä rataa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tuohon vielä lisäyksenä, että kyllä aika lailla siltä naiselta on se "signaali" tai aloite tultava. Eli lähes aina ainakin omalla kohdallani se tilanne vain näyttää siltä, että itse ei mitään aloitetta kannata tehdä, koska muuten homma menee täysin päin helvettiä. Eli mieluummin naiselta se aloite, koska silloin voi olla jo jonkin verran varma jostain.

No tuota, ehkäpä nainen pelkää myös tehdä aloitteen? Et voi tietää naisen tunteista ilman, että kysyt suoraan. Lisäksi mitä olen itse ymmärtänyt, niin naiset tykkää enemmän, jos miespuolinen henkilö tekee aloitteen. Toki saatan olla väärässä. Mutta joka tapauksessa, jos ei edes yritä, ei voi onnistua. Menkööt sitten vaikka päin helvettiä.

Mihin nauru-TV:seen joutuu? Jos isku- tai tunteenpurkauskohteena ollut nainen alkaa nauraa sinulle, niin hänellä on enemmän ongelmia ja eikä häntä siinä tapauksessa ollut edes tarkoitettu sinulle. Menet antamaan suklapatukan(vai minkä nyt ikinä annatkaan) sanomalla samalla, "että olen katsellut, että kaipaisit piristystä työn keskelle ja päätin että voisit vaikka tarvita suklaata" tms.

HIFK kirjoitti:
En ainakaan itse reagoi, ellei homma ole täysin selvä.

Mitä tämä tarkoittaa? Et reagoi, jos nainen puhuu sinulle ja tunnet sen kiusalliseksi, vai mitä ihmettä? Ehkä olisi syytä, kun lukee sinun kirjoituksia. :)
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Kyllä ainakin täällä päin on ihan turhaa odottaa naisten/tyttöjen tekevän elettäkään. Jos haluaa tutustua, niin on pakko vain itse alkaa juttelemaan. Ja tosiaan se ei kyllä ole ongelma ollenkaan, eikä siinä todellakaan ole menetettävää. Helppo aloitus voisi olla vaikka, että tiedätkö paljonko kello on tai vastaavaa, ihan normaalia juttelua.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eihän tuossa HIFK:n jutussa ole mitään vaikeaa tällä hetkellä. Eikä siinä nyt mitään suklaapatukoita tarvita. Kun se kassatyttö kerran notkuu siellä Facebookissa kaiket päivät niin HIFK tietenkin aloittaa hänen kanssaan siellä taas joskus jutustelun, kun se viimeksikin sujui hyvin. Selvästihän se kassaneiti mielellään HIFK:n kanssa jutustelee niin varmasti suhtautuu siihen ihan positiivisesti. HIFK voi sitten mainita jossain kohtaa, että kahvikutsu on edelleen voimassa.

Aivan turha laskea mitään aloitteita siinä mielessä, että kun HIFK viimeksi avasi facebookissa keskustelun niin seuraavalla kerralla tytön pitäisi se keskustelu avata. Tuskin se siellä kuitenkaan partioi pelkästään odottamassa milloin HIFK kirjautuu sisään. Sitä paitsi tervehtihän se kassatyttö HIFK:iä iloisesti sieltä kaupan hyllyjen välistä. Olen lähes varma, että jos HIFK olisikin bongannut kassatytön ennen kuin hän olisi huomannut HIFK:iä ei aloitetta iloiseen tervehdykseen olisi kuitenkaan nähty HIFK:lta vaan HIFK olisi vaan jäänyt miettimään, ettei se edes tervehdi enää. Nähdäkseni aloitteet kontaktin ottamisessa ovat tällä hetkellä tasan 1-1 jos niitä kuitenkin haluaa laskea.
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avaudutaanpa tänne.

Noniin, eli koska tuntuu vitun pahalta, niin ehkä tämä sitten vähän helpottaa. Erosin vajaa neljä viikkoa sitten kahden vuoden suhteesta. Olimme olleet erittäin rakastuneita ja meillä meni se kaksi vuotta todella hyvin. Riitoja oli joskus jne. mutta tuntui, että haluamme jakaa elämämme yhdessä ja teimme toisemme hyvin onnellisiksi. Suunnittelimme yhteen muuttoa ja kaiken piti olla hyvin.. mutta.

Joulukuun alussa meille tuli ongelmia. Tyttö koki, ettei enää ole rakastunut minuun, vaan enää vain rakastaa minua. Tunne oli kuulemma yllättänyt tytön täysin ja hän uskoi, että se voi hyvinkin olla vain hetkellistä. Jatkoimme kuukauden ja yritimme saada suhdetta toimimaan, tai no ainakin minä yritin. Tyttö "tarvitsi omaa aikaa" ja tapaili samaan aikaan päivittäin erästä kaveriaan, jonka kanssa oli yhtäkkiä tullut tosi läheisiksi. Aloimme näkemään vain harvoin, mutta kun näimme sain aina toivoa, kun olimme erossa kaikki muuttui puolestaan heti. Silloin kun näimme olimme aivan kuin ennenkin, pussailimme, olimme lähekkäin ja jossain vaiheessa päädyimme harrastamaan seksiäkin. Kuvittelin, että meillä on oltava toivoa, ja vaikka tytöstä ei tunnu siltä kuin pitäisi, niin jos hän on kanssani tuolla tavalla, niin jotainhan hänen pitää tuntea. Kuulemma tunnuin vain todella läheiseltä kaverilta tms.

Sitten sovimme, että menemme kuukauden tauolle, olemme pitämättä mitään yhteyttä, jospa se saisi tytön tunteet takaisin. Tauko oli vielä kamalampaa, enkä osannut ollenkaan olla soittamatta ja siitä sitten tuli riitaa, etenkin kun tyttö näki tätä kaveria jopa niin paljon, että he lähtivät yhdessä 10 tunnin ajomatkan päähän sukuloimaan, kun "ei olisi päässyt mitenkään muuten". Oli tädin viisikymppiset ja piti päästä sunnuntaiksi töihin ja mitään kyytiä/busseja/junia ei ollut, joilla olisi kerennyt. Joten oli pakko pyytää tätä poikaa mukaan sinne. Tauko kestikin vain viikon, jonka jälkeen totesimme, että tämä ei voi jatkua tällä tavalla ja erosimme.

Kerroin, että tarvitsen yhä tyttöä ja haluan nähdä häntä ja saada läheisyyttä. Joo, tiedän, ei hyvä juttu, mutta tuntui että tarvitsen sitä, koska en osannut kuvitella olevani täysin ilman. Pääsin kuitenkin nopeasti suht hyvin jaloilleni ja osasin olla pitämättä paljoa yhteyttä. Päätin pitää vähän etäisyyttä, koittaa elää omaa elämää ja päästää irti tyttöystävästäni, mutta samalla myös halusin nähdä josko tytölle voisi silloin tulla ikävä. Näimme kaksi kertaa ja molemmista jäi todella hyvä tunne päälle. Ekan kerran jälkeen tyttö lähetti viestejä, joissa pahoitteli ja soittikin vähän ajan päästä ihan itse omasta tahdostaan ekaa kertaa ikuisuuksiin ja kertoi, että oli ajatellut meitä. Sain toivoa, ajattelin, että jatkan samaan malliin, olen etäinen. Kun näimme toisen kerran viime maanantaina, huomasin miten kova ikävä tytöllä oli ollut ja halailimme paljon ja meillä oli tosi mukavaa. Uskoin, että tämä voisi vielä kääntyä.

Eilen soitin tytölle, hän kertoi, että se tämän kaveri oli siellä, joten kysyin epätosissani: "joko seurustelette?". Siihen sain sitten vastauksen, että ei, mutta tyttö oli tajunnut olevansa ihastunut tähän. Oli kuulemma ihastunut, tai tajunnut sen vasta muutama päivä sitten. Siinä vaiheessa kaikki romahti.

Nyt edessä ilmeisesti yhteydenpidon loppuminen lopullisesti, sillä en todellakaan kestä katsoa vierestä, kun tyttöystäväni rupeaa seurustelemaan toisen kanssa heti meidän eron jälkeen. Ja vielä sen saman henkilön kanssa, joka oli niin osuvasti lohduttamassa häntä, kun meille tuli ongelmia. En silti tiedä miten osaan olla ajattelematta sitä, että tuo tyttöni on nyt/kohta jonkun toisen. Ihan kamalaa ajatella heitä yhdessä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
GeneRation: Jos et halua lukea inhorealistisen pessimististä näkemystäni, niin lopeta tähän.

Kyllä sua on kusetettu huolella. Ei varmaankaan pahalla, mutta tahallaan. Toki näkemykseeni vaikuttavat omat karvaat kokemukseni naisen miespuolisesta "vaan kaverista". Ihanko luulet, että se jamppa oli naisesi mukana siellä sukuloimassa pelkästään kuskina? Paskan marjat. Siellä on esitelty uusi mies sukulaisille.

Tuo "pelkkiä kavereita" on mahdollisesti keino, jolla nainen kuvittelee säästelevänsä sinua turhalta kivulta. Sekin, että hän nyt vasta on tajunnut vähän aikaa sitten ihastuneensa, kuulostaa erittäin epäilyttävältä. Sattumalta alkoivat hengaamaan yhdessä enemmän ja enemmän ja naisesi muuttui etäiseksi. Varmasti välittää sinusta paljon, koska on yrittänyt satuttaa sinua mahdollisimman vähän. Vähänpä tuo tietää, koska vaikka se raaka totuus sattuisi nyt ihan helvetisti, on se parempi kuin vuosikausien epävarmuus ja katkeruus, joka tuollaisesta kuviosta jää. Kokemusta on.

Mulla se meni niin, että akka jätti kun halusi olla yksin ja muuta paskaa. Muutaman kuukauden sisään alkoi seurustelemaan työkaverinsa kanssa. Tämä työkaveri oli siis se pelkkä kaveri, josta mulla oli ollut paha fiilis jo kauan. Jätkä on saletisti pelannut omaan pussiinsa antaessaan exälleni neuvoja, kun on ensin kuunnellut valitusta siitä, miten paska jätkä mä olen. Niinhän sitä lähes jokainen siinä tilanteessa olisi toiminut.

Ymmärsin kuitenkin, että se täsmää hyvin, kun naiseni muuttui etäiseksi ja hiljaiseksi, jotenkin vaivautuneeksi jne. Ei varmaan ollut helppoa viettää aikaa mun kanssani (oltiin sentään eletty kuusi vuotta yhdessä), kun kävi mun selkäni takana rakentamassa uutta elämäänsä tuon äijän kämpillä (lue:sängyssä). Vielä kun tuo työpaikka oli sellainen, jossa ollaan ja asutaan viikko putkeen, niin siellähän sitä on ehtinyt tuskastelemaan parisuhdettaan ja kas, jätkä iski kiinni kun tilaisuuden sai.

Näin se vaan menee. Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta. Elämässä tulee voittoja ja tappioita. Ymmärrän toki, että tämä ei sua paljon lohduta. Mutta nöyrästi päin pistimiä vain, kyllä se parissa-kolmessa vuodessa helpottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lähes identtinen tarina kuin omani parin vuoden takaa. Tiedän kuinka paskalta tuntuu, ja tiedän myös ettei se paska tunne nopeasti lähde pois. Aika kuitenkin auttaa. Kannattaa nähdä kavereita ja yrittää pitää hauskaa heidän kanssaan, harrastaa vaikka urheilua.

Olen ollut sen melkein 2 vuotta tässä sinkkuna ja tällä hetkellä voin sanoa olevani onnellisempi kuin koskaan, vaikka yksin olenkin. Eron jälkeen en mitenkään pystynyt kuvitella olevani tyytyväinen yksinoloon.

Trenchtown on myöskin luultavasti asian ytimessä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Eihän tuossa HIFK:n jutussa ole mitään vaikeaa tällä hetkellä. Eikä siinä nyt mitään suklaapatukoita tarvita. Kun se kassatyttö kerran notkuu siellä Facebookissa kaiket päivät niin HIFK tietenkin aloittaa hänen kanssaan siellä taas joskus jutustelun, kun se viimeksikin sujui hyvin. Selvästihän se kassaneiti mielellään HIFK:n kanssa jutustelee niin varmasti suhtautuu siihen ihan positiivisesti. HIFK voi sitten mainita jossain kohtaa, että kahvikutsu on edelleen voimassa.

Aivan turha laskea mitään aloitteita siinä mielessä, että kun HIFK viimeksi avasi facebookissa keskustelun niin seuraavalla kerralla tytön pitäisi se keskustelu avata. Tuskin se siellä kuitenkaan partioi pelkästään odottamassa milloin HIFK kirjautuu sisään. Sitä paitsi tervehtihän se kassatyttö HIFK:iä iloisesti sieltä kaupan hyllyjen välistä. Olen lähes varma, että jos HIFK olisikin bongannut kassatytön ennen kuin hän olisi huomannut HIFK:iä ei aloitetta iloiseen tervehdykseen olisi kuitenkaan nähty HIFK:lta vaan HIFK olisi vaan jäänyt miettimään, ettei se edes tervehdi enää. Nähdäkseni aloitteet kontaktin ottamisessa ovat tällä hetkellä tasan 1-1 jos niitä kuitenkin haluaa laskea.

No näinhän tuossa äsken juuri tein, eikä oikein enää naista kiinnosta. Tai ei ainakaan kommentoi juttujani oikein mitenkään. Yhdellä tai kahdella sanalla korkeintaan. Eli jos oikeasti olisi kiinnostunut, niin totta kai sitä juttua tulisi myös enemmän. Turha tuohon on enää mitään kahvijuttua heittää, peli on menetetty jo.

Vähän kuin tuolla alle kaksikymppisten kisaketjussa Venäjä-tappion jälkeen. Voihan sitä yrittää ja kysyä, mutta homma on mennyt ohi jo. Peli hävitään.

Jännä juttu, että esim. tänään oli taas kassavuorossa ja kyseli että olinko eilen illalla jossain. Että ei vissiin taidettu nähdä lainkaan eilen. No ravintolassa ainakin näin, ja moikkasikin jopa kolme kertaa iloisesti. Kännissä ei ollut oikein missään vaiheessa. Tiedä sitten mitä tarkoitti tuolla.

En sitten tiedä, että odottaako, että ottaisin kontaktia "ulkomaailmassa" enemmän. Tavallaan olisi ollut sitten yhtä aktiivinen myös esim. eilen siellä ravintolan puolella, tiedä häntä.

Tarkoitan että mitään aloitetta en ala tekemään, ennen kuin homma on selvä tai sitten alan olemaan niin kiinnostava naisten keskuudessa, että pelkoa tuollaisesta epäonnistumisesta ei enää ole.

Anatsulta ihan hyvä tuo työn piristysjuttu, mutta toimii lähinnä salkkareissa, ei oikein ole yli 22-vuotiaiden tekemisiä. Kellon kysyminenkin on juuri sellaista väsynyttä, joka ei ainakaan kiinnitä kenenkään naisen huomiota.

Niin monta kertaa tuollaisissa jutuissa vain nolaa itsensä pahemman kerran. Menee juttelemaan jollekkin, niin toinen saattaa jopa hermostuakin. Sama voi hyvinkin olla tuon "nykyisenkin" kanssa.

Voi olla, että omassa tilanteessa ei ole mitään vaikeaa, totta. Jos vaikka sattuisi olla hieman puoleensavetävämmän näköinen mies, voisi tilanne ollakin ihan erilainen. Joku olisi saattanut ottaa tuonkin naisen jo vaikka siellä kaupan kassalla itselleen. Eli paremmat pärjää aina.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tarkoitan että mitään aloitetta en ala tekemään, ennen kuin homma on selvä

Toi on kyllä valitettavasti aika hyvä keino torpedoida kaikki mahdollisuudet. Mikään vakavampi ihastus ei voi koskaan olla mitenkään selvää ennenkuin jompikumpi on tehnyt asian edistämiseksi jotain konkreettista, ja se vähä mitä naisista ymmärrän niin miehen suunnalta sitä liikettä odotetaan. Nainen antaa ensin noita signaaleja, että sopisi lähestyä (niinkuin nyt on kassaneitisikin tapauksessa ilmeisemmin tapahtunut) ja sitten pallo onkin miehellä ja pitäisi tehdä se raskain homma, eli avata peli.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No niinhän olen tehnytkin. Pyysin jopa kahvillekkin. Ei lähtenyt, eikä ole uudestaankaan asiaa ottanut esiin. Nyt ei edes oikein omat juttunikaan kiinnostanut.

Ja tuolla joku kyseli tuosta nettideittailusta, niin muutama vuosi sitten en muualta kuin netistä niitä naisia yrittänyt hakea. Mutta homma oli aina se, että myös ne paremmat miehet deittailivat myös, ja parhaat viedään aina päältä niin kuin ihan missä tahansa muussakin asiassa. Joku Se Oikea tai Match.com, aina löytyy myös niitä parempiakin hakijoita. Joten tyhjiä arpoja kaikki. Miksi nyt sitten homma yhtäkkiä muuttuisi?
 
Viimeksi muokattu:

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
No näinhän tuossa äsken juuri tein, eikä oikein enää naista kiinnosta. Tai ei ainakaan kommentoi juttujani oikein mitenkään. Yhdellä tai kahdella sanalla korkeintaan. Eli jos oikeasti olisi kiinnostunut, niin totta kai sitä juttua tulisi myös enemmän. Turha tuohon on enää mitään kahvijuttua heittää, peli on menetetty jo.

Vähän kuin tuolla alle kaksikymppisten kisaketjussa Venäjä-tappion jälkeen. Voihan sitä yrittää ja kysyä, mutta homma on mennyt ohi jo. Peli hävitään.

Jännä juttu, että esim. tänään oli taas kassavuorossa ja kyseli että olinko eilen illalla jossain. Että ei vissiin taidettu nähdä lainkaan eilen. No ravintolassa ainakin näin, ja moikkasikin jopa kolme kertaa iloisesti. Kännissä ei ollut oikein missään vaiheessa. Tiedä sitten mitä tarkoitti tuolla.

En sitten tiedä, että odottaako, että ottaisin kontaktia "ulkomaailmassa" enemmän. Tavallaan olisi ollut sitten yhtä aktiivinen myös esim. eilen siellä ravintolan puolella, tiedä häntä.

Tarkoitan että mitään aloitetta en ala tekemään, ennen kuin homma on selvä tai sitten alan olemaan niin kiinnostava naisten keskuudessa, että pelkoa tuollaisesta epäonnistumisesta ei enää ole.

Nyt meinaa jopa palaa käämit tohon sun itsesääliin.
Tottahan tuo on kiinnostunut sun tekemisistä. Et sä kumminkaan ala heti niistä taivaanrannan maalaamisesta sen kanssa puhua. Et myöskään heti pääse siihen syvälliseen keskusteluun. Ei ne naiset niin helppoja ole. Joudut tekemään sen eteen töitä, myös niitä töitä joita et mielellänä tee.

Monesti tuossa sinun viestissä tulee esille "en tiedä", "minun mielestä" jne. Ne on sun mielipiteitä, kysy nyt perkele suoraan siltä naiselta äläkä kiusaa itseäsi ja meitä tolla ruikutuksella, että olen niin säälittävä ja huono ja ruma ja vaikka mitä.

Jos tuo nainen ei halua olla sun kanssa tekemisissä, se ei vastaisi FB:ssä, ei puhuisi sulle kassalla, ei moikkaisia kassahyllyjen välistä. Mietipä välillä säkin asioista positiivisia puolia.

Nyt se rautakanki perseestä ja ryhtiä tohon hommaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerro nyt HIFK, että mitä menetettävää sulla on siinä, että kysyt tätä pirkkoa kahville? Vitunko väliä sillä on jos hän kieltäytyy? Sulla ei ole mitään hävittävää ja tiedät sen itsekin. Miksi jaarittelet samaa paskaa rumuudestasi ja säälittävyydestäsi kun alkaa olemaan päivän selvää, ettet asialle mitään aiokaan tehdä? Et suostu tarttumaan tilaisuuksiin, et suostu tekemään aloitetta jne. Vittu sentään, strap on a pair.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kerro nyt HIFK, että mitä menetettävää sulla on siinä, että kysyt tätä pirkkoa kahville? Vitunko väliä sillä on jos hän kieltäytyy? Sulla ei ole mitään hävittävää ja tiedät sen itsekin. Miksi jaarittelet samaa paskaa rumuudestasi ja säälittävyydestäsi kun alkaa olemaan päivän selvää, ettet asialle mitään aiokaan tehdä? Et suostu tarttumaan tilaisuuksiin, et suostu tekemään aloitetta jne. Vittu sentään, strap on a pair.

Olen pyytänyt jo silloin viikonloppuna ja hän sanoi että on töitä lauantaina. Tosiasiassa vietti lauantaipäivän kokonaan Facebookissa. Sunnuntaina vasta oli tuo työpäivä.

Ja johan olen tässä nyt keskusteluita avannut, mikään vain ei johda mihinkään. Kysyin jopa, olisiko hän ollut menossa erääseen paikallisravintolan avajaisjuhlaan ja sanoi ettei tiedä. Ei mennyt.

Minkähän takia kyselee ja moikkailee koko ajan, mutta sitten ei haluakkaan tehdä mitään?

Tämäkin juttu on vain sellainen, jonka on pakko onnistua. Ei vain ole varaa epäonnistua. Muutenkin oma maine jo täysin mennyt, niin ei hyvältä näyttäisi vielä tämäkin tyriminen.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
No kysy, että pannaanko, vai eikö panna?
Esitä likalle ihan suora kutsu, tyyliin: Lähetkö kahville keskiviikkona kello 16:30?
Toimintaa, hyvä mies toimintaa, sodan ja yk-joukkojen tyyliin, ei saa jäädä tuleen makaamaan.
Ja jos maine jo on mennyt, niin eihän sulla sitten oo mittään menetettävää, anna palaa, äläkä valita.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Kysyin jopa, olisiko hän ollut menossa erääseen paikallisravintolan avajaisjuhlaan ja sanoi ettei tiedä. Ei mennyt.

Minkähän takia kyselee ja moikkailee koko ajan, mutta sitten ei haluakkaan tehdä mitään?

Tämäkin juttu on vain sellainen, jonka on pakko onnistua. Ei vain ole varaa epäonnistua. Muutenkin oma maine jo täysin mennyt, niin ei hyvältä näyttäisi vielä tämäkin tyriminen.

Oletko ottanut huomioon että tällä tytöllä voi olla samanlaiset vaikudet voitettavana kuin sinulla? Voihan tämä tyttö olla hämmentynyt häntä kohtaan osoitetusta kiinnostuksestakin, ettei vaan tiedä mitä asialle vielä tekisi.
Kysyitkö sinne avajaisjuhlaan lähtöä millä tavalla? Lähdetkö minun kanssa vai oletko menossa, näilläkin kun on suuri ero.

Älä tee tästä kumminkaan itsellesi pakkomiellettä että on pakko onnistua. Silloin tyrit sen vaan turhan jännittämisen takia. Rennosti vain omana itsenä eteenpäin.

Mutta tsemppiä täältä sinne, äläkä ajattele niitä asioita itsekseen vaan vaikka siellä fb:ssä sen tytön kanssa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli tuon eilisen talviklassikon jäljiltä niin hyvät fiilikset, että tuli muutaman vuoden tauon jälkeen lähdettyä "saalistusreissulle" baariin. Jätkäporukalla mentiin rokkikeikkaa katsomaan ja kun frendit sitten yksi kerrallaan poistuivat keikan päätyttyä, päätin verestää muistoja ja kiertää katsastamassa paikan naistarjonnan. Sieltähän sitten lopulta löytyi mukava ja nätti amatsoni, jonka vein kotiini (mieluummin sitä menis aina naisen luo, että voi heti herättyään häipyä omaan tahtiin). Sen verran käväisin kyökin puolella, että join lasin vettä ja tuona aikana nainen olikin jo riisunut kaikki vaatteet päältään. Ei paljon tarvinnu jutella, suoraan asiaan. Ja sitten aamulla nainen lähti matkoihinsa heti herättyään. Aivan kuin yhden illan juttujen oppikirjasta, esimerkillistä toimintaa! Ja sovittiin, että tää juttu oli tässä, mutta huomasin tänään, että sain mä sen puhelinnumeronkin. Onnistunut viikonloppu kaikin puolin...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Simonilta esimerkillistä toimintaa!

Kun tämä ketju on nykyisin tällainen säälittävä mesta, niin kerrotaan nyt toinenkin onnistuminen, ettei tämä ole pelkkä valitusviisujen nyyhkyketju.

Lauantaina heräsin tuon voimassa olevan neitoni luona. Siinä pillumehuja lauantaipäivänä vielä pyyhkiessäni puin päälle ja sen jälkeen ravintolaan syömään maukasta sapuskaa samaisen neidon kanssa. Sitten lähdimme Muhoksen kirkkoon Johanna Kurkelan keikalle, jossa Johanna tietenkin tapitti juuri minua koko keikan ajan ja minulla vain tapitti.

Oli se päivä.

<3
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No kysy, että pannaanko, vai eikö panna?
Esitä likalle ihan suora kutsu, tyyliin: Lähetkö kahville keskiviikkona kello 16:30?
Toimintaa, hyvä mies toimintaa, sodan ja yk-joukkojen tyyliin, ei saa jäädä tuleen makaamaan.
Ja jos maine jo on mennyt, niin eihän sulla sitten oo mittään menetettävää, anna palaa, äläkä valita.

Kysyin tuossa äsken, että onko hänellä huomiseksi jotain suunnitelmia. Sanoi että töitä. Ja muuten sitten pitäisi käydä kummityttöä moikkaamassa.

Voi olla että on tottakin, en sitä kiistä. Mutta kyllä nyt varmaan jo tajuaa mitä haen. Ei sitten mitään vaihtoehtoista päivää voinut kertoa? Eli jotenkin vain näyttää siltä, että ei ole kiinnostunut sillä tavalla. Kuten eräs naiskirjoittaja tässäkin ketjussa kertoi, ikinä ei ole liian kylmä sää käydä kavelylenkillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös