Naisasiat

• 7 587 175
  • 26 609

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Hitlerilläkin oli koira.

Enpä ole hitlerin koirankoulutus metodeista sen kummemin perillä, mutta dokkareista olen muodostanut sellaisen kuvan että aikamoisella pelolla "Blondie" tätä herraa lähestyi.. Häntä koipien välissä jne. Eli varmaankin kyseiselle mustille on annettu enemmän keppiä kuin porkkanaa. Kyse oli kuitenkin siitä että jos ihminen oikeasti pitää huolta ja rakastaa lemmikkiään, voisi kiintymys myös toiseen ihmiseen onnistua aika luontevasti. Ja ainakin jonkinlaista pitkäjänteisyyttäkin on odotettavissa.

Jokatapuksessa, saapahan ainakin mukavan tekosyyn mennä jutustelemaan ulkoilusta pitävien ja selväpäisten tyttöjen kanssa, ainakin itsellä on toiminut tämä konsti.

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyse oli kuitenkin siitä että jos ihminen oikeasti pitää huolta ja rakastaa lemmikkiään, voisi kiintymys myös toiseen ihmiseen onnistua aika luontevasti. Ja ainakin jonkinlaista pitkäjänteisyyttäkin on odotettavissa.
Tai sitten se koiran omistaja on sellaista ihmistyyppiä, että haluaa olla pomona parisuhteessakin ja määräilee miestäkin ja pitkäjänteisyyttä tasa-arvoiseen kanssakäymiseen ei ole ollenkaan. En ole koskaan seurustellut sellaisen naisen kanssa, jolla on koira. Jotenkin vituttaa, kun se koira on niin keskeisessä asemassa. Viettäisi nainen senkin koiran kanssa vietetyn ajan mieluummin vaikka lukien filosofiaa tai ryypäten. Tai kutomalla sukkaa. Paljon hyödyllisempiä nuo.
saapahan ainakin mukavan tekosyyn mennä jutustelemaan ulkoilusta pitävien ja selväpäisten tyttöjen kanssa.
Tuo on kyllä totta. Tosin tuosta selväpäisyydestä en ole ollenkaan varma. Ja monia kuulemma vituttaakin se, kun pitää aamulla aikaisin lähteä käyttämään koiraa kusella. Eli ulkoilukin vituttaa mutta mentävä on, kun on kerran pakko.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Emäntä purnasi yksi päivä siitä, kun vietän hänen mielestään liikaa aikaa jatkoajassa. Saman ajan toki hän törisee joutavuuksia FB:ssa, mutta sehän ei tietenkään ole sama asia. Kyselin siinä sitten häneltä, että ymmärtääkö hän Valioliigan ja SM-liigan starttien käytännön merkityksen taloudessamme, väitti ymmärtävänsä. Kovasti epäilen. Onko minulla vaihtoehtoja?

Koiran omistavaan naiseen en henkkoht sekaantuisi ikinä.

Fordél

Jäsen
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun iso mies on mustasukkainen koiralle sen saamasta ajasta ja huomiosta...

Riippuu tapauksesta. Kyllä jotkut ovat niin hurahtaneita koiriin, että se vaikuttaa todella paljon myös heidän muuhun elämään. Eikä tämä asia eroa mitenkään siitä kun moni nainen taas on mustasukkainen miehen harrastuksesta, koska se vie liikaa aikaa ja huomiota. En siis näe mitä eroa on vaikka lätkän seuraamisella ja koiralla tässä kohdin. Tosin tuo koiran kanssa touhuuminen on astetta kokonaisvaltaisempaa vaikuttaen moneen muuhun tekemiseen.

Eli siinä tapauksessa kun koira on koira niin ongelmia ei ole, mutta kun koira on tasavertainen ihmisen kanssa niin kusessa ollaan, esimerkiksi parisuhteessa.

julle-jr

Jäsen
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun iso mies on mustasukkainen koiralle sen saamasta ajasta ja huomiosta...
Ei kai tuo välttämättä mustasukkaisuutta ole. Onhan koiranomistamisesta omat haittansa. Esimerkiksi tyylikkäillä lattiamateriaaleilla ja muilla pinnoilla varustetun vuokrakämpän saaminen voi olla hankalampaa, jos potentiaalisella vuokralaisella on koira. Lisäksi koiranomistaja ei voi noin vain lähteä paljon työpäivää pidempään reissuun, koska koira ei pärjää ainakaan kerrostalossa pitkään yksin. Myös allergiat voivat aiheuttaa ongelmia. Vaikka koiran kanssa asuvat eivät olisikaan allergisia, voi joillakin heidän ystävillään olla niin pahoja allergioita, että pidempi vierailu ei onnistu jne. Koira saattaa myös metelöidä joutuessaan olemaan yksin ja siksi emäntä ei ehkä halua lähteä illalla ulos rilluttelemaan jne.

Toki nämä kaikki ongelmat ovat jollakin tavoilla ratkaistavissa eikä jokaisen koiran tai omistajan kohdalla yllämainittuja ongelmia edes esiinny. Mutta jos joku ei yhtään pidä koirista, ei minusta ole mitenkään ihmeellistä, että tällaisen ihmisen mielestä on järjetöntä pitää elämässä asiaa, joka aiheuttaa erinäisiä mutkia matkaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ymmärsit tyypilliseen tapaasi asian täysin väärin. En ole mustasukkainen. Itse asiassa en koskaan, oli koiraa tai ei, sillä jos nainen haluaa vaikka nussia naapurin Abdullahin kanssa, niin sitten hän haluaa ja se on hänen elämänsä valinta. Mitäpä minä toisten valinnoista stressaamaan, Toki ottaisin siinä tapauksessa eron, koska tuonlainen toiminta ei kuuluisi parisuhteeseemme.

Fordél vastasikin jo saman mitä olisin itsekin vastannut mutta lisäisin tuohon vielä sen seikan, että jos naisella on koira ja koira on hänen elämänsä kutakuinkin keskipiste, niin ei se minua mustasukkaisuuttani häiritse. Se vain on sama asia jos nainen harrastaisi ihan himona jenkkiautojen keräilyä tai käyttäisi kerran kuukaudessa heroiiniä. Sitä kun ei arvosta tuollaisia asioita ollenkaan, niin vaikea sellaisesta naisesta olisi pitää, jonka harrastuksia ei arvosta minkään vertaa.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.

Iso osa koiran omistajista vaan taipuu taantua sille koiran tasolle. Mutta toisaalta onhan noita muitakin harrastuksia missä ihminen tahtoo käyttäytyä lapsellisesti.

Atte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Tampere United

Tässä lähipiirissä sattui avioero viisi vuotta ensimmäisen koiran hankinnan jälkeen ja 2 vuotta toisen. Oli emäntä halunnut ottaa koirat sänkyyn eikä sinne oikein mies enää mahtunutkaan. Seksi oli loppunut kuin seinään ja koirat kuulemma täyttivät emännän läheisyyden tarpeen. Mies oli aikansa puhissut, että ei hänkään tuo harrastuksiaan (lätkäkamojaan) yhteiseen vuoteeseen. Ei auttanut. Yhteiset matkat vähenivät melkoisesti, kun koiria ei voinut jättää yksikseen kotiin. Mies hermostui ja lähti lopulta. Koirat eivät varmasti olleet ainoa tai suurin syy, mutta merkittävä syy kuitenkin.

Jokainen voi itse miettiä, millaista on jakaa vuode emännän lisäksi parin koiran kanssa ja uhrata monet matkat ja harrastukset näiden "parhaiden ystävien vuoksi."

Lienee paikallaan todeta, ennenkuin joku koiranomistaja avautuu, että allekirjoittaneella itsellään on ollut kaksikin koiraa aikanaan. Lapsuusaikaan sopivat loistavasti. Koiria harrastavan naisen kiertäisin kyllä äärimmäisen kaukaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Riippuu tapauksesta. Kyllä jotkut ovat niin hurahtaneita koiriin, että se vaikuttaa todella paljon myös heidän muuhun elämään.
Juuri tästä juttelin tänään työkaverin kanssa. Mitä minä olen näitä koiraihmisiä tavannut, niitä on kahdenlaisia. On meitä tavallisia, joille koira on perheenjäsen, tosin hiukan rajoitetuin oikeuksin. Ja sitten on noita koirille täydellisesti omistautuneita yksinäisiä naisia, joita on hiukan vaikea ymmärtää. Jotenkin tulee sellainen fiilis, että heillä ei sitä muuta elämää ennen niitä koiria juuri ollutkaan. Voi olla, että tämä on vain stereotypiaa. Oli miten oli, kaikkia koiranomistajia ei kannata niputtaa samaan kastiin. Tuo hurahtaneiden joukko on ainakin minun tuttavapiirissäni vähemmistö.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jokainen voi itse miettiä, millaista on jakaa vuode emännän lisäksi parin koiran kanssa ja uhrata monet matkat ja harrastukset näiden "parhaiden ystävien vuoksi."
No jaa, eipä itseäni ole haitannut ainakaan vielä uuden tyttöystävän kaksi koiraa, jotka tulevat yleensä vielä aamuyöstä sänkyyn nukkumaan. Aikaahan nuo syö tytön ajasta, mutta toisaalta, niin syö kyllä meitsin salibandy, futis, golf, punttis ja erinäiset muut harrasteet.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei tässä mitään scholleja esitellä vaan lähinä ihmettelen, että miten jotkut voivat olla niin rumien naisten kanssa. Minä en edes kadulla ollessani halua katsoa niin rumia - saati sitten, että asuisi semmoisen kanssa ja olisi sellaisen kanssa intiimisti. Jos nyt kerran mies päättää luopua sinkkuudestaan ja vapaudestaan, niin pitäisi sen naisen sitten olla edes kaunis, ettei sinkkuus mene ihan polkuhinnalla. Jos nainen paljastuu rumuuden lisäksi vittumaiseksi, niin sehän on täydellinen katastrofi, kun taas kaunis ja vittumainen nainen on sentään vielä kaunis.

Hitlerilläkin oli koira.

Tässä on nyt kaksi asiaa mitä pitää huomioida:

1. rumat naiset, sellaisen kanssa jos tämä Käyttäjänimetön olisi, niin pitäisihän sitä panna muiden joukossa -> raporttia forumille -> mainehan siinä menee

2. koirat. Jos naisella sellainen on, niin pitäsihän sitäkin panna -> raporttia siitäkin forumille -> mainehan siitä koirankin panemisesta menee.

Eli ongelma on siinä kun kaikkia pitää ehtiä panemaan ja vielä raportoimaan. Tämä on siis ennakoivaa vahingontorjuntaa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
ongelma on siinä kun kaikkia pitää ehtiä panemaan ja vielä raportoimaan. Tämä on siis ennakoivaa vahingontorjuntaa.
Jos tänne raportoisi kaikki menemisensä ja panemisensa, niin eihän sitä ehtisi mennä eikä panna mitään, jolloinka ei olisi enää raportoitavaakaan.

Viime viikonloppuna käväisin erään parikymppisen ämmän luona. Sillä oli narttukissa niin kiimassa, että jopahan. Siinä se kissa oli perse pystyssä tuntikausia ja hinkkasi lattiaa. Se kissa olisi varmaan ilahtunut jos sitä olisi joku pannut. Olen kuitenkin pitäytynyt vain ihmislajissa.

Se internetin "donkey rapes man" -video on kyllä hassu. Hih.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ei tulisi kyllä mieleenkään seurustella koiranomistajan kanssa. Onneksi olen edes osalle niistä allerginen, niin voin perustella koirakielteisyyttä muutoinkin kuin sillä, että olen "tunnevammainen eläintenvihaaja".

Eräällä työkaverillani on joku dobermannin tapainen hurtta, joka on kuulemma kovin suojelunhaluinen. Koira kuulemma puri hänen ex-miestään viisi(!) kertaa ennen kuin hyväksyi talon uuden asukkaan. Työkaverilleni tämä oli naurun asia, ja että "tulipahan nähtyä että oli se sentään tosimies".
Jos olisin silmittömästi rakastunut, niin voisin kuvitella antavani yhden kerran anteeksi, ja ehkä jopa toisen kerran, jos piskin omistaja olisi (kuten tässä tapauksessa) kaunis nainen. Mutta kolmannesta kerrasta, viidestä nyt puhumattakaan, olisin kyllä tehnyt jo ilmoituksen poliisille ja varmistanut, että koira otetaan pois päiviltä.

PS. No dogs!

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mun mielestä on vaan hyvä jos naisella on koira. Se vain antaa usein miehellekin sitä omaa aikaa. Tietenkin, kunhan se suhde ei tosiaan ole sitä, että sitä pitää olla kokoajan räpläämässä ja hoivaamassa.

Minä itse pidän koirista ja minulla on jopa sellainen ollutkin, mutta kyllä tuo minun mielestä nyt on jo aivan idioottimainen asenne siltä naiselta, joka nauraa sille, että koira puree toista ihmistä. Aivan vitun idiootti (anteeksi) jos minulta kysytään. Itse en antaisi ensimmäistäkään kertaa anteeksi, jos oikein kunnolla puraisee, vaikka olis minkälainen kissa sen omistaja.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Koiria harrastavan naisen kiertäisin kyllä äärimmäisen kaukaa.

Koira on minullakin ja olen kasvanut koirien parissa mutta en todellakaan ryhtyisi seurustelemaan sellaisen naisen kanssa joka ravaa jokainen viikonvaihde jossain koiranäyttelyssä. Siihen menee rahaa, aikaa ja minun hermot. En jaksaisi katsella menoa, jossa on mentävä näyttelyy, tullaan näyttelystä, päivitellään sitä kuinka huonosti "musti" menestyi tai hypitään riemusta kattoon kun "musti" sain sertin etc. etc. Koiran kanssa voi ulkoilla, koiran kanssa voi viettää aikaa, enkä pistä pahakseni vaikka se muuten rajoittaakin elämistä - matkustelut jää vähemmälle mutta näyttelyreissut... Ei kiitos!

No enpä kyllä jaksaisi seurustella huippu-urheiluakaan harrastavan naisen kanssa - kuntoilevan ja itsestään huoltapitävän kyllä (jos huvittaisi mutta kun ei huvita).

vlad.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Katsettakaan ei taidettu vaihtaa. HAH! :D Jostain syystä ei vituta yhtään. Nauratta vain.

Päivän päivitys ja ihmetys. Tänään kyseinen tyttö sitten tuli suoraan päin jonossa. Siis tuli ja käveli minun selkään pahki.. En tiedä luuliko etten huomaisi vai mitä, mutta kysysisin silti palstan naistennaurattajilta, että mitäs vittua se tällainen oli? Äkkiä käänsi katseensa pois ja minä jäin vain ihmettelemään. :)

tutzba

Jäsen
mutta kysysisin silti palstan naistennaurattajilta, että mitäs vittua se tällainen oli?

Ei se mikään vahinko ollut. Nainen haluaa vähän kiusoitella ja sinua ja kerjää huomiota. Nyt voit sitten lähteä siihen peliin mukaan, mutta kannattaa varoa ettet heti vedä all-in. Vähän salamyhkäisyyttä kehiin niin joutuu nainenkin tekemään töitä.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Deittipalstat eivät ole minun juttuni. Todennäköisyys sille, että se oikea löytyisi sieltä, on aika pieni. Osaan kyllä kirjoittaa ja olla miellyttävä, mutta tuollainen senssisysteemi on mielestäni vähän aikansa elänyt. Luotan perinteiseen face to face - actioniin.

Pidän erittäin paljon (koiran näköisistä) koirista, mutta koiratarhoissa istuminen kuulostaa aika hämärältä.

Pitänee ottaa kontaktia Suomessa asuviin Länsi-Eurooppalaisiin ja/tai muihin länsimaalaisiin, sillä tunnen oloni kotoisammaksi heidän kanssaan. Suomi on ihan kiva kieli, mutta englanti on käytetympi.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei se mikään vahinko ollut. Nainen haluaa vähän kiusoitella ja sinua ja kerjää huomiota. Nyt voit sitten lähteä siihen peliin mukaan, mutta kannattaa varoa ettet heti vedä all-in. Vähän salamyhkäisyyttä kehiin niin joutuu nainenkin tekemään töitä.

No toivotaan näin. Pitää ottaa tosiaan vähän pitemmän kaavan projekti tähän "kesyytämiseen". En muistanutkaan kuinka kaunis hän olikaan. Viime keväiset tunteet alkavat heräilemään.

Birchman

Jäsen
Noniin hommat etenee. Kerroin tuossa muutama viikko sitten eräästä ihastuksesta. Kovasti silloin pähkäilin mitä minun pitäisi tehdä. Uskaltaako kysyä vai onko jo jouduttu sinne niin ikävään friend zoneen.

No nyt otin sitten härkää sarvista ja menin kysymään suoraan kasvotusten, että voisimmeko nähdä tulevaisuudessa vapaa-ajalla. Molemmat asutaan eri kaupungeissa joten vahingossa ei tulla törmäämään.

Tyttö siihen sitten hymyili ja sanoi, että oli jo kesällä miettinyt ihan samaa asiaa. Oli kuulemma työkaveritkin patistaneet, että olisimme "niin hyvä pari". Ei kuitenkaan itse olisi saanut suutaan auki ja kiittelikin sitä, että tulin kysymään.

Sitten se huonompi puoli... Nainen kertoi, että on hetki sitten tavannut jonkun miehen. Ei sanonut siitä sen enempää, pyysi puhelinnumeroni ja sanoi, että eihän näistä koskaan tiedä mitä tapahtuu.

Ei kauaa mennyt kun tyttö jo lähettikin jotain höpöhöpöviestiä ja itseasiassa juuri äsken kirjotteli jotain mesessä. Pallo nyt on ainakin hänellä ja itse voi aika rauhallisin mielin seurata tilannetta.

Tällasta vielä hetki sitten. Nyt sitten törmättiin vahingossa vielä töissä. Käytiin syömässä ja mimmi pyysi minua hieman vihjaavaan sävyyn vielä käymään osastolla. Ajattelin että nyt sitten jotain järisyttävää saan kuulla, jota ei voinut pöydässä sanoa muiden kuullen.

Ja vitun marjat. Ei yhtikästä mitään muuta kuin tavallista juttelua. Sitten päätin kotona kysäistä FB:n kautta, että pitikö sun sanoa mulle jotain siinä tilanteessa?

"En tiedä, ei kai... en oikeen tiedä mitä haluan ku tää tilanne on nyt niin sekava ja en oikeen pysy mukana."

Siinä sitten meni kieltämättä hermot, koska juuri kesän alussa sain "Mun exä oli kauhee narsisti ja ahdistun jos joku on mun lähellä"-kortin eräältä naiselta. En mä jaksanut kommentoida tota oikeen muulla kuin, että sanoin vain et älä stressaa kuule. Se juttelu loppu sit siihen.

On tää vaikeeta, mutta en mä kyllä halua ketään moniongelmaista mun elämään.

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Ei tässä mitään scholleja esitellä vaan lähinä ihmettelen, että miten jotkut voivat olla niin rumien naisten kanssa. Minä en edes kadulla ollessani halua katsoa niin rumia - saati sitten, että asuisi semmoisen kanssa ja olisi sellaisen kanssa intiimisti.

Tähän ei voi sanoa muuta kuin vanhan kansan totuuden: Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät. Nih.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tähän ei voi sanoa muuta kuin vanhan kansan totuuden: Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät. Nih.
Sanonta on tuttu, mutta kun kauniissa repussa on hyvät eväät, niin silloin asia on vasta kunnossa. Enhän nimittäin tarkoittanut, että kaunis reppu sinänsä riittää jos siellä sitten olisi huonot eväät.

Pointtini oli nimenomaan se, ettei ruma reppu riitä koskaan, oli siellä millaiset eväät tahansa. Ja sitä ihmettelen, miksi se kenellekään riittää, kun tänne Newsweekin maailman parhaaksi maaksi tituleeraamaan maahan kyllä kauniita naisia tulisi, jos ei omasta maasta sopivaa löydy, viitaten vaikka oman kuontalon vajavaisuuksiin.

Tämä ei ole mengelismiä, tämä on darwinismia!

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Käyttäjänimetön-nimimerkillä on tuossa pointti ehdottomasti. Kyllä sillä vaimonaisella täytyy olla ulkoiset avut kunnossa. Olisi todella surullista odottaa, että vaimo rupsahtaa ja näyttää yhtä surkealta kuin kavereidenkin vaimot. Ei sillä että ulkonäkö olisi mikään suuri kriteeri, vaan sillä että sitä pitäisi sitten katsella lähtökohtaisesti loppuelämä.

Mä en ainakaan aio herätä 50-vuotiaana seinästä revityn rouvani vierestä. Minun rouvani saa patinoitua ja jopa hieman rypistyä, mutta ei koskaan kuivua eikä kyynistyä! Kauneus on katsojan sydämessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy