Vastaan peräti joka kappaleeseen. Onhan tämä naisen narraaminen(aika sovinisti-termi) sen verran hauskaa. :)
Voihan olla, että tytöllä on kiinnostusta paljonkin, mutta ei vain uskalla tehdä enää sellaista aloitetta. Monta kertaahan tuollaisessa tapauksessa sitä itse jättää aloitteen tekemättä ja toisesta näyttää siltä, että ei kiinnostakkaan.
Joo näinpä. Varsinkin tämä kyseinen nainen on sellainen, että aloitetta pitää miettiä hartaasti. On nimittäin sen verran puhelias ja muuten "höpsö", ettei kehtaa lähestyä minkään Facebookin kautta. Nimenomaan tuon "höpsöyden" takia. Tälle henkilölle pitää näyttää, että on tosissaan tunteidensa kanssa. Lisäksi hänelle tosin on helppo puhuakkin, on nimittäin sen verran avoin henkilö.
Tuollainen kiusaaminenkin voi taas olla melkein mitä vain. Eihän tietenkään ketään omasta mielestä epämiellyttävää ihmistä biljardikepillä niskaan töki, että siinä mielessä oli mielessä vähintään vakavampi kaverisuhde, monessa mielessä enemmänkin.
Kyllähän tuo biljardikepillä lyönti pääsi pikkasen silloin yllättämään. Kieltämättä. Kyllä naisella oli sellainen ilmekkin, että vähän vihjasi, että voisi olla hakemassa vakavampaakin.
Pitää sen verran vielä mainita näistä "merkkien annoista", että eilen istuimme porukalla pihalla, niin tämä kyseinen nainen tuli melkoisen kiinni istumaan. Tiedä mitä se sitten tarkoittaa. Mutta lääniä olisi ollut istua muuallakin. Sitten kun siinä jonkin aikaa istuttiin, niin naikkonen kysäisi, että lähdetäänkö sisälle. Siis minulta. Muut oli jo melko "tuubassa", niin ilmeisesti heitä ei niin kauheasti välittänyt asia. Sisällä sitten juteltiin se pari tuntia. :)
Olen pitänyt itseäni aina hieman vastenmielisen näköisenä naisten silmissä. Tai vähintään epämiellyttävänä. Nyt sitten tässä tämän vuoden puolella olen alkanut ottamaan kontaktia naisihmisiin, jolloin käsitys itsestäni on muuttunut. Turhan ujo olen edelleen.
Joo en minäkään muutama vuosi takaperin itseäni minään "naisten kaatajana" pitänyt. Tai kuten sanoit, niin tunsin itseni melko rumaksi. Mutta sitten alkoi tapahtua, kun aloin kunnolla treenaamaan. Itseluottamus kipusi tappiin ja alkoi uskaltaa puhumaan naisille ihan kuten miehillekkin. Btw, ne on hyvä olla ne peilit siellä saleilla. Niistä saa, tai ainakin minä saan, aivan oikeasti vähän itseluottamustakin. :) Ah, kuinka romanttista.
Kesällähän lähestyin yhtä toista tyttöä facebookin kautta, mutta pakit tuli kuten ketjuun kirjoitin. Huomenna tapaan hänet ensimmäistä kertaa tapauksen jälkeen. Saa nähdä mitä tapahtuu.
Esim. hieman samaa ongelmaa kuin anatsullakin. Mistä näistä naisista ikinä varmaksi mitään sanoo. Toiset haluavat vain kiusata ja saada huomiota, toiset tekevät sitä, koska ovat kiinnostuneita, toiset etsivät jotain muuta seuraa, jne. Kun sitten itse tekee aloitteen, voi olla tilanne sen jälkeen hankala. Naiset vihjailevat, minkä kerkeävät, ja siitä pitäisi sitten päätellä aina oikein. Niin ärsyttävää. Varsinkin jos on vähänkin tuttu tai nähnyt ennen jossain. Tuolla Porissa olisi ollut tällainen kunnon aloitteen teko helppoa, kun en ollut lähelläkään paikallisia.
Sepä se. Mistä helkkarista sitä tietää esim. jossakin baarissa, että voiko vaikka tarttua tytöstä tanssilattialla? Pelko siitä, että nainen suuttuu ja alkaa jotain äksyilemän on melko kova. Tartuin tässä pari viikkoa sitten erään naisen perään kiinni. Ei olisi vissiin pitänyt. Tuli sellaista vittuilua kyllä koko illan. Tosin loppuillasta se oikein tuli keikuttamaan sitä persaustaan minun eteen ja tarttu kaulasta kiinni. Totta se oli ottanut muutaman drinkin siinä välissä. Oli kyllä vähän "slut"-tyyppiä koko nainen.
Tuttuja ja oikein läheisiä ei kyllä missään nimessä uskalla baarissa lähestyä tällä tavoin. Ei saakeli siinä kun tarrat siitä kiinni, niin tulee koko loppuelämän muistutusta. Paljon helpompi, kuten sanoit, on "alkaa" pelata näiden tuntemattomien kanssa. Tuttujen kanssa sen aloitteen teko pitää lähteä keskustelun kautta.
Suora kysyminenkin voi joskus olla pahasta, mutta jos sitä kysyy ystävällisesti, (mielellään ei alkoholia mukana yhtään), niin tyttö ainakin huomaa, että on kiinnostunut, ja tilanne voi raueta. Helppoa tietenkin minun sanoa, kun en vastaavissa tilanteissa ole juuri ollut.
Kuten kirjoitin äskeisen kappaleen vastaukseenkin, niin kysyin kesän alussa ihan suoraa. Ei harmita yhtään, vaikka pakit tuli. Ei muuta kuin lähestymään. Ei se maailma siitä kaadu ja sitä paitsi maailmassahan on naisia enemmän kuin yksi kullekkin miehelle. ;)