Naisasiat

  • 7 511 806
  • 26 572

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Tiedät varmasti itsekin, että kukaan ei sua tule kotoasi hakemaan. Jotain omaa aktiivisuutta tarvitsee olla, eikä FB ihan riitä.
2. Suosittelen, että aloitat jonkin sellaisen harrastuksen, jossa noita naisia liikkuu. Golf ei näemmä ole tuonut tuloksia tällä saralla, (en ihmettele, sillä eikö noi kentät ole täynnä miehiä). Esimerkiksi Työväenopiston kurssit ovat syksylle juuri alkamassa. Otat jonkun sellaisen kurssin joka kiinnostaa ja jossa luultavasti on enemmän naisia kuin miehiä. Luultavasti esim. kokkauskurssit ja kielikurssit ovat naisvoittoisia. Et varsinaisesti mene kurssille iskemään naista, vaan "annat itsellesi mahdollisuuden, että törmäät johonkin kiinnostavaan". Tässä on vielä se hyvä puoli, että teillä on sitten yhteinen harrastus.
3. Jos taloutesi mahdollistaa, osta mahd. iso vene ja mielellään avoauto. Naiset suorastaan juoksevat syliisi.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Helkkari, olipa mukava ilta eilen. Istuttiin jatkoilla erään oikeinkin mukavan ja kauniin naisen kanssa. Juteltiin siinä lähemmäs toista tuntia :). Hieno nainen. Ei oltu nähty pariin vuoteen niin johan juttua riitti. Mutta tätä naista ei pysty lähestymään muuten kuin kasvotusten :). Sen tiedän. On hänellä FB ja muuta, mutta pakko lähestyä kasvotusten. Kertoili kovasti milloin hän täyttää 18 ja muuta ja olin huomaavani samanlaista ilmassa kuten HIFK:lla, että nainen katseli kyllä vähän salaa minua. Lähes aina kun katsoin muualle ja käänsin pääni häneen päin, niin hän käänsi äkkiä katseensa muualle. Mutta oli kyllä mukava jutella. Sen voin sanoa, että olisi jopa hyvää "vaimo-materiaalia", vaikka tässä iässä asiaa ei kaiketi pidäkkään ajatella noin syvällisesti :). Sen verran voin vielä paljastaa, että pari vuotta sitten kun olimme melko paljon tekemisissä, niin hän kyllä selvästä vähän kiusoitteli minua. Tai no kiusasi, perkele... Tökki mm. biljardimailalla niskaan ja sitten hihitteli perään. Hmh :). Nyt vain toivotaan, että satutaan joskus yhtä aikaa baariin. Jotenkin sellainen tunne, että sieltä voisi vaikka minkälaisia tunteita löytyä...

Tulipa paljon hymiöitä. Ehkä liikaakin. Mutta enivei. Helkkari että elämä on hienoa ja mulla on aivan mahtavat kaverit!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Joopajoo. Tähän ketjuun riittäisi juttua taas sivun verran. Mutta todettakoon nyt, että vituttaa touhu tällä hetkellä. Parista "epätoivotusta" olen päässyt eroon ja onnistuin ihan kiltistikin sanomaan, ettei kiinnosta. Sitten on vielä yksi jäljellä, joka ei tunnu uskovan sitten millään.
Muutama rivi epäkiinnostavista riittänee. Sitten ne kiinnostavat tapaukset.
Pari työkaveria on tällä listalla ja ainakin toinen näistä on todistettavasti kiinnostunut. Mitään ei ole tapahtunut, tiedän vain hänen kertoneen olevansa musta kiinnostunut. Useammallekin henkilölle.
Toinen näistä on taas avoin tapaus, käytös ja teot viittaavat selkeästi kiinnostuneisuuteen, mutta ikinä ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa. Kaffelle pitäisi käydä tässä joku kaunis päivä.
Sitten on vielä oma rakas exäni, jonka kanssa minulla olisi kiinnostusta vielä yrittää (huolimatta siitä, mitä kirjoitin vitutusketjuun muutama päivä sitten).
Ennen kuin aloitan mitään kenenkään kanssa, pitää selvittää kenen kanssa on mahdollista aloittaa mitään. Ja kertoa sitten näille muille, etten voi olla heidän kanssa kuin kaveri.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Helkkari, olipa mukava ilta eilen. Istuttiin jatkoilla erään oikeinkin mukavan ja kauniin naisen kanssa. Juteltiin siinä lähemmäs toista tuntia :). Hieno nainen. Ei oltu nähty pariin vuoteen niin johan juttua riitti. Mutta tätä naista ei pysty lähestymään muuten kuin kasvotusten :). Sen tiedän. On hänellä FB ja muuta, mutta pakko lähestyä kasvotusten. Kertoili kovasti milloin hän täyttää 18 ja muuta ja olin huomaavani samanlaista ilmassa kuten HIFK:lla, että nainen katseli kyllä vähän salaa minua. Lähes aina kun katsoin muualle ja käänsin pääni häneen päin, niin hän käänsi äkkiä katseensa muualle. Mutta oli kyllä mukava jutella. Sen voin sanoa, että olisi jopa hyvää "vaimo-materiaalia", vaikka tässä iässä asiaa ei kaiketi pidäkkään ajatella noin syvällisesti :). Sen verran voin vielä paljastaa, että pari vuotta sitten kun olimme melko paljon tekemisissä, niin hän kyllä selvästä vähän kiusoitteli minua. Tai no kiusasi, perkele... Tökki mm. biljardimailalla niskaan ja sitten hihitteli perään. Hmh :). Nyt vain toivotaan, että satutaan joskus yhtä aikaa baariin. Jotenkin sellainen tunne, että sieltä voisi vaikka minkälaisia tunteita löytyä...

Voihan olla, että tytöllä on kiinnostusta paljonkin, mutta ei vain uskalla tehdä enää sellaista aloitetta. Monta kertaahan tuollaisessa tapauksessa sitä itse jättää aloitteen tekemättä ja toisesta näyttää siltä, että ei kiinnostakkaan.

Tuollainen kiusaaminenkin voi taas olla melkein mitä vain. Eihän tietenkään ketään omasta mielestä epämiellyttävää ihmistä biljardikepillä niskaan töki, että siinä mielessä oli mielessä vähintään vakavampi kaverisuhde, monessa mielessä enemmänkin.

Olen pitänyt itseäni aina hieman vastenmielisen näköisenä naisten silmissä. Tai vähintään epämiellyttävänä. Nyt sitten tässä tämän vuoden puolella olen alkanut ottamaan kontaktia naisihmisiin, jolloin käsitys itsestäni on muuttunut. Turhan ujo olen edelleen.

Esim. hieman samaa ongelmaa kuin anatsullakin. Mistä näistä naisista ikinä varmaksi mitään sanoo. Toiset haluavat vain kiusata ja saada huomiota, toiset tekevät sitä, koska ovat kiinnostuneita, toiset etsivät jotain muuta seuraa, jne. Kun sitten itse tekee aloitteen, voi olla tilanne sen jälkeen hankala. Naiset vihjailevat, minkä kerkeävät, ja siitä pitäisi sitten päätellä aina oikein. Niin ärsyttävää. Varsinkin jos on vähänkin tuttu tai nähnyt ennen jossain. Tuolla Porissa olisi ollut tällainen kunnon aloitteen teko helppoa, kun en ollut lähelläkään paikallisia.

Suora kysyminenkin voi joskus olla pahasta, mutta jos sitä kysyy ystävällisesti, (mielellään ei alkoholia mukana yhtään), niin tyttö ainakin huomaa, että on kiinnostunut, ja tilanne voi raueta. Helppoa tietenkin minun sanoa, kun en vastaavissa tilanteissa ole juuri ollut.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vastaan peräti joka kappaleeseen. Onhan tämä naisen narraaminen(aika sovinisti-termi) sen verran hauskaa. :)

Voihan olla, että tytöllä on kiinnostusta paljonkin, mutta ei vain uskalla tehdä enää sellaista aloitetta. Monta kertaahan tuollaisessa tapauksessa sitä itse jättää aloitteen tekemättä ja toisesta näyttää siltä, että ei kiinnostakkaan.

Joo näinpä. Varsinkin tämä kyseinen nainen on sellainen, että aloitetta pitää miettiä hartaasti. On nimittäin sen verran puhelias ja muuten "höpsö", ettei kehtaa lähestyä minkään Facebookin kautta. Nimenomaan tuon "höpsöyden" takia. Tälle henkilölle pitää näyttää, että on tosissaan tunteidensa kanssa. Lisäksi hänelle tosin on helppo puhuakkin, on nimittäin sen verran avoin henkilö.

Tuollainen kiusaaminenkin voi taas olla melkein mitä vain. Eihän tietenkään ketään omasta mielestä epämiellyttävää ihmistä biljardikepillä niskaan töki, että siinä mielessä oli mielessä vähintään vakavampi kaverisuhde, monessa mielessä enemmänkin.

Kyllähän tuo biljardikepillä lyönti pääsi pikkasen silloin yllättämään. Kieltämättä. Kyllä naisella oli sellainen ilmekkin, että vähän vihjasi, että voisi olla hakemassa vakavampaakin.

Pitää sen verran vielä mainita näistä "merkkien annoista", että eilen istuimme porukalla pihalla, niin tämä kyseinen nainen tuli melkoisen kiinni istumaan. Tiedä mitä se sitten tarkoittaa. Mutta lääniä olisi ollut istua muuallakin. Sitten kun siinä jonkin aikaa istuttiin, niin naikkonen kysäisi, että lähdetäänkö sisälle. Siis minulta. Muut oli jo melko "tuubassa", niin ilmeisesti heitä ei niin kauheasti välittänyt asia. Sisällä sitten juteltiin se pari tuntia. :)

Olen pitänyt itseäni aina hieman vastenmielisen näköisenä naisten silmissä. Tai vähintään epämiellyttävänä. Nyt sitten tässä tämän vuoden puolella olen alkanut ottamaan kontaktia naisihmisiin, jolloin käsitys itsestäni on muuttunut. Turhan ujo olen edelleen.

Joo en minäkään muutama vuosi takaperin itseäni minään "naisten kaatajana" pitänyt. Tai kuten sanoit, niin tunsin itseni melko rumaksi. Mutta sitten alkoi tapahtua, kun aloin kunnolla treenaamaan. Itseluottamus kipusi tappiin ja alkoi uskaltaa puhumaan naisille ihan kuten miehillekkin. Btw, ne on hyvä olla ne peilit siellä saleilla. Niistä saa, tai ainakin minä saan, aivan oikeasti vähän itseluottamustakin. :) Ah, kuinka romanttista.

Kesällähän lähestyin yhtä toista tyttöä facebookin kautta, mutta pakit tuli kuten ketjuun kirjoitin. Huomenna tapaan hänet ensimmäistä kertaa tapauksen jälkeen. Saa nähdä mitä tapahtuu.

Esim. hieman samaa ongelmaa kuin anatsullakin. Mistä näistä naisista ikinä varmaksi mitään sanoo. Toiset haluavat vain kiusata ja saada huomiota, toiset tekevät sitä, koska ovat kiinnostuneita, toiset etsivät jotain muuta seuraa, jne. Kun sitten itse tekee aloitteen, voi olla tilanne sen jälkeen hankala. Naiset vihjailevat, minkä kerkeävät, ja siitä pitäisi sitten päätellä aina oikein. Niin ärsyttävää. Varsinkin jos on vähänkin tuttu tai nähnyt ennen jossain. Tuolla Porissa olisi ollut tällainen kunnon aloitteen teko helppoa, kun en ollut lähelläkään paikallisia.

Sepä se. Mistä helkkarista sitä tietää esim. jossakin baarissa, että voiko vaikka tarttua tytöstä tanssilattialla? Pelko siitä, että nainen suuttuu ja alkaa jotain äksyilemän on melko kova. Tartuin tässä pari viikkoa sitten erään naisen perään kiinni. Ei olisi vissiin pitänyt. Tuli sellaista vittuilua kyllä koko illan. Tosin loppuillasta se oikein tuli keikuttamaan sitä persaustaan minun eteen ja tarttu kaulasta kiinni. Totta se oli ottanut muutaman drinkin siinä välissä. Oli kyllä vähän "slut"-tyyppiä koko nainen.

Tuttuja ja oikein läheisiä ei kyllä missään nimessä uskalla baarissa lähestyä tällä tavoin. Ei saakeli siinä kun tarrat siitä kiinni, niin tulee koko loppuelämän muistutusta. Paljon helpompi, kuten sanoit, on "alkaa" pelata näiden tuntemattomien kanssa. Tuttujen kanssa sen aloitteen teko pitää lähteä keskustelun kautta.

Suora kysyminenkin voi joskus olla pahasta, mutta jos sitä kysyy ystävällisesti, (mielellään ei alkoholia mukana yhtään), niin tyttö ainakin huomaa, että on kiinnostunut, ja tilanne voi raueta. Helppoa tietenkin minun sanoa, kun en vastaavissa tilanteissa ole juuri ollut.

Kuten kirjoitin äskeisen kappaleen vastaukseenkin, niin kysyin kesän alussa ihan suoraa. Ei harmita yhtään, vaikka pakit tuli. Ei muuta kuin lähestymään. Ei se maailma siitä kaadu ja sitä paitsi maailmassahan on naisia enemmän kuin yksi kullekkin miehelle. ;)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin tänään retalejengin kaupassa, Salessa, kun se oli vielä auki kello 22:een asti.

Siellä oli joku insinööriopiskelijan näköinen jätkä naisensa kanssa. Se nainen, arviolta 23-vuotias, oli läski ja ruma. Persekin peitti lähes koko hyllyjen välin. No, mikäpä siinä, saahan sitä hoikka insinööripoika olla vaikka tuommoisenkin kanssa. Vaan samassa kaupassa oli toinenkin vastaava pariskunta. Neitoiässä oleva nainen oli levinnyt sen verran paljon, että ämmäkunnossa näytti jo olevan, vaikka iän puolesta olisi pitänyt vielä hehkua ja aiheuttaa miessukukunnalle minihameniskoja.

Kovin paljon ihmettelen, että miksi miehet suostuvat olemaan rumien naisten kanssa. Sanotaan, että ronkelit runkkaa vaan mieluummin sitäkin tekisin kuin koskisin noihin näkemiini naisiin. Jos ei oma pärstä ja varallisuustaso riitä siihen, että saisi kauniin suomalaisnaisen, niin ulkomailtahan saa vaikka kuinka nätin naisen jos on edes keskituloinen suomalaismies.

Minun mielestäni siis on niin, että suomalaismiesten pitäisi jättää rumat naiset vaikkapa tänne tuleville maahanmuuttajille (monesti muuten näkeekin, että joku tummahipiä on semmoisen ruman ja läskin suomalaisnaisen kanssa, white trash -naisen kanssa) ja hommata itse kaunis suomalaisnainen tai ulkomaalaisnainen mutta rumat naiset olisi syytä jättää ottamatta - sen verran itsekunnioitusta pitäisi olla!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
On tämä elo sitten vaikeaa. Ei oikein tiedä miten päin olisi. Välillä tulee ihan kauhean paha olo, kun muistaa jostain exänsä. Pääosin sitten olo onkin lähes samanlainen kuin ennenkin, normaalit asiat pyörii mielessä ja aiheuttavat olotiloja. Mutta kuinka kauan tässä kestää, että pääsee tosissaan sinuiksi tämän eron kanssa?

Tulee lähes joka päivä niitä hetkiä, että muistaa exänsä. Muuten olen päässyt hänestä yllättävän hyvin yli, mutta ne pienet hetket ovat ärsyttäviä ja saa helposti koko päivän pilalle. Se toki vaikuttaa varmasti, että takana on ensimmäinen pitkä suhde, eikä mikään parin kuukauden kokeilu. Yhteistä taivalta oli kuitenkin about vuosi ja seitsemän kuukautta, joten mikään hetken hurmos ei ollut kyseessä.

Pariin mukavaan naikkoseen olen törmännyt ja näihin olenkin halukas tutustumaan. Näistä nyt ei tosin osaa vielä sanoa juuta eikä jaata, toinen ainakin on meikäläisestä kiinnostunut, mutta tässä vaiheessa haluan edetä rauhallisesti ja etenenkin. Mitään esiliinaa kun en naisesta halua, vaan kyllä siinä pitää olla ihan oikeita tunteita mukana.

Anteeksi sekava viesti. Lievästi väsyttää, kun ei helteitä eikä murheilta ole saanut kunnolla nukuttua..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
(monesti muuten näkeekin, että joku tummahipiä on semmoisen ruman ja läskin suomalaisnaisen kanssa, white trash -naisen kanssa)

Ei muuta kuin että, aina kun näet tälläisen white trash- ruusun, niin tsettiä tumppuun ja suoraan itäkeskukseen. Viikko, tai korkeintaan kaksi ja ei tarvitse enään katsella, kun on jo verhottu varpaista katolle asti verhoihin ja huntuihin. Ei näkö enään häiritse ketään finskiä!
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä on paras paikka kohdata jos ei nyt elämäni suurin rakkaus, niin ainakin sellainen nainen, joka ei kyllästy turpaani viikon kuluttua?

Oletko kokeillut laittaa ilmoitusta jonnekin deittipalstalle tai vastannut ilmoitukseen?

Aikamoista hakuammuntaahan tuo nettideittailu on mutta itse olen löytänyt nykyisen vaimoni tuota kautta että kyllä se voi toimiakin. Kirjoittelemalla kuitenkin tutustuu ihmiseen ennen ulkokuorta joten tämä on mielestäni erittäin hyvä tapa oppia tuntemaan toinen edellyttäen tietysti että molemmat ovat rehellisiä.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Mikä on paras paikka kohdata jos ei nyt elämäni suurin rakkaus, niin ainakin sellainen nainen, joka ei kyllästy turpaani viikon kuluttua?

Koirapuisto? Ihminen ei voi olla läpeensä paha jos pitää huolta lemmikistä, tämä ehkä edellyttäisi toki koiran hankkimista. Mutta jos elämäntilannettasi pohtii näin yhden viestin perusteella niin sekin saattaisi olla paikallaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tässä mitään scholleja esitellä vaan lähinä ihmettelen, että miten jotkut voivat olla niin rumien naisten kanssa. Minä en edes kadulla ollessani halua katsoa niin rumia - saati sitten, että asuisi semmoisen kanssa ja olisi sellaisen kanssa intiimisti. Jos nyt kerran mies päättää luopua sinkkuudestaan ja vapaudestaan, niin pitäisi sen naisen sitten olla edes kaunis, ettei sinkkuus mene ihan polkuhinnalla. Jos nainen paljastuu rumuuden lisäksi vittumaiseksi, niin sehän on täydellinen katastrofi, kun taas kaunis ja vittumainen nainen on sentään vielä kaunis.
Koirapuisto? Ihminen ei voi olla läpeensä paha jos pitää huolta lemmikistä.
Hitlerilläkin oli koira.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Hitlerilläkin oli koira.

Enpä ole hitlerin koirankoulutus metodeista sen kummemin perillä, mutta dokkareista olen muodostanut sellaisen kuvan että aikamoisella pelolla "Blondie" tätä herraa lähestyi.. Häntä koipien välissä jne. Eli varmaankin kyseiselle mustille on annettu enemmän keppiä kuin porkkanaa. Kyse oli kuitenkin siitä että jos ihminen oikeasti pitää huolta ja rakastaa lemmikkiään, voisi kiintymys myös toiseen ihmiseen onnistua aika luontevasti. Ja ainakin jonkinlaista pitkäjänteisyyttäkin on odotettavissa.

Jokatapuksessa, saapahan ainakin mukavan tekosyyn mennä jutustelemaan ulkoilusta pitävien ja selväpäisten tyttöjen kanssa, ainakin itsellä on toiminut tämä konsti.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyse oli kuitenkin siitä että jos ihminen oikeasti pitää huolta ja rakastaa lemmikkiään, voisi kiintymys myös toiseen ihmiseen onnistua aika luontevasti. Ja ainakin jonkinlaista pitkäjänteisyyttäkin on odotettavissa.
Tai sitten se koiran omistaja on sellaista ihmistyyppiä, että haluaa olla pomona parisuhteessakin ja määräilee miestäkin ja pitkäjänteisyyttä tasa-arvoiseen kanssakäymiseen ei ole ollenkaan. En ole koskaan seurustellut sellaisen naisen kanssa, jolla on koira. Jotenkin vituttaa, kun se koira on niin keskeisessä asemassa. Viettäisi nainen senkin koiran kanssa vietetyn ajan mieluummin vaikka lukien filosofiaa tai ryypäten. Tai kutomalla sukkaa. Paljon hyödyllisempiä nuo.
saapahan ainakin mukavan tekosyyn mennä jutustelemaan ulkoilusta pitävien ja selväpäisten tyttöjen kanssa.
Tuo on kyllä totta. Tosin tuosta selväpäisyydestä en ole ollenkaan varma. Ja monia kuulemma vituttaakin se, kun pitää aamulla aikaisin lähteä käyttämään koiraa kusella. Eli ulkoilukin vituttaa mutta mentävä on, kun on kerran pakko.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Emäntä purnasi yksi päivä siitä, kun vietän hänen mielestään liikaa aikaa jatkoajassa. Saman ajan toki hän törisee joutavuuksia FB:ssa, mutta sehän ei tietenkään ole sama asia. Kyselin siinä sitten häneltä, että ymmärtääkö hän Valioliigan ja SM-liigan starttien käytännön merkityksen taloudessamme, väitti ymmärtävänsä. Kovasti epäilen. Onko minulla vaihtoehtoja?

Koiran omistavaan naiseen en henkkoht sekaantuisi ikinä.
 

Fordél

Jäsen
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun iso mies on mustasukkainen koiralle sen saamasta ajasta ja huomiosta...

Riippuu tapauksesta. Kyllä jotkut ovat niin hurahtaneita koiriin, että se vaikuttaa todella paljon myös heidän muuhun elämään. Eikä tämä asia eroa mitenkään siitä kun moni nainen taas on mustasukkainen miehen harrastuksesta, koska se vie liikaa aikaa ja huomiota. En siis näe mitä eroa on vaikka lätkän seuraamisella ja koiralla tässä kohdin. Tosin tuo koiran kanssa touhuuminen on astetta kokonaisvaltaisempaa vaikuttaen moneen muuhun tekemiseen.

Eli siinä tapauksessa kun koira on koira niin ongelmia ei ole, mutta kun koira on tasavertainen ihmisen kanssa niin kusessa ollaan, esimerkiksi parisuhteessa.
 

julle-jr

Jäsen
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun iso mies on mustasukkainen koiralle sen saamasta ajasta ja huomiosta...
Ei kai tuo välttämättä mustasukkaisuutta ole. Onhan koiranomistamisesta omat haittansa. Esimerkiksi tyylikkäillä lattiamateriaaleilla ja muilla pinnoilla varustetun vuokrakämpän saaminen voi olla hankalampaa, jos potentiaalisella vuokralaisella on koira. Lisäksi koiranomistaja ei voi noin vain lähteä paljon työpäivää pidempään reissuun, koska koira ei pärjää ainakaan kerrostalossa pitkään yksin. Myös allergiat voivat aiheuttaa ongelmia. Vaikka koiran kanssa asuvat eivät olisikaan allergisia, voi joillakin heidän ystävillään olla niin pahoja allergioita, että pidempi vierailu ei onnistu jne. Koira saattaa myös metelöidä joutuessaan olemaan yksin ja siksi emäntä ei ehkä halua lähteä illalla ulos rilluttelemaan jne.

Toki nämä kaikki ongelmat ovat jollakin tavoilla ratkaistavissa eikä jokaisen koiran tai omistajan kohdalla yllämainittuja ongelmia edes esiinny. Mutta jos joku ei yhtään pidä koirista, ei minusta ole mitenkään ihmeellistä, että tällaisen ihmisen mielestä on järjetöntä pitää elämässä asiaa, joka aiheuttaa erinäisiä mutkia matkaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun iso mies on mustasukkainen koiralle sen saamasta ajasta ja huomiosta...
Ymmärsit tyypilliseen tapaasi asian täysin väärin. En ole mustasukkainen. Itse asiassa en koskaan, oli koiraa tai ei, sillä jos nainen haluaa vaikka nussia naapurin Abdullahin kanssa, niin sitten hän haluaa ja se on hänen elämänsä valinta. Mitäpä minä toisten valinnoista stressaamaan, Toki ottaisin siinä tapauksessa eron, koska tuonlainen toiminta ei kuuluisi parisuhteeseemme.

Fordél vastasikin jo saman mitä olisin itsekin vastannut mutta lisäisin tuohon vielä sen seikan, että jos naisella on koira ja koira on hänen elämänsä kutakuinkin keskipiste, niin ei se minua mustasukkaisuuttani häiritse. Se vain on sama asia jos nainen harrastaisi ihan himona jenkkiautojen keräilyä tai käyttäisi kerran kuukaudessa heroiiniä. Sitä kun ei arvosta tuollaisia asioita ollenkaan, niin vaikea sellaisesta naisesta olisi pitää, jonka harrastuksia ei arvosta minkään vertaa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun iso mies on mustasukkainen koiralle sen saamasta ajasta ja huomiosta...

Iso osa koiran omistajista vaan taipuu taantua sille koiran tasolle. Mutta toisaalta onhan noita muitakin harrastuksia missä ihminen tahtoo käyttäytyä lapsellisesti.
 

Atte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Tampere United
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun iso mies on mustasukkainen koiralle sen saamasta ajasta ja huomiosta...

Tässä lähipiirissä sattui avioero viisi vuotta ensimmäisen koiran hankinnan jälkeen ja 2 vuotta toisen. Oli emäntä halunnut ottaa koirat sänkyyn eikä sinne oikein mies enää mahtunutkaan. Seksi oli loppunut kuin seinään ja koirat kuulemma täyttivät emännän läheisyyden tarpeen. Mies oli aikansa puhissut, että ei hänkään tuo harrastuksiaan (lätkäkamojaan) yhteiseen vuoteeseen. Ei auttanut. Yhteiset matkat vähenivät melkoisesti, kun koiria ei voinut jättää yksikseen kotiin. Mies hermostui ja lähti lopulta. Koirat eivät varmasti olleet ainoa tai suurin syy, mutta merkittävä syy kuitenkin.

Jokainen voi itse miettiä, millaista on jakaa vuode emännän lisäksi parin koiran kanssa ja uhrata monet matkat ja harrastukset näiden "parhaiden ystävien vuoksi."

Lienee paikallaan todeta, ennenkuin joku koiranomistaja avautuu, että allekirjoittaneella itsellään on ollut kaksikin koiraa aikanaan. Lapsuusaikaan sopivat loistavasti. Koiria harrastavan naisen kiertäisin kyllä äärimmäisen kaukaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Riippuu tapauksesta. Kyllä jotkut ovat niin hurahtaneita koiriin, että se vaikuttaa todella paljon myös heidän muuhun elämään.
Juuri tästä juttelin tänään työkaverin kanssa. Mitä minä olen näitä koiraihmisiä tavannut, niitä on kahdenlaisia. On meitä tavallisia, joille koira on perheenjäsen, tosin hiukan rajoitetuin oikeuksin. Ja sitten on noita koirille täydellisesti omistautuneita yksinäisiä naisia, joita on hiukan vaikea ymmärtää. Jotenkin tulee sellainen fiilis, että heillä ei sitä muuta elämää ennen niitä koiria juuri ollutkaan. Voi olla, että tämä on vain stereotypiaa. Oli miten oli, kaikkia koiranomistajia ei kannata niputtaa samaan kastiin. Tuo hurahtaneiden joukko on ainakin minun tuttavapiirissäni vähemmistö.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jokainen voi itse miettiä, millaista on jakaa vuode emännän lisäksi parin koiran kanssa ja uhrata monet matkat ja harrastukset näiden "parhaiden ystävien vuoksi."
No jaa, eipä itseäni ole haitannut ainakaan vielä uuden tyttöystävän kaksi koiraa, jotka tulevat yleensä vielä aamuyöstä sänkyyn nukkumaan. Aikaahan nuo syö tytön ajasta, mutta toisaalta, niin syö kyllä meitsin salibandy, futis, golf, punttis ja erinäiset muut harrasteet.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei tässä mitään scholleja esitellä vaan lähinä ihmettelen, että miten jotkut voivat olla niin rumien naisten kanssa. Minä en edes kadulla ollessani halua katsoa niin rumia - saati sitten, että asuisi semmoisen kanssa ja olisi sellaisen kanssa intiimisti. Jos nyt kerran mies päättää luopua sinkkuudestaan ja vapaudestaan, niin pitäisi sen naisen sitten olla edes kaunis, ettei sinkkuus mene ihan polkuhinnalla. Jos nainen paljastuu rumuuden lisäksi vittumaiseksi, niin sehän on täydellinen katastrofi, kun taas kaunis ja vittumainen nainen on sentään vielä kaunis.

Hitlerilläkin oli koira.

Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun iso mies on mustasukkainen koiralle sen saamasta ajasta ja huomiosta...

Tässä on nyt kaksi asiaa mitä pitää huomioida:

1. rumat naiset, sellaisen kanssa jos tämä Käyttäjänimetön olisi, niin pitäisihän sitä panna muiden joukossa -> raporttia forumille -> mainehan siinä menee

2. koirat. Jos naisella sellainen on, niin pitäsihän sitäkin panna -> raporttia siitäkin forumille -> mainehan siitä koirankin panemisesta menee.

Eli ongelma on siinä kun kaikkia pitää ehtiä panemaan ja vielä raportoimaan. Tämä on siis ennakoivaa vahingontorjuntaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös