Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Kauneus & rumuus on nyt näin latteasti sanottuna tietysti niitä kuuluisia makuasioita taas, mutta olen kuitenkin tietyllä tapaa kanssasi samoilla linjoilla. Näin, vaikka en nyt miksikään pinnallisuuden huipentumaksi itseäni laskekaan.Ei tässä mitään scholleja esitellä vaan lähinä ihmettelen, että miten jotkut voivat olla niin rumien naisten kanssa. Minä en edes kadulla ollessani halua katsoa niin rumia - saati sitten, että asuisi semmoisen kanssa ja olisi sellaisen kanssa intiimisti.
Meinaan siis sitä, että sen vastakappaleen tulisi olla sillä tapaa ulkoisesti viehättävä, että se minun kirjoissani menee kauniiden joukkoon. Luultavasti ne naiset jotka minun silmääni on kauniita ei jonkun toisen mielestä sitä ole. Miellyn tietynlaiseen persoonallisuuteen siinä ulkonäössä myös, eikä sellaiseen liian tuttuun ja turvalliseen pakettiin. Toki sitä joskus sanoo pitävänsä jostain tietystä ja sitten hurahtaakin ihan johonkin muuhun.
Tietyt asiat ulkoisesti on vaan pois laskuista ihan pakostikin, kun ei vaan koe viehättäviksi piirteiksi, niin ei.
Onneksi meille jokaiselle taitaa kuitenkin olla joku sopiva ja kun ihmiset pitää ties millaisista fyysisistä piirteistä, niin eiköhän se ajastaan loksahda kohdalleen ja molemmat saa sitä mitä haluaa. Vielä jos ajatukset ja harrasteet käy yksiin.
Eli tuolta pohjalta on kyllä varaa valita ja jos en kohtaa omasta mielestäni riittävän kaunista naista jonka kanssa synkkaa sillä tapaa, niin ennemmin sitten olen yksin. Pelkät seksijutut on sitten helposti asia erikseen.