Siihen pitää vastata, että se johtuu tisseistä.Tismalleen näin. Huvittavaa tosiaan, että tulevat kertomaan kuinka heitä tuijotetaan. Mitähän tuohonkaan voi muuta, kuin luvata itse katsoa aivan muualle koko ilta.
Siihen pitää vastata, että se johtuu tisseistä.Tismalleen näin. Huvittavaa tosiaan, että tulevat kertomaan kuinka heitä tuijotetaan. Mitähän tuohonkaan voi muuta, kuin luvata itse katsoa aivan muualle koko ilta.
Tätä olen vuosien ajan ihmetelly: Monista naisista yksi maailman kamalimpia asiaoita on se, että miehet "tuijottavat". Sitä kamalampaa on vain se hetki kun miehet eivät enää tuijota. Eihän tässä ole mitään logiikkaa. Ensin valitetaan tuijotuksesta ja sitten kun vuosin kuluessa se loppuu on tämä maailmanloppu. Olisivat vaan tyytyväisiä.
Koska aika harva nyt kuitenkaan pelkästä katsomisen ilosta
Jaa. En ole kyllä samaa mieltä. Kyllä nyt itse vilkuilen silmää miellyttävien naisten perään, vaikka en nyt ajattelisi, että juuri tuosta irmelistähän olisi tyttöystäväksi. Tiedä sitten muista, mutta itse tykkään ihailla kauneutta noin ylipäätään. Toki ei se nyt mitään intensiivistä ja tiivistä tuijottamalla tuijottamista merkkaa, vaan asiat voi tosiaan tehdä vaivihkaa vilkaisten. Huomaa sitten toinen sen tai ei. Ei luulisi kenenkään habitusta vahingoittavan noin luonnollinen toiminta? Onhan sitä jotain pientä silmäpeliäkin joskus ollut esim. baarissa tai kauneuden etäihailua, eikä senkään tarvitse johtaa välttämättä yhtikäs mihinkään. Ihan omaksi ilokseen voi tehdä noin. Luulisi nyt ihmisen olevan tyytyväinen, jos oma ulkomuoto viehättää ja saa vaivihkaisia katseita.Koska aika harva nyt kuitenkaan pelkästä katsomisen ilosta tuijottaa, siis nimenomaan tuijottaa, vaan taustalla on usein ihan muut agendat.
Kiitos, saat anteeksi.pyydän kaikilta niiltä hyväpyllyisiltä miehiltä nöyrästi anteeksi, joita olen vuosien varrella tuijottanut ja jäänyt siitä kiinni. Siistit pakarat silti.
No niin, tällaista tapahtui sitten tänään...
Eräs oikein hyvänäköinen tyttö tuuppasi tai oikeastaan heitti piru vie minun penaalin lattialle, mutta mikä tästä tekee erikoisen on se, että hän sanoi sen jälkeen, että toivoi salaa minun koskevan häneen. Olin hieman hämillään, varsinkin kun se kommentti tuli juuri häneltä. Mitä tämä tällainen "kiusaaminen" tarkoittaa? :)
Mitä tämä tällainen "kiusaaminen" tarkoittaa? :)
Talkkari antaa kaikkensa, jolloin nainen/naiset ovat tyytyväisiä.
Olen varmaan sanonut tämän joskus ennenkin, mutta se riippuu siitä minkälainen mies tuijottaa. Jos mies on pitkä ja komea, niin se saa tuijottaa. Muut ei. Ei varsinkaan rumat miehet.
sosiaalinen liikkuvuus on Suomessa ihailtavan suurta.
Totta tuo. Samalla se on myös tuloerojen kasvun myötä vahvasti vähenemään päin.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Työläisten+tytär+lähti+luokkaretkelle/HS20080306SI1KU01f9l
Mielestäni olisi sairasta dumpata joku mukava kissa sen vuoksi, että hänen isänsä olisi talonmies tai vaikka roskakuski
Luokkayhteiskunnalle voitaisiin heittää jo vikat mullat.
Varmaankin pitkälti samaa mitä obi-wanikin ehdotteli. Tyttö on vissiin vähän ihastunut sinuun tai jotain vastaavaa. Rohkea ele tytöltä sanoa noin suoraan, että hän toivoi sinun koskettavan häneen. Ei minun nuoruudessa tuollaista tapahtunut ainakaan omalle kohdalleni, kun olin sinun ikäinen. Eiköhän tuo homma aukene enemmän ajan kanssa.
Lisäksi, tuleva ex-vaimoni haraa oikein kunnolla vastaan minun ja poikani tapaamisiin liittyen. Ei suostu tuomaan poikaani minun luo vaikka olemme aikaisemmin niin suullisesti sopineet
Joo, kyllä tässä on väännettykin ja nyt nöyrryin tekemään tämän vuoden loppuun saakka kestävän todella huonon sopimuksen mun ja poikani kannalta eli saan tavata poikaani joka toisena viikonloppuna yhden päivän ja samalla vaadin että tehdään se pitkä sopimus yhdessä eli siis minä, poikani ja vaimoni samassa tilaisuudessa siellä Varkaudessa ja jos silloin ei saada sopimusta aikaan niin sitten se juttu menee käräjäoikeuden kautta. Poikani on vielä pieni. Sellainen 2v ihana jätkänpätkä jota ikävöin eniten kuin mitään tai ketään olen koskaan ikävöinytkään ja ottaa suuresti päähän se mitä tuleva ex-vaimoni on tehnyt kun on pitänyt tarkoituksella minut erossa pojastani.Sinuna alkaisin tappelemaan kunnolla, ennenkuin on liian myöhäistä. Pari vuotta tuollaista meininkiä, niin poikasi on aivopesty vihaamaan sinua lopun ikänsä. Aikuisiällä vetänee sitten sinua turpaan ja kysyy huutaen, että miksi SINÄ jätit heidät.
Sinuna alkaisin tappelemaan kunnolla, ennenkuin on liian myöhäistä. Pari vuotta tuollaista meininkiä, niin poikasi on aivopesty vihaamaan sinua lopun ikänsä. Aikuisiällä vetänee sitten sinua turpaan ja kysyy huutaen, että miksi SINÄ jätit heidät.
Naiset osaavat nimittäin tuon manipuloinnin ja käyttävätkin sitä häikäilemättä hyväkseen. Terveisiä äidille tässä samalla, kun aiheeseen sopivasti liityt.
Mitä muuta voi muka tehdä jos ei saa lapsen kannalta parasta mahdollista sopimusta väännettyä? Mä en näe mitään muuta vaihtoehtoa kuin mennä asian kanssa oikeuteen. Poika kuitenkin selkeästi tykkää olla mun seurassa ja jos minä kuitenkin ajan tässä poikani asiaa toisin kuin vaimoni jonka ainoat motiivit tuntuvat olevat tuskan tuottaminen minulle ja ettei olisi omasta lapsestaan erossa kuin mahdollisimman lyhyen ajan.Oho, olipas pitkä vastine. Melkein jopa muodostui omaksi paatokseksi. Mutta tosiaan kampoihin vaan ja lujaa. Tosin suomen oikeuskäytäntökin on niin vahvasti äitien puolella, että sinne asti ei kannata mennä, mikäli äiti ei ole huora, hullu tai narkkari. Itse kokeilin sitäkin, että olisin saanut lisää tapaamisia. Tuomari käytännössä nauroi minut pihalle. Ai niin. Raha yllättäen kelpaa kyllä, mutta sitäkään en vissiin maksa tarpeeksi.