Naisasiat

  • 7 503 712
  • 26 557

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
ongelma on siinä kun kaikkia pitää ehtiä panemaan ja vielä raportoimaan. Tämä on siis ennakoivaa vahingontorjuntaa.
Jos tänne raportoisi kaikki menemisensä ja panemisensa, niin eihän sitä ehtisi mennä eikä panna mitään, jolloinka ei olisi enää raportoitavaakaan.

Viime viikonloppuna käväisin erään parikymppisen ämmän luona. Sillä oli narttukissa niin kiimassa, että jopahan. Siinä se kissa oli perse pystyssä tuntikausia ja hinkkasi lattiaa. Se kissa olisi varmaan ilahtunut jos sitä olisi joku pannut. Olen kuitenkin pitäytynyt vain ihmislajissa.

Se internetin "donkey rapes man" -video on kyllä hassu. Hih.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ei tulisi kyllä mieleenkään seurustella koiranomistajan kanssa. Onneksi olen edes osalle niistä allerginen, niin voin perustella koirakielteisyyttä muutoinkin kuin sillä, että olen "tunnevammainen eläintenvihaaja".

Eräällä työkaverillani on joku dobermannin tapainen hurtta, joka on kuulemma kovin suojelunhaluinen. Koira kuulemma puri hänen ex-miestään viisi(!) kertaa ennen kuin hyväksyi talon uuden asukkaan. Työkaverilleni tämä oli naurun asia, ja että "tulipahan nähtyä että oli se sentään tosimies".
Jos olisin silmittömästi rakastunut, niin voisin kuvitella antavani yhden kerran anteeksi, ja ehkä jopa toisen kerran, jos piskin omistaja olisi (kuten tässä tapauksessa) kaunis nainen. Mutta kolmannesta kerrasta, viidestä nyt puhumattakaan, olisin kyllä tehnyt jo ilmoituksen poliisille ja varmistanut, että koira otetaan pois päiviltä.

PS. No dogs!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mun mielestä on vaan hyvä jos naisella on koira. Se vain antaa usein miehellekin sitä omaa aikaa. Tietenkin, kunhan se suhde ei tosiaan ole sitä, että sitä pitää olla kokoajan räpläämässä ja hoivaamassa.


Minä itse pidän koirista ja minulla on jopa sellainen ollutkin, mutta kyllä tuo minun mielestä nyt on jo aivan idioottimainen asenne siltä naiselta, joka nauraa sille, että koira puree toista ihmistä. Aivan vitun idiootti (anteeksi) jos minulta kysytään. Itse en antaisi ensimmäistäkään kertaa anteeksi, jos oikein kunnolla puraisee, vaikka olis minkälainen kissa sen omistaja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Koiria harrastavan naisen kiertäisin kyllä äärimmäisen kaukaa.

Koira on minullakin ja olen kasvanut koirien parissa mutta en todellakaan ryhtyisi seurustelemaan sellaisen naisen kanssa joka ravaa jokainen viikonvaihde jossain koiranäyttelyssä. Siihen menee rahaa, aikaa ja minun hermot. En jaksaisi katsella menoa, jossa on mentävä näyttelyy, tullaan näyttelystä, päivitellään sitä kuinka huonosti "musti" menestyi tai hypitään riemusta kattoon kun "musti" sain sertin etc. etc. Koiran kanssa voi ulkoilla, koiran kanssa voi viettää aikaa, enkä pistä pahakseni vaikka se muuten rajoittaakin elämistä - matkustelut jää vähemmälle mutta näyttelyreissut... Ei kiitos!

No enpä kyllä jaksaisi seurustella huippu-urheiluakaan harrastavan naisen kanssa - kuntoilevan ja itsestään huoltapitävän kyllä (jos huvittaisi mutta kun ei huvita).

vlad.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Katsettakaan ei taidettu vaihtaa. HAH! :D Jostain syystä ei vituta yhtään. Nauratta vain.

Päivän päivitys ja ihmetys. Tänään kyseinen tyttö sitten tuli suoraan päin jonossa. Siis tuli ja käveli minun selkään pahki.. En tiedä luuliko etten huomaisi vai mitä, mutta kysysisin silti palstan naistennaurattajilta, että mitäs vittua se tällainen oli? Äkkiä käänsi katseensa pois ja minä jäin vain ihmettelemään. :)
 

tutzba

Jäsen
mutta kysysisin silti palstan naistennaurattajilta, että mitäs vittua se tällainen oli?

Ei se mikään vahinko ollut. Nainen haluaa vähän kiusoitella ja sinua ja kerjää huomiota. Nyt voit sitten lähteä siihen peliin mukaan, mutta kannattaa varoa ettet heti vedä all-in. Vähän salamyhkäisyyttä kehiin niin joutuu nainenkin tekemään töitä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Deittipalstat eivät ole minun juttuni. Todennäköisyys sille, että se oikea löytyisi sieltä, on aika pieni. Osaan kyllä kirjoittaa ja olla miellyttävä, mutta tuollainen senssisysteemi on mielestäni vähän aikansa elänyt. Luotan perinteiseen face to face - actioniin.

Pidän erittäin paljon (koiran näköisistä) koirista, mutta koiratarhoissa istuminen kuulostaa aika hämärältä.

Pitänee ottaa kontaktia Suomessa asuviin Länsi-Eurooppalaisiin ja/tai muihin länsimaalaisiin, sillä tunnen oloni kotoisammaksi heidän kanssaan. Suomi on ihan kiva kieli, mutta englanti on käytetympi.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei se mikään vahinko ollut. Nainen haluaa vähän kiusoitella ja sinua ja kerjää huomiota. Nyt voit sitten lähteä siihen peliin mukaan, mutta kannattaa varoa ettet heti vedä all-in. Vähän salamyhkäisyyttä kehiin niin joutuu nainenkin tekemään töitä.

No toivotaan näin. Pitää ottaa tosiaan vähän pitemmän kaavan projekti tähän "kesyytämiseen". En muistanutkaan kuinka kaunis hän olikaan. Viime keväiset tunteet alkavat heräilemään.
 

Birchman

Jäsen
Noniin hommat etenee. Kerroin tuossa muutama viikko sitten eräästä ihastuksesta. Kovasti silloin pähkäilin mitä minun pitäisi tehdä. Uskaltaako kysyä vai onko jo jouduttu sinne niin ikävään friend zoneen.

No nyt otin sitten härkää sarvista ja menin kysymään suoraan kasvotusten, että voisimmeko nähdä tulevaisuudessa vapaa-ajalla. Molemmat asutaan eri kaupungeissa joten vahingossa ei tulla törmäämään.

Tyttö siihen sitten hymyili ja sanoi, että oli jo kesällä miettinyt ihan samaa asiaa. Oli kuulemma työkaveritkin patistaneet, että olisimme "niin hyvä pari". Ei kuitenkaan itse olisi saanut suutaan auki ja kiittelikin sitä, että tulin kysymään.

Sitten se huonompi puoli... Nainen kertoi, että on hetki sitten tavannut jonkun miehen. Ei sanonut siitä sen enempää, pyysi puhelinnumeroni ja sanoi, että eihän näistä koskaan tiedä mitä tapahtuu.

Ei kauaa mennyt kun tyttö jo lähettikin jotain höpöhöpöviestiä ja itseasiassa juuri äsken kirjotteli jotain mesessä. Pallo nyt on ainakin hänellä ja itse voi aika rauhallisin mielin seurata tilannetta.

Tällasta vielä hetki sitten. Nyt sitten törmättiin vahingossa vielä töissä. Käytiin syömässä ja mimmi pyysi minua hieman vihjaavaan sävyyn vielä käymään osastolla. Ajattelin että nyt sitten jotain järisyttävää saan kuulla, jota ei voinut pöydässä sanoa muiden kuullen.

Ja vitun marjat. Ei yhtikästä mitään muuta kuin tavallista juttelua. Sitten päätin kotona kysäistä FB:n kautta, että pitikö sun sanoa mulle jotain siinä tilanteessa?

"En tiedä, ei kai... en oikeen tiedä mitä haluan ku tää tilanne on nyt niin sekava ja en oikeen pysy mukana."

Siinä sitten meni kieltämättä hermot, koska juuri kesän alussa sain "Mun exä oli kauhee narsisti ja ahdistun jos joku on mun lähellä"-kortin eräältä naiselta. En mä jaksanut kommentoida tota oikeen muulla kuin, että sanoin vain et älä stressaa kuule. Se juttelu loppu sit siihen.

On tää vaikeeta, mutta en mä kyllä halua ketään moniongelmaista mun elämään.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Ei tässä mitään scholleja esitellä vaan lähinä ihmettelen, että miten jotkut voivat olla niin rumien naisten kanssa. Minä en edes kadulla ollessani halua katsoa niin rumia - saati sitten, että asuisi semmoisen kanssa ja olisi sellaisen kanssa intiimisti.

Tähän ei voi sanoa muuta kuin vanhan kansan totuuden: Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät. Nih.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tähän ei voi sanoa muuta kuin vanhan kansan totuuden: Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät. Nih.
Sanonta on tuttu, mutta kun kauniissa repussa on hyvät eväät, niin silloin asia on vasta kunnossa. Enhän nimittäin tarkoittanut, että kaunis reppu sinänsä riittää jos siellä sitten olisi huonot eväät.

Pointtini oli nimenomaan se, ettei ruma reppu riitä koskaan, oli siellä millaiset eväät tahansa. Ja sitä ihmettelen, miksi se kenellekään riittää, kun tänne Newsweekin maailman parhaaksi maaksi tituleeraamaan maahan kyllä kauniita naisia tulisi, jos ei omasta maasta sopivaa löydy, viitaten vaikka oman kuontalon vajavaisuuksiin.

Tämä ei ole mengelismiä, tämä on darwinismia!
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Käyttäjänimetön-nimimerkillä on tuossa pointti ehdottomasti. Kyllä sillä vaimonaisella täytyy olla ulkoiset avut kunnossa. Olisi todella surullista odottaa, että vaimo rupsahtaa ja näyttää yhtä surkealta kuin kavereidenkin vaimot. Ei sillä että ulkonäkö olisi mikään suuri kriteeri, vaan sillä että sitä pitäisi sitten katsella lähtökohtaisesti loppuelämä.

Mä en ainakaan aio herätä 50-vuotiaana seinästä revityn rouvani vierestä. Minun rouvani saa patinoitua ja jopa hieman rypistyä, mutta ei koskaan kuivua eikä kyynistyä! Kauneus on katsojan sydämessä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tässä mitään scholleja esitellä vaan lähinä ihmettelen, että miten jotkut voivat olla niin rumien naisten kanssa. Minä en edes kadulla ollessani halua katsoa niin rumia - saati sitten, että asuisi semmoisen kanssa ja olisi sellaisen kanssa intiimisti.
Kauneus & rumuus on nyt näin latteasti sanottuna tietysti niitä kuuluisia makuasioita taas, mutta olen kuitenkin tietyllä tapaa kanssasi samoilla linjoilla. Näin, vaikka en nyt miksikään pinnallisuuden huipentumaksi itseäni laskekaan.

Meinaan siis sitä, että sen vastakappaleen tulisi olla sillä tapaa ulkoisesti viehättävä, että se minun kirjoissani menee kauniiden joukkoon. Luultavasti ne naiset jotka minun silmääni on kauniita ei jonkun toisen mielestä sitä ole. Miellyn tietynlaiseen persoonallisuuteen siinä ulkonäössä myös, eikä sellaiseen liian tuttuun ja turvalliseen pakettiin. Toki sitä joskus sanoo pitävänsä jostain tietystä ja sitten hurahtaakin ihan johonkin muuhun.

Tietyt asiat ulkoisesti on vaan pois laskuista ihan pakostikin, kun ei vaan koe viehättäviksi piirteiksi, niin ei.

Onneksi meille jokaiselle taitaa kuitenkin olla joku sopiva ja kun ihmiset pitää ties millaisista fyysisistä piirteistä, niin eiköhän se ajastaan loksahda kohdalleen ja molemmat saa sitä mitä haluaa. Vielä jos ajatukset ja harrasteet käy yksiin.

Eli tuolta pohjalta on kyllä varaa valita ja jos en kohtaa omasta mielestäni riittävän kaunista naista jonka kanssa synkkaa sillä tapaa, niin ennemmin sitten olen yksin. Pelkät seksijutut on sitten helposti asia erikseen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kauneus & rumuus on nyt näin latteasti sanottuna tietysti niitä kuuluisia makuasioita
En minä usko, että aina on makuasioista kyse. Yksinkertaisesti muutamat ovat vain todella rumien kanssa. Ei niin ruma nainen voi olla se ideaalisesti ihannenainen - ulkoisesti. Paitsi jos mies on joku 4D-mäinen friikki. Tokihan on tietenkin olemassa (odotinkin jo, että kuka tuon kommentin ensimmäisenä heittää) kullakin oma makunsa mutta kyllähän tuolla näkee sellaisia läskiperseämmiä ihan normaalien siistien miesten seurassa, että melkein sääliksi käyvät moiset miehet, että miksi ovat suostuvat olemaan sellaisten kanssa.

En minäkään mitään lattaperseistä mallityyppiä ihannoi, vaikka joku ihannoi, tosin ilmeisen harva. Vaan onhan sellainen nainen kuitenkin jossain määrin ymmärrettävissä yleensä kuitenkin ihan kauniiksi. Mervi Tapolaa tuskin pidetään kauniina. Satu Tuomisto on muuten niin ruma, että karsiutuisi jo naamansa perusteella minun naisystäväehdokaslistalta. Samoin Heidi Willman (lieneekö se nykyisin Sohlberg) jonka näin missivuotenaan ihka elävänä, hänen olessa bikineissä, eräässä ostoskeskuksessa jossain muotinäytöksessä.

Vaan tokihan monet miehet saavat puolestani olla niiden rumien naistensa kanssa - jääpähän minulle enemmän valinnanvaraa valita joku niistä kauniista naisista! ;)
 

julle-jr

Jäsen
En minä usko, että aina on makuasioista kyse. Yksinkertaisesti muutamat ovat vain todella rumien kanssa. Ei niin ruma nainen voi olla se ideaalisesti ihannenainen - ulkoisesti.
Kyllähän moni mies toisaalta ajaa sellaisella autollakin, joka ei voi olla se ideaalisti ihanneauto - ei ulkoisesti eikä muutenkaan. Jos iso osa miehistä siis joustaa esimerkiksi auton (tai vaikkapa veneen tai maantiepyörän) suhteen ideaalitilasta, niin voi hyvin kysyä, että miksi ei joustaisi naisenkin suhteen? Onhan moni mies saattanut joustaa vaikkapa koulutuksen suhteen ideaalista, eli on joku humanisti tai mikä lie.
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän moni mies toisaalta ajaa sellaisella autollakin, joka ei voi olla se ideaalisti ihanneauto - ei ulkoisesti eikä muutenkaan. Jos iso osa miehistä siis joustaa esimerkiksi auton (tai vaikkapa veneen tai maantiepyörän) suhteen ideaalitilasta, niin voi hyvin kysyä, että miksi ei joustaisi naisenkin suhteen? Onhan moni mies saattanut joustaa vaikkapa koulutuksen suhteen ideaalista, eli on joku humanisti tai mikä lie.

Auton hankintaan tarvitaan rahaa ja jos sitä ei ole tarpeeksi ideaalin ostoon niin sitten on tyydyttävä siihen mihin on varaa. Elinkumppaneita ei osteta rahalla, joten miksi ottaa vapaaehtoisesti joku mursusaaren möhkö jos ei ole pakko?
 

julle-jr

Jäsen
Auton hankintaan tarvitaan rahaa ja jos sitä ei ole tarpeeksi ideaalin ostoon niin sitten on tyydyttävä siihen mihin on varaa. Elinkumppaneita ei osteta rahalla, joten miksi ottaa vapaaehtoisesti joku mursusaaren möhkö jos ei ole pakko?
Ideaalisen elinkumppanin hankintaan tarvitaan esimerkiksi ulkonäöllisiä ja sosiaalisia avuja. Myös rahasta on todellakin hyötyä. Jos ei ole mainituilta ominaisuuksiltaan riittävän hyvä, niin sitten on tyydyttävä siihen mihin rahkeet riittävät.

Miksi ottaa vapaaehtoisesti huono auto jos ei ole pakko?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En minä usko, että aina on makuasioista kyse. Yksinkertaisesti muutamat ovat vain todella rumien kanssa. Ei niin ruma nainen voi olla se ideaalisesti ihannenainen - ulkoisesti. Paitsi jos mies on joku 4D-mäinen friikki. Tokihan on tietenkin olemassa (odotinkin jo, että kuka tuon kommentin ensimmäisenä heittää) kullakin oma makunsa mutta kyllähän tuolla näkee sellaisia läskiperseämmiä ihan normaalien siistien miesten seurassa, että melkein sääliksi käyvät moiset miehet, että miksi ovat suostuvat olemaan sellaisten kanssa.
Kyllä se on nimenomaan paljolti makuasioista kiinni. Osaa voi viehättää hyvinkin erilaiset asiat jotka ei kaikkien kauneuskäsityksiin millään mahdu, se on seikka jota yritin tuossa ilmentää.

Totta kai syitä voi olla muitakin, esim. se, että ottaa sitä mitä saa ja mitä vastaan tulee, ettei jäisi täysin yksin, koska ei kestä yhtään yksinolemista. Tai on sillä tapaa avuton, että tarvitsee jonkinlaisen äitihahmon itselleen, joka kontrolloi. Tällöinhän riittää, että nainen vaan tossuttaa sen miehen. Siinä ei tarvitse kuin vahvan luonteen, ulkomuoto on sivuseikka - mies on myyty. Ehkä heikolla itsetunnolla varustettuna sitä ei uskalla vaatia mitään erityistä ja on tyytyväinen, kun edes joku osoittaa huomiota.

Totean nyt vielä sen, että puhut tosiaan osaltaan ihan täyttä asiaa ja ainakin rahellisesti ja harva jos kukaan voi väittää, etteikö ulkonäöllä olisi jotain väliä. Tosin itse nyt varsin vaatimattoman ulkonäön omaavana joudun panostamaan erityisen paljon itseilmaisuun ja ajatusmaailmani korostamiseen, josko se sitten viehättäisi jotakuta mieleistäni naista. Mitään materiaa minulla ei pahemmin näin köyhänä ole tarjota ja mieluummin niin, että se nainen on juuri persoonani takia kanssani, eikä siksi, että minulla sattuisi olemaan paljon rahaa. Voi toki olla, että rikkaana olisi eri ääni kellossa, mutta nyt kun en sellainen ole, niin toimin näin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
voi hyvin kysyä, että miksi ei joustaisi naisenkin suhteen?
Tuollahan jo aiemmin sanoin, että jos ei Suomessa oma ulkonäkö- ja varallisuustaso riitä siihen, että saa kauniin suomalaisnaisen, niin voisihan sitä ottaa ulkomailta jonkun kauniin naisen. Siellä niitä nättejä naisia piisaa, ulkomaa kun on semmoinen maa, että siellä asuu paljon enemmän nättejä naisia kuin täällä kotimaassa. He kyllä tulevat mielellään tänne Suomeen - maailman parhaaseen maahan, köh - jostain köyhemmästä maasta ja saattavat jopa käyttäytyä hyvin, kun elintaso on noussut niin paljon. Auton suhteen voi olla, ettei varallisuus vain riitä mutta naisten suhteen kyllä riittää, kun sen oman kauniin "audinsa" kun saa melkein kuka tahansa suomalainen mies ulkomailta jos haluaa.

Vaan tottahan sekin toki on, että toiset joustavat eri asioissa kuin toiset.
Totean nyt vielä sen, että puhut tosiaan osaltaan ihan täyttä asiaa ja ainakin rahellisesti ja harva jos kukaan voi väittää, etteikö ulkonäöllä olisi jotain väliä.
Kyllä minä väitän, että ne näkemäni miehet, jotka olivat niiden rumien naistensa kanssa, ottaisivat ulkonäön puolesta ainakin yli puolet vastaantulijoista paljon mieluummin kuin nuo heidän nykyiset naisensa.

Vaan tosiaan monella on, kuten sanoitkin, kaikenlaisia yksin jäämisen pelkoja yms. niin heille siten kelpaa lähes kuka tahansa "variksenpelätinkin". Minulle se todella ruma nainen siinä miehen vieressä kertoo siitä, että mies on pelkuri ja kunnianhimoton. Paitsi ettei ihan aina, mutta yleensä.
 

julle-jr

Jäsen
Tuollahan jo aiemmin sanoin, että jos ei Suomessa oma ulkonäkö- ja varallisuustaso riitä siihen, että saa kauniin suomalaisnaisen, niin voisihan sitä ottaa ulkomailta jonkun kauniin naisen. Siellä niitä nättejä naisia piisaa, ulkomaa kun on semmoinen maa, että siellä asuu paljon enemmän nättejä naisia kuin täällä kotimaassa.
Juu, tämä on ihan hyvä pointti, jota en niin huomioinut, vaikka tosiaan sen aiemmin jo mainitsit. Toisaalta jotkut vain eivät halua vaikkapa aasialaista, afrikkalaista tai venäläistä naista. Siksi saatetaan tyytyä ulkoisilta avuiltaan heikompitasoiseen suomalaiseen, kun siis rahkeet eivät riitä suomalaiseen ideaaliyksilöönkään. Muualla Euroopassa tai vaikkapa P-Amerikassa kauniit naiset taas ovat uskoakseni keskimäärin yhtä vaativia kuin Suomessakin, joten markkina-arvoltaan heikompien miesten on tyydyttävä ideaalista kauaksi jäävään tapaukseen. Siis Mikäli kokee kumppanin olemassaolon tärkeäksi asiaksi ja sellaisen ehdottomasti haluaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tupu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Itsehän olen naamaltani mallia helvetin ruma, joten kauniit tai edes perusnätit naiset eivät luonnollisestikaan halua olla kanssani missään tekemisissä. Toisaalta taas oman tasoiseni (rumat) naiset eivät itseäni kiinnosta ollenkaan enkä myöskään viitsi alkaa etsimään naista ulkomailta. Niinpä ainoaksi vaihtoehdoksi jää sinkkuna eläminen. Omasta mielestäni kun ei ole mitään järkeä ruveta seurustelemaan ruman naisen takia vain sen vuoksi kun on itsekin ruma eikä kauniimpaan ole mahdollisuuksia.
 

scholl

Jäsen
Mä vastaan Schollin puolesta, ainakin yritän.

Vastaan nyt omasta puolestani, vaikka naisasiat ovat täällä ketjussa ajautuneet vähän sivuraiteille, kun puhutaan lapsista. En joka viestiä jaksa lainata, mutta tiivistettynä:

- on totta, että kaikista älykkäimmät eivät ole kaikista menestyneimpiä, vaan rahamielessä parhaiten voi pärjätä he, joilla leikkaa, mutta eivät ole kaikista fiksuimpia. Se otettiin oikein tässä ketjussa esille

- Kirjoittelija on aikalailla samoilla linjoilla kuin minä. Yksi pointti, miksi älykäs ihminen ei pidä lapsista on se, että lapsi on yleensä ei-älykäs. Siis kuka jaksaa jutella jotain pienten lasten kanssa. Toinen asia on se, että suhteellisen fiksu ihminen haluaa käyttää aikaansa esim. rauhassa lukemiseen tai kirjoittamiseen ja se tarkoittaa silloin äärimmäistä työrauhaa iltaisin/öisin. Silloin ei tulla mitään mussuttamaan tai kitisemään siihen tai muuten häiritsemään

- se ei ole kuitenkaan pelkästä pitämisestä kiinni, paljonko ihmiset hankkivat lapsia, vaan fiksut ihmiset ovat usein kiireisiä. Heillä ei ole niin paljon aikaa nussimiseen kuin vaikkapa talkkareilla, joilla ei ole mitään sisältöä elämässään. Niinpä ei ole ihme, että esim. yksi ystäväni asuu taloyhtiössä, jossa talkkarilla on peräti neljä lasta. Kehitysmaissa ihmisillä on vielä vähemmän sisältöä elämässään, joten lasten tekeminen on tärkeimpiä harrastuksia. Jollain tavalla siihen toki pitäisi puuttua, jotta saataisiin väestömäärät tietyissä maissa alenemaan ja turha siirtolaisuus kuriin

- mitä tulee vanhempieni ikäluokkaan niin silloin oli eri kulttuuri vallalla kuin nyt 2000-luvulla. Toki olen myös kiistattomasti älykkäämpi kuin he eli evoluutio on mennyt ikäänkuin hieman eteenpäin
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsehän olen naamaltani mallia helvetin ruma, joten kauniit tai edes perusnätit naiset eivät luonnollisestikaan halua olla kanssani missään tekemisissä.
Tämä on mielenkiintoinen seikka ja siihen olisi joskus mukava saada täysi varmuus, että onko ns. kaunis nainen aina sellainen, että ei kelpuuta ns. rumaa miestä itselleen. Totta kai nuo julkisuus/varallisuus seikat on olemassa jotka tuo käytännössä mitä tahansa haluaakaan, mutta ne on juuri sitä yhteiskunnallista statusta jotka vääristää.

Siis jos nyt mies olisi vaikka ihan tavallinen duunari tai vaikka vähävarainen, ulkoisesti todella mitäänsanomattoman näköinen, mutta seurustelisi kuitenkin todella hehkeän naisen kanssa? Ei kai se mahdotonta voi olla, vai tuoko kaunis ulkonäkö aina pinnallisuuden pintaan ja kriteerit, että toisen osapuolen on oltava todella komistus? Homman nyt voi kääntää kumminpäin tahansa toki, mutta kun nyt kerran naisasioista puhutaan, niin korostan tuota ruma mies ja kaunis nainen asetelmaa.

Kai sitä nyt kuitenkin on ihmisiä, jotka näyttävästä ulkokuorestaan huolimatta ei koe itseään mitenkään muita erityisemmäksi tai näe ulkonäon olevan kaikki kaikeessa ja voi ihastua toisen fiksuun ja huumorintajuiseen luonteeseen, vaikka nyt kasvot ja kroppa ei mitään erityistä tarjoaisikaan.

Mitä mieltä? Kokemuksia? Sivusta nähtynä?
 

scholl

Jäsen
En minä usko, että aina on makuasioista kyse. Yksinkertaisesti muutamat ovat vain todella rumien kanssa. Ei niin ruma nainen voi olla se ideaalisesti ihannenainen - ulkoisesti.

Olen käynyt asiasta yhden kaverini kanssa keskustelua. Hän sanoi minulle, että minä kuulemma haen sitä omasta mielestäni riittävän täydellistä ja he muut (mainitsi muutaman naimisissaolevan nimen) tyytyvät siihen, mitä on tarjolla ja mikä on jossain määrin mukava ja sitten yrittävät arkielämässä luovia hankalissa ristiriitatilanteissa ja käyvät sitten mahdollisesti huorissa hakemassa sitä paremmannäköistä seksiä.

Tottahan se on, että valtaosalla miehistä on kamalannäköiset tyttöystävät/vaimot. Siinä mielessä ihmeellistä, että eilen jompikumpi iltapäivälehdistä väitti miesten himoitsevan kaveriensa tyttöystäviä, mikä johtaa pettämismahdollisuuteen. Itselläni ei ole ainakaan koskaan ollut vastaavaa tilannetta.

Vähän vastaava tilanne on se, kun kesällä Helsingin yöelämässä yksi tuttu nainen tuli valittamaan, että paikka on ahdistava, kun kaikki miehet kuulemma tuijottavat häntä. Vastasin siihen, että itse en ainakaan ole ketään tuijottanut, enkä aio tuijottaa. Tulin vain viihteelle ja ottamaan kavereiden kanssa muutamat juomat. Totuus ei ollut tässäkään tapauksessa kuitenkaan hyvä juttu, vaan nainen väitti, että olen jotenkin androgyyninen, kun en tuijottele. Siis mitä vittua. Näyttäisi nyt ensin minulle vaikka edes yhden mielenkiintoisen naisen sieltä niin palataan sitten asiaan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
- Kirjoittelija on aikalailla samoilla linjoilla kuin minä. Yksi pointti, miksi älykäs ihminen ei pidä lapsista on se, että lapsi on yleensä ei-älykäs. Siis kuka jaksaa jutella jotain pienten lasten kanssa. Toinen asia on se, että suhteellisen fiksu ihminen haluaa käyttää aikaansa esim. rauhassa lukemiseen tai kirjoittamiseen ja se tarkoittaa silloin äärimmäistä työrauhaa iltaisin/öisin. Silloin ei tulla mitään mussuttamaan tai kitisemään siihen tai muuten häiritsemään

Siis mitä vittua sinä oikein selität? Tämä lienee typerintä paskaa mitä olet tänne koskaan tuottanut. Älä vaan koskaan hanki lapsia. Tee meille kaikille palvelus.

- se ei ole kuitenkaan pelkästä pitämisestä kiinni, paljonko ihmiset hankkivat lapsia, vaan fiksut ihmiset ovat usein kiireisiä. Heillä ei ole niin paljon aikaa nussimiseen kuin vaikkapa talkkareilla, joilla ei ole mitään sisältöä elämässään.

Eikös sen pitäisi nimenomaan mennä niin, että fiksuilla ihmisillä on sitä aikaa. En nyt pitäisi järin fiksuna sellaista, että pitää jatkuvasti haalia itselleen tekemistä.

- mitä tulee vanhempieni ikäluokkaan niin silloin oli eri kulttuuri vallalla kuin nyt 2000-luvulla. Toki olen myös kiistattomasti älykkäämpi kuin he eli evoluutio on mennyt ikäänkuin hieman eteenpäin

Joillakin on tuota tervettä itseluottamusta. Itsekritiikkiäkin olisi toki hyvä olla samoissa määrin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös