Silloin kun on tuollainen fiilis, mitä boldasin, niin sitä kannattaa kuunnella. Jos sitä väkisin yrittää jatkaa, jatkuvasti uusia pettymyksiä kohdaten, niin saattaa itseluottamus alkaa hiljalleen ropisemaan, aivan turhaan. Kuten sanoit, niin fokus muihin juttuihin, panostaa itseensä ja sitä kautta voi tulevaisuudessa tuoda esille paremman itsensä myös muille ihmisille, vaikkapa niille treffikumppaneille.Ähhh, on tämä kyllä yhtä tarpomista.
Tällä hetkellä on kyllä tunne, että ehkä se olisi parempi vaan joksikin aikaa unohtaa treffailun maailma, keskittyä täysin itseensä ja focusoida itsensä muihin ajatuksiin.
Eilen kun ajelin treffeiltä kotiin rukkaset saatuani, niin pieni kyynel vierähti silmäkulmaan, ei niinkään näiden rukkasten takia vaan yleisesti siitä kuinka hukassa sitä onkaan. Pettymyksiä pettymysten perään, innostumista uudelleen, pettymyksiä.
Eilisen treffikumppanin kanssa oltiin viestitelty parisen viikkoa, juteltu useasti puhelimessa, vaihdettu kuvia toisistamme sun muuta.
Näkeminen oli hyvää jatkumoa niille keskusteluille ja viihdyttiin loistavasti myös livenä.
Lopulta silti se klassinen "Mulle jäi vähän kaverilliset fiilikset".
Eihän siinä, hyvää jatkoa ja pisteet siitä, että kertoi suoraan eikä tullut niitä klassisia, että väitetään kiinnostavan ja sitten kun pitäisi toisia treffejä sopia, niin "Oon vähän miettinyt..."
Ja jotenkin kohtalon ivana juuri kilahti puhelimeen kalenterimuistutus syntymäpäivistä, jotka olin kesällä merkannut ylös.
Ihmisen, jota tapailin muutaman kuukauden, jonka kanssa elin parhaimmat kuukaudet pitkiin aikoihin, jonka eteen olin valmis pistämään kaiken peliin.
Taidettiin aika samoihin aikoihin kirjoitella tähän ketjuun omilta suunniltamme parisuhteiden päättymisestä ja vaikka elämäntilanteemme ja syyt suhteen päättymiselle olivatkin poikkeavat, niin oli silloin helppo samaistua viestistä välittyneisiin tuntemuksiin. Sama fiilis tuli tätä lainaamaani viestiä lukiessa. Tässä itsekin pari viikkoa sitten suuntasin Tinderiin ja tässä viime päivinä olen todennut, että ehkäpä kuitenkin keskityn edelleen itseeni ja katsellaan sitten taas myöhemmin.
Itsehän en ole päässyt tällä kertaa edes tuonne deittailuvaiheeseen, kun jo keskustelut järjestään hiipuvat muutamien viestien jälkeen. Sen minkä itsestäni olen huomannut, niin aiempaan verrattuna en ole nyt osannut tai jaksanut oikein edes yrittää pitää keskusteluja elossa. Toki on seassa niitäkin, missä se keskustelu on katkennut vastapuolen "vuorolla", ja ne nyt saa jäädäkin. Mutta sitten on taas useampi keskustelu hiipunut vain siihen, ettei ole keksinyt mitään sanottavaa, mistä voisi saada oikeasti keskustelua aikaan ja herätettyä toisen mielenkiintoa alkua pidemmälle.
Tämän havaittuani siis todennut, että jätetäänpä nämä hommat kuitenkin vielä taka-alalle ja keskitytään muihin asioihin, kun ei näköjään todellista paloa mihinkään deittailuun vielä olekaan.