Tyttö 17 v. – keimailuterroristi

  • 28 765
  • 96
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hra Punajuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat HIFK:lle
Olen hämmentynyt. Hieman kalvaa myös jonkinasteinen syyllisyyden tunne. Syynä outoon olotilaan on tämän viikon tapahtumat työpaikalla.

Assistenttini on ollut kesälomalla tämän viikon alusta lähtien. Koska töitä kuitenkin riittää, ilahduin kovasti kuullessani saavani kesäsijaisen tuuraamaan vakkariassistenttia. Ajattelin, että avun ansiosta hommat rullaavat ja saan viimeisteltyä vaiheessa olevan projektin mukavasti ennen ensi viikon lopussa alkavaa kesälomaa.

Väärässä olin. Kolme päivää on nyt kulunut uuden assistentin kanssa ja duunit eivät ole edenneet nimeksikään. Syy tähän istuu kolmen metrin päässä konttorituolistani. Hyvin ruskettunut, 17-vuotias vaaleaverinen nuori nainen, joka häiritsee työhön tekemistä siinä määrin, että olin maanantaina varma, että minut oli järjestetty piilokameraan. Pienempi murheista on se, että tyttö ei juurikaan hallitse tietokoneen käyttöä.

Suurempi murhe ei kuitenkaan liity ammatillisiin kykyihin. Tyttö kun pukeutuu täysin ohjesäännön vastaisesti. Alavartaloasusteena on farkkuhame mallia vesiraja. Tyttö ei edes istu kyseiselle pukimelle säädetyllä tavalla, joten olen joutunut päivittäin rekisteröimään hänen pikkupöksyjensä mallinkin: eilen valkoista pitsiversiota, tänään punaista stringiä. Ylävartaloasusteena puolestaan on ollut joka päivä jonkinlainen hihaton viritelmä. Aina välillä rintsikan olkain tuppaa tipahtamaan, jota hän muka viattomasti oikaisee. Lisäksi hiusten vapauttaminen kiinnitysviritelmästä ja niiden hidas harominen sekä pienen ajan päästä uudelleen sitominen kuuluvat uuden työtoverini lempipuuhiin. Hiuksilla leikittelyn frekvenssi kasvaa tiheimmilleen yllättävästi juuri silloin, kun häntä täytyy opastaa koneen äärellä jossakin käsittämättömän triviaalissa asiassa.

Pukeutuminen, eleet ja koko olemus ovat niin konsistentteja, että tyttö varmastikin tietää, mitä on tekemässä. Hän keimailee. Hän härnää minua poloista. Isoa miestä viedään oikein kunnolla. Duunit kärsivät, kun mielikuvitus karkaa epäsopiville raiteille. Erityisen epäsopiviksi mielen karkailut tekee tytön ikä. Ei vuosikymmen sitten eläessäni samaa ikää tuollaista käyttäytymistä ollut havaittavissa. Pukeutumisen osalta esimerkiksi tytöt lähes kilpailivat kenellä oli löysin villapaita, jolloin minkäänlaisien kehon naistunnistimien havaitseminen olisi vaatinut röntgenkatsetta.

Kysynkin siis arvon palstalaisilta – tytöiltä, jotka ovat 17 wee tai ovat joskus olleet 17 wee tai muilta, jotka kyseisiä yksilöitä tuntevat – onko edellä kuvattu lajityypillistä käyttäytymistä 17-kesäiselle tytölle? Koska tällainen lajin ominaiskäyttäytymisen muutos on tapahtunut? Mitä käyttäytymisellä haetaan? Onko tämän se ikä, kun keimailukynnys on matalin ja –taidot huipussaan? Miten hienovaraisesti saada kyseinen toimistoterrori loppumaan? Montako Ave Mariaa ja raipan iskua itselleni määrään, jotta vapaudun syntisten ajatusten tuottamista tunnontuskista? Vai ovatko sittenkin kesäsateet vain saattaneet Puniksen puutostilan krooniseksi ja kaikki on pelkkä kuvitelmaa?

Punis
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jos kyseessä ei ole "märkä" päiväuni/fantasia tai ilkeän demonin luoma harha, niin eikun vetämään tuota kissaa viikseen... Tietysti hänen luvallaan....
Ps. Tunnen suurta sympatiaa kiusauksiesi parissa - toisaalta moni vapaa mies haluaisi olla housuissasi...=)
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Ja sitten mä heräsin. Kalsarin etumus oli taas märkänä ja hävetti, kun kädetkin haisivat ummehtuneelle.

Ei vaan, ehdottele sille tuhmia ja tuijota häpeilemättä tissejä. Juota se känniin jossain tapahtumassa, vie kämpille ja kuuntele kuinka se oksennuksenkin välistä kertoo, että ensin pitää seurustella vähän aikaa ja sittenkään se ei anna.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos Punis on sinkkumiehiä, niin mietippä sitä, että 16 vuotta on sakkolihan raja. Joten..
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Uskon, että palstan naisetkin tietävät mitä tuo tyttö on tekemässä. Ei kun menoksi vaan.

Do you have a secretary sir? Will you be giving it to her sir? Suits you sir!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti BigRedBob

Tytön suostumuksella tosin. Muuten, antaa mennä, koska...

Ei! EI! Älä tee sitä virhettä! Älä kysele mitään lupia. Annat mennä vaan. Nuoret epävarmat tytöt sanovat helposti ei, jos heille antaa siihen tilaisuuden.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Andrej
Tai, vaihtoehtoisesti, näin keskustelupalstaorientoituneesti: "Sano mua moderaattoriksi!"

Tietokonemaailmassa toimii myöskin sanonta "huuda mun IP-osoitetta".

Asiaan, tiedän kokemuksesta moisen. Parisen vuotta sitten oli vastaava tytteli meillä viereisen osaston asistentin tuuraajana. Eihän siinä kahviakaan voinut hakea kun kuppi tärisi niin maan perkeleesti.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Hra Punajuuri
Olen hämmentynyt. Hieman kalvaa myös jonkinasteinen syyllisyyden tunne. Syynä outoon olotilaan on tämän viikon tapahtumat työpaikalla.
Siis, että kolme päivää olet pelkästään katsellut pikkuhousuja ja rintaliivien olkaimia. Kyllä saatkin tuntea syyllisyyttä, aikamies. Odotatko että hän kysäisee asiaa sinulta ihan suoraan?
Kehoitan jo huomenissa toimimaan, niin saat duuniakin tehtyä vielä tällä viikolla, tai ainakin ensi viikolla.

Terveisin koo melkein 71v.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Punis

Tosimies kyselee neuvoja, vasta kun se tyttö on tiinee, jos sittenkään. Jos et keksi, mitään käyttöä sille, niin sano suoraan, että ei kiinnosta, hae ikäistässeuraa.(jos pystyt sanomaan).
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hra Punajuuri, jolta varmaan juuri punaiseksi muuttui suuri.

No keltäpä ei.

Mielestäni ihan positiivinen ongelma herralla, etenkin jos kyseessä ei ole pelkkä härnääminen vaan se että tyttö tosiaan haluaa sinulle makiata mansikkata antaa. Kannattaa lähestyä kohdetta sopivalla tavalla ja ei ennen kaikkea tehdä mitään liian äkkinäistä. Ideaalia tietysti olisi jos tuo typykkä tekisi aloitteen, mutta saattaa odottaa että juuri sinä teet sen. Niin olen ymmärtänyt että usein on. Näin siis siinä tapauksessa jos hän haluaa päästä "pitkälle". Pahin mitä voi käydä on tietysti se että tuo mimmi vaan kiusaa ja leikkii kustannuksellasi. Nostaa sitten tarpeen tullen äläkän seksuaalisesta häirinnästä ja saa vahingonkorvauksia. Pidä varas, se on paras!

Upeasti kirjoitettua tekstiä kuitenkin, jolla varmaan ihan mukavasti kerää lukijakuntaa missä tahansa kiimaisia kolleja viliseekin. Itse tälläisenä rauhoittuneena ja seestyneenä suhteeseen vakiintuneena miehenä tietysti en tuosta tietenkään kiksejä saa entisten aikojen malliin. Tosin eipä minun menneeseen elämääni liiemmin tuollaiset avoimesti flirttailevat pimut kuuluneetkaan, mutta tuttua turinaa silti monin osin. Voi meitä miehiä.

Jos olosi on sietämätöntä niin käväse vaikka kahvitunnilla vessassa tyhjentämässä säkit turhasta painolastista. Eihän nyt työt saa kärsiä moisen asian takia. ;)
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: Punis

Viestin lähetti Olkku
Jos et keksi, mitään käyttöä sille, niin sano suoraan, että ei kiinnosta, hae ikäistässeuraa.(jos pystyt sanomaan).

"Kuulehan nyt. Tissi... eikun siis... TÄSSÄ on nyt joku sillai, että meidän on pantava... Tai siis ei niinku PANTAVA, vaan mä tarkotan, että meidän on pantava merkille, ettei duunissa voi hässiä... Siis Ässiä ei voi kannattaa täällä. Mut sun siis pitäis ottaa vaatteet pois. Tai ei siis POIS, vaan niinku vaihtaa niitä, mut älä vaihda ton naapuriosaston Suskin kaa, sillon liian peittävät. No mitä mä nyt puhun. Haluutsä munaa? Siis lounassämpylän sisällä! Mitä? Vai kunnon jätkänmakkaraa? No nytsä luulet et mä ajattelen vaan seksiä, mut kyllä mä ajattelen panemistaki... Siis tän PAPERIN panemista tälle pöydälle, luulitsä et mä oon ihan pervo?!? Mut pane tää nyt sun suuhun... sori, siis sun MIELEEN: mä olen kelannu päivät pitkän sun uraa. Siis työuraa..."

Ja niin edelleen. Onnea matkaan.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Samaa mieltä täällä, anna menneä ja kiireesti, sillä pikkuveljeni sanoi "naiset rupeaa pahasti rupsahtelemaan siinä rippikoulun jälkeen", joten älä anna rupsahtaa liikaa..................
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
huoraa turpaan
 

Aina Pata

Jäsen
Ehdotan vaihtokauppaa, vaihdossa saat 60+ -vuotiaan tietokone-expertin joka on reilusti ylipainoinen ja sairastaa kaikenlaista. Kuulet kyllä kaikki taudit kunhan eka kerran tapaat. Käyttää liian lyhyitä mekkoja ja hameita, eikä tähän ikään mennessä ole oppinut istumaan niissä liian lyhyissä vaatteissaan.

Jos vaihto kiinnostaa ota yhteyttä yv:llä.
 

Hra Punajuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat HIFK:lle
Hävetkää hyvät ihmiset!

Täytyy lausua syvä paheksuntani useimmille ehdotetuille ratkaisuehdotuksille. Kyseessä on sentään vakava työpaikkaterrorisoinnin muoto ensinnäkin yksilölle, mutta joka yleistyessään myös vaarantaa merkittävästi kansantuotteen kehitystä. Toivoinkin kyseisen esimerkkitapauksen inspiroimana pohdiskelevaa keskustelua lajityypin käyttäytymisestä ja käyttäytymisen motiiveista yleisemmällä tasolla, mutta haaveeksi taitaa jäädä…

Viestin lähetti benderhomer
Ehdotan vaihtokauppaa, vaihdossa saat 60+ -vuotiaan tietokone-expertin joka on reilusti ylipainoinen ja sairastaa kaikenlaista. Kuulet kyllä kaikki taudit kunhan eka kerran tapaat. Käyttää liian lyhyitä mekkoja ja hameita, eikä tähän ikään mennessä ole oppinut istumaan niissä liian lyhyissä vaatteissaan.

Jos vaihto kiinnostaa ota yhteyttä yv:llä.
Myönnetään, tällaisella terrorilla vaikutus työtehoon ja –mukavuuteen voisi olla vieläkin radikaalimpi. Ei siis vaihtokauppoja. Vertailevan psykologian tutkimuskohteena kyseisten assistenttivaihtoehtojen vaikutus miestyöntekijän aivokäyrään voisi kyllä olla mielenkiintoinen.

Punis
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vedä naamariin unilääkkeitä ja vodkaa. Sen jälkeen lyöt näytön hänen kauniista päästä läpi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Hävetkää hyvät ihmiset!

Viestin lähetti Hra Punajuuri
Täytyy lausua syvä paheksuntani useimmille ehdotetuille ratkaisuehdotuksille. Kyseessä on sentään vakava työpaikkaterrorisoinnin muoto ensinnäkin yksilölle, mutta joka yleistyessään myös vaarantaa merkittävästi kansantuotteen kehitystä. Toivoinkin kyseisen esimerkkitapauksen inspiroimana pohdiskelevaa keskustelua lajityypin käyttäytymisestä ja käyttäytymisen motiiveista yleisemmällä tasolla, mutta haaveeksi taitaa jäädä…

Myönnetään, tällaisella terrorilla vaikutus työtehoon ja –mukavuuteen voisi olla vieläkin radikaalimpi. Ei siis vaihtokauppoja. Vertailevan psykologian tutkimuskohteena kyseisten assistenttivaihtoehtojen vaikutus miestyöntekijän aivokäyrään voisi kyllä olla mielenkiintoinen.

Punis


Vai paheksuntaa...voithan sä tietysti asian ilmaista noin, tai sitten vain myöntää että sua itteäsi tulisi paheksua/kadehtia maun mukaan - kysehän tässä nyt ei ole kuitenkaan mistään sen syvällisemmästä kuin että menit avaamaan "syvällisen" ketjun siitä kun heitit aivan jäihin kun rupesi tekemään mieli pikkup***ua.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Hävetkää hyvät ihmiset!

Viestin lähetti goldenawe
Vai paheksuntaa...voithan sä tietysti asian ilmaista noin, tai sitten vain myöntää että sua itteäsi tulisi paheksua/kadehtia maun mukaan - kysehän tässä nyt ei ole kuitenkaan mistään sen syvällisemmästä kuin että menit avaamaan "syvällisen" ketjun siitä kun heitit aivan jäihin kun rupesi tekemään mieli pikkup***ua.

Kato ns. parempi persoona paheksuu, normaali persoona kadehtii, ja sitten poikkeukset mukaan.

Tässä ei ole syvällisestä asiasta kyse, vaan ihmisen luontaisesta tarpeesta pariutua hedelmällisen naaraan kanssa, onnea vain yrityksee, kunhan toimitaan vapaaehtoisuuden piiristä. Pistä se tiukille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös