Hienoa että kysyt kavereilta. Näin itse kullakin horisontti käy avartumaan.
Ei kannata miettiä liian vaikeita. Itse toimituksen pointti on tietysti siinä, että aina pitää nussia kunnolla. Vai onko joku nainen (tai mies) pyytänyt joskus, että "voisitko nussia mua tänä iltana vähän sinne päin, silleen puolivaloilla"?
Toive kunnolla nussimisesta ei välttämättä tarkoita sitä, että tömäytetään kanki kiireesti sisään, poljetaan naista vartti kuin tulpatonta mopoa, ja lopuksi vihelletään. Voi se tietysti jotain tuon suuntaistakin olla, mutta toista osapuolta pitää tietenkin osata lukea. Kyse ei ole niinkään tekniikasta ja yksityiskohdista, vaan siitä, että toinen haluaisi hyvää seksiä, ja eiköhän se siinä nopeasti selviä, kuinka kannattaa edetä.
Kuten
@BOL edellä mainitsi, niin tuo "henkinen tila" ja toive asiaan menemisestä on aiemmin kuvatussa tapauksessa varmasti ihan ytimessä. Muotoilen saman toisella tavalla: jos nainen pyytää nussimaan tänä iltana kunnolla, niin se tarkoittaa vähintään sitä, ettei makuuhuoneeseen päästyä ryhdytä kelaamaan työpaikan tapahtumia, eikä pohtimaan, pitäisikö ostaa huomenna kaupasta putkenavaajaa keittiön viemäriin. Kun edes tuon sisäistää, niin maali on jo puoliksi tehty.