- Stuart Turton: Evelynin seitsemän kuolemaa
Kehuttu murhamysteeri, jossa on taitavasti kirjoitettu juoni, mutta minua tämä ei sytyttänyt missään vaiheessa. Jouduin koko ajan vähän potkimaan itseäni, että jaksoin lukea kirjaa. Aikasilmukoista ja eri hahmoon hyppäämisestä pitävä ihminen olisi varmaan arvostanut lukukokemusta enemmän kuin minä.
- Elina Backman: Kun jäljet katoavat
Ihan kiva dekkari. Tykkäsin Backmanin edellisestä kirjasta vähän enemmän.
- Tim Marshall: Jaettu maapallo
Mielenkiintoinen ja helppolukuinen kirja ihmiskuntaa jakavista muureista ja aidoista.
- Michael Connelly: Yön liekit
Viihdyttävää, tuttua ja turvallista luettavaa Harry Boschista pitäville.
- Arttu Tuominen: Häväistyt
Tykkäsin todella paljon kirjasta ja mikä parasta voin rehellisesti sanoa, että olisin tykännyt tästä vaikka miljöö ei olisi ollut Pori.
Kehuttu murhamysteeri, jossa on taitavasti kirjoitettu juoni, mutta minua tämä ei sytyttänyt missään vaiheessa. Jouduin koko ajan vähän potkimaan itseäni, että jaksoin lukea kirjaa. Aikasilmukoista ja eri hahmoon hyppäämisestä pitävä ihminen olisi varmaan arvostanut lukukokemusta enemmän kuin minä.
- Elina Backman: Kun jäljet katoavat
Ihan kiva dekkari. Tykkäsin Backmanin edellisestä kirjasta vähän enemmän.
- Tim Marshall: Jaettu maapallo
Mielenkiintoinen ja helppolukuinen kirja ihmiskuntaa jakavista muureista ja aidoista.
- Michael Connelly: Yön liekit
Viihdyttävää, tuttua ja turvallista luettavaa Harry Boschista pitäville.
- Arttu Tuominen: Häväistyt
Tykkäsin todella paljon kirjasta ja mikä parasta voin rehellisesti sanoa, että olisin tykännyt tästä vaikka miljöö ei olisi ollut Pori.