Ensinnäkin, itse en koe, että tämä hirttosilmukka-uutisointi on Sudaanille vahingollista (en ollut aiemmin kuullutkaan koko kaverista), ja vielä vähemmän hänen ajamalleen agendalle, koska suurin osa ihmisistä näkee tapahtuneen niin vastenmielisenä, että se vahingoittaa "rajat kiinni"-porukkaa. Olisikin mukava kuulla sinun näkemyksesi, miksi tämä hirttosilmukka-uutisointi on vahingollista Sudaanille? Itse en oikein keksi tähän syytä. Hän kuitenkin itse päätti tuoda asian julkisuuteen, joten arveli ilmeisesti sen olevan hyödyllistä.
Toisekseen, oma pointtini on täysin ollut siinä, että jos on olemassa motiivi valehdella, sivullisten on mahdoton oikeasti tietää onko väite fakta vai ei. Eikä tämä minulla henkilöidy lainkaan kyseiseen henkilöön, vaan ihmisten taipumuksiin tehdä asioita, jos heitä motivoi jokin aate tai agenda tarpeeksi. Jos ihminen vihaa tarpeeksi toista ihmistä tai aatetta, hän voi lähettää tälle uhkauskirjeen. Jos ihminen rakastaa tarpeeksi aatettaan (tai vihaa toista aatetta), hän voi valehdella sen nimissä. Tarkoitus pyhittää keinot. Niin yksinkertaista se mielestäni on.