Nostellaanpa tätä ketjua, kun pienelle avautumiselle olisi tarvetta. Ja toki palstaveljien neuvot olisivat enemmän kuin tervetulleita.
Itse en muuten ymmärrä ihmisiä jotka haluavat tietää "existä" ja miten niiden kanssa meni, miten kauan, ja kuinka montaa asentoa kokeiltiin ja missä eri paikoissa, jne. Itseäni ei voi vähempää kiinnostaa, existä ei vaan voi kertoa kertakaikkiaan mitään mikä olisi oikeasti kiva kuulla, sen sijaan potentiaalisia traumanaiheuttajia sieltä voi tulla kymmenittäin. Mikä on mennyt, saa olla siellä, ei sitä kuulu jonkun ulkopuolisen kaivella.
Mutta itse asiaan, luulen että kaveri ei ole sinuun alkuhuuman jälkeen kovinkaan ihastunut. Usein miehelle voi käydä niin että tapaa naisen, ensimmäisenä tai toisena päivänä heti ollaan sillai, ja sitten miehen mieli jääkin vaan pyörimään sen ympärillä. Kun menee viikko tai pari ja seksiä on saanut runsaasti, alkaa kiinnostus vähitellen lopahtaa jos ei ole siinä sivussa kehittynyt mitään muuta kiinnostuksen aihetta. Sitten se yhteydenpito alkaa jäädä, ihan vaan koska ei ole oikein mitään tunteita.
Itselle ainakin on käynyt juuri näin, ja nainen laitteli viestiä perään ihmetellen että "mikä nyt on". Ei mikään ollut, kaikki ihan ok, ihan kiva tyttä, oli vaan kiireitä, samoja kuten aina ennenkin, ja nyt kun enin innostus oli jo haihtunut niin niitä muita kiireitä ei enää välittänyt raivata pois tieltä. Kyseinen tapaus oli kuitenkin aika tempperamenttinen ja poisti kaikki yhteystietoni hyvin nopeasti, en ole sen jälkeen kuullut mitään moneen vuoteen.
Että ei millään pahalla ja mielelläni olen väärässä, mutta luulen että tässä vaan ei se ns. liekki syttynyt. Kumpikin varmaan innoissaan yritti, mutta jos ei kemiat kohtaa niin ei sille mitään voi, ei siitä kannata sen kummemmin harmistua. Ensi kerralla parempi onni.