Miesasiat

  • 260 457
  • 1 149

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ex-mies teki kyllä ihan vitun hyvää ruokaa. Muissa olen ollut kokkina. En ne huonoja nekään.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Nostetaas tätäkin ketjua. Joku tuolla Naisasiat -ketjussa kyseli, kuinka kauan on pidetty taukoa suhteiden välillä. Kun omani ei ensimmäistä lukuunottamatta mene naisasioiden ketjuun, niin palautetaan sitten tämä ainakin tämän viestin osalta eloon.

Tämä oikeastaan sai inspiraation "vanhojen" ystävien erosta. Ovat olleet teinirakkaita ja nyt 30 vuoden jälkeen ajautuivat avioeroon. En tiedä mitä on tapahtunut, eikä se minulle kuulu.

Eka suhde oli 16-22 (tyttö/nainen), sen jälkeen oli seitsemisen vuotta taukoa. Tietenkin oli satunnaista juttua - tuossa iässä harvalla meistä ei ole, jos ei parisuhteessa satu olemaan. Sitten sokkotreffeille ja siinä meni muutama vuosi miehen kanssa.
...

Miten muuten Grindr tai vastaavat sovellukset toimivat vakavamman seuran haussa? Siis oletko kokeillut - ja jos olet, niin millaisia kokemuksia sinulla on näistä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Jesus Shaves ei toimi. Sais sieltä ja Romeosta illaksi seuraa. Kokeiltu, ei kiinnosta. Suurin osa on noh, gold diggereitä. Tai 60+. Kumpikaan ei osu. En käytä enää.

Ja sitten on perheenisiä. Mutta ei kiitos.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
@Jesus Shaves ei toimi. Sais sieltä ja Grinderistä illaksi seuraa. Kokeiltu, ei kiinnosta.

Aivan. Näin hieman ajattelinkin asian olevan. Grindr taitaa enemmän olla juuri tuollainen yhden illan seuraa hakevien applikaatio.

Toivottavasti kuitenkin löydät itsellesi sopivan kumppanin - oli se tapa sitten mikä tahansa. Tsemppiä!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja @Sir Markku Ne osti sellaista safkaa mitä pariskuntana olisin ostanut. Sellaista mitä en yhdelle viitsi tehdä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies lähti illalla kaverin kanssa vähän ajelulle eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Tiedän kyllä että kyseessä on sellainen kaveri jonka kanssa käydään sitten parilla, sitten pitää jättää auto ja voikin ottaa muutaman. Eikä siinä oikeen kehtaa koko ajan muijalle viestitellä missä mennään. Sitten huomenna mies saattaa krapulaisena moittia minua kun ei kysellyt kotiin kun olisi saanut siitä hyvän syyn lähteä kotiin. Paitsi ettei varmaan kuitenkaan olisi kehdannut lähteä ettei ihan tossulta vaikuta. Toisaalta jos on niin tossu ettei voi pois lähteä tai kieltäytyä tarjotuista shoteista niin olkoon krapulassa.

Huomenna kysytään että enkö yhtään välitä kun en perään kysellyt. Mitä eikös se olekaan hieno juttu että muija ei perään kysele eikä tenttaa missä ollaan oltu. Laitan kyllä kohta viestiä että kyytipalvelu Iisoppi on yhden soiton päässä... Sehän ei ole perään kyselyä eikä vahdintaa vaan pyyteetön tarjous rakkaalle... Haen sinut kotiin illalla, yöllä, päivällä, sitten kun haluat rakas... Sitten kun olet valmis tulemaan kotiin...
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huomenna kysytään että enkö yhtään välitä kun en perään kysellyt. Mitä eikös se olekaan hieno juttu että muija ei perään kysele eikä tenttaa missä ollaan oltu. Laitan kyllä kohta viestiä että kyytipalvelu Iisoppi on yhden soiton päässä... Sehän ei ole perään kyselyä eikä vahdintaa vaan pyyteetön tarjous rakkaalle... Haen sinut kotiin illalla, yöllä, päivällä, sitten kun haluat rakas... Sitten kun olet valmis tulemaan kotiin...

Vastaat näissä jo itse aikalailla omiin ihmettelyisiin. Siellä puhutaan paljon muustakin, mutta yksi pääaihe on "mites se sun muijas muuten."

Aina ei ole valmis tulemaan kotiin, kun ei ehdi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna kysytään että enkö yhtään välitä kun en perään kysellyt. Mitä eikös se olekaan hieno juttu että muija ei perään kysele eikä tenttaa missä ollaan oltu. Laitan kyllä kohta viestiä että kyytipalvelu Iisoppi on yhden soiton päässä... Sehän ei ole perään kyselyä eikä vahdintaa vaan pyyteetön tarjous rakkaalle... Haen sinut kotiin illalla, yöllä, päivällä, sitten kun haluat rakas... Sitten kun olet valmis tulemaan kotiin...
Mitä näitä kirjoituksia parisuhteestasi olen täältä silloin tällöin lukenut, niin aika kehnolta kuulostaa. Mutta kai siellä jossain pinnan alla on joku hyvä syy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä näitä kirjoituksia parisuhteestasi olen täältä silloin tällöin lukenut, niin aika kehnolta kuulostaa. Mutta kai siellä jossain pinnan alla on joku hyvä syy.
Se riittää että itse tiedämme että meidän liittomme on hyvä ja perusteltu. En pidä liittoani mitenkään kehnona... Rakastan miestäni ja koen että hän rakastaa minua. Välillä elätään hyvinkin eriytynyttä elämää, tehdään omia juttuja omien kavereiden kanssa tai itsekseen ja välillä nyhjätään sitten ihan keskenään kotona tai seikkaillaan maailmalla. Minulle riittää että olen tyytyväinen. Ei minua haittaa että herra lähtee kavereiden kanssa ulos ja jää sille tielleen... Ehkä pitäisi haitata, ehkä pitäisi välittää enemmän. En tiedä...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Se riittää että itse tiedämme että meidän liittomme on hyvä ja perusteltu. En pidä liittoani mitenkään kehnona... Rakastan miestäni ja koen että hän rakastaa minua. Välillä elätään hyvinkin eriytynyttä elämää, tehdään omia juttuja omien kavereiden kanssa tai itsekseen ja välillä nyhjätään sitten ihan keskenään kotona tai seikkaillaan maailmalla. Minulle riittää että olen tyytyväinen. Ei minua haittaa että herra lähtee kavereiden kanssa ulos ja jää sille tielleen... Ehkä pitäisi haitata, ehkä pitäisi välittää enemmän. En tiedä...
Parisuhde näkyy olevan terveellä pohjalla. Ei tuossa välttämättä tarvitsekaan kysellä perään jos luottamus on kunnossa. Toki välillä tulee pikku yllätyksiä. Tiedän yhden perheellisen hepun, joka lähti viemään roskapussia, otti taksin lentokentälle ja lensi Thaimaahan. Thaimaassa työpaikka valmiina. On ollut siellä jo vuoden verran. Unohti mainita eukolla ja lapselle asiasta ja ennen lähtöä irtisanoi puhelinliittymänkin. Reilu peli on perseestä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tiedän yhden perheellisen hepun, joka lähti viemään roskapussia, otti taksin lentokentälle ja lensi Thaimaahan. Thaimaassa työpaikka valmiina. On ollut siellä jo vuoden verran. Unohti mainita eukolla ja lapselle asiasta ja ennen lähtöä irtisanoi puhelinliittymänkin. Reilu peli on perseestä.

Mitä helvettiä juuri luin. Tuo äijähän on aivan stratosfäärisin mittasuhtein täysi kyrpä.

No - maailmassa on sen verran ihmisiä, että mukaan näemmä mahtuu aivan uskomattomiakin tapauksia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vittu me miehet ollaan mulkkuja. Parisen vuotta tapaillut yhtä miestä (no, lähinnä seksisuhde, ei siinä mitään) ja nyt hän ilmoittaa olleensa saman aikaan vakavissaan yhden naisen kanssa. Naimisiinkin kuulemma, ainakin kihlat on vaihdettu.

Oishan tuo voinut kertoa, homma ois loppunut hyvin lyhyeen. Nyt ainakin loppui.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vittu me miehet ollaan mulkkuja. Parisen vuotta tapaillut yhtä miestä (no, lähinnä seksisuhde, ei siinä mitään) ja nyt hän ilmoittaa olleensa saman aikaan vakavissaan yhden naisen kanssa. Naimisiinkin kuulemma, ainakin kihlat on vaihdettu.

Oishan tuo voinut kertoa, homma ois loppunut hyvin lyhyeen. Nyt ainakin loppui.

En mä tosta mitään halunnut sen suurempaa tai odottanut, mut ois voinut sanoa missä mennään. Sit olisi voinut sanoa EI.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt olen tullut siihen tulokseen että Hradecký on Suomen joukkueen komein pelaaja.

Meillä on samanlainen miesmaku - kun matsissa ei ole enää jännitystä, niin kommentoidaan sitten tätä...
Ei se Arajuurikaan mikään hullumpi tapaus ole... tai Pohjanpalo. Nuo joskus sotken toisiinsa... vaaleita viikinkejä molemmat. Jolle oli se jolla oli eilen nahkarotsi päällä. Lukasilla vaan tuntuu olevan pilkettä silmäkulmassa ja se varmaan miellittää tätä penkkiurheilijaa. Penkkiurheilijaa jolla on oma pikku pukki kotona. Miestä huvitti kun sanoin hänelle niin... että mitä noista pelaajista kun minulla on oma pikku pukki. Siis ulkonäkö juttu tämä on, ei mieheni osaa jalkapalloa pelata. Niin...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Iisoppi Katsoahan aina saa, eikös juu. Onhan meillä silmät päässä.
Sinällään hassua, ei tuo Lukas normaalisti oo ihan sitä mitä normaalisti katsoisin, mutta siinä nyt on vaan sitä jotain. Ruskeasilmäiset nappisilmät kun on enemmän mun makuun.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Komeita miehiä on Suomen jalkapallomaajoukkueessa ja mikä parasta ovat vielä hyviä pelaamaan jalkapalloa.

Olen joskus aikaisemminkin todennut, että mielestäni jalkapalloilijoilla on upeat nuo polven päällä olevat lihakset. Siis kun ne jalkalihakset kehittyy siitä pallon potkimisesta tietynlaisiksi.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mun suosikkini on Paulus Arajuuri, josta pohjoismainen mies ei juuri enempää komistu. Pidän myös hänen tunteellisesta ja eläytyvästä tyylistään ja mukavasta pilkkeestä silmäkulmassa. Kaverissa on karismaa! Kyllä kelpasi matsin jälkeen katsoa Paulusta ilman paitaa, ei siinä edes verinen tuppo nenässä haitannut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Komeita miehiä on Suomen jalkapallomaajoukkueessa ja mikä parasta ovat vielä hyviä pelaamaan jalkapalloa.

Olen joskus aikaisemminkin todennut, että mielestäni jalkapalloilijoilla on upeat nuo polven päällä olevat lihakset. Siis kun ne jalkalihakset kehittyy siitä pallon potkimisesta tietynlaisiksi.
Mää oon kauheen katkera näistä. Ite oon vanha nyrkkeilijä ja mulla on kukkakaalikorvat, kauheesti arpikudosta naamassa, ikenet vuataa koko ajan ja varmaan oon vähän päästä tyhmäkin. Ja nää potkupallopellet viä kaikki naiset! Elämä on epäreilu.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Paulus Arajuuri ehdottomasti se ykkönen komeudessa.

Muuten olen kiekkoilijoihin taipuvainen. Luulen aina kasvaneeni niistä lapsuusvuosista, jolloin TPS ja Leijonat voitti. Sitten huomaan, että yhtä söpö se Saku Koivu edelleen minun silmääni on.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noista huuhkaja-miehistä sen verran että pisti silmään että niillä oli muutamalla ihan helvatan isot parrat. Makuasioita tietysti mutta mun mielestä harvalle alle 30-kybäselle kaverille tuollainen järkälemäisen kokoinen risuparta sopii.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Makuasioita tietysti mutta mun mielestä harvalle alle 30-kybäselle kaverille tuollainen järkälemäisen kokoinen risuparta sopii.
"Ai nou ai look oulder pat ai äm ounli seventtiin. Rili!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi pojat. Mä oon rakastunut. Ei oo kukaan palstalainen.

Just meinasin käydä huutamaan, että nikkiä kehiin.

Mutta rakkaus on hieno juttu, onnea!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Just meinasin käydä huutamaan, että nikkiä kehiin.

Mutta rakkaus on hieno juttu, onnea!
Joo. on se aina. Jos kaikki menee niinkuin pitää (ja meneekin) hän on pe iltapäivällä HeValla. Katsomme SKAn matsin (sain hänelle viereeni paikan) ja la aamuna mökille. Lojutaan paljussa, saunotaan, syödään hyvin. Ja. No, tiedätte te. Etäsuhdehan tästä näin alkuun. Näillä mennään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös