Nostetaas tätäkin ketjua. Joku tuolla Naisasiat -ketjussa kyseli, kuinka kauan on pidetty taukoa suhteiden välillä. Kun omani ei ensimmäistä lukuunottamatta mene naisasioiden ketjuun, niin palautetaan sitten tämä ainakin tämän viestin osalta eloon.
Tämä oikeastaan sai inspiraation "vanhojen" ystävien erosta. Ovat olleet teinirakkaita ja nyt 30 vuoden jälkeen ajautuivat avioeroon. En tiedä mitä on tapahtunut, eikä se minulle kuulu.
Eka suhde oli 16-22 (tyttö/nainen), sen jälkeen oli seitsemisen vuotta taukoa. Tietenkin oli satunnaista juttua - tuossa iässä harvalla meistä ei ole, jos ei parisuhteessa satu olemaan. Sitten sokkotreffeille ja siinä meni muutama vuosi miehen kanssa.
...
@Jesus Shaves ei toimi. Sais sieltä ja Grinderistä illaksi seuraa. Kokeiltu, ei kiinnosta.
Huomenna kysytään että enkö yhtään välitä kun en perään kysellyt. Mitä eikös se olekaan hieno juttu että muija ei perään kysele eikä tenttaa missä ollaan oltu. Laitan kyllä kohta viestiä että kyytipalvelu Iisoppi on yhden soiton päässä... Sehän ei ole perään kyselyä eikä vahdintaa vaan pyyteetön tarjous rakkaalle... Haen sinut kotiin illalla, yöllä, päivällä, sitten kun haluat rakas... Sitten kun olet valmis tulemaan kotiin...
Mitä näitä kirjoituksia parisuhteestasi olen täältä silloin tällöin lukenut, niin aika kehnolta kuulostaa. Mutta kai siellä jossain pinnan alla on joku hyvä syy.Huomenna kysytään että enkö yhtään välitä kun en perään kysellyt. Mitä eikös se olekaan hieno juttu että muija ei perään kysele eikä tenttaa missä ollaan oltu. Laitan kyllä kohta viestiä että kyytipalvelu Iisoppi on yhden soiton päässä... Sehän ei ole perään kyselyä eikä vahdintaa vaan pyyteetön tarjous rakkaalle... Haen sinut kotiin illalla, yöllä, päivällä, sitten kun haluat rakas... Sitten kun olet valmis tulemaan kotiin...
Se riittää että itse tiedämme että meidän liittomme on hyvä ja perusteltu. En pidä liittoani mitenkään kehnona... Rakastan miestäni ja koen että hän rakastaa minua. Välillä elätään hyvinkin eriytynyttä elämää, tehdään omia juttuja omien kavereiden kanssa tai itsekseen ja välillä nyhjätään sitten ihan keskenään kotona tai seikkaillaan maailmalla. Minulle riittää että olen tyytyväinen. Ei minua haittaa että herra lähtee kavereiden kanssa ulos ja jää sille tielleen... Ehkä pitäisi haitata, ehkä pitäisi välittää enemmän. En tiedä...Mitä näitä kirjoituksia parisuhteestasi olen täältä silloin tällöin lukenut, niin aika kehnolta kuulostaa. Mutta kai siellä jossain pinnan alla on joku hyvä syy.
Parisuhde näkyy olevan terveellä pohjalla. Ei tuossa välttämättä tarvitsekaan kysellä perään jos luottamus on kunnossa. Toki välillä tulee pikku yllätyksiä. Tiedän yhden perheellisen hepun, joka lähti viemään roskapussia, otti taksin lentokentälle ja lensi Thaimaahan. Thaimaassa työpaikka valmiina. On ollut siellä jo vuoden verran. Unohti mainita eukolla ja lapselle asiasta ja ennen lähtöä irtisanoi puhelinliittymänkin. Reilu peli on perseestä.Se riittää että itse tiedämme että meidän liittomme on hyvä ja perusteltu. En pidä liittoani mitenkään kehnona... Rakastan miestäni ja koen että hän rakastaa minua. Välillä elätään hyvinkin eriytynyttä elämää, tehdään omia juttuja omien kavereiden kanssa tai itsekseen ja välillä nyhjätään sitten ihan keskenään kotona tai seikkaillaan maailmalla. Minulle riittää että olen tyytyväinen. Ei minua haittaa että herra lähtee kavereiden kanssa ulos ja jää sille tielleen... Ehkä pitäisi haitata, ehkä pitäisi välittää enemmän. En tiedä...
Tiedän yhden perheellisen hepun, joka lähti viemään roskapussia, otti taksin lentokentälle ja lensi Thaimaahan. Thaimaassa työpaikka valmiina. On ollut siellä jo vuoden verran. Unohti mainita eukolla ja lapselle asiasta ja ennen lähtöä irtisanoi puhelinliittymänkin. Reilu peli on perseestä.
Vittu me miehet ollaan mulkkuja. Parisen vuotta tapaillut yhtä miestä (no, lähinnä seksisuhde, ei siinä mitään) ja nyt hän ilmoittaa olleensa saman aikaan vakavissaan yhden naisen kanssa. Naimisiinkin kuulemma, ainakin kihlat on vaihdettu.
Oishan tuo voinut kertoa, homma ois loppunut hyvin lyhyeen. Nyt ainakin loppui.
Nyt olen tullut siihen tulokseen että Hradecký on Suomen joukkueen komein pelaaja.
Ei se Arajuurikaan mikään hullumpi tapaus ole... tai Pohjanpalo. Nuo joskus sotken toisiinsa... vaaleita viikinkejä molemmat. Jolle oli se jolla oli eilen nahkarotsi päällä. Lukasilla vaan tuntuu olevan pilkettä silmäkulmassa ja se varmaan miellittää tätä penkkiurheilijaa. Penkkiurheilijaa jolla on oma pikku pukki kotona. Miestä huvitti kun sanoin hänelle niin... että mitä noista pelaajista kun minulla on oma pikku pukki. Siis ulkonäkö juttu tämä on, ei mieheni osaa jalkapalloa pelata. Niin...Meillä on samanlainen miesmaku - kun matsissa ei ole enää jännitystä, niin kommentoidaan sitten tätä...
Mää oon kauheen katkera näistä. Ite oon vanha nyrkkeilijä ja mulla on kukkakaalikorvat, kauheesti arpikudosta naamassa, ikenet vuataa koko ajan ja varmaan oon vähän päästä tyhmäkin. Ja nää potkupallopellet viä kaikki naiset! Elämä on epäreilu.Komeita miehiä on Suomen jalkapallomaajoukkueessa ja mikä parasta ovat vielä hyviä pelaamaan jalkapalloa.
Olen joskus aikaisemminkin todennut, että mielestäni jalkapalloilijoilla on upeat nuo polven päällä olevat lihakset. Siis kun ne jalkalihakset kehittyy siitä pallon potkimisesta tietynlaisiksi.
"Ai nou ai look oulder pat ai äm ounli seventtiin. Rili!Makuasioita tietysti mutta mun mielestä harvalle alle 30-kybäselle kaverille tuollainen järkälemäisen kokoinen risuparta sopii.
Voi pojat. Mä oon rakastunut. Ei oo kukaan palstalainen.
Joo. on se aina. Jos kaikki menee niinkuin pitää (ja meneekin) hän on pe iltapäivällä HeValla. Katsomme SKAn matsin (sain hänelle viereeni paikan) ja la aamuna mökille. Lojutaan paljussa, saunotaan, syödään hyvin. Ja. No, tiedätte te. Etäsuhdehan tästä näin alkuun. Näillä mennään.Just meinasin käydä huutamaan, että nikkiä kehiin.
Mutta rakkaus on hieno juttu, onnea!