Tämä nyt on aivan täyttä puppua. Paremmuus on vaikeasti määriteltävä abstrakti asia, joka on vain yksi voittoon vaikuttava osa. Täällä esitettiin jo pari esimerkkiä joiden luulisi yksinkertaistavan tämän ajattelun niin ettei sen pitäisi olla epäselvää. Kuvitteletko että 60 minuuttia hirveässä myllytyksessä, mutta ottelun voittaneen joukkueen valmentaja on tyytyväinen joukkueen otteisiin? Kuinka kestävä ratkaisu olisi vain todeta, että oltiin parempia kun voitettiin ja vastustaja on se jonka pitää tehdä seuraavaan otteluun muutoksia. Veikkaan ettei tämä kuvitteellinen valmentaja olisi valmentaja kovin pitkään.
Onko tuomarivirheeseenkin ratkenneen ottelun voittaja se parempi? Eli lopuksi mikään muu ei vaikuta joukkueiden paremmuuteen kuin yksi henkilö, joka ei edes pelaa ottelussa.
Olette sinänsä oikeassa tässä selittelykoulukunnassa. Mutta kun tämä ei ole mielipideasia. Tämä on ihan puhdasta todellisuutta, että vallitsevilla pelisäännöillä maalit ratkaisee voittajan, tee enemmän kuin vastustaja ja voitat. Ja voitot ratkaisee numerojärjestyksen sekä sen kuka jatkaa mitalipeleihin, kuka voittaa. Arvojärjestys siis myös, 1 on parempi kuin 15. Paremmuusjärjestys siis myös. Voitat, olet parempi.
Se on ihan pelkkää selittelyä ja huonoa häviämistä, urheilun, tuloksen ja vallitsevien pelisääntöjen päälle kusemista kaikki muu.
Kuten todettua sitten kun säännöt muutetaan että maalit ja voitot ei ratkaise vaan se kenellä enemmän laukauksia ja hallintaa ja parempia maalipaikkoja jne. Niin sitten asia erikseen.
Nyt se on vain mielipiteitä jokaisen valittavissa kuka hallitsi ja näytti paremmalta, tuloksen päälle kusemista.
Jos toinen teki sen maalin itse et niin hävisit ja pulinat pois. Ole parempi ensi kerralla estä toisen maali tee itse. Ei tämä ole mikään minun mielipide, näin se näillä säännöillä toimii ja menee.