Judge Dredd
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Voisiko tässä olla jotain sellaista, että MJ näki nämä pojat ikäänkuin omana kuvanaan ja halusi antaa näille pojille sellaisia hienoja kokemuksia, mitä ei koskaan itse saanut. Ja samalla myös elää itse uudelleen omaa lapsuuttaan. Ja halusi nimenomaan antaa sen näille komeille pojille, eli siis leikkiä niiden luokan ns. coolien poikien kanssa. Niinkuin varmasti monet muutkin lapset haluavat, jotka pitävät itseään coolina. Samoin lähes kaikki pojat taisivat olla jonkinlaisia taiteilijoita, kuten Jackson itse. Ja jonkunlainen fiksaatiohan Jacksonilla joka tapauksessa ulkonäköön on, päätellen siitä mitä on itselleenkin tehnyt. Tämä nyt vaan tälläista omaa mutuilua ja pohdintaa.Onhan noista "best friendeistä" kuvia vaikka kuinka, jonka kanssa halailee ja istuskelee käsi kädessä. Tyttöjä ja pulskia poikia ei päässy "best friendeiks" jotka myöhemmin MJ hylkäs. Näin olen ite ymmärtäny asian. Dumpattuja useita useita, joten jos yhellä ei jutut iha täsmää aikajanaan aina, niin on siinä nuo muut.
En ota kantaa Jacksoniin kohdistuneisiin pedofilia syytöksiin, koska en osaa sanoa siitä juuta enkä jaata näillä nähdyillä todistella ja kertomuksilla. Siitä voin olla melko varma, että jollain tavalla viehättynyt Jackson oli näistä pojista. Oliko se viehätys sitten seksuaalista ja toteuttiko hän näitä mahdollisia seksuaalisia halujaan? En tiedä. Jokatapauksessa hyvin erikoinen persoona kyseessä ja en olisi kovin yllättynyt jos olisi syyllinen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.