Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Löysin ainakin minulle uuden toiminnallisuuden. Pitäisikö minun nähdä tällainen @Ylläpito ?
Löysin ainakin minulle uuden toiminnallisuuden. Pitäisikö minun nähdä tällainen @Ylläpito ?
Vastaavia ilmoituksia/kyselyitä tulee jos javascript on laitettu selaimesta pois päältä.
Ne ottelukohtaiset ketjut lienee Ylläpidon koodauksen tulosta. Tekniikasta sen enempää tietämättä, nuo ketjut on luotu varmaan samalla automatiikalla kuin millä liigakaudenkin otteluketjut syntyvät.
Jos netin selaaminen muuten toimii hyvin, eli ei ole syytä epäillä yhteysongelmia, niin kannattanee kokeilla ainakin eri selaimella, että toistuuko samat ongelmat.@Ylläpito Mulla on ihan hirmuisia vaikeuksia kirjoitella viestejä ketjuihin. Tai kirjoittaminen sujuu hyvin, mutta "Vastaa"-napin painamisen jälkeen siniset palkit pyörivät ylänurkassa eikä mitään näytä tapahtuvan. Ekalla kertaa panikoin ja painoin uudelleen sitä painiketta, tuloksena tuplapostaus. Toisella selaimella (ei kirjautuneena sillä) kerkiää näkemään, että postaus on jo ketjussa, kun se lähettävä selain vielä pyörittelee niitä palkkeja. Lainaus-toimintokin toimi hiukan niin ja näin, eli ei tuonut sitä lainattavaa tekstiä, kun lainasin maalaamalla. Buutin jälkeen se sentään toimi, mutta sitten lähettämisen jälkeen tuli virheilmo, että 20 sekkaa pitää ainakin odottaa, kun tuli joku HUPS.
Selaimena Opera ja Win10 alla. Ei oo ennen tehnyt tätä.
Muok. Tää viesti lähti sitten kiltisti kahden sekunnin palkkishown jälkeen. Mitenköhän käy editin.
Muok2. Joo, muokkaaminen jäi taas kellottamaan ja piti antaa selaimella ruksia, että pääsi pois tältä sivulta. Muokkaus oli sillä aikaa jo astunut voimaan.
Jos netin selaaminen muuten toimii hyvin, eli ei ole syytä epäillä yhteysongelmia, niin kannattanee kokeilla ainakin eri selaimella, että toistuuko samat ongelmat.
Jos tämä olisi yleinen ongelma, niin varmasti puhetta asiasta riittäisi, mutta kun kukaan muu ei ole nostanut asiaa esille, niin omat epäilykseni kohdistuvat aika herkästi Operaan, joka ei ole kovin yleisesti käytetty selain.
Minulla on ollut samoja ongelmia joista @Leon kertoi. Aika ajoin niitä tulee tällä sivustolla, siis että viestit ei tunnu lähtevän. Pistän ne aina huonojen yhteyksien piikkiin (asun maalla) tai puhelimen syyksi (käytän yli kolmevuotiasta älypuhelinta). Olympialaisten liveseurannassa oli välillä ärsyttää kun jonkun kommentin laittoi niin se lähti niin paljon myöhemmin että juttu oli vähän niinkuin jo vanha. Ja tuli myös monia tuplapostauksia. Hektisessä liveseuranta-maailmassa se oli rasittavaa...Jos tämä olisi yleinen ongelma, niin varmasti puhetta asiasta riittäisi, mutta kun kukaan muu ei ole nostanut asiaa esille,
Onko samaa jos käyttää Chromen ingognito modea?No eipä tuo selaimen vaihto ollutkaan lääke. Chromella ihan sama ongelma. Taitaa olla niin, että minä en ole Jatkoaika-yhteensopiva tällä hetkellä tällä koneella. Luurilla toimii hyvin. Win10 ajan tasalla, siitä ei ole kiinni. Eilisen pakkopäivityksen jälkeen buutattukin pari kertaa.
En kokeillut. Piti lainata, painoin tykkää. Nyt edgellä ainakin lainaus toimii, mitenköhän käy vastaamisen.Onko samaa jos käyttää Chromen ingognito modea?
Selittääkö se sen, että ongelma toistui sellaisillakin selaimilla, joilla en ollut ikinä kirjaunutunut Jatkoaikaan?Näihin vain yhtä sivustoa vaivaaviin ongelmiin auttaa usein site datan poistaminen. Se löytynee jostain asetuksista joka selaimessa. Clear tai delete site data ja selaimen nimi niin löytyy varmaan ohjeet, kuinka se tehdään.
Katsotaan auttaako.Ongelman luonteen takia voi olla mahdoton meidän päästä siihen kiinni. Mutta kuvauksen perusteella seuraavaksi toimenpiteiksi suosittelemme DNS cachen tyhjentämistä esim. seuraavien ohjeiden mukaisesti.