Juu, reilun viikon, mistä ylempänä laitoinkin.Onko muilla Jatkoajan keskustelupalsta kyykyssä tahi vähän hitaalla?
Muuten netti toimii itsellä, mutta täällä juuri nyt ongelmia.
Juu, reilun viikon, mistä ylempänä laitoinkin.Onko muilla Jatkoajan keskustelupalsta kyykyssä tahi vähän hitaalla?
Muuten netti toimii itsellä, mutta täällä juuri nyt ongelmia.
Erittäin todennäköisesti syy löytyy sun selaimesta tai selaimen lisäosista. Ensimmäisenä kannattaa kokeilla toista selainta.Mulla näkyy kaikki X-upotukset sellaisena valkoisena laatikkona. Onko ongelma vain tässä päässä vai näkyykö muillakin samoin?
Ja jatkokysymys tähän, niin mitä tehdä, jos se ongelma on vain tässä päässä internettiä?
Universumi haluaa vain muistuttaa että ihmisen ei ole hyvä käyttää Muskin palveluita, ei sen kummempaa.Mulla näkyy kaikki X-upotukset sellaisena valkoisena laatikkona. Onko ongelma vain tässä päässä vai näkyykö muillakin samoin?
Ja jatkokysymys tähän, niin mitä tehdä, jos se ongelma on vain tässä päässä internettiä?
Kännykkä + Chrome, kaikki ok.Mulla näkyy kaikki X-upotukset sellaisena valkoisena laatikkona. Onko ongelma vain tässä päässä vai näkyykö muillakin samoin?
Erittäin todennäköisesti syy löytyy sun selaimesta tai selaimen lisäosista. Ensimmäisenä kannattaa kokeilla toista selainta.
Eli ongelma on siellä päässä, yleisesti ottaen X-upotukset vaikuttavat toimivan palstalla ihan normaalisti.
Voi hyvinkin olla F-Secureen liittyvää. Kannattaa kokeilla disabloida (tai poistaa) F-Secure, niin selviää liittyykö siihen.Mulla normisti käytössä Chrome. Avasin Firefoxin ja latasin jonkun lisäpalikan. Still the same.
Eli tuo ei auttanut. Millään selaimella (no ainakaan näillä kahdella) en saa X-upotuksia näkyviin.
Voisko mahdollisesti olla joku F-Securen vittuilu?
Voi hyvinkin olla F-Secureen liittyvää. Kannattaa kokeilla disabloida (tai poistaa) F-Secure, niin selviää liittyykö siihen.
Ilman pelkoa rangaistuksesta? Ei saa.Eli saisiko tänne luoda vähän huumeiden käyttöhuoneen tapaisesti ketjun minne saa kirjoittaa huonot ideansa ilman pelkoa rangaistuksesta?
Tai kirjoittaa vaikkapa ylilaudalle.Jos haluaa kirjoitella ilman pelkoa rangaistuksesta, suosittelemme pitäytymään kynässä ja paperissa ja säilömään ne kirjoitukset yksityiseen paikkaan.
Ei se ole yhtään hauskaa. En tykkää kun tunnen olevani älykäs siellä. Täällä saa ihastella sivistystä ja älyä.Tai kirjoittaa vaikkapa ylilaudalle.
Ymmärrän tämän. On paljon turvallisemman tuntuista, kun ei tunne olevansa porukan älykkäimmästä päästä.Ei se ole yhtään hauskaa. En tykkää kun tunnen olevani älykäs siellä. Täällä saa ihastella sivistystä ja älyä.