Joulun ja uuden vuoden jälkeen taas päästy liikkeelle. Tuon ajan paino pysyi käytännössä samana (ellei peräti noussut ~500g). Viikon olin vuoden alusta kipenänä, joten loppiaisesta saakka taas liikuttu ja katsottu vähän tarkemmin mitä suuhun laittaa. Tosin joitain verran olen tuonut karppauksessa ei sallittuja ruoka-aineita mukaan, varsinkin banaaneja on tullut popsittua, tuntuvat piristävän kehoa ja mieltä ennen/jälkeen urheilusuorituksen. Samoin olen urheilun/salin jälkeen ruvennut ottamaan heraproteeinijuomaa, kun välillä tuntui, että keho ei oikein palaudu kunnolla, en tiedä onko tuo oikea valinta, Prismasta sen valitsin palautusjuomista vähähiilarisimpana. Pussi alkaa olla empty, joten jos joku osaa suositella fiksumpaa tavaraa palautumiseen, niin vinkit ovat tervetulleita. Nappulapuolella olen ruvennut popsimaan kalanmaksaöljykapseleita sekä monivitamiinitabuja.
Uiminen liitetty kuntoilumuotoihin. Noloa myöntää, mutta en ollut viime lauantaita ennen käynyt kertaakaan Lappeenrannan uimahallisssa ja kuitenkin asunut kaupungissa vuodesta 2001 lähtien. Vielä kun uiminen on aina ollut oikeasti kivaa (junnuna pelailin vesipalloa yms., niin tuli notkuttua uimahallilla useita päiviä viikossa), niin voi taas ihmetellä kuinka laiska sitä on ollut.
Pudotusta marraskuun puolivälistä 10,5kg, eli paino eilen salilla punnattuna 119,5kg.