Olen nyt ollut kolmatta viikkoa flunssassa. Ensimmäinen viikko meni kotona sairastaessa, ei flunssa edes pahana ollut, ei ollut kuumetta eikä vointi ollut järin huonokaan. Päätin sitten kuitenkin sen ensimmäisen viikon olla kotona ja tervehtyä. Koska vointi näytti jo silloin ensimmäisen viikon sunnuntaina hyvältä niin lähdin kotoa ulkomaailmaan maanantaina, se toinen viikko oli ihan normaali. Kävin klubitalolla kolmena päivänä, uimahallissa, olin lätkämatsissa ja olin myös klubitalon venetsialaisia viettämässä "Apparalla" eli suositulla ulkoilualueella täällä Hämeenlinnassa. Flunssaa oli toisella viikolla vielä vähän.
Viime viikonloppuna flunssa otti sitten kuitenkin takapakkia ja tämän viikon on ollut kova yskä. Ehkä se kakkosviikko oli vielä liian täysi ohjelmasta ja flunssa pääsi sitten pahenemaan. Mutta vähitellen yskäkin on lieventynyt kiitos esimerkiksi reseptivapaan yskänlääkkeen. Viime yökin oli jo melko rauhallinen, en tainnut enää yskiä kuin noin pari hassua kertaa yön aikana. Yskä on ollut kyllä pahan kuulloista tällä viikolla mutta koko ajan se on ollut paranemaan päin.
Toiveena on että pääsisin taas kotoa mahdollisimman paljon ulkomaailmaan ensi viikolla. Ei tämä makoilu kotonakaan niin kivaa ole. Ensi viikolla olisi kiva olla kunnossa kun on tulossa liigakauden avausta, perjantaina myös täällä Hämeenlinnassa ja omia syntymäpäiviä. Mittariin tulee jo 40 vuotta mutta en vielä tiedä miten juhlistan tuota.