Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 545 624
  • 67 944

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Markku Puputti olisi pyrkinyt kansainväliseksi tähdeksi, niin olisikohan taiteilijanimensä ollut Mark Pampa.

Tällaisia elämää suurempia asioita tässä pohdiskelen.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Mulle on nyt viikon verran tullut puheluita suurin piirtein kolme kertaa päivässä tuntemattomasta numerosta. En yleensä vastaa noihin mutta eilen oli sen verran sopiva aika että ajattelin vastata. No eihän sieltä kuulunut mitään ja puhelu katkesi hetken kuluttua.

Onko jollain muulla kokemusta tällaisesta toiminnasta?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mulle on nyt viikon verran tullut puheluita suurin piirtein kolme kertaa päivässä tuntemattomasta numerosta. En yleensä vastaa noihin mutta eilen oli sen verran sopiva aika että ajattelin vastata. No eihän sieltä kuulunut mitään ja puhelu katkesi hetken kuluttua.

Onko jollain muulla kokemusta tällaisesta toiminnasta?

Tietokonesoittoja todennäköisesti. Eli puhelinmyyjä tms.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muistakaa laittaa aina ajastin päälle puhelimesta, kun uuniruokaa laittelee. Petelle vaikka jokin kello hälytys, joka pitää helvetin kovaa ääntä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Marian Gold kertoi Instagramissa että Alphavilleltä tulee uus albumi loppukuusta..... Vitun siistii..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sunnuntaina tuli kuusi vuotta täyteen naimisissa. Onhan tässä ollut omat ylä- ja alamäet koettavana. Ja olenkin niistä jonkin verran kirjoittanutkin. Mutta eikös sitä vihkikaavassakin puhuta myötä- ja vastoinkäymisistä. Mutta vielä täällä porskutellaan yhdessä ja onnellisina siitä että meillä on toisemme. Arki rullaa ja yhdessä on yleensä mukavaa puuhailla tai vaan olla. Ja omaakin aikaa kunnioitetaan. Ja kyllä, ei se elämä tietenkään pelkkää auvoa ole mutta hyvin pärjäillään. No voihan sitä tässä alkaa odottelemaan sitä seitsemännen vuoden kriisiä... ;-)
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jotenkin vähän tällainen "vain Suomi jutut" -tyyppistä tehdä oikein erikseen uutinen, että yhtenä päivänä viinan myyntiä joutuu odottamaan yhdeksän minuuttia pidempään kuin normaalisti. Kuinka moni tietämätön siellä sitten on maanantai-aamuna klo 9 Alkon tai R-kioskin ovella polvillaan huutamassa kohti taivasta "NOOUUUUUUUU!" :D

 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jotenkin vähän tällainen "vain Suomi jutut" -tyyppistä tehdä oikein erikseen uutinen, että yhtenä päivänä viinan myyntiä joutuu odottamaan yhdeksän minuuttia pidempään kuin normaalisti. Kuinka moni tietämätön siellä sitten on maanantai-aamuna klo 9 Alkon tai R-kioskin ovella polvillaan huutamassa kohti taivasta "NOOUUUUUUUU!" :D

@pettter laita nyt jo muistiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tarkaanpa on määritelty mitä smoothie sisältää... (Liite)

1 1/2 omenaa
13 rypälettä
1/2 banaani
3 mansikkaa
14 mustaherukkaa
Jne....
 

Liitteet

  • IMG_20240906_092100_HDR.jpg
    IMG_20240906_092100_HDR.jpg
    560,8 KB · kertaa luettu: 40

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen nyt ollut kolmatta viikkoa flunssassa. Ensimmäinen viikko meni kotona sairastaessa, ei flunssa edes pahana ollut, ei ollut kuumetta eikä vointi ollut järin huonokaan. Päätin sitten kuitenkin sen ensimmäisen viikon olla kotona ja tervehtyä. Koska vointi näytti jo silloin ensimmäisen viikon sunnuntaina hyvältä niin lähdin kotoa ulkomaailmaan maanantaina, se toinen viikko oli ihan normaali. Kävin klubitalolla kolmena päivänä, uimahallissa, olin lätkämatsissa ja olin myös klubitalon venetsialaisia viettämässä "Apparalla" eli suositulla ulkoilualueella täällä Hämeenlinnassa. Flunssaa oli toisella viikolla vielä vähän.

Viime viikonloppuna flunssa otti sitten kuitenkin takapakkia ja tämän viikon on ollut kova yskä. Ehkä se kakkosviikko oli vielä liian täysi ohjelmasta ja flunssa pääsi sitten pahenemaan. Mutta vähitellen yskäkin on lieventynyt kiitos esimerkiksi reseptivapaan yskänlääkkeen. Viime yökin oli jo melko rauhallinen, en tainnut enää yskiä kuin noin pari hassua kertaa yön aikana. Yskä on ollut kyllä pahan kuulloista tällä viikolla mutta koko ajan se on ollut paranemaan päin.

Toiveena on että pääsisin taas kotoa mahdollisimman paljon ulkomaailmaan ensi viikolla. Ei tämä makoilu kotonakaan niin kivaa ole. Ensi viikolla olisi kiva olla kunnossa kun on tulossa liigakauden avausta, perjantaina myös täällä Hämeenlinnassa ja omia syntymäpäiviä. Mittariin tulee jo 40 vuotta mutta en vielä tiedä miten juhlistan tuota.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lidlistä kun tulee ulos niin kassojen jälkeen näkee usein sellaisen palauteautomaatin, missä vasemmassa laidassa on vihreä hymiönappi ja oikealle päin napit muuttuu punertavammaksi ja naama happamammaksi. No joku pikkulapsi räpläsi sitä samaan tapaan kuin Speden Speleissä ne pelasi sitä suht vastaavan näköistä nopeustestiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lidlistä kun tulee ulos niin kassojen jälkeen näkee usein sellaisen palauteautomaatin, missä vasemmassa laidassa on vihreä hymiönappi ja oikealle päin napit muuttuu punertavammaksi ja naama happamammaksi. No joku pikkulapsi räpläsi sitä samaan tapaan kuin Speden Speleissä ne pelasi sitä suht vastaavan näköistä nopeustestiä.
Pakko myöntää että tuli hymähdettyä mielikuvalle kyseisestä tilanteesta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
coop
VAALEA LJUS
LAGER
OLUT ÖL
Alk. 4,2 til-% vol-%
330 ml
Eroaako minun juomani K-menu lager tuosta oleellisesti? Olen parvekkeella ja täällä niin pimeää etten nää lukea tekstejä tölkin kyljestä.

Edit: K-menu siksi etten jaksanut käydä useammassa kaupassa kun sittarin 5,5 k-menu lonkero on selkeästi halvinta ja rouva tykkää lonkerosta enemmän kuin oluesta.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Eroaako minun juomani K-menu lager tuosta oleellisesti? Olen parvekkeella ja täällä niin pimeää etten nää lukea tekstejä tölkin kyljestä.
Samanlaisia nautinnollisia aineita. Varmaan jossain orjatyöpanimolla valmistettuja.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Bulkkia. Itse juon kalliimpaa bulkkia. Koff, Karhu & Sandels.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
En oikein itse tajua kaikkea. Käytännössä mä oon ihan tavallinen äijä ja sosiaalisuudella saan niin hyviä kontakteja jota normaalisti ei saisi. Tästä olisi pitempikin juttu mutta ei jaksa avata.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kreikan MM-ralli pyörii taustalla ja samalla tulee nautittua aamukahvit ja luettua Kaleva. On se mukava lukea ihan perinteisesti paperinen versio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös