Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 746 079
  • 68 452

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Musta on tullut heppapoika...
Jo pienenä koulun ompelutunneilla tjsp piti tehdä keppihevonen ja se oli hieno, oli se.
Parikymppisenä tyttöystävä oli heppatyttö ja olin hänen tallilla joskus joku 8h kattelemassa touhua.
Viikon alussa ostin hevosen kylmäsavupaistista tehtyjä leikkeleitä ja edellispäivä hevosen paistinmakkaraa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Musta on tullut heppapoika...
Jo pienenä koulun ompelutunneilla tjsp piti tehdä keppihevonen ja se oli hieno, oli se.
Parikymppisenä tyttöystävä oli heppatyttö ja olin hänen tallilla joskus joku 8h kattelemassa touhua.
Viikon alussa ostin hevosen kylmäsavupaistista tehtyjä leikkeleitä ja edellispäivä hevosen paistinmakkaraa.
Mää olen sitten poropeu..poika. Kahvinporot kierrätän. Tykkään katsella poroja. Poronliha on hyvää. Toki puolen Suomen joukkueen eli porojen kannattajaa minusta ei saa millään.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Perus yöbussi meininki vaihteeksi. Joku doku kysyi multa tarvinko pontikkaa, samalla kun ojensi pulloa suuntaani - kahdesti :D No enpä tarvinnut tällä kertaa, mutta olipa kohtelias spurgu tällä kertaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy