Vaihda sen patterit tai vedä se!!Miksi helvetissä kello näyttää aina 59 Min kun katson kelloa, eli minuuttia ennen tasaa. Perkele, että alkaa ärsyttämään.
Vaihda sen patterit tai vedä se!!Miksi helvetissä kello näyttää aina 59 Min kun katson kelloa, eli minuuttia ennen tasaa. Perkele, että alkaa ärsyttämään.
Ei muuten tehdä vastaavia kreisikomedioita enää. Mieluummin niitä katsoisi uusiakin kuin jotain sadatta supersankarileffaa.Spy Hard tuhannenen kerran töllöstä.
Leslie Nielsen kuningas parodiarooleissa. Huikea.
Kauppalappu huomiselle:
- osta karkkia!!
Joo hei, kiitti :DOtin taiteellisen vapauden muokata viestisi siihen muotoon, jonka luet huomenna kaupassa :)
Miksi helvetissä kello näyttää aina 59 Min kun katson kelloa, eli minuuttia ennen tasaa. Perkele, että alkaa ärsyttämään.
Miksi helvetissä kello näyttää aina 59 Min kun katson kelloa, eli minuuttia ennen tasaa. Perkele, että alkaa ärsyttämään.
Alkoholismi?Poltergeist?
Eiks toi Spy Hard ole kuitenkin vähän harvinaisempi kuin Mies ja Alaston ase -leffat? Tai ainakin sellainen perstuntuma itsellä on, että ei tuo kyseinen leffa nyt ihan niin usein ole telkkarista tullut. Toki myönnettäköön, että Spy Hardin ja MAA -leffojen ero on aika häilyvä, sen verran samantyylistä settiä Nielsen molemmissa vetää. Ihan viihdyttäviähän nuo on.Spy Hard tuhannenen kerran töllöstä.
Leslie Nielsen kuningas parodiarooleissa. Huikea.
Samas liigassa pelaa, että sama asia, Alex Mac Allister tai KDB!!Tekstitv:n ylläpitäjä ollut vähän päissään?
Mä oon tykästynyt nimeen raksajaffa.Paras hellittelynimi kyseiselle juomalle on ehdottomasti kupariluoti.
Mökillä roskien aka pajujen polttelua.Aika ajoin on vaan ihan_pakko päästä haistelemaan savua. Ihan pakko.
Ymmärtääkseni on vähän huono juttu, jos ihminen ei syö mitään.Apteekin lehdessä oli otsikko "Kun ruoka ei maistu vanhukselle".
Ihan niin kuin se olisi huono juttu.
Niin tarkoitat, että on huono jos vanhukselle ei maistu ruoka. Mutta jos itse ruoka taas maistuu vanhukselle, niin saattais jäädä minulta syömättä.Ymmärtääkseni on vähän huono juttu, jos ihminen ei syö mitään.
Joka kolmas päivä kun yrittää syödä. Jo pelkästä kaljasta kun saa sen 3000 mitä lie kaloria per päivä.Ymmärtääkseni on vähän huono juttu, jos ihminen ei syö mitään.
Joskus oli joku mainos, jossa laulettiin "ihana tulla kotiin, kun ruoka tuoksuu kotiovelta." Riippuu tietysti ovesta, mutta minä en ainakaan tuota kovin houkuttelevana tuoksuna pidä.Apteekin lehdessä oli otsikko "Kun ruoka ei maistu vanhukselle".
Ihan niin kuin se olisi huono juttu.
Mutta kuten sua on yritetty valistaa ja jalostaa paremmaksi ihmiseksi palstalla niin minä kun oletan ettei mitään ole enää tehtävissä niin paista vaikka niitä pizzoja vaikka 16 tuntia - se on suht vaaratonta, mutta varo sen vedenkeittämisen kanssa levyllä kun sitten kun se vesi on haihtunut niin enää enkelit pelastaa (naapurit).Joka kolmas päivä kun yrittää syödä. Jo pelkästä kaljasta kun saa sen 3000 mitä lie kaloria per päivä.