Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 654 433
  • 67 856
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Työpäivän jälkeen kaverin luona Valioliigaa töllöstä ja pizzerian pizzaa samalla naamariin. It doesn't get much better than this.

Liitteet

• IMG_20241229_173154.jpg
    IMG_20241229_173154.jpg
    408 KB · kertaa luettu: 80

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Reilu pari tuntia sitten tuli lenkillä vastaan kaveri sortseissa ja T-paidassa. Asu toki herätti huomioni, mutta ei kuitenkaan tullut sellaista ajatusta, että kaveri on ihan pimpelipom; mulla oli ainakin suht kuuma huppari ja kevyt liivi päällä.
Takavuosina, kun vielä kovasti lenkkeilin, mulla oli aina lenkkiasuna sortsit ja t-paita, jos oli yksikin plusaste.

Hillittömästi olisin muuten hikoillut. Tosin olen myös aika pimpelipom.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On nuo linnut persoja maapähkinöille. Melkein päivittäin saa käydä täydentämässä ruokintalaitetta. Ja muutenkin kyllä sapuska maistuu ja lintuja piisaa. En edes halua laskea paljonko ruokinta on tullut maksamaan tähän mennessä. Ja talvi ei ole vielä pitkälläkään.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

JKyykka

Jäsen
Yhdyssanat.

Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota siihen, että yhdyssanavirheiden määrä on täällä Jatkoajassakin on kasvanut aivan valtavasti. Sinällään toki ihan ymmärrettävää, että taso laskee myös täällä, kun jos jotain somea selaa, niin eihän juuri kukaan enää osaa kirjoittaa.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Sanokaa mulle, että älä kirjoita enää yhtään mitään tänään yhtään mihinkään. Aivot olleet niin narikassa tänään jotenkin, että tullut kirjoiteltua aivan puuta heinää tänne sekä Muskin vessaan...

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Sanokaa mulle, että älä kirjoita enää yhtään mitään tänään yhtään mihinkään. Aivot olleet niin narikassa tänään jotenkin, että tullut kirjoiteltua aivan puuta heinää tänne sekä Muskin vessaan...
Anna mennä! Anna mennä! Vessataidetta Muskin sontaluukkuun, niin kyllä mä siihen vetäisin rajan.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
"ANANASANASTA", se on kyllä hyvää pitsassa.
Alkoi teköö miel pitsaa. Ehkä huomenna.
Tehdään nyt semmoinen poikkeus, että ehkä tähän ketjuun saa kuintenkin kirjoittaa?!? ANANAS niin hyvää pitsassa. Onko kenelläkään ollut niin 'balls of steel', että on tullut tilattua pitsa ananaksella Italiassa? Jossakin pitseriassa siellä oli, että hinta on 10x jos tilaat pitsasi ananaksella...LOL!

Cody Jarret

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ruotsalaiset Bond-tytöt
Ananas sopii pizzaan, toisin kuin mikään muu makea mihinkään muuhun ruokaan. Kaipaa kyllä vastapainoksi potkua sit toki.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Seinfeldissä Kramer halusi perustaa pizzerian, jossa jokainen saa tehdä mieleisensä pizzan haluamistaan täytteistä. Nyt 30 vuotta myöhemmin sitä samaa ideaa tuutataan täällä.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Ei ollut helppo vuosi tämä(kään). Aika lailla kaksi vuotta on nyt turattu kroonisen suolistosairauden kanssa, ja haettu sopivaa lääkitystä. Viisi pitkää kortisonikuuria, ja päivittäistä lääkitystä kokeiltu jos jonkinlaista. Nyt vaikuttaa siltä, että oikeat myrkyt on löytynyt - annostuksen kanssa toki vieläkin hakemista. Ja toki samalla on yleiskunto painunut aika alas, kun ei ole oikein nuo ferritiinit ja hemoglobiinit ja valkosolut ja vaikka mitkä oikein siellä missä pitäisi. Syksyllä tarttui kaikki mahdolliset hinkuyskät, leprat ja mitkä lie sankkerit, ja oli kyllä niin saakelin vetämätön fiilis. Keväällä kun aloitin uudessa duunissa, niin välillä on ollut jaksamisen kanssa ihan oikeasti haasteita.

Mutta kyllä se tästä! Nyt olo on aika lailla reipas, sytostaattinappien määrää pienennettiin aika tavalla. Ehkä sopiva annostus löytyi, ehkä nuo veriarvot tuolta vielä kiipeävät ylöspäin, ehkä minustakin tulee entisenkaltainen vireä sirkuttaja, ainakin siltä hiukan tuntuisi juuri nyt. Kohti valoa, hei!

Ensi vuosi on muutenkin eräänlainen merkkipaalu. Jos ei ihmeitä satu, niin itelle ja vaimolle tulee 50 vuotta mittariin. Vappuna jo 25. hääpäiväkin - ja seurusteluakin takana jo kolmisenkymmentä vuotta. Se on muuten aika tavalla se. Ja tytärkin täyttää keväällä 20 vee. Kaikenlaista.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
"ANANASANASTA", se on kyllä hyvää pitsassa.
Alkoi teköö miel pitsaa. Ehkä huomenna.
Minä teen pitsaa joko tänään tai huomenna ensimmäistäbkertaa eläissäni omassa leivinuunissa. Ananasta tulee toki.

Ja sitten linkkiä, jos vain näkyy eri aiheesta:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vuosi 2024 vetelee viimeisiään ja on siis mitä parhain aika listata maantieteelliset ääripäät, joissa tuli tänä vuonna käytyä. Pääkaupunkiseudulla tuli oltua taas kerran koko vuoden, joten mitään eksotiikkaa ei ole luvassa.

Eteläisin: Koffin puisto (60°09'43.4"N 24°55'59.4"E)
Pohjoisin: Kauppakeskus Dixi (60°17'36.5"N 25°02'37.5"E)
Itäisin: Itäkeskus (60°12'51.9"N 25°05'15.2"E)
Läntisin: Didrichsenin taidemuseo, Kuusisaari (60°11'04.9"N 24°51'27.6"E)

Koulussa menee hyvin ja vaikka nyt tappelenkin matikan kanssa, en ole jättämässä leikkiä kesken, vaan keskityn suorittamaan pakolliset kurssit vaikka hampaat irvessä, sillä en ole koskaan ymmärtänyt yhtälöitä. Kun häiriötekijät ovat nollissa, on opiskelukin helpompaa. Yksinäistä touhua, mutta siihen on tässä vaiheessa jo tottunut.

Ihmissuhteissa ei tapahtunut tänä vuonna yhtään mitään eli sosiaalinen "ympyräni" koostuu edelleen vanhemmistani ja that's it. Ensi vuonna olisi jo aika saada muutosta tähän tilanteeseen, koska jälleen kerran tulin havainneeksi Posti-keikalla, että kykenen ihan hyvin sosiaaliseen kanssakäymiseen erilaisten tyyppien kanssa ja herätän myös kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Vielä kun uskaltaisi ja älyäisi ottaa sen seuraavan askeleen, niin voisin hyvinkin päästä vihdoin kokemaan, millaista on elää parisuhteessa. Onhan sitä tässä jo ehditty odottamaan pitkälti yli 41 vuotta.

Duunien suhteen elelen odotustilassa. Tiedän vahvuuteni ja heikkouteni erinomaisen hyvin ja tuo Postin keikka vain alleviivasi niitä. Duunariksi haluan ja sellaisena tulen toivon mukaan pysymään hamaan loppuun asti. Orastava toivo pääsystä Postin - tai jonkun vastaavan toimijan - palkkalistoille pyörii mielessäni, koska huolimatta helvetin aikaisista aamuherätyksistä on se sellaista duunia, josta minä järjestelmällisenä ihmisenä tykkään.

Näillä aatoksilla uuteen vuoteen, jonka toivon olevan parempi kuin päättyvä vuosi.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tulevalle vuodelle jos perehtyy suomalaisiin klassikoihin, Päätalon Iijoki- sarjasta lähtien. "Hieman" huonosti nämä on hallussa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Katselin kartasta vuoden ääripäät ja näköjään olikin helppo. Eteläisin ja samalla läntisin paikka oli Elviria (Marbella) ja pohjoisin ja samalla itäisin on tämä mökki Simpeleellä, jossa parhaillaan olen (en laske Parikkalassa kaupassa käyntiä tähän).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy