Mä pääsin nukkumaan kolmelta yöllä, koska syyt. Kello soi siitä tunnin päästä. Sitten kuuraamaan keittiö kuntoon ja vaimot, koirat ja lapset lapiolla autoon ja kohti riemuisaa 600 km moottorimarssia mummolaan. Nyt 460 km taivallettuna, tenavilla touhutauko, isi veti massun täyteen hiilareita ja kohta luppaa luomi entistä pahemmin. Mutta vois olla huonomminkin.Nukkumatti vihaa mua. Illalla joskus puoli kymmenen nukkumaan ja hereillä tasan keskiyöllä, eikä enää unta. Iltavuorossa nyt.
Vanhana pieruna tulee kuitenkin Niko Mikkolasta ensimmäisenä mieleen tämä:Kiekko-Pojat vahvistaa alakertaansa Niko Mikkolalla
Kiekko-Pojat vahvistaa puolustustaan.www.jatkoaika.com
Olipas harhaanjohtava otsikko. En voi olla ainut joka mietti jo hetken tuota lukiessa, että oikeastiko Mikkola siirtyy änäristä Mestikseen :D
Ihan mielenkiinnosta: mitä siinä Niko Mikkolasta kertovassa otsikossa olisi pitänyt lukea?Kiekko-Pojat vahvistaa alakertaansa Niko Mikkolalla
Olipas harhaanjohtava otsikko. En voi olla ainut joka mietti jo hetken tuota lukiessa, että oikeastiko Mikkola siirtyy änäristä Mestikseen :D
Kiekko-Pojat vahvistaa alakertaansa Niko Mikkolalla
"Niko Mikkola siirtyy Kroatiasta Kiekko-Poikien takalinjoille."Ihan mielenkiinnosta: mitä siinä Niko Mikkolasta kertovassa otsikossa olisi pitänyt lukea?
Totean tähän vain, että ai että. Noi on lemppareita.Tänään on tehty riisipiirakoita. Minä keitin puuron ja huolehdin paistosta. Äiti teki kuoret ja rypytti. Ihan hyvä työn jako...
Meikä hakee ja hakee hupsua kirjoitusvirhettä tuosta, ja ei vaan osu. Että mikä juttu nyt? No selvisihän se sitten tuolta hiukan ylempää ketjusta.Hyvä aloitus lauantaille! Toivotan mukavaa viikonloppua palstalaisille.
Lähetään porukalla Iisopille!Totean tähän vain, että ai että. Noi on lemppareita.
Mun vaimo on myös innostunut näitä viime aikoina tekemään. Puuroa keitellään pariin litraan maitoa, sen jälkeen isi lähtee viettämään laatuaikaa tenavien kanssa jonnekin muualle, että maassa säilyisi rauha. Kovastihan tuo vanhempi tytär (2,5 v) tykkäisi auttaa leipomisessa, mutta tähän mennessä lopputulos on ollut lähinnä taikinan syöminen ja jauhojen levittäminen lattialle.Tänään on tehty riisipiirakoita. Minä keitin puuron ja huolehdin paistosta. Äiti teki kuoret ja rypytti. Ihan hyvä työn jako...
Vähän mielikuvitusta niin onnistuu. Pyysin äitiäni menemään joskus Kapphalliin ja ostamaan 100 mk:n lahjakortin isälleni. Äidille se meni kun en vaa itse jaksanut lampsia keskustaan.Mutta ei noiden lahjakorttien ostaminen lahjaksi vaadi enää yhtä isoa ajatustyötä ja ideointia kuin vaati tavaroiden ostelu lahjaksi. Joululahjojen ostelu ei ole minulle enää niin mielekästä puuhaa kuin ennen oli kun kukaan ei toivo edes koskaan mitään tavaralahjoja ja niille ei sellaisia osaa ostellakaan. Ja kun siskonkin lapset on jo sen verran isoja ettei niillekään enää leluja voi ostaa.