Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 507 696
  • 67 789

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Saatiin Hämeenlinnaan komea ulkokuntosali. Sijainti linnaa vastapäätä Sairionrannassa johon itselläkin lyhyt matka. Tulee saamaan suuren suosion sijaintinsa vuoksi. Kiitokset tämän mahdollistaneille päättäjille. Käytetyt rahat eivät mene hukkaan.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli käytyä tivolissa pyörähtämässä kun sellainen sattui kaupungissa olemaan. Seurasin hetken oliko nyt pink date tms. peli jossa helvetin iso pehmolelu roikkuu langan varassa ja rahaa maksamalla kone koittaa saksia sitä lankaa poikki. Juuri sillä kertaa joku lapsi voitti sen hiton ison pehmolelun siitä pelistä. Voi hyvä isä jos joku onnellisuusmittari olisi ollut käytössä niin ko. lapsen onnellisuus olisi varmasti sen rikkkonut. Olen aina arvellut, että tivoli- ja huvipuistopelit on aivan puhdasta kusetusta, mutta näköjään joku noistakin välillä voittaa.

Olin tyttären kanssa ehkä noin pari vuotta sitten mukana HopLopissa, kun hän oli siellä kaverisynttäreillä.

Siellä oli automaatti, josta sai "onkia" sellaisia käden kokoisia tähtiä, eli suomeksi sanottuna pehmoleluja. Hän yritti ensin pari kertaa itse, mutta valitettavasti häneltä molemmilla kerroilla irtosi se pehmolelu kuljetuksen aikana. Sanoin tyttärelleni, että "anna kun isi yrittää kerran".

Jollain moukan tuurilla sain raavittua haarukkaan kolme pehmolelua ja onnistuin myös kuljettamaan ne sinne kulmaukseen, josta ne tipahtelivat kivasti alaosan keräilyastiin. Voi pojat että tyttö oli onnellinen! Niin onnellinen, että lupasi yhden niistä antaa isosiskolleen :)
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Nyt kaikki miehet tarkkana. Vain video puuttuu.

Näin munasalmonella iskee – Tarkkaile näitä hiipiviä oireita​

 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Naisten EHT:tä Frii-kanavalla mainostettiin. 1.9 - 31.8
Kestääkö yks turnee noin helvetin kauan ja misä raossa ne pelaa kansallisia Auroraliigoja?
Ja miksi päivämäärät on merkitty noin?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hiukan mietityttää näin etukäteen kun täällä missä asun kerrostalossa niin tullaan vaihtamaan kaukolämpö maalämpöön. Minulle itselleni hieman vieraampia asioita nämä mutta äsken olin infotilaisuudessa mikä järjestettiin tuossa kerrostalojen pihalla osakkeen omistajille ja asukkaille.

Mitä olin ymmärtäväni ja muistavani niin noin syyskuun puolivälissä alkaa poraukset. Niistä voi tulla jonkun verran meluhaittaa vaikka suurin osa äänestä on maan alla. Myös jotain katkoksia voi olla, niistä ilmoitetaan sitten kun on ajankohtaisempaa. Myös kai sähkölaskun määrä voi tulla nousemaan, nyt nousee muutenkin sähkölasku kun alv nousee. Voi tuossa kai vaarana olla myös että vuokran määrä tulee kasvamaan.

Eilen olin myös Hämeenlinnassa HPK:n kauden ensimmäisessä kotiharjoituspelissä. Kausikortti on taas ostettuna tälle kaudelle. Kerholla sellaiset ennakkoasetelmat alkavaan kauteen että innostus peleissä käymiseen voi lopahtaa jo heti alussa. Kyllä sitä alkavaa kautta jonkun verran odottaa taas, mutta tästä kaudesta voi tulla jälleen aika vaikea täällä Hämeenlinnassa. Toivottavasti yleisö löytää silti peleihin vaikka ei maksavalta yleisöltä voi liikaa vaatiakaan. Jos peli ei ala sujumaan niin tietenkin se näkyy myös yleisömäärissä. Ollaan herkästi taas tilanteessa että seisomakausikortillakin pääsee hyvin istumaan kun tilaa on.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Hurjaa tuo että Jukurit menetti 15 parhaasta pistemiehestään 14. Joku 17 pisteen pakki ainoa joka jäi top15-pelaajista Mikkeliin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hurjaa tuo että Jukurit menetti 15 parhaasta pistemiehestään 14. Joku 17 pisteen pakki ainoa joka jäi top15-pelaajista Mikkeliin.
Ja Piällikkökin lähti penkin takaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli sitten äsken käytyä merentutkimusalus Arandalla, Itämeripäivät kun on ja oli avoimet ovet. Hassua että lauantaina oon menossa vierailulle Finnlinesin rahtilaivaan, Vuosaaressa kun on Satamapäivät ja pääsen tohon kierrokselle mukaan.

Huomenna tässä välissä pääsisi Suomen ilmailumuseoon, kerran kuussa kun on ilmaistunnit.

Sunnuntaina taas mä lähden avaruusaluksella maata kiertävälle radalle...
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hiukan mietityttää näin etukäteen kun täällä missä asun kerrostalossa niin tullaan vaihtamaan kaukolämpö maalämpöön. Minulle itselleni hieman vieraampia asioita nämä mutta äsken olin infotilaisuudessa mikä järjestettiin tuossa kerrostalojen pihalla osakkeen omistajille ja asukkaille.

Mitä olin ymmärtäväni ja muistavani niin noin syyskuun puolivälissä alkaa poraukset. Niistä voi tulla jonkun verran meluhaittaa vaikka suurin osa äänestä on maan alla.
Kyllä siitä ääntä tulee, älä pelkää hiljaisuutta päivisin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kärkölässä on kerrostalo johon ei saada lämmintä vettä koska taloyhtiö ei ole maksanut laskujaan. Konkkaan on ehkä menossa taloyhtiö mutta tuntuu kurjalta asukkaiden puolesta. Ongelmia on ollut pitkään. Ja monilla ei vain ole vissiin mahdollisuutta lähteä pois tai voimia. Kurjaa, sanoisin...
Kärköläläisen kerrostalon kaikki 26 vuokra-asuntoa ovat olleet ilman lämmintä vettä heinäkuun alusta asti.
Asukkaiden mukaan vuokraisäntä, taloyhtiön omistaja, on luvannut kerta toisensa jälkeen asian hoituvan, mutta mitään ei ole tapahtunut. Asukkaat ovat turhautuneita siihen, että rehellisiä vastauksia ei tule, eikä omistaja välttämättä vastaa viesteihin ollenkaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On toi tekoälyn keksiminen ja kehittäminen kyllä lähestulkoon hölmöintä ikinä. Tyttökuvistakaan ei tiedä mikä on aito ja mikä ei, tai no huomaahan sen.

Asiasta toiseen, mutta jo sekin vituttaa kun jotkut lätkäjengit muokkaa uuden pelaajan pään johonkin toiseen vanhaan kuvaan että saa sen näyttämään uuden jengin peliasussa. Eihän sitä valokuvaksi voi enää kutsua vaan väärennökseksi ja feikiksi.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Se oli tämä kesän viimeinen sarjapeli siinä. Puulaakeja pelataan vielä pitkälle syyskuulle, vaan muuten nyt nimittäin eh saunotaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No hitto kun Rolling Stones -kastikkeita ei löytynyt mistään. Pakko oli tyytyä näihin Motörhead bbq-kastikkeisiin. Leppävaaran Cittarissa eurolla. Selkä vääränä nyt kantelen näitä kotiin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Asun semmoisessa paikassa, jossa lestadiolaisia on ehkä noin 30% kunnan ihmisistä. Olen pelannut heidän kanssaan pesispuulaakeja nyt jonkun kuusi tai seitsemän vuotta ja aina vaan kysyvät uudestaan mukaan. Meidän paikkakunnan ihmisille ei tunnu olevan ollenkaan ongelma minun trans-ihmisyys ja annan siitä kyllä isot rispektit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös