Tuli käytyä tivolissa pyörähtämässä kun sellainen sattui kaupungissa olemaan. Seurasin hetken oliko nyt pink date tms. peli jossa helvetin iso pehmolelu roikkuu langan varassa ja rahaa maksamalla kone koittaa saksia sitä lankaa poikki. Juuri sillä kertaa joku lapsi voitti sen hiton ison pehmolelun siitä pelistä. Voi hyvä isä jos joku onnellisuusmittari olisi ollut käytössä niin ko. lapsen onnellisuus olisi varmasti sen rikkkonut. Olen aina arvellut, että tivoli- ja huvipuistopelit on aivan puhdasta kusetusta, mutta näköjään joku noistakin välillä voittaa.
Olin tyttären kanssa ehkä noin pari vuotta sitten mukana HopLopissa, kun hän oli siellä kaverisynttäreillä.
Siellä oli automaatti, josta sai "onkia" sellaisia käden kokoisia tähtiä, eli suomeksi sanottuna pehmoleluja. Hän yritti ensin pari kertaa itse, mutta valitettavasti häneltä molemmilla kerroilla irtosi se pehmolelu kuljetuksen aikana. Sanoin tyttärelleni, että
"anna kun isi yrittää kerran".
Jollain moukan tuurilla sain raavittua haarukkaan kolme pehmolelua ja onnistuin myös kuljettamaan ne sinne kulmaukseen, josta ne tipahtelivat kivasti alaosan keräilyastiin. Voi pojat että tyttö oli onnellinen! Niin onnellinen, että lupasi yhden niistä antaa isosiskolleen :)