Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 507 696
  • 67 789

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mistäs @hooceebruins tuotoksia pääsee kuulemaan (voi pistää privana vastauksen). Vähän tylsää nyt viimeisenä mökki iltana kun rouva lähti eilen kotiin ja tänään tänne tulleet sisko ja lankomies ovat tipattomalla ja menivät jo nukkumaan.
En minä niin pelottava ole etteikö voisi linkkejä pistää, mutta sain palstaveljen kautta. Hyvää shittiä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Se olis kohta yövuoro taas lusittu. Vielä joutuu ens yöks puurtamaan ja sit ens viikolla vielä 3pv töitä ennenkuin viime vuoden pitämättömät kesälomat saa pitää, jee.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään tuli herättyä vapaan viettoon niin aikaisin, että ehtinyt jo tähän mennessä paljon. Kauppareissu heitetty aamutuimaan. Het tuon jälkeen otin pyörän alle ja poljin marjapaikoille. N. 14l puolukkaa ja n. 5l kantarellia saaliina. Hieman oli hankaluuksia, kun pyörän tangoilla nuo kuljetin kotia.

Talo tuli siivottua tässä välissä. Oli hyvä sauma, kun rouva aamuvuorossa. Hän ei liiemmin välitä siivota, eikä erityisestikään tykkää seurata sivusta, kun itse siivoan! Siivoushommat hoitelen poikkeuksetta silloin, kun rouva ei ole kotona.

Nyt seurailen, kun mehumaija liruttaa mehua noista puolukoista. Pakkasessa jo talven ylittävä määrä puolukkaa jo nyt, joten oli mehun vuoro.

Tälläisillä askelmerkeillä eteläisessä Lappeessa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on peliriippuvaisuustaustaa mutta nyt olen ollut pelaamatta jo yli kaksi vuotta ja kahdeksan kuukautta. Olen hienon, pitkän ajan pystynyt olemaan jo pelaamatta ja peliongelmat tuntuvat vain kaukaiselta muistolta. Vaikka kyllä pelko repsahtamisesta on silti melkein joka päivä läsnä elämässä.

Yksi parhaimpia asioita mitä pelaamattomuus on tuonut on se, että nyt pystyy hallitsemaan omia raha-asioita. Niitä ei koita hallita sinun puolestasi joku välitystilin hoitaja ja pelit eivät hallitse raha-asioita. Ennen minun säästöön jääneet rahat jäi mutkien taakse jonnekin välitystilille ja sieltä en niitä saanut välttämättä silloin kun minulla olisi ollut tarvetta rahalle. En vaikka rahaa olisi ollutkin, silti saattoi olla jotain häikkää ja saatoin jäädä ilman rahaa vaikka viikonlopuksi.

Nyt minulle on perustettu "säästö"tili tai tavallinen tili jota kutsun säästötiliksi. Sitä hallitsen itse ja siellä pidetään suurinta osaa rahoistani. Nyt minulla on rahaa aina silloin kun tarvitsen rahaa. Ei ole enää ollut ongelmia rahan siirrossa.

Joskus vuodesta 2016 olen ollut välitystilin asiakas mutta kai tuosta asiakkuudesta voi vähitellen luopua jo kun minulla ei ole enää rahaongelmia, olen saanut aika päiviä sitten jo ulosottovelkani kuitattua ja rahatilanteeni on jo melko pitkän aikaa ollut hyvä. Eikä minua mielestäni voi luokitella enää vähävaraiseksi, kuukausittain jää säästöönkin nykyään sellaiset 200 euroa.

Nyt on hyvä tilanne mutta kyllä tässä varuillaan saa silti olla yhä noiden rahapelien takia. Eteenpäin, yhä päivä kerrallaan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Aina kun lukee modeketjua niin useasti samat nimimerkit itkemässä penalteista tai rikepisteistä, tämä huomiona nyt parin kuukauden sisällä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
HItto että väsytti matka Simpeleeltä Lappeenrantaan. Keksin sitten piristyskeinon loppumatkalle. Pistin vibraattorin housuihini palleja hieromaan. Patterit loppui jossai Elimäen kohdalla, mutta Pukaron Paronista ostin uudet. Jaksoi hyvin loppumatkankin. Niksipirkkaan voi joku pistää tämän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te koskaan selvin päin? Joo viideltä lähdin käppäilemään kun kaljat loppui. 12 ykköstä ja ysiä odottelin Prisman kulmalla. Normipäivä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ootteks te koskaan selvin päin? Joo viideltä lähdin käppäilemään kun kaljat loppui. 12 ykköstä ja ysiä odottelin Prisman kulmalla. Normipäivä.
Jotkut meistä tiiätkö käy ihan oikeissa töissä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jotkut meistä tiiätkö käy ihan oikeissa töissä.

Tässä kun kohta 14 vuotta on ammatikseen istunut ratin ja penkin välissä, niin tää alkaa tuntua harrastukselta. Ei tätä oikeaski työksi voi kutsua...
Menetetystä vapaa-ajasta saa rahallisen korvauksen. Se vähän vaihtelee...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Samaa itekkin katellut, että monella on pirusti aikaa kirjoitella tänne.
Työminä on extrovertti ja sosiaalinen persoona, mutta vapaa-ajalla muutun sit introvertiksi, joka syö vaan sipsiä, kaivelee munia ja kirjoittaa internettiin, koska sosiaalinen elämäni on melko noh, suppea. Muutamaa kaveria lähinnä näen silloin tällöin. Eilenkään en saunan ja kauppakäynnin lisäksi mitään kovin järkevää puuhaillut :D
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Työminä on extrovertti ja sosiaalinen persoona, mutta vapaa-ajalla muutun sit introvertiksi, joka syö vaan sipsiä, kaivelee munia ja kirjoittaa internettiin, koska sosiaalinen elämäni on melko noh, suppea. Muutamaa kaveria lähinnä näen silloin tällöin. Eilenkään en saunan ja kauppakäynnin lisäksi mitään kovin järkevää puuhaillut :D
Meinasin ihan niitä kirjoittajia ketkä kirjoittaa tänne 24/7 ja pakko olla silloin töissä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Työminä on extrovertti ja sosiaalinen persoona, mutta vapaa-ajalla muutun sit introvertiksi, joka syö vaan sipsiä, kaivelee munia ja kirjoittaa internettiin, koska sosiaalinen elämäni on melko noh, suppea. Muutamaa kaveria lähinnä näen silloin tällöin. Eilenkään en saunan ja kauppakäynnin lisäksi mitään kovin järkevää puuhaillut :D

Käytätkö kuitenkin eri kättä munien kaiveluun kuin sipsien syöntiin ?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Raakkuille on järjestetty surusaatto Helsingissä...

Helsingissä on järjestetty tänään surusaatto raakuille. Mustiin vaatteisiin pukeutuneet osallistujat kävelivät päärautatieasemalta Stora Enson pääkonttorille, jonka oven eteen he laskivat kukkia ja kynttilöitä.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuli käytyä tivolissa pyörähtämässä kun sellainen sattui kaupungissa olemaan. Seurasin hetken oliko nyt pink date tms. peli jossa helvetin iso pehmolelu roikkuu langan varassa ja rahaa maksamalla kone koittaa saksia sitä lankaa poikki. Juuri sillä kertaa joku lapsi voitti sen hiton ison pehmolelun siitä pelistä. Voi hyvä isä jos joku onnellisuusmittari olisi ollut käytössä niin ko. lapsen onnellisuus olisi varmasti sen rikkkonut. Olen aina arvellut, että tivoli- ja huvipuistopelit on aivan puhdasta kusetusta, mutta näköjään joku noistakin välillä voittaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi hyvä isä jos joku onnellisuusmittari olisi ollut käytössä niin ko. lapsen onnellisuus olisi varmasti sen rikkkonut. Olen aina arvellut, että tivoli- ja huvipuistopelit on aivan puhdasta kusetusta, mutta näköjään joku noistakin välillä voittaa.
Tästä tulee mieleen kun kesällä käytiin veljen lasten kanssa Tykkimäellä. Siellä oli onnenpyörä josta voi voittaa kassillisen karkkia. Ajattelin että koko pyörä on vain rahastusväline eikä siinä voi voittaa mitään. Katsoin kun pyörä pyöri ja pyöri, hidasti ja ajattelin että varmaan menee yhdellä ylitse mutta pysähtyi kuin pysähtyikin lapsen valitsemaan numeroon. Voi sitä iloa ja riemua. Heti piti laittaa viestiä mummolle kuvan kanssa että hän voitti. Voi miten lapsi hehkuu iloa siinä kuvassa jossa pitää sylissään karkkikassia. Tulee aina hyvä mieli kun katson kuvaa. Mikään laite ei ollut sen veroinen kuin voitettu klassillinen (5 kpl) Remix-karkkipusseja.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Työminä on extrovertti ja sosiaalinen persoona, mutta vapaa-ajalla muutun sit introvertiksi, joka syö vaan sipsiä, kaivelee munia ja kirjoittaa internettiin, koska sosiaalinen elämäni on melko noh, suppea. Muutamaa kaveria lähinnä näen silloin tällöin. Eilenkään en saunan ja kauppakäynnin lisäksi mitään kovin järkevää puuhaillut :D
Kumpi "minäsi" (vai pitäisikö sanoa sinäsi) siis minua mahdollisesti joskus tilaisuuden tullen on hallilla vastassa? Munia kaiveleva introvertti vai sosiaalinen ekstrovertti?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yleensä saatan aluksi olla uuden/uusien ihmisten seurassa ujo ja hiljainen, mutta kun minut oppii tuntemaan kunnolla, osaan olla melkoinen moottoriturpa!
 
Viimeksi muokattu:

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Yleensä saatan aluksi olla uuden/uusien ihmisten seurassa ujo ja hiljainen, mutta kun minut oppii tuntemaan kunolla, osaan olla melkoinen moottoriturpa!
Tyypillinen suomalainen siis?

Huoli pois, ei minun seurassa tarvitse turhia kainostella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Milla Madetoja on kyllä helvetin hyvännäköinen. Hänen uutislähetyksiään katsoo kyllä aina ihan silmämuna kovana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös