Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 640 781
  • 67 759

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jaahas... siinäkö Joulun uusi seutaleikki varttuneemmille: Mies piilottaa rusinan naisen kätköihin ja yrittää sitten löytää sen
Maistuis varmaan sullekin...
”…naisen kätköihin”, sehän oli kuin romanttisen Harlequin-sarjan Rusinapiilo nimisestä pokkarista, kannessa leijonaharjainen Fabio loistonsa päivinä.

Jof

Jäsen
Perjantaisen Ilves-Hifk -pelin jälkeisestä Komarovin haastattelusta tuli vahva mielikuva Heikki Silvennoisen Lentäjä-sketsistä (Pelikaani lensi turbiiniin).

- Morjens, se on minä täällä. Semmonen tilanne kato tota noin, että laitaväännössä Ilari torppas sveduu päähän... se on ihan soirona. Ei siinä vielä mitään, mutta mulla rupes keittään yli...niin, mä tiedän, se on harvinainen ilmiö. Se on semmonen neurolookinen juttu, et sinä tiedä siitä mitään.
- EN ole lämännyt ketään, mä oon laituri. Tästä tulee varmaan kymppi, ne kattoo nyt videoita. No mitä, mistä minä, en minä oo mikään tuomari, mä oon laituri. Niin oon, niin oonkin lämännyt päin, mitä sitten? Kai sitä nyt lämää päin, kun Ilves voittaa ja kuuppa himmenee, saatana, haista itte. Aivan se ja sama.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uskaltaako painaa tuota ”näytä sisältö”-nappia?

Liitteet

• IMG_7829.png
    IMG_7829.png
    180,3 KB · kertaa luettu: 82

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Olin reilut 10 vuotta välillä pois, palattuani en ollut uskoa että tuo jatkui siitä mihin silloin jäi. Schollia ei sentään enää näy. Eikä sitä Hifk-miestä, joka oli naisasioissa kovin epävarma.

Ja kukas osti sitä alkoholitonta siideriä ns. runsaasti?
Tästä viestistä eteenpäin, varmasti ollut hyvä reissu:
Nauran paskaista naurua kämppiksilleni, jotka ostivat lavoittain alkoholitonta siideriä Virosta. Kämpässä sen verta kireä ilmapiiri tällä hetkellä, että päin naamaa vittuilu saa jäädä huomiseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy