Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 652 977
  • 67 843
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Reilu pari tuntia sitten tuli lenkillä vastaan kaveri sortseissa ja T-paidassa. Asu toki herätti huomioni, mutta ei kuitenkaan tullut sellaista ajatusta, että kaveri on ihan pimpelipom; mulla oli ainakin suht kuuma huppari ja kevyt liivi päällä.
Eilen tuli huoltisikan pihalla vastaan moisia muutama. Tuli mieleen, että pari ruuvia löysällä tai isin bemarissa on vain liian kuuma.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Työpäivän jälkeen kaverin luona Valioliigaa töllöstä ja pizzerian pizzaa samalla naamariin. It doesn't get much better than this.

Liitteet

• IMG_20241229_173154.jpg
    IMG_20241229_173154.jpg
    408 KB · kertaa luettu: 71

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Reilu pari tuntia sitten tuli lenkillä vastaan kaveri sortseissa ja T-paidassa. Asu toki herätti huomioni, mutta ei kuitenkaan tullut sellaista ajatusta, että kaveri on ihan pimpelipom; mulla oli ainakin suht kuuma huppari ja kevyt liivi päällä.
Takavuosina, kun vielä kovasti lenkkeilin, mulla oli aina lenkkiasuna sortsit ja t-paita, jos oli yksikin plusaste.

Hillittömästi olisin muuten hikoillut. Tosin olen myös aika pimpelipom.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On nuo linnut persoja maapähkinöille. Melkein päivittäin saa käydä täydentämässä ruokintalaitetta. Ja muutenkin kyllä sapuska maistuu ja lintuja piisaa. En edes halua laskea paljonko ruokinta on tullut maksamaan tähän mennessä. Ja talvi ei ole vielä pitkälläkään.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

JKyykka

Jäsen
Yhdyssanat.

Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota siihen, että yhdyssanavirheiden määrä on täällä Jatkoajassakin on kasvanut aivan valtavasti. Sinällään toki ihan ymmärrettävää, että taso laskee myös täällä, kun jos jotain somea selaa, niin eihän juuri kukaan enää osaa kirjoittaa.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Sanokaa mulle, että älä kirjoita enää yhtään mitään tänään yhtään mihinkään. Aivot olleet niin narikassa tänään jotenkin, että tullut kirjoiteltua aivan puuta heinää tänne sekä Muskin vessaan...

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Sanokaa mulle, että älä kirjoita enää yhtään mitään tänään yhtään mihinkään. Aivot olleet niin narikassa tänään jotenkin, että tullut kirjoiteltua aivan puuta heinää tänne sekä Muskin vessaan...
Anna mennä! Anna mennä! Vessataidetta Muskin sontaluukkuun, niin kyllä mä siihen vetäisin rajan.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
"ANANASANASTA", se on kyllä hyvää pitsassa.
Alkoi teköö miel pitsaa. Ehkä huomenna.
Tehdään nyt semmoinen poikkeus, että ehkä tähän ketjuun saa kuintenkin kirjoittaa?!? ANANAS niin hyvää pitsassa. Onko kenelläkään ollut niin 'balls of steel', että on tullut tilattua pitsa ananaksella Italiassa? Jossakin pitseriassa siellä oli, että hinta on 10x jos tilaat pitsasi ananaksella...LOL!

Cody Jarret

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ruotsalaiset Bond-tytöt
Ananas sopii pizzaan, toisin kuin mikään muu makea mihinkään muuhun ruokaan. Kaipaa kyllä vastapainoksi potkua sit toki.

Cody Jarret

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ruotsalaiset Bond-tytöt
Persikka ja broileri kuulostaa yhdessä niin erikoiselta että onhan sitä joskus kokeiltava.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Seinfeldissä Kramer halusi perustaa pizzerian, jossa jokainen saa tehdä mieleisensä pizzan haluamistaan täytteistä. Nyt 30 vuotta myöhemmin sitä samaa ideaa tuutataan täällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy