Jep, ja Oulussakaan ole paukkunut.Yllätävän hyvin ainakin täällä meillä päin on tuota klo 18 lähtölaukausta noudatettu viime vuosina ja tänäänkään ei ole vielä yhtään paukahdusta kuulunut.
Jep, ja Oulussakaan ole paukkunut.Yllätävän hyvin ainakin täällä meillä päin on tuota klo 18 lähtölaukausta noudatettu viime vuosina ja tänäänkään ei ole vielä yhtään paukahdusta kuulunut.
Kyllä täällä jo idiootit paukuttelee, eilen jo hätäisimmät.Yllätävän hyvin ainakin täällä meillä päin on tuota klo 18 lähtölaukausta noudatettu viime vuosina ja tänäänkään ei ole vielä yhtään paukahdusta kuulunut.
Kyllä, 12 vuotta oli karvainen lapsi ja tämä päivä oli vuoden tuskaisin. Välillä täristiin saunan lauteiden alla ja kuunneltiin Grönin Eikkaa. Välillä vuokrattiin mökki keskeltä metsää. Kaveri teki tarpeensa klo.16 ja seuraavan kerran aamupäivästä. Noi saatanan pommit tulisi kieltää. Onhan julkisia paukutteluita vaikka ja missä niitä kaipaaville.Jos jotain hyvää karvalapseni kuulon menemisestä, niin nämä helvetin pauke päivät. Ekaa kertaa 15-vuoteen kävimmä pikku lenkillä paukkeen alkaessa, kun muuten on ollut aika hiljaista tuon ulos menon kanssa näin vuodenvaihteessa. Iso helpotus aiemmin vuoden paskimpaan päivään siis.
Jos ja kun tällä palstalla vaikuttaa itseni lisäksi muitakin energiajuomia silloin tällöin nautiskelevia sieluja, niin tässä kuussa teidän kannattaa suunnata taas R-kioskiin, sillä siellä on taas neljän viikon ajan kaikki energiajuomat 2€. Kyllä, myös Battery Whirl jonka normaalihinta on marketeissakin sen 3,5 egen luokkaa. Niin ja kun kerää leimoja kantis-appin passiin, niin tuommoisen Battery Whirlin voi saada lopulta jopa ilmaiseksi kun passi on täys. Miettikääpä sitä!
Olinkin vähällä kirjoittaa "Ja ennen kuin kukaan alkaa moraalisoimaan energiajuomien epäterveellisyydestä niin..."Mä aloin miettimään mitä kaikkea sä voisit tehdä sillä rahamäärällä minkä säästäisit vuositasolla, kun lopettaisit noiden myrkkyjen juomisen.
Ja anteeksi tästä semityperästä moralisoinnista.
Entä jos jättäisit ne ylikalliit pizzat kauppaan niin sulla ois varaa poltella vaikka Marlboroa!!Olinkin vähällä kirjoittaa "Ja ennen kuin kukaan alkaa moraalisoimaan energiajuomien epäterveellisyydestä niin..."
Olisi pitänyt.
Onneksi en sentään käytä lainkaan nikotiinituotteita enkä koskaan oo käyttänyt. Ne vasta kalliita myrkkyjä onkin.
Energiajuomat on kyl mun pahe enkä edes kiellä sitä. Varsinkin Monsteriin ja Batteryyn oon heikkona. Prkl kun osaisi lopettaa. Täysin maun takiahan noita kuluu :D
Mut siis noihin nikotiinituotteisiin liittyen vielä, onhan se aika sairasta että jos vetää askin röökiä sanotaan nyt vaikka päivässä, niin tällaisella henkilöllä kuluu syöpäkääryleeseen viikossa suunnilleen saman verran ku mulla puolentoista viikon henkilökohtaisiin elintarviketarpeisiin. Onko olemassa tyhmempää addiktiota?
Stay out of my Backen pizza buyings!!Entä jos jättäisit ne ylikalliit pizzat kauppaan niin sulla ois varaa poltella vaikka Marlboroa!!
Sillä määrällä rahaa, mitä joku eilen pisti taivaalle, suosikki viskiinsä tai joi baarissa, minä juon monta viikkoa suosikki Monsteriani :). Valintoja nämä ovat ja jokainen tekee omansa.Mä aloin miettimään mitä kaikkea sä voisit tehdä sillä rahamäärällä minkä säästäisit vuositasolla, kun lopettaisit noiden myrkkyjen juomisen.
Ja anteeksi tästä semityperästä moralisoinnista.
Mikä on WildCoren suosikkimonsteri?Sillä määrällä rahaa, mitä joku eilen pisti taivaalle, suosikki viskiinsä tai joi baarissa, minä juon monta viikkoa suosikki Monsteriani :). Valintoja nämä ovat ja jokainen tekee omansa.
Enkä nyt yritä puolustella(puolustelen) omia valintojani. Energiajuomat ovat minun paheitani(hyveitäni) ja mieluusti(en ikinä) niistä kyllä pääsisin eroon(lisäämällä) pikku hiljaa.
Ultra Paradise tai Hamilton, mutta melkein kaikki menee. Kunhan on sokeriton.Mikä on WildCoren suosikkimonsteri?
Et ole ensimmäinen joka suosii nykypäivänä sokerittomia. Normaalin sokerittoman Red Bullin suosiota sit kyl taas en tajua, musta se on verrattain aika kuraa.Ultra Paradise tai Hamilton, mutta melkein kaikki menee. Kunhan on sokeriton.
Useimmat niistä ovat niin saman makuisia, että ei sokkotestistä montaa oikeaa arvausta kyllä tulisi.
Tahi jättää ananaskonvehdit hyllyyn!Entä jos jättäisit ne ylikalliit pizzat kauppaan niin sulla ois varaa poltella vaikka Marlboroa!!
Nyt kannattaa sit varoa mitä sanot, tai löydät kohta ittes @WarWas ignore listalta!!Tahi jättää ananaskonvehdit hyllyyn!
Nyt oli komea sivallus ;))Tahi jättää ananaskonvehdit hyllyyn!
Tai vaihtaa ne liköörikonvehteihin.Tahi jättää ananaskonvehdit hyllyyn!
Jos luet koko Iijokisarjan vuoden 2025 aikana, nostan hattua. Tuota suoritusta kannattaa jopa juhlia. Onnea urakkaan.Tulevalle vuodelle jos perehtyy suomalaisiin klassikoihin, Päätalon Iijoki- sarjasta lähtien. "Hieman" huonosti nämä on hallussa.
Tahi jättää ananaskonvehdit hyllyyn!