Lslsoando skapappajop sksbnakwlwpspaåaåöjslslkskjskjs@FASlapsi hyvää kansainvälistä fasd päivää!
Aika mielenkiintoista, mutta en usko sanaakaan.Lslsoando skapappajop sksbnakwlwpspaåaåöjslslkskjskjs
Kdåä929)3€&&/&/&0
Saåpåå
Mää väitän kännisen puheeksi.Aika mielenkiintoista, mutta en usko sanaakaan.
Ei, kyllä minä olen ihan selvä, melkein.Mää väitän kännisen puheeksi.
Kuka sinulle SM-viestejä lähettelee?Mikäs tässä on "iltaa" viettää SM-viestejä katsellen ja juustoja & keksejä mutustellen...
Musta tuntuu että se on Y.L.E. ;-)Kuka sinulle SM-viestejä lähettelee?
Ai sekö se mun alias olikin?Musta tuntuu että se on Y.L.E. ;-)
Eli Yrjö ”Lyömua” Erikson, arvasin.Musta tuntuu että se on Y.L.E. ;-)
Edesmennyt Scatman voisi käyttää tuota riimiä, jos siis olisi elossa ja virkeä ottamaan vastaan tuota materiaalia.Lslsoando skapappajop sksbnakwlwpspaåaåöjslslkskjskjs
Kdåä929)3€&&/&/&0
Saåpåå
Austin Powersin sanoin oh, behave!Tai eihän sitä tiedä mitä vielä keksitään?
Luin, että: "Tuli nostettua lohkoperunat" sekunnin sadasosan mietin, että mitä häh? Sitten osasin toisella kertaa lukea oikein.Jotenkin hyvä fiilis. Tuli nostettua loput perunat ja porkkanat. Mukavaa puuhailua ulkona. Huomenna on tulossa vieraita ja tein tänään sitruunakeksejä, kääretortun ja täytin voileipäkakun. Kakku pitää huomenna vielä kuorruttaa ja koristella. Nyt voi vaan loppu illan rentoutua telkkarin äärellä miehen kanssa... Tai eihän sitä tiedä mitä vielä keksitään?
No mistäs ne ranskalaiset ja lohkoperunat Prisman pakastealtaaseen ilmestyy ellei perunamaasta?Luin, että: "Tuli nostettua lohkoperunat" sekunnin sadasosan mietin, että mitä häh? Sitten osasin toisella kertaa lukea oikein.
Tarjoaako modet kakkukahvit kaikille ja 100 ämpäriä ensimmäisille?Liiga-osiossa miljoona (1 000 000) viestiä.
Jatkoaika-ämpäri, Porissa tehty(!), jokaiselle käyttäjälle.Tarjoaako modet kakkukahvit kaikille ja 100 ämpäriä ensimmäisille?