Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Voi ristuksen tähren. Kyllä on veljellä ankeat arjet jos pitää paikkansa!joululaulut kuulostavat kivalta piristykseltä arkeen.
Voi ristuksen tähren. Kyllä on veljellä ankeat arjet jos pitää paikkansa!joululaulut kuulostavat kivalta piristykseltä arkeen.
Kun johonkin ryhtyy, kannattaa keskittyä hualella. Jatka samaa rataa.Olen kirjoittanut tätä viestiä kolme tuntia.
Nukkuminen... Problemaattista aikaa puolen yön ja aamu kuuden välillä.
Olen kirjoittanut tätä viestiä kolme tuntia.
Tokihan kunnon tehtaanjohtaja osaa täyttää lomakkeet niin että tehdas ylittää kiintiötavoitteet reippaasti vaikka se on seisakissa. Sitten vielä todisteeksi arvotaan joku työnsankari jolle lyödään julkisesti prenikkaa rinnuksiin vaikkei ole perillä edes työnkuvastaan. Cлава!!! Cлава!!!Ei kuitenkaan niin paljon että nukahtaisi liukuhihnan ääreen, se ei sovi jos tehdas aikoo pysyä tuotantotavoitteissa.
Fyysisesti kyllä mutta henkisesti on vähän kiikun kaakun. Ei nyt niin huonosti mutta onhan tässä usein oltu paremmalla tuulella. Yöt alkaa olla jo normaaleja muutamien sekavien säpsähteluöiden jälkeen. Kerään voimia lukea mitä kirjoitin viime viikon torstaina... Ei ainakaan rankkua ole tullut.Mites @Iisoppi?
Onko jo olo helpottanut?
Kas kun en hirveästi muista millä tuulella olin... Mutta nyt ihan silleen seitin ohuesti olen onnellinen. Nousen taas, en tiedä kuinka monennen kerran. Ja en tiedä kuinka paljon minä tai mies jaksetaan... Päivä kerrallaan, joo.@Iisoppi Kiva, että olet takaisin. Toivottavasti paremmissa tunnelmissa kuin viime viikolla tähän ketjuun kirjoittaessasi.
Onneks olkoon, hyvä siitä tuli... ;-)Olen kirjoittanut tätä viestiä kolme tuntia.
Olipa hyvä, että katsoin nuo lompakossa olleet paperit läpi. Kuittien seassa kun oli myös paperirahaa. Olisin 25 euroa köyhempi, jos olisin heittänyt nuo suorilta roskiin.
Fyysisesti kyllä mutta henkisesti on vähän kiikun kaakun. Ei nyt niin huonosti mutta onhan tässä usein oltu paremmalla tuulella. Yöt alkaa olla jo normaaleja muutamien sekavien säpsähteluöiden jälkeen. Kerään voimia lukea mitä kirjoitin viime viikon torstaina... Ei ainakaan rankkua ole tullut.
Aika paljon kotimaisen kirjallisuuden professoreita on, jos tarkistat kirjamyyntitilastot seuraavan kerran kun ne julkaistaan.Aina ne noista kirjallisuuden Finlandia-palkinnoistakin jaksaa. No olen minä sen Puhdistuksen lukenut, olihan se ihan jännä. Jos on joku kotimaisen kirjallisuuden professori, niin varmaan Finlandia-ehdokkaat kiinnostaa, mutta tuskin ketään muuta.
Et ole uutta työpaikkaa tai opiskelemaan lähtöä harkinnut? On nimittäin aika tutun kuulosta tekstiä aiemmasta elämästäni. Nyt elän köyhyysrajan alapuolella (tosin en kelan mukaan) ja opiskelen uuteen ammattiin ja olen oikein onnellinen rahattomuudesta huolimatta.Pienen kikkailun avulla tänään alko neljän päivän vapaat, maanantaina seuraavan kerran töihin. Mukavaa.
Olen kyllä sitäkin funtsinu tässä koronamaailmassa, kun jengiä pistetään lomautuksille ja pihalle jatkuvasti, että tyytyväinen saa olla, että on duuni, mihin mennä. Toistaseks lainaa on sen verran jäljellä, että ilman jotain satumaista lottovoittoa siellä painetaan vielä aika monta vuotta. Olen melko kypsä duuneihini ja jos joku vähänkään isompi voitto kohdalle osuis, niin avaimet tippuis samoin tein, enkä työpaikalleni koskaan enää palais paitsi pakosta kannettuna, tuskin silloinkaan.
Vaikka yhteistyö näytti päällepäin toimivalta, Venäjän sisäinen tilanne hankaloitti kasvavassa määrässä yhteistyötä ja amerikkalaisten turvallisuus nousi erityiseksi huolenaiheeksi. Vuonna 1993 Moskovan kaduilla taisteltiin asein ja tykein. Ihmisten välinpitämättömyys toisiaan kohtaa kasvoi ja rahasta tuli pakkomielle. Ryöstöt, pahoinpitelyt ja palkkamurhat olivat jokapäiväistä rutiinia. Venäjän mafia ei ollut vain pieni ryhmä rikollisia tai gangstereita, se oli koko järjestelmä.
Et ole uutta työpaikkaa tai opiskelemaan lähtöä harkinnut? On nimittäin aika tutun kuulosta tekstiä aiemmasta elämästäni. Nyt elän köyhyysrajan alapuolella (tosin en kelan mukaan) ja opiskelen uuteen ammattiin ja olen oikein onnellinen rahattomuudesta huolimatta.