Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 333
  • 66 806

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Onneksi tuolla odottaa vielä Antti Heikkisen Juice: Risainen elämä 1950-2006- kirja. Ajattelin mennä huomenna kirjastoon, mutta eihän ne pyhäpäivän takia ole auki.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saatana kun tulee legendaarisia leffoja päällekkäin. Kutosella The Game ja Subilla Jokikyttä. Kumpaa tässä ny kattoa

Tota Sarah Jessica Parkeria käy kyllä vähän sääliksi. Tuossa se on vielä nuorena ja hehkeimmillään. Hollywoodin parhaat meikkaajat laittaneet sotamaalauksen ja puvustajat lykänneet näyttävän punaisen puvun päälle. Silti se on niin hevosnaama että saisi jäädä baariin. Tai no, ehkä jos valomerkkiin mennessä ei muita löydy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kutosella The Game
On kyllä jostain syystä yksi minun lempileffoista. Eteni aika ryminällä ja juonenkäänteet oli aika koukuttavia. Loppuratkaisu oli kyllä ihan yllätys. Sekin viehätti minua. Ja kyllähän siinä oli minun lempinäyttelijöitä pääosissa... Michael Douglas ja Sean Penn. Siksi varmaan veljeni vuokrasi sen ja järjesti minulle elokuvaillan sohvallaan. Sipsii, popparii, limuu ja hyvää seuraa. On yksi minun nuoruuden rakkaista muistoista kun veljen kanssa The Gamea katsellaan....
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Äitini on tänään tulossa haravoimaan meidän pihaa. Ei ole omassa pihassa ollut sitten tarpeeksi haravoitavaa. Itse olin laittanut jo haravat naulaan tältä vuodelta. Täytyy kuitenkin käydä vähän kaveriksi haravoimassa. Isällä ja miehellä on puutarhajyrsimen remppaanista niin pääsee myöhentämään tuon kasvimaan. Pari-kolme tuntia hommia ja lounas... Sitten lähtevät seuraavaan kohteeseen (veljeni luokse). Kyllä tästä selvitään... ;-)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siirryn sitten sen parturitilaston kärkeen tänään. Sain nimittäin parturiajan tälle päivälle joka on erinomainen asia. Hiukset olivat ennättäneet kasvamaan nimittäin jo pitkiksi.

Sain parturiajan tälle päivälle vaikka on pyhäpäivä ja lähdin kyselemään aikaakin parturiin vasta tänään. Tämä on hieno juttu. Heti ensimmäisestä parturista en aikaa saanut tälle päivälle, mutta toinen parturi sitten tärppäsi.

Töissäkin voi sitten käyttää taas päähinettä sen perinteisen kertakäyttöisen kangasmyssyn sijaan. Väliaikaisesti jouduin taas käyttämään noita kangasmyssyjä koska peitti hieman paremmin edes pitkiksi kasvamaan ennättäneitä hiuksiani. Mutta kyllähän tuo musta päähine on paljon tyylikkäämpi ja sitä käyttää mielummin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai jossain Imatralla muka Valtionhotelli. No mikä Töölössä sitten on? No okei keltaiset patjat ei ole hästenssiä, mutta en ole mikään snobi.

Harmi vaan kun kisahallin huoneista ei näe teinityttöjen telinevoimistelua. Siis funtsikaa. Heti paikalla kusisin lähimmän poliisin kengille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mie en anteeksi keltään nyt ala pyytämään, liekkö siihen mitn syytäkään. Riittävät perustelut oli näemmä linkeille, vai pitäiskö siitä tarina kirjoittaa.

Vedoista eilen 5e voittoa ja tänään uutta yritystä ilman muuta.

Mitä sä oot tehnyt tai sanonut? Häh? Saa sitä ihminen olla.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kirjasto olikin kiinni. Kummallista kun tietyissä asioissa nämä muinaisjutut vielä vaikuttavat asioihin. No ei siitä ole toisaalta kovin paljoa aikaa, kun kaupatkin oli kiinni pyhäpäivinä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mie en anteeksi keltään nyt ala pyytämään, liekkö siihen mitn syytäkään. Riittävät perustelut oli näemmä linkeille, vai pitäiskö siitä tarina kirjoittaa.

Vedoista eilen 5e voittoa ja tänään uutta yritystä ilman muuta.

No, eipä noista nyt kannata isompaa numeroa tehdäkään. Jos ei pelikieltoa tule jostain syystä niin kaikki on mielestäni ihan ok. En ole vielä ainakaan törmännyt mihinkään sinun kirjoittamiin loukkauksiin tms. Ihmetyttää ehkä vaan hieman tuo sinun linkki- ja viestitulvasi tänne palstalle jonain hetkinä. Mutta eipä tuossa kai mitään sen suurempaa ole?

Ja niihin sinun lähettämiin musalinkkeihin mihin olen täällä törmännyt ja nähnyt niin ne on olleet ainakin pääosin kivan tavallisia. Vaikutat musatyyliltäsi samanlaiselta kuin allekirjoittanut. En tiedä onko tämä sitten kehu mutta on tullut vain tällainen ajatus mieleeni.

En nyt voi kehoittaa sinua jatkamaan samaan malliin mutta älä liikaa tosiaan murehdikaan noita. Ja yksi vinkki niin sinulle kuin monelle muullekin, mielestäni tätä palstaa ei kannata ottaa liian tosissaankaan. Vaikka välillä hyödyllinen, kiinnostava ja paljon antava onkin.

Mutta veikkauksia en voi valitettavasti niin sinulle kuin kenellekään muulle suositella. Minullakin veikkaaminen ja muu rahapelaaminen oli aluksi ihan kivaa ajan vietettä ja mahdollisuus voittaa rahaa. Mutta eipä se sitten hallinnassa kuitenkaan pysynyt ja sitten alkoi vain rahat uppoamaan peleihin.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Huristelin nyt vihdoin sillä traktorilla, kun päästiin tänne mörköperän mutkaan. Valittavana oli Fiat, pari Casea, ikiaikainen International sekä sitten tuo New Holland, johon päädyimme, koska siinä oli ainoana apukuskin paikka.

Ei ollut paha rasti, pellolla ja peltotiellä pöristelin ja peruuttelin. Pahin pelko mulla näemmä on, että koko kapistus kaatuu kuopassa, möykyssä tai mutkassa. Onneksi mies istui vieressä tsemppaamassa ja patisti menemään yli vain. Kertoimen käyttö oli kiinnostavaa.

Huomenna otan tuon vanhan Natikan ja opetellaan sillä kauhankäyttöä. Haluan oppia myös peruuttamaan niin tarkasti, että heinäkärryn saa nätisti kiinni.

Tuli hyvä mieli. Hurhur. :)
 

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Kylläpä ottaa päähän huonomuistisuus, eipä tuu mieleen vanhan luurin lukitusnäytön avauskoodia, eipä siinä, kaikki kuvat yms sieltä oon jo ottanu talteen et periaatteessa ei tarvii auki saadakaan mut oisimpahan vaa kattonu mitä siellä oli.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tukihenkilöni soittaa kerran viikossa minulle ja kyselee kuulumisiani. Tuo on ihan hyvä juttu, sillä mielenterveyskuntoutujakin vielä kuitenkin olen. Mutta ärsyttää se kun hän jaksaa kerta toisensa perään kysellä onko minulla mitään suunnitelmia vaikka vapailleni tms? Mitäs suunnitelmia tässä nyt sitten olisi? Kaikki vapaa-ajan aktiviteetit on joko peruttu tai sitten jos jotain järjestetään niin niihin en uskalla koronariskin vuoksi mennä.

Aika lailla elämä on töiden lisäksi nyt kotona olemista. Tänään kävin parturissa ja vietin aikaa muutenkin ihan kivasti kaupungilla aamupäivällä mutta illan olen ollut taas kotona ja katsellut urheilua. Toki kävin tänään myös lauantaiseen tapaani saunassa. Mutta tätähän se elämäni nyt on niin kuin varmasti monella muullakin, paljon tulee oltua kotona. Niin kuin jo sanoin, niin ei tässä paljoa muuta uskalla tehdä. Enkä tiedä pelkäänkö tuota koronaa nyt niin kovasti minun itseni takia mutta työpaikalleni jos tuota lisää veisin niin siellä se voisi jo aiheuttaa perusteltua pelkoakin.

Tänään oli kivaa kun pitkästä aikaa uskalsi mennä edes kahvilaan juomaan kahvit ja syömään sämpylän. Porukkaa ei ollut siihen aikaa juurikaan tuolla kahvilassa niin uskalsi mennä sinne. Sitten menin parturiin ja sen jälkeen saunaan. Ilta on taas kulunut ja kuluu urheilua katsellen.

Ja kirjoitin jo aamulla tuonne tunnustusketjuun siitä että olen nyt mennyt ihastumaan erääseen työtoveriini. Naispuoliseen sellaiseen. Aika jännä juttu nyt kun vipinää tullut ihan eri lailla puntteihin, peilailee itseään monia kertoja ja miettii olenko ruma ja läski ja mietteet pyörii paljon tuossa naisessa. Mutta ei tällaista nyt kauaa jaksaisi taas vatvoa. Nopeaa toimintaa soisi tällä kertaa tapahtuvan. Toisaalta sitten taas, työni on jo muutenkin niin epävarmaa että parempi olisi varmaan että mitään ei tapahtuisi. Ei tässä nyt toivoisi tulevan mitään ristiriitaisuuksia minun osaltani työpaikan henkilöstöön.

Olenhan minä melko läski kyllä vaikka liikun kyllä hyvin aktiivisesti. Mutta kun syönkin niin paljon. Hyvä kunto minulla varmaan on aktiivisesti harrastamani liikunnan vuoksi mutta tuo syömispuoli on nyt se akilleen kantapääni. Syön niin paljon ja olen sen vuoksi lihava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös