Heh, omasta palvelusajastani on jo 20v. mutta ainakin tolloin armeijan olisi voinut tiivistää noin kuukauteen, ehkä pariin. Kaikki mitä opetetaan siinä vuodessa, oppii parissa kuukaudessa kun jättää kaiken täysin turhan paskan pois. Ja vittuako sielä väkisin pitää varsinkin jotain latva-b-kakkosia häröilemässä vuotta vaikka niillä itellä intoa riittäiskin, jos näkee seinänkin läpite ettei näistä kyllä ole kun tykinruoaksi. Niitä oli paljon ainakin tollon v.2000. Nykyään tosin taitaa saada vapautuksen/vapautetaan paljon helpommin.Armeijaa jäljellä enää tasan kolme viikkoa. Nopeasti on vuosi mennyt, mutta varsinkin viime aikoina on ollut fiilis, että jotain järkevämpääkin olisi voinut tehdä.
Mä tykkäsin olla pidempään. Tai oikeammin välillä huhti-syyskuu, kun sai olla laivalla ja merellä. Loka-tammi oli ihan persauksista, kun noi rynkyt yms oli jo liiankin tuttuja.Intti voisi olla joku 2kk (se peruskausi) ja sen jälkeen kertauksia. Toki "johtajien" pitää olla pidempään, mutta perusjääkärille yms. olisi riittänyt max 2kk. Ihan hyvin sen rynkyn ja konekiväärin oppi siinä ajassa purkamaan ja kasaamaan sekä ampumaan niillä. Ja viikonloppun kertauksen aikana noin 15v myöhemmin opin sytyttämään TNT-panoksen oikeaoppisesti ja pelastautumaan jostain poterosta napalmihyökkäyksen jälkeen (en oppinut intissä mutta muutamassa kymmenessä minuutissa nuo oppi). Ja eiköhän aikuinen opi käytännössä kaiken muunkin yhtä nopeasti kun tarve vaatii.
Ha, onko veli Vetti ehta Silakka? Jos nyt pitäs mennä armeijaan niin sinne mäkin pyrkisin. Tiä sitten mikä olis fiilis kun todellisuuden näkis. Ei sillä, kloppina vitutti mettäleirit, nykyään ne olis luksustaMä tykkäsin olla pidempään. Tai oikeammin välillä huhti-syyskuu, kun sai olla laivalla ja merellä. Loka-tammi oli ihan persauksista, kun noi rynkyt yms oli jo liiankin tuttuja.
Veli on ehta silakka. Kyllä mä silti metsässäkin joiduin käymään.Ha, onko veli Vetti ehta Silakka? Jos nyt pitäs mennä armeijaan niin sinne mäkin pyrkisin. Tiä sitten mikä olis fiilis kun todellisuuden näkis. Ei sillä, kloppina vitutti mettäleirit, nykyään ne olis luksusta
Siinä oli hyvätkin puolensa. Heh.Merivoimien lomapuvussa on karismaa. T: sissi
Ennenkin on viattomat palstalaiset kärsinyt kun on väärä nimimerkki lipsahtanut ulos housuista muiden ihailtavaksi ja joku ehtii ottaa kuvan, tarkkana nyt.Äh, unohdin äsken kirjautua omalla nimimerkilläni palstalle ja vähän kämmäsin. Ei sitä kukaan huomannut.
Edit. Nyt ei onnistu mikään. Siis olinkin omalla merkilläni täällä.
Ennenkin on viattomat palstalaiset kärsinyt kun on väärä nimimerkki lipsahtanut ulos housuista muiden ihailtavaksi ja joku ehtii ottaa kuvan, tarkkana nyt.
Mäkin (ihana sana) tein hätätoimenpiteen ja turvasin sun selustan.Tein hätätoimenpiteen ja onnistuin kieltämään kaiken. Näin Suomessa.
Sanot vielä perään "kännissä ja läpällä", sillä selviää kaikesta.Tein hätätoimenpiteen ja onnistuin kieltämään kaiken. Näin Suomessa.
Ei selvii enää nykyään. Ajat ovat muuttuneet.Sanot vielä perään "kännissä ja läpällä", sillä selviää kaikesta.
Vielä ehtis käydä nappaamassa selfien, mutta perkeleen korona, fuck.
Selfiet olivat liikaa – itävaltalaiskylä Fucking vaihtaa nimensä
Itävaltalainen Fuckingin pikkukylä vaihtaa nimensä ensi vuoden alussa.www.mtvuutiset.fi
Kiva kesäkaupunki?
Saapa nähä kauanko menee, että tämä fugging nimi muuttuu suissa muotoon fuck king...Sääli. Itävallassa olen käynyt useampaan otteeseen, mutta tuonne en ole tajunnut koskaan eksyä. Onneksi olen ehtinyt juoda Fucking Helliä.
Tuohan on kylältä ihan helvetin tyhmää. Luovutaan vapaaehtoisesti parhaasta markkinointivaltista. Luulen, että tässäkin lopulta järki voittaa. Mitäs markkinointivalttia tuollaisella peräkylällä on, jos ei hassu nimi?
Enpä löytänyt onnitteluketjua niin onnittelen nyt palstaveljeä täällä julkisestikin eli @nummenkallio täytti vuosia tänään. Ja huomenna ehkä tapaan hänet ja muitakin palstalaisia. Kuvia ei tilanteen takia nyt valitettavasti tule.
Minäpä löysin... Haluatko onnitella uudelleen?Enpä löytänyt onnitteluketjua
Kiitos. Minä muistin jopa ketjun nimen oikein, mutta palstan haku ei näyttänyt tuota. Ja onnittelin uudestaan.Minäpä löysin... Haluatko onnitella uudelleen?
Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa
En hakusanalla löytänyt vastaavaa ja kuitenkin kaikilla on aina onniteltavaa, lapsensyntymä, suosikkijoukkueen kultamitalli, avioero ja lukemattomat muut. Itse avaan onnittelemalla. Onnea MP voitosta Suomen cup:ssa Interiä vastaan. PS. Jos viidestämiljoonasta otsikosta, kuitenkin löytyy...keskustelu.jatkoaika.com
Kiva kesäkaupunki?