vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Se oli Evilin yö se.
Jonkinlainen variaatio liskojen yöstä?
Se oli Evilin yö se.
En tiedä kuitenkaan viitsinkö tänne kuvaa siitä julkaista koska kuva ei tunnu antavan täyttä oikeutta kuuselle.
Onnittelut hienosta kuusesta ja koristeluista. Tässä on vaan kuukausi aattoon, että sikäli en ole ihan samalla sivulla kanssasi.
Rohkaisen sinua laittamaan kuvan kuusesta tänne. Kuva ei tee varmasti oikeutta, mutta parempi sekin kuin pelkkä mielikuva. Ilostuta meitä siis veli @vilperi ja laita kuvaa tulemaan!
Olin. Ja meni hyvin. En ollut ainoa lihonut.Kaikkea se korona teettää. Mä olen lihonut. Ja huomenna pitäisi olla alasti nähtävänä.
Moro @Czescku - mietin sua tänään, kun kohti himaa tänään suuntasin. Femmabarin ja tietenkin - tiedät kyllä minkä - kun näin.Ei vielä voi mitään joulua miettiä (vaikka hieno kuusi vilperillä onkin) kun on synttäritkin vasta edessä (huomenna). Kohta pitää lähteä synttäriaterialle ravintolaan lasten kanssa. Koronan takia ei oikein keksi järkevää tekemistä muuten, mutta onneksi ravintolat ovat vielä auki ja lapsetkin sen verran isoja että osaavat arvostaa ravintolassa ruokailua.
Joululauluja. Hyh.Komea puu @vilperi! Oma joulufiilikseni nousi kuvan nähtyäni potenssiin kymmenen!
Taidan laittaa glögit porisemaan ja joululaulut soimaan. Jingle bells, jingle bells...
Onnittelut hienosta kuusesta ja koristeluista. Tässä on vaan kuukausi aattoon, että sikäli en ole ihan samalla sivulla kanssasi.
Tuollaisen 150 kiloisen kinkun paistaminen tulisi varmaan aika kalliiksi. Siinä kun ei muutamalla oluella/lonkerolla selviäisi.Kinkku ainakin kannattaisi kohta ottaa sulamaan, vaikkei muita jouluvalmisteluja vielä tekisikään. Muuten on pian myöhässä sen kinkun sulatuksen kanssa. Ainakin jos on isompi kinkku kyseessä, 150 kiloiset ja sitä isommat.
Amanda käveli joitain vuosia sitten vastaan kun liikuin hänen kotikulmillaan. Noin luonnontilassa näytti kyllä että siltä p... voisin antaa ranskalaisen pusun poskelle.Hartwall-areenalla on kärähtänyt jakorasia kesken Jokereiden ottelun. Amanda voi kuitenkin hyvin.
N. 10 vuotta sitten otin taksin Leppävaarasta ja sanoin että Hartwall Areenalle kiitos. Kuski mietti hetken ja sanoi että voitko kertoa missä se on. Kerroin missä se on ja näytin että laita tämä osoite navigaattoriin. Ei kuulemma osannut käyttää navigaattoria, joten toimin kartturina koko matkan. Pääsimme n. 700 metrin päähän hallista kun kuski pysäytti ja kysyi että voisinko kävellä loppumatkan. En tiedä pelottiko joku edessä päin oleva vai miettikö mistä pääsee kääntymään takaisin jos vielä menee lähemmäs hallia.Sekä ihmettely-, vitutus- että taksikuskiketjun asiaa, joten kirjoitan tänne: Siis oikeasti taksikuski ei osannut tästä myyrmäen taksitolpalle ilman ohjeistusta (linnuntietä matkaa on noin 1,1km). Ei voi käsittää.
Takaisin päin lasten kanssa tuolta tullessa sentään riitti kotiosoite.
Piti ihan tarkistaa omani. Näköjään välillä huhtikuu 2016 - nykyhetki on tullut lainattua 126 teosta. Enemmänkin voisi lukea jos löytyisi mielenkiintoista luettavaa.Olen näköjään lainannut 228 teosta OUTI-kirjastoista ajanjaksolla elokuu 2014- marraskuu 2020. On sitä tullu luettua kohtuu paljon tällä aikavälillä. Dekkareita suurin osa, mutta mahtuupa mukaan myös elämänkertoja ja sotahistoriaa toisesta maailmansodasta.
Piti ihan tarkistaa omani. Näköjään välillä huhtikuu 2016 - nykyhetki on tullut lainattua 126 teosta. Enemmänkin voisi lukea jos löytyisi mielenkiintoista luettavaa.
Kyllä kunnon kirja + rauhallinen nurkka ois semmonen "ihana rauhallisuuden nurkka"
En se minä ollut.Hartwall-areenalla on kärähtänyt jakorasia kesken Jokereiden ottelun. Amanda voi kuitenkin hyvin.
VITTUVITTU VITUN VITUN VITTU!