Jomppa_Koo
Jäsen
Edellistä viestiä kun aloittaa lukemaan, niin miettii väkisin tuon ensimmäisen lauseen kohdalla, että @pettter kö tämän viestin kirjoitti.
Jumalauta Jutihan osaa maailmanmiehenä puhua ruotsia!
Tuliko tämä viesti väärään ketjuun? Eikös tuollaiset pelot kuulu nynnyketjuun?Hitto kun on pitänyt kävelyreittejä muuttaa, siis jos vaikka kauppaan menee tai juna-asemalle. On parikin baaria, mistä ei edes ohi kehtaa kävellä. Entä jos ne juoksee perään? Onks teillä sama.
Edellistä viestiä kun aloittaa lukemaan, niin miettii väkisin tuon ensimmäisen lauseen kohdalla, että @pettter kö tämän viestin kirjoitti.
No myönnän yrittäneenikin hiukan matkia meidän raikulipoikaamme Pettteriä. On hänen kirjoitustyylinsä niin omaleimainen ja jää mieleen että välillä mielenkiintoista yrittää jäljitellä tuota tapaa.
Ei mun sielu kaipaa seuraa parempaa, mutta takki kaipais neulaa ja lankaa. Mä oon vastakohtien mies. Hitto viime talven vedin rotsi auki kun edelliskeväänä hajosi talvitakista vetoketju tai se palikka lähti irti. Välillä oli vähän kylmä, mutta en valittanut.Olipas runollinen. Hittibiisin aihio.
Kyllä ne viestit Jomppa näkyy, älä huoli.Miksi tämä ei toimi? Pleikkari on perseestä
Kuka antaa bannia? Nyt YouTube kuumaksi!