/aikuisjonnen avautuminen alkaa.
Muistan kun aikoinaan teininä halusin testata läpi kaikki Suomessa myytävät energiajuomat ja jossain vaiheessahan taisin tässä onnistuakin.
Nyt noin 15 vuotta myöhemmin erilaisia energiajuomia on varmaan viisinkertainen määrä ellei enemmänkin eri kauppojen hyllyillä, joten jos nyt yrittäisin maistaa läpi kaikki energiajuomat jota Suomesta pystyy ostamaan, mun täytyisi varmaan vetää niitä sellaisella tahdilla joka ei olisi järin hyväksi sydämelle saati hampaille. Nykyisin nimittäin tuntuu että joku valmistaja julkaisee uuden maun/makuja lähes joka kuukausi.
Nykyisin oon ihan tyytyväinen jos ehdin käymään läpi ainakin lähes kaikki täällä saatavilla olevat Monsterit, koska Monster oli ja on edelleen the merkki mulle.
Eilen löytyi vähän vahingossakin Tampereelta kotiinviemisiksi Ultra Fantasy Ruby Red ja sen inspiroimana kävin hakemassa tänään myös ton uusimman mehumaun Rio Punchin täältä kotiseudulta. Nuohan ovat tällä hetkellä puhtaasti Amerikan tuontimakuja joten hintakin oli sen mukainen. Itse asiassa tuo eilinen juoma oli jostain syystä kyseissä K-kaupassa "jopa" alle neljä euroa. Rio Punch olikin sitten Redissä lähes tuplahintainen.
Tähän mennessä kuluvana vuonna positiivisin uusi Monster maku mulle on ollut Juiced Bad Apple ja pahin pettymys puolestaan Reserve Orange Dreamsicle. Rio Punchin makua mainostetaan trooppisena joten saapi nähä päihittääkö tuo Mango Locon. Saatan testaa ton jo huomenissa.
/aikuisjonnen avautuminen päättyy.