Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 642 640
  • 67 765

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jaahas... siinäkö Joulun uusi seutaleikki varttuneemmille: Mies piilottaa rusinan naisen kätköihin ja yrittää sitten löytää sen
Maistuis varmaan sullekin...
”…naisen kätköihin”, sehän oli kuin romanttisen Harlequin-sarjan Rusinapiilo nimisestä pokkarista, kannessa leijonaharjainen Fabio loistonsa päivinä.

Jof

Jäsen
Perjantaisen Ilves-Hifk -pelin jälkeisestä Komarovin haastattelusta tuli vahva mielikuva Heikki Silvennoisen Lentäjä-sketsistä (Pelikaani lensi turbiiniin).

- Morjens, se on minä täällä. Semmonen tilanne kato tota noin, että laitaväännössä Ilari torppas sveduu päähän... se on ihan soirona. Ei siinä vielä mitään, mutta mulla rupes keittään yli...niin, mä tiedän, se on harvinainen ilmiö. Se on semmonen neurolookinen juttu, et sinä tiedä siitä mitään.
- EN ole lämännyt ketään, mä oon laituri. Tästä tulee varmaan kymppi, ne kattoo nyt videoita. No mitä, mistä minä, en minä oo mikään tuomari, mä oon laituri. Niin oon, niin oonkin lämännyt päin, mitä sitten? Kai sitä nyt lämää päin, kun Ilves voittaa ja kuuppa himmenee, saatana, haista itte. Aivan se ja sama.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uskaltaako painaa tuota ”näytä sisältö”-nappia?

Liitteet

• IMG_7829.png
    IMG_7829.png
    180,3 KB · kertaa luettu: 122

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Olin reilut 10 vuotta välillä pois, palattuani en ollut uskoa että tuo jatkui siitä mihin silloin jäi. Schollia ei sentään enää näy. Eikä sitä Hifk-miestä, joka oli naisasioissa kovin epävarma.

Ja kukas osti sitä alkoholitonta siideriä ns. runsaasti?
Tästä viestistä eteenpäin, varmasti ollut hyvä reissu:
Nauran paskaista naurua kämppiksilleni, jotka ostivat lavoittain alkoholitonta siideriä Virosta. Kämpässä sen verta kireä ilmapiiri tällä hetkellä, että päin naamaa vittuilu saa jäädä huomiseen.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen osa palkasta tuli ja se olikin sitten satasen vähemmän kuin olin odottanut. Perkeleen verottaja!
Täytyy hieman karsia to do -listaa, koska raha ei riitä kaikkeen.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Paras asia tuossa Kakon treidissä oli ehdottomasti vapautuminen NHL-osion ärsyttävimmästä ketjuotsikosta: Church of Kakko Manhattanilla. En osaa edes sanoittaa syitä tähän, mutta alkoi joka kerta vituttamaan, kun näki tuon otsikon.

Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuusi on tuotu sisälle ja koristeltu. Saattaapi olla vähän jopa vinossa mutta mies sanoi että on tarpeeksi suorassa ja pysyy pystyssä. Täytyy illemmalla muistaa lisätä vettä...

Liitteet

• IMG_20241223_155114~3.jpg
    IMG_20241223_155114~3.jpg
    510,1 KB · kertaa luettu: 33

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensimmäinen osa palkasta tuli ja se olikin sitten satasen vähemmän kuin olin odottanut. Perkeleen verottaja!
Täytyy hieman karsia to do -listaa, koska raha ei riitä kaikkeen.

Tavallaan samaistun, sen verran vähän tuli liksaa tilille suhteutettuna bruttopalkkaan. Mutta toisaalta tiedostan olevani etuoikeutettu nykyisellä veroprosentilla ja työnantajan tarjoamalla osakeohjelmalla, joka näkyy verokortissa ja tilille tulevassa palkassa.

Kuka niitä tulorajoja seuraa. Mulla luiskahti joulukuun liksa lisäprosentille, mutta onneksi se on vain 25 prosenttiyksikköä perusprosenttia suurempi. Ja kyllä ne mun mielestäni minun rahojani on. Toisaalta kun on koko kuukauden vanhempainvapaalla, niin eihän mulla mitään menojakaan ole, kun mihinkään ei ehdi tuhlaamaan.

Rouva on intoutunut viime aikoina tekemään karjalanpiirakoita. Kivaa hommaa, etenkin kun mun vastuulle jää pitää tenavat ja koirat sun muut useamman tunnin ajaksi pois keittiöstä. Tämän kertaisesta satsista meni iso osa naapurin rouvalle, ja minuthan siinä pistettiin wolt-kuskiksi asialle. Autolla menin. Kävellen olisi tullut matkaa lähes 600 metriä, mikä on tuolla peilijäällä metsäpolulla vähän liikaa. Autolla selvisi 1,5 kilometrin ajolla. Ei liity asiaan mitenkään.
Totesin naapurille, että piirakat ovat uunituoreita, mitä ne myös olivat. Mulla oli takki ollut keittiössä koko päivän, joten naapurin rouva totesi, että ”sähän tuoksut ihan piirakalta”. Ilmeeni värähti, mutta tyydyin vain toteamaan ”en kommentoi”. Tuo rempseä kuusikymppinen tajusi siinä vaiheessa tahattoman kaksimielisyytensä ja repesi nauruun.

Ihmeellisiä olentoja, nuo naiset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy