Täytyy nyt tunnustaa, että olen tuota @vilperi n kuusta vilkuillut sillä lailla vaivihkaa ja salaa ja taitaa olla nyt kyllä niin, että olen ihastunut tähän kyseiseen kuuseen. Ainakin viimeksi sitä katsoessani, minulla tuli orastava seisokki. Toivon ettei huomannut sitä. Säpsähdin myös vähän kuusta katsellessani. Johtuukohan tuo seisottelu ja suosittelu tuosta ihastumisestani tuohon kuuseen? En tiedä, mutta kivoja tuntemuksia tuon kuusen katselu vatsanpohjassa kyllä aiheuttaa.
Ja tähän perään pakollinen maininta siitä, että tämä oli kunnianosoitus @vilperi n hienoille viesteille, eikä mitään kiusaamista. Ettei vaan taas tule väärinymmärryksiä ja lähde touhu lapasesta. Piis änd laav.
No mutta eikö olekin tyrmäävän upea tuossa koriste"puvussaan"? Vaikeahko saada silmiä irti siitä ja silloinkin kun lähtee pois niin pakko vielä kääntyä taaksepäin katsomaan ja todeta mielessään että Wau!
Jos kuitenkin kuusi aloittaa tekemään ensin tuttavuutta kanssasi niin tällä kertaa hakeutuisin lääkärin pakeille.
Mutta sitten sitä kyllä miettii että olenko katsellut kuusta jo liikaakin ja pitääkö kuusi minua jonain kuolaavana pervona. Mutta yllätykseksi kun katsot kuusta silmiin niin kuusi vastaakin siihen selkeästi ilahtuneella katseella.
Tämä kuuseen ihastuminen on varmasti kuin aallon harjalla eläisi. Joskus miettii että ei tästä mitään tule ja melko usein myös ajattelee että ei tämä ihan mahdottomuus olekaan. Mutta ala vain rohkeasti puhumaan kuuselle! Monet halaavatkin jo puita.