Jaahas, kyllä nämä viikot menevätkin nopeasti. Se on tänään jälleen perjantai ja on edessä viikonloppuvapaa. Siis tämän perjantaisen työpäivän jälkeen. Eiköhän päästetäkin Minna Kuukka perjantailauluineen ääneen.
Tänään pääsin jopa ajoissa ylös eli siinä 5.30 aikaan. Joten jos nyt en hirveästi maleksi niin tuskin tulee mitään kiirettä töihin. Pyöräilemään lähtiessä kannattaa vaan varata aikaa sillä enää liikkeelle lähtö ei ole niin vaivatonta vaan täytyy valot asetella paikoilleen ja sitä rataa.
Mutta miksi elämän täytyy olla välillä niin pirun vaikeaa? Tätä olen taas ihmetellyt ja kironnut viime päivät. Enpä tiedä viitsinkö asiasta täällä enempää avautua mutta kyllä olen taas itsekin itselleni elämästä vaikeahkon tehnyt. Mutta alkoholilla ja peleillä ei ole osuutta asiaan, se varmaan kannattaa erikseen mainita.
Perjantai-päivissä on töissä aina jotain spessua. Siis muutenkin kuin vain että se päättää työviikon. Perjantaisin tehdään töissä ekstramäärä ruokaa ja annoksia koska asiakkaille menee koteihin silloin viikonlopun ruoatkin kylminä annoksina ja perjantaisin on edessä aina myös viikkosiivoukset. Keittiö pestään perjantaisin perusteellisemmin, pöydät pestään, lattia pestään ja kaivot pestään. Ja aika usein muuten tuo lattiakaivojen pesu on ollut minun vastuullani. Tosin viime viikolla ei ollut, onkohan tänään?